Naam : Raissa
Nationaliteit/taal : Roemeense / engels gebrekkig
Leeftijd : 22jr
Haarkleur/lengte : Lang donker haar
Lengte : 1.68m
Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC, beffen,
Extra :
RAISSA, 22j, Roemeense, 1m68, lang donker stijl haar, zonnebankbruin, C-cups natuur, mooie meid, normaal figuur. Opvallend: slechts een mondje Engels, voorts nada, communicatief een lastige bedoening en voorts pril en onhandig qua attitude, maar wel dusdanig kolderiek en amateuristisch dat het aandoenlijk was. Een presaleperiode met horten en stoten dus, wel close en knuffelen maar ze verstond geen jota van wat ik zei, en haar pogingen tot zinconstructie smoorden smadelijk, naja, op naar de kamer na een kwartiertje converseren uit de peuterklas. Helaas mocht ik daar vaststellen dat ze ook qua serviceskills nog in de kinderschoentjes staat, TZ het eerste halfuur van zulk een aard dat je überhaupt twijfelde of die lieve meisje al ooit had gezoend voordien, zeer vreemd. PZC idem, geheel wars van enige métierkennis, bedroevend van allooi. NMC was al meer van hetzelfde, de gekste bokkesprongen en ritmeschakeringen passeerden de revue, naja, het eerste halfuur was eigenlijk dramatisch... En dan komt de rare kwiet in me boven op de één of andere manier, dusdanig kolderiek en prutserig dat ik het niet kon laten om te testen of ze enige verbeteringen kon worden bijgebracht; haar met handen en voeten uitgelegd dat ik langer wou blijven, ze keek me dolverbaasd aan, en stemde in, hetzelfde voltrok zich na 1 uur, dat had ze nog niet meegemaakt leek wel. Té vermelden: aan inzet geen gebrek, Raissa deed hartverwarmend haar dubbelsedikste best, maar het mooie meisje kan voorlopig echt niet beter leek het wel, ze heeft nog geen kaas gegeten van het DVP-vak, en louter qua skills scoort ze een dikke onvoldoende. Toch had ik een goede tijd met haar, het was zo'n sessie waarvan de normale mens denkt: hoe kan da nou??? Uiteindelijk toch een happy end, al had ze daar wel 90 minuten voor nodig, afrekening volgens huistarief en een erg lieve zoen ter afscheid. De rest van de avond en vrijdag was ze allerliefst en wederom amateuristisch koddig en kwam ze herhaaldelijk olijk voorbijgestuiterd of aanschurken, maar wegens enige common sense zag ik af van een herhaling. Voor servicegeoriënteerde beren een no-go van jewelste, voor vreemde vlerken en clients sauveurs in spé een optie, maar doorzettingsvermogen en een ietwat vreemde hersenkronkel hier of daar spreken ter aanbeveling...Rapportcijfer en HHG-cijfer niet opportuun mee te delen.