Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 103
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard Beatrice (Roemeense)

--------------------------------------------------------------------------------

Naam : Beatrice

Nationaliteit / taal : Moldavische / Engels

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren, golvend.

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage /Piercing : niets....

Service : PZC, NMC, TZ, beffen

Bijzonder aardige dame die heel veel moeite doet om het de ijsbeer naar de zin te maken. Ik denk dat hier een potentiele topper in schuilt.
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juli 2009 om 04:59
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje
    So groß ist sie nicht einmal mit Schuhen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    26 november 2018 @ 22:34
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

und der service ist wirklich gut :D

Last Online
    21 oktober 2022 @ 04:17
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Met Beatrice on the first of three nights at PHG and I saw her a total of four times, all for 1.5 hours or more each. She was an excellent provider, very pretty and responsive to my attempts to spoil her. So obviously I thought we had a good connection. However, during my last room with her I offer her €100 after 1.4 hours and she loudly claims it was actually 2.4 hours and she wants another €50. I am more shocked than angry that she is acting like this so when I object she insists it was 2.4 hours. I give her the extra €50 and she turns and storms out of the room, leaving me wondering what in the hell happened. I do know the difference between 1.5 and 2.5 hours.

I realize I should have gone to the management to resolve the debate but I think she may have been having a bad day or she really was not that fond of me or both. She may have taken advantage of that day being my last day so she did not need to worry about a repeat customer. Anyway I tend to avoid unnecessary conflict and I let it go. She had been very nice up to then but unfortunately it ended badly.

Longwang

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Longwang Bekijk bericht
    I realize I should have gone to the management to resolve the debate
    That would have been the better way because the girls have to enter her name on a list (with a time stamp) when they get a key. So it's easy to control the elapsed time.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    21 oktober 2022 @ 04:17
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

willi69:

I knew the girls had to record the time but then I thought they could write down whatever they wanted and it would just create an argument. Thanks for the advice; I would hopefully handle it differently if it ever happened again.

Longwang

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

@Longwang, I had a similar problem with another lady. She was convinced (not cheating) we spent more time than we actually did. I asked her to check with the 'key keeper' and that I would pay cheerfully what they said was the time.

She came back and apologized. No problem.

It really can be a honest mistake. Best is to check with the office and don't make it 'she is cheating me' before you are sure of that. Especially when you've been more than once with a lady chances decrease substantially she is out to cheat you. That's my experience at least.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Beitrag Beatrice

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    --------------------------------------------------------------------------------

Naam : Beatrice

Nationaliteit / taal : Moldavische / Engels

Leeftijd : 23-27 jaar

Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren, golvend.

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : niets....

Service : PZC, NMC, TZ, beffen

Bijzonder aardige dame die heel veel moeite doet om het de ijsbeer naar de zin te maken. Ik denk dat hier een potentiele topper in schuilt.
    wie am 19.6.09 getestet, folgende Berichtigung:

sie ist Romania, Cup: A, Alter 23 J.

Service: ausser anal alles !!!

war mit ihr 2 h auf Zimmer. = das heisst 2 Stunden Gf6 vom Feinsten mit abschliessender Entleerung in ihr geiles süsses Mündchen.

Preis: 250,-
    Wiederhol.gefahr 200 %

Gruss Egon :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Gisteren @ 14:20
    Discussies
    69
    Thanks
    1.968

Standaard

toppertje,zowel buiten als op de kamer......
    echte GFE die je helemaal total-loss neukt....
    top half uur gehad met deze tijgerin.
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

hmmmm, the girl doesn't make mistakes. Had a similiar experience. Can't be coincidence......

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Beitrag im Happy bei Beatrice am Montag, 13.7.09

Jungs, ihr könnt jetzt über mich lachen :aqsshole:
    aber: ich konnte es mir nicht verkneifen, ich musste am Montagabend ins PHG um Beatrice zu besuchen. Allzugross war die Sehnsucht, nach ihrem Körper, nach ihren süssen Küssen, nach wildem Knutschen, nach ihrem süssen Lusterzeuger über der Einflugschneise und überhaupt, ich fahr total ab auf die Frau und momentan fast am überschnappen.

ab Donnerstag hat sie leider Urlaub bis zum 18.8.09, wie soll ich das blos überleben

schönes Wetter, ich total geil und am sabbern, lauf ich so 17.30h im Happy Garden ein, mässiger Besuch, normaler Montag, später abends dann voller

Übliches Procedere, laber,laber,laber.....................

Schon hat sie mich entdeckt aber ich mach den Coolen, d.h. nur leichtes Begrüssungsgeknutsche ich sag später Baby, erst mit Freunden reden, was Trinken, was Essen............(alles Schau nach aussen)

Also, 18 h leckeres Essen: Schweinebraten, verschiedene Nudeln, Erbsen u. Möhrengemüse, dazu zu noch wahlweise Hähnchenkeulen und verschiedenen Salat. Dazu noch 1 leckeren 0,5 l Weizenbier und ich war versorgt

An bekannten Forumlern aussser meinereiner noch Rex (immer noch der geile Hond) mit einem Freund, cooler Typ, nicht schreibender Forumler Drummet ?? oder so ähnlich.
    Hab die 2 dann etwas beraten und siehe da, man war zufrieden mit mir

Wo wir drei auftauchten war grosses Hallo und Gelächter und wir unterhielten uns eine Zeitlang ganz prächtig, auch unter Zuhilfenahme verschiedener CDL.

Es war dann kurz vor 21,30 h, alle Coolnes war plötzlich dahin, denn ich ward zum Sex befohlen und ich konnte jetzt nicht mehr widerstehen.

2,5 h Hirnabschaltung wilder Gf6, beide total erschöpft und langsam stieg die graue Masse wieder nach oben

unglaublich !!! und dass mir !! bei dieser Frau passt eben alles und ich bin total wehrlos

Nacherfolgter Körperreinigung dann noch gemütl. Beisammensein, also B, me, 1 Mann aus Nl und noch 3 aus der Romaniafraktion

dann kams wieder die Abschiedsscene, erspar mir Beschreibung, unterhielt mich noch kurz mit der liebenswerten netten Janine und dann kletterte ich um 02 h endlich in meinen Vrachtwagen und begab mich zähneknirschend an die Arbeit.

Bis bald Männer

PS: hoff ja, das Rex und Kollege auch was schreiben, haben sie versprochen Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

Last Online
    6 maart 2010 @ 08:30
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hi @egon, das ist immer gefährlich mit den Frauen wenn alles so gut passt.Das kann einen ganz schön das Gehirn matschig machen.Ich habe besser man sich mit einer dame versteht, um so komplizierter und teilweise stressiger wird das ganze.Aber irgendwie rutscht man da immer wieder rein.Aber ein schöner Bericht, freue mich immer über deutsche Beiträge!!
    Grüße Zauberwald

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard Beatrice

Beatrice

ROMANIA

hoffe, es wird bald mal geaendert

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Beides ist wahr, kommt drauf an ob man das Geburtsland oder den Ausweis nimmt....

Last Online
    Vandaag @ 13:42
    Discussies
    69
    Thanks
    279

Daumen hoch Beatrice, Ro (@dmins bitte ändern)

Sie trägt kein Tattoo, Silicon, Piercing, keine "Plastikkrallen", also Natur pur.
    Sie schaut mich an und sagt: You do not smile enough, maybe it is why Raluca is not here
    Somit bekam sie ein Lächeln von mir und wir beschlossen ein Zimmer aufzusuchen aufdass sie mir ein mittelfristig seniles befriedigtes Grinsen verpassen sollte was sie vortrefflich schaffte
    GFS pur mit einer natürlichen Maus.

Sie ist zwischen 1,65 und 1,75 groß, zwischen 23 und 27 Jahre alt und kommt aus dem Osten Rumäniens, eine Provinz welche früher einmal Republik Moldavien war. Vergleichbar mit Freistaat Sachsen oder Bayern, oder provincie Limburg (zwar Niederlande aber keinesfalls Holland)

P-S. ich bin für forenübergreifende Smilies, deshalb trippe ich die Dinger jetzt nur noch

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Daumen hoch Beatrice

Gisteren met de sympathieke Beatrice 'n uurtje gespendeerd. Al 'n jaar lang komt ze altijd ff 'n babbeltje of grapje met mij uithalen, gisteren zei ze zoiets grappigs dat ik haar wel moest belonen met 'n kamergang.

De dame doet erg haar best om het naar je zin te maken, met het betere zoen en pijpwerk.( penetratie niet aan toe gekomen ) In mijn favoriete standje likkend aan haar grote vleermuis, kwam ze vrij snel heftig klaar. Zo heftig dat ze 'n minuutje out ging, als ik haar aanraakte sidderde het door haar hele lichaam. Verbaasd vroeg ze wat ik in godsnaam gedaan had met haar, want zoiets had ze nog niet vaak meegemaakt en dat ze zich nu verplicht voelde om mij te betalen.

Nadat ze was bijgekomen, ging ze weer verder in "ons" favoriete standje, waar ze de vitamientjes tot de laatste druppel verorberde, die ongeveer ergens uit mijn tenen vandaan moest komen.

Bosco's kwaliteits stempel erop.

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Ik kwam haar een aantal maal tegen waarbij ze me steeds en lachje toewierp. Zeer vriendelijk meid, praatje gemaakt maar nog niet naar de kamer. Roemeens, mmmmmm voorzichtigheid geboden. Kwam haar weer tegen, hield me staande weer praatje, ik mocht niet lachen om haar naam. Ze begon over onze koningin…wie ik leuker vond. Vanteenkwamtander. Kamertje dus.

Zeer sympathieke meid. Goed zoenen en heerlijk pijpen. Neuken niet aan toe gekomen. Goede ervaring. Zeer goede pre en aftersales.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Gisteren met deze sympathieke dame op herhaling geweest. Dit keer haar wel flink in verschillende standjes frustatie geneukt. Mijn god wat is deze dame een klaarkom-machine, na 3 kwartier moest ze even stoppen omdat ze kapot was. Na 10 minuutjes verder gegaan in 69 omdat ik had uitgelegd dat Bosco nooit niet in een condoom finisched.

De ps top 5 van dit jaar, juist in te vullen........ begint nu wel een onmogelijke taak te worden.

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dit is een echt SFL meisje: natuurlijke schoonheid, hete kont (weliswaar met litteken), kleine tieten, 25 jaar en kettingrookster.

Van begin tot eind van mijn saunaclubdagje had ze het begrepen op mij. Constant teasen en lief doen. Iedere vent in PHG noemt ze "Mi Amor", maar volgens haar meende ze het alleen bij mij (had ik het niet gedacht).

Na veel smeekbeden en een diepe tongkus toch met haar de kamer op gegaan. Daar ze een Roemeense was, lagen mijn verwachtingen niet al te hoog, maar je weet natuurlijk nooit tegenwoordig (sinds dit jaar boeien de Roemenen me steeds meer en meer).

Ik moet zeggen dat ze de mooiste kut had die ik de afgelopen maanden gezien heb. Echt een lekker sappig kutje met niet al te grote kalkoenlapjes ertussen en een mooie vorm. Ik ving dan ook maar meteen aan met een befserinade. Haar kut was mijn toetje en ze deed lustig mee terwijl mijn tong naar hartelust likte. Ik kon haar duidelijk bekoren door ook aan en rond haar aars te likken... Tja, ik was in een perverse bui vandaag!

Maar hoewel we beiden de perverse toer opgingen, bleek ze toch eerder een GFE te zijn ipv een PSE. Het grootste deel van de tijd hebben we uitermate gevoelig geneukt! Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Komt in de buurt van perfectie!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Idee Freitag, den 29.10.10

war wieder ganzen Abend bei meiner "Dreilochstute"

Last Online
    24 januari 2025 @ 07:56
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Deze keer wel bewust met Bea in herhaling gevallen. Ze staat hoog genoteerd in mijn ranglijstje. Qua uiterlijk volledig mijn type... Het moet voor mij allemaal zo over te top niet zijn. Ze is altijd heel vriendelijk en lief en herkende me meteen na toch wel een tijdje terug. Haar kont was nog altijd even apetijtelijk. Al vond Jansen dat ze het haar van haar benen mocht doen. Viel allemaal nog wel best mee... Niet vergeten dat ze een donkerharige meid is met een tamelijk bleek velletje.

