PDA

Volledige versie bekijken : Maandinkomsten vs frequentie club bezoek



Picasso 1
17 februari 2008, 10:12
Over de inkomsten van de dvp´s is al regelmatig over geschreven.
Interessant is een verband te zien tussen inkomsten ijsberen en frequentie clubbezoek.
Deze enquete ligt mogelijk gevoelig (hoewel je redelijk anoniem kunt stemmen), dus ben benieuwd of het stand houdt.

Netto maandinkomsten:
- tot 1500
- 1500 tot 2500
- 2500 tot 3500
- > 3500

Maandfrequentie clubbezoek:
- 1
- 2
- 3-4
- > 4

PS Werd getriggerd voor dit idee door de opmerking van TSB over de maandloon van rplover in relatie tot het aantal dames die hij in VV zou :fuck:
:D

thesickboy
17 februari 2008, 10:25
PS Werd getriggerd voor dit idee door de opmerking van TSB over de maandloon van rplover in relatie tot het aantal dames die hij in VV zou :fuck:
:D

Een opmerking die, voor alle duidelijkheid, weldegelijk een grapje was! :smile2:


Ik heb nog nooit een enquete gestart en heb even zitten zoeken. Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om twee parameters (inkomen en frequentie clubbezoek) met elkaar te vergelijken.

Ik laat deze vraag even over aan mijn meer ervaren collega's..:cool:

:wink:

rplover
17 februari 2008, 10:53
Een opmerking die, voor alle duidelijkheid, weldegelijk een grapje was! :smile2:

Oei, en ik die net dacht dat je bloedserieus was :teuflisch
Maar om op de technische vraag terug te komen, het is mogelijk een enquete te starten waar meerdere mogelijkheden kunnen aangevinkt worden.
Wel moet onze Tiga daarvoor effe in het controlepaneel wat aanpassen, want ik dacht dat neukie dat ooit heeft gedeactiveerd ;)
Dan moet het perfect mogelijk zijn om een enquete met meerdere aanvinkmogelijkheden te starten (combi-enquete dus), wat is het leven van die admins en mods toch zwaar :zauberkis

En nu effe mijn centen tellen, of wat kieskeuriger worden :D:smile2:;)


:wink:

Picasso 1
23 februari 2008, 14:00
Wordt dit onderwerp nog in een enquete omgezet of laten we het voor wat het is? :vraag:

De Cock
23 februari 2008, 16:41
Vraag me af of dat iets TOEVOEGD :eek:.

Willem2
23 februari 2008, 18:59
Wordt dit onderwerp nog in een enquete omgezet of laten we het voor wat het is? :vraag:

Zoals aangegeven door rplover dient er dan weer een aanpassing te worden gemaakt in het systeem of we dienen even te roeien met de riemen die we hebben :eek:
En de vraag is wel of het geheel wel eerlijk wordt ingevuld :o
Dus misschien wat veel moeite voor ........

:wink:

ilovethaigirls
5 maart 2008, 22:01
Je kan dit toch anders oplossen door het percentage aan te geven dat je van je maandloon spendeert, bv 10%, 20 %, 30 % enz........

Stiffmaster
19 maart 2008, 17:08
Ja, stiffie hebt het met zijn werkgever opgenomen en gezegd, nu moet er echt het een en ander bij komen anders kan ik mijn hobby niet meer betalen en dan moet ik jouw vrouw maar nemen :cool: , waarop hij antwoorde dus als ik er bij jou niets bij doet dan neem jij mijn vrouw, ja zij ik stoer :cool: , gelukkig was zijn antwoord dan hoef ik het niet meer te doen, je mag ze hebben :eek::eek::eek:

Mauriceyep
19 maart 2008, 18:35
Je kan dit toch anders oplossen door het percentage aan te geven dat je van je maandloon spendeert, bv 10%, 20 %, 30 % enz........


Goed idee, echter vergeet 40%, 50% en 60% niet:D

Picasso 1
19 maart 2008, 20:57
In plaats van twee parameters kan gekozen worden voor 1 parameter maar dan kiezen uit 16 mogelijkheden. 4 keuzes inkomensten maal 4 keuzes frequentie clubbezoek is 16 keuzes. Lijkt veel maar ijsberen hoeven maar eentje te selecteren :rofl:

Het is nu aan de moderatoren om er wel of geen enquete van te maken.

Randy
19 maart 2008, 22:06
...
Het is nu aan de moderatoren om er wel of geen enquete van te maken.

Ik dacht het niet, kun je prima zelf :D

Picasso 1
19 maart 2008, 22:25
Ik dacht het niet, kun je prima zelf :D

Doe is effe voor :D

Rex
19 maart 2008, 23:57
Doe is effe voor :D


ik zal Picasso wel even uitleggen hoe het werkt :

maak een nieuw onderwerp aan onder IJsberenforum > Overig > Enquêtes

en scroll naar beneden en selecteer het vinkje , Ja maak een enquête bij deze discussie.

207

Zo duidelijk ???