Volledige versie bekijken : Bezetting Dames
listige
21 februari 2008, 13:50
Kan iemand mijn wat meer vertellen m.b.t bezetting v/d dames? en Ijsberen?
Gaarne wil ik nl weten welke dagen v/d week er meer of juist minder te doen is in
Villa Vertigo?
Thnx
Grtz Listige
The Joker
21 februari 2008, 16:46
Wellicht een idee om een FAQ te ontwerpen?
seksenfun
22 februari 2008, 00:49
Gaarne wil ik nl weten welke dagen v/d week er meer of juist minder te doen is in
Villa Vertigo?
Thnx
Grtz Listige
Donderdag 21/02:
tot een uur of twee-drie: 18 dames, iets meer beren
vanaf half drie ongeveer: 28 dames, iets meer beren
vanaf de avonduren: 37 dames, veel meer mannen
mr rocky
24 februari 2008, 12:45
ik kwam aan rond 13 uur, er stonden nog maar 3 auto's. Bij binnenkomst hoorde ik Maggie toevallig aan de telefoon zeggen, dat er op dat moment 24 dames waren en dat er later meerdere zouden komen. Ik heb er in de loop van de dag zeker nog zo'n 15 bij zien komen en er zaten ten opzichte van mijn laatste bezoek 3 weken geleden ook een aantal onbekende en interessante dames bij. Mijn conlusie derhalve: een goede bezetting:roll3: Voor de dames was denk ik de bezetting later op de dag ook redelijk te noemen. Veel Nederlandse beren en ook nog enkele Nederlandse berinnen.
rplover
24 februari 2008, 13:33
...is volgens mij de bezetting van de Heren nog wat minnetjes (en dan bedoel ik niet in aantal).
Veel kijkbeertjes alweer gisteren, veel gelul maar weinig "tsjoeke tsjoek" :D
Is alvast mijn indruk van een (voor mij) geslaagde dag VV ;)
Dat van die afwachtende beertjes loopt wel los voor de Madammen aanwezig, geduld is een schone deugd (al mag dat uiteraard niet TE lang duren, om de Meiden daar te houden).
Trouwens, heel erg veel Meiden aanwezig gisteren, veel meer dan verleden week zaterdag. En ik klaag niet van de kwantiteit, en zeker ook niet van de kwaliteit, mooie "kamer 3" trouwens, van 't ene bed naar 't andere als je wil, en die verrijdbare spiegel in kamer 2 :zauberkis
:wink:
woods25
2 maart 2008, 09:12
Freitag habe Ich eine schöne Brasilianische Frau ungefähr 170 cm groß,schulterlange haaren und unterhält viel mit den Gästen vorher name Selinita??? war vorher in Süddeutscland und zuletzt in LR.möchte zuerst hier in VV bleiben.service soll sehr gut sein weil freitag dauerbesetzt:green_smi
Gruß
woods25:wink:
Picasso 1
16 maart 2008, 10:47
Wat een luxe probleem.
Over de verschillende clubs in een straal van 25 km kunnen we om te :fuck: kiezen uit 220 dames.
Dit zijn naar mijn weten reele gemiddelden:
GT 60
YY 40
PHG 50
VV 40
LR 30
Als ze nou 1 grote club ervan maakten ipv 5 dan heb je de beste :rubbel::fuck::blow:club ter wereld.
Ik vraag me af of de grote clubs rondom Frankfurt samen aan dit aantal komen.
Picasso 1
16 maart 2008, 12:20
Jansen vindt dit een zeer slecht voorstel, ik trouwens ook :D;)
2 handen op 1 buik :D.
Willem2
16 maart 2008, 12:38
Donderdag 6 Maart
GoldenTime : 65-75 dames
Vrijdag 7 Maart
Fun Garden : Op de dag 6 dames 's avonds 12
Atrium : ongeveer 25-35 dames
Living Room : 35 - 45 dames gedurende de dag
Zaterdag 8 Maart
Villa Vertigo : 35-40 dames
Zondag 9 Maart
Living Room : 30-35 dames
Maandag 10 Maart
Planet Happy Garden : 35-40 dames
Jorah Mormont
16 maart 2008, 12:52
Neen hoor, laten zoals het nu is.
Jansen vindt dit een zeer slecht voorstel, ik trouwens ook :D;)
Zeker zo laten, al die herhalingsgevalletjes in 1 club werkt NIET:eek:
Een ijsbeer mag ook wel eens vrijheid hebben;)
Sonny:wink:
Picasso 1
16 maart 2008, 14:50
