Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Raisa (Roemeense)

Last Online
    17 april 2025 @ 16:52
    Discussies
    362
    Thanks
    5.171

Standaard Raisa (Roemeense)

Naam : Raissa

Nationaliteit/taal : Roemeense / engels gebrekkig

Leeftijd : 22jr

Haarkleur/lengte : Lang donker haar

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, beffen,

Extra :

RAISSA, 22j, Roemeense, 1m68, lang donker stijl haar, zonnebankbruin, C-cups natuur, mooie meid, normaal figuur. Opvallend: slechts een mondje Engels, voorts nada, communicatief een lastige bedoening en voorts pril en onhandig qua attitude, maar wel dusdanig kolderiek en amateuristisch dat het aandoenlijk was. Een presaleperiode met horten en stoten dus, wel close en knuffelen maar ze verstond geen jota van wat ik zei, en haar pogingen tot zinconstructie smoorden smadelijk, naja, op naar de kamer na een kwartiertje converseren uit de peuterklas. Helaas mocht ik daar vaststellen dat ze ook qua serviceskills nog in de kinderschoentjes staat, TZ het eerste halfuur van zulk een aard dat je überhaupt twijfelde of die lieve meisje al ooit had gezoend voordien, zeer vreemd. PZC idem, geheel wars van enige métierkennis, bedroevend van allooi. NMC was al meer van hetzelfde, de gekste bokkesprongen en ritmeschakeringen passeerden de revue, naja, het eerste halfuur was eigenlijk dramatisch... En dan komt de rare kwiet in me boven op de één of andere manier, dusdanig kolderiek en prutserig dat ik het niet kon laten om te testen of ze enige verbeteringen kon worden bijgebracht; haar met handen en voeten uitgelegd dat ik langer wou blijven, ze keek me dolverbaasd aan, en stemde in, hetzelfde voltrok zich na 1 uur, dat had ze nog niet meegemaakt leek wel. Té vermelden: aan inzet geen gebrek, Raissa deed hartverwarmend haar dubbelsedikste best, maar het mooie meisje kan voorlopig echt niet beter leek het wel, ze heeft nog geen kaas gegeten van het DVP-vak, en louter qua skills scoort ze een dikke onvoldoende. Toch had ik een goede tijd met haar, het was zo'n sessie waarvan de normale mens denkt: hoe kan da nou??? Uiteindelijk toch een happy end, al had ze daar wel 90 minuten voor nodig, afrekening volgens huistarief en een erg lieve zoen ter afscheid. De rest van de avond en vrijdag was ze allerliefst en wederom amateuristisch koddig en kwam ze herhaaldelijk olijk voorbijgestuiterd of aanschurken, maar wegens enige common sense zag ik af van een herhaling. Voor servicegeoriënteerde beren een no-go van jewelste, voor vreemde vlerken en clients sauveurs in spé een optie, maar doorzettingsvermogen en een ietwat vreemde hersenkronkel hier of daar spreken ter aanbeveling...Rapportcijfer en HHG-cijfer niet opportuun mee te delen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 juni 2012 om 13:06

2. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (11 juni 2012),Bluebear (11 juni 2012),Costana (11 juni 2012),Snor (28 augustus 2012),terminator (11 juni 2012),Willi69 (11 juni 2012)

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Raissa Roemeens

Raissa: Roemeens
    Leeftijd : 20 jaar
    Figuur ; mooi slank
    Haren : Lang zwart
    Borsten: lekker cup B
    Taal : Engels/Duits samen

Service : PZC NMC Beffen ,Kussen

Ik was met haar aangesloten in de rij voor het eten een aantal weken terug en kon niet van haar ronde billen afblijven.

Na het eten met haar naar de kamer gegaan en een goed plintensessie afgewerkt.
    Pijpen is niet zo geweldig maar haar neuken is wel heel lekker.

Afgelopen vrijdag weer met haar mee geweest,ik had eerst met Gloria (roemeens) mee willen gaan maar vond haar wat figuur minder hebben dan een paar andere dames.
    Ze was te Big30 achtig dus alles wat minder aan figuur kleiner van lengte en kleinere borsten en billen ook is ze al 31 jaar wat je zeker niet zou schatten omdat ze er als een 24 jarige uitziet.

Daarom ben ik weer met Raissa naar de kamer gegaan vanwege haar lengte dus stand tegen een Spiegel en dan er achter in vlammen is toch wel lekkerder dan bij een meisje waar je bijna overheen kan kijken.
    ook de Doggy is dan veel mooier om uit te voeren.

Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Kan samen gevoegt worden met dit!
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...sa-(Roemeense)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Ik kon deze niet vinden terwijl ik zelf dacht al eens op een draadje van haar geschreven te hebben.( ook de bovenstaande opent niet )

Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Standaard

nb topic van "andere" Raisa weer afgesplitst.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Vanwege de beperktheid van dames aanbod was de keuze snel gemaakt.

Omdat ik niet val op de Hongaarse dame die bijna met pensioen gaat en haar haren van blond naar grijs ogen,en ook niet val op de twee wat stevige en zeer opgemaakte dames die zwaarder zijn dan ik,maar ook niet op de vette blonde met tepelschoteltjesdie als ze uit zou glijden meer op een uitsmijter zou lijken dan een vamp die ik dan zou bespringen, kon ik ook niet de andere blonde dame mee nemen vanwege haar zeer lange benen waarbij ik een trapje nodig zou hebben.
    Deze dame als je die beft dat blijft er niets meer van je hoofd over en je stikt vanwege de druk die je bloedvaten en je aderen zal vermorselen.

Bleef mijn keuze dus beperkt tussen nog 6 Roemeense waaronder Beatrice,Loredana en Raisa.
    Toen ik Raisa en Loredana samen mee wou nemen bleek Loredana net een afspraak gemaakt te hebben voor enkele uurtjes.
    Shit dan Raisa maar alleen terwijl ik haar wou laten zien hoe een Loredana een man bewerkt en zei daar van kon leren.
    Na een PZC en diverse standjes op mijn kamer 17 zijn we daarna weer gaan douchen en na nog een half uurtje wachten tevergeefs op Loredana om even flink langs bil te gaan moest ik helaas naar huis vertrekken omdat het aanbod voor een andere geweldige dame niet aanwezig was.

8. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

terminator (19 april 2013)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

waar is raissa eigenlijk gebleven? heb haar al een tijdje niet gezien in PHG. Jammer, voorheen vaak mee geweest, lekker ding als je van beffen houdt!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 16 augustus 2013 om 23:48

Last Online
    Gisteren @ 19:37
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    13.094

Standaard

Ze is weg uit de Happy. Inderdaad jammer van deze mooie vrouw. Ik ken de waarheid, niet om te stoefen, maar haar priveleven moeten we dan accepteren.

Regels voor berichten