kino100
21 februari 2008, 00:17
Was dinsdag nog eens afgezakt naar mijn favoriete club , was reeds daar rond 14 u . Na een lekker ontbijt aan de bar genoten van enkele drankjes . In de vroege avond na een sessie met een duitse meid aan de praat geraakt met Cindy aan de bar , deze leek alles te doen behalve anaal . Ze stelde meteen een trio voor met haar mooi ogende blonde vriendin Almira . Haar vriendin zou ook GFe bieden , dit klonk als muziek in mijn oren . Op naar kamer 16 , al vlug bleek dat Cindy haar woord hield maar Almira wilde enkel de zaak zeer vlug afwerken . Ik had een afspraak met beide dames dat ik van een lang voorspel hou en zeer graag oraal verwent wordt . Almira kuste niet , wou niet gebeft worden .
Maar terwijl ik Cindy befte en Almira me pijpte was Almira zeer snel met het condoom te bevestigen en me te berijden . Het kon niet snel genoeg voorbij zijn voor haar .
Conclusie : Ik ga zeker nog terug voor Cindy maar Almira kan me zeker niet bekoren , er zijn betere in deze club
Maar terwijl ik Cindy befte en Almira me pijpte was Almira zeer snel met het condoom te bevestigen en me te berijden . Het kon niet snel genoeg voorbij zijn voor haar .
Conclusie : Ik ga zeker nog terug voor Cindy maar Almira kan me zeker niet bekoren , er zijn betere in deze club