Maar goed, weer heerlijke tijd met haar gehad in de blokhut. Daarvoor moesten we regen en wind trotseren. Wel veel fun en gelachen. Ze is echt een oprecht lachebekje! We hielden het rustig, want mijn pik was paars van de voorbije dagen. Ze deed me te goed aan een echt GFE. Ik genoot met volle teugen.

Na onze sessie is ze nog enkele malen bij mij komen staan. Deze dame heeft het begrip aftersales tenminste begrepen. Ik hecht daar echter meer belang aan dan aan presales. De meeste dames hebben het geld gepakt en zeggen nog wel goeiedag, een streeltje of knipogen eens... Maar deze dame was met geen stokken van me weg te slagen. Natuurlijk hengelde ze nog naar een tweede sessie... Maar ze wist goed genoeg dat ik geen 2x met dezelfde meega op een dag.

Toen ik met Jansen en Alabama stond te kletsen kwam ze opnieuw rond mijn nek hangen en tegen me aan dansen. Allemaal heel fijn. Ze trachtte me ook zuigzoenen in mijn nek te zetten, dat vond ik niet fijn! Maar van al dat getease kreeg ik toch een stijve onder mijn badjas en dus speelde ze haar grootste troef uit. Ze duwde haar sexy kont ertegen en schuurde zo heftig tegen mijn ding aan, dat het geen 2 minuten meer moest duren of ik schoot tegen haar kont of op de vloer.

Als besluit: heel unieke meid... een toppertje dat haar positie verstevigd in mijn ranglijst en ze mag zeker en vast nog op mij rekenen. Zolang ze in PHG is wanneer ik daar ben zal ze altijd tot mijn to-do-list behoren.

Ik raad ze iedereen van harte aan. Wee diegene die haar kwaad doet, die breek ik zijn nek!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Al vond Jansen dat ze het haar van haar benen mocht doen. Viel allemaal nog wel best mee... Niet vergeten dat ze een donkerharige meid is met een tamelijk bleek velletje.

Ik raad ze iedereen van harte aan. Wee diegene die haar kwaad doet, die breek ik zijn nek!
    Ze kwam in het begin van de avond naast me staan en knuffelend langs mijn berenvel zoals altijd is het een hele liefe en leuke meid.
    Ik voele wat slecht geschoren benen en stoppels en vroeg haar of ze mijn scheermesje wou lenen

Ze kleurde, wat best wel mooi stond bij haar licht uiterlijk en zei dat ze het koud had (kippevel)
    Ik dacht ja een kip heeft ook haren op dat vel staan.

Later op de avond was dat gevoel weg toen ik haar weer streelde.

Heb ik haar nu kwaad aan gedaan ?

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Idee Beatrice

ok...............nachdem ich verschiedene Abhandlungen über sie hier im Forum studiert habe, muss ich nun von weiteren Buchungen der Frau absehen

Last Online
    6 november 2013 @ 16:44
    Discussies
    49
    Thanks
    438

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ze kwam in het begin van de avond naast me staan en knuffelend langs mijn berenvel zoals altijd is het een hele liefe en leuke meid.
    Ik voele wat slecht geschoren benen en stoppels en vroeg haar of ze mijn scheermesje wou lenen

Ze kleurde, wat best wel mooi stond bij haar licht uiterlijk en zei dat ze het koud had (kippevel)
    Ik dacht ja een kip heeft ook haren op dat vel staan.

Later op de avond was dat gevoel weg toen ik haar weer streelde.

Heb ik haar nu kwaad aan gedaan ?

Vandaag met haar gekamerd. Weet nu wat je bedoelt met dat scheermesje. Mijn hele lichaam zit vol met schaafwonden.

Sessie was verder prima, maar het schuurde overal wel flink.
    PLECAT

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Heren dit Topic wordt zo wat opgeschoond. Tis en blijft een recensie topic he .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten