PDA

Volledige versie bekijken : MMT / facial

TT Man
15 februari 2008, 10:46
maar dan per ongeluk...:smile2:

TSB
:wink:

Een hele vette wink is dit zeker...

thesickboy
15 februari 2008, 13:12
Een hele vette wink is dit zeker...

Tja,... ik kan er toch ook niets aan doen als de dame hem uit haar mond haalt net als ik :rubbel: :D:D:D

;):wink:

thesickboy
17 februari 2008, 09:36
... TSB gaat er nog steeds heen om die reden denk ik! :D

Lees eens goed de topic onder Freude en let eens op de frequentie van mijn berichten aldaar....en dan weet je wel beter!:moon:

blauwebeer
17 februari 2008, 09:40
Lees eens goed de topic onder Freude en let eens op de frequentie van mijn berichten aldaar....en dan weet je wel beter!:moon:

Volgens de bescheiden mening van Krimson is ook TSB ondertussen min of meer van Freude 39 afgekickt. :nee:

Krimson :wink:

rplover
17 februari 2008, 09:48
Is er een nieuwe speeltuin in de maak? :smile2::D:teuflisch;)

:wink:

Willem2
18 februari 2008, 17:16
Dit is nu (slechts) 1 van de redenen dat ik de dames in GT (gemiddeld gezien) een stuk beter vind dan in PHG. In GT zijn een groot aantal dames (niet allemaal!) een stuk minder nerveus over make-up, gaan gewoon helemaal los gaan en als ze FT doen zijn er veel die ook MMT doen (ook weer niet allemaal, maar de meeste russische/roemeense/etc wel). In Paradiso in Bochum deed zelfs 90% van de vrouwen dit (voor een meerprijs van 10 euro!), maar sinds de nieuwe leiding daar is dat wel iets minder geworden, of ze vragen er 25-50 euro extra voor. TSB gaat er nog steeds heen om die reden denk ik! :D

Ik weet dat MiniMe dol is op zijn stokpaardjes van MMT en generaliseren van bepaalde clubs........ maar zou hij misschien zo vriendelijk willen zijn waarom ik vaak aangeef waarom je beter niet MMT kunt doen.
Bij voorbaat dank :wink:

MiniME
18 februari 2008, 19:33
Ik weet dat MiniMe dol is op zijn stokpaardjes van MMT en generaliseren van bepaalde clubs........ maar zou hij misschien zo vriendelijk willen zijn waarom ik vaak aangeef waarom je beter niet MMT kunt doen.
Bij voorbaat dank :wink:

Goed, om maar even op de stokpaardjes van Willlem2 in te gaan: pas op met MMT, tenminste: als het in oog(vlies) oid komt is het gevaarlijker voor de dame dan in haar mond (ivm de hier aanwezige "killer bacterien").

BTW: generaliseren is niets anders dan statistiek, waarbij je wel rekening hjoudt met de 10% die niet aan de generalisatie voldoet! :wink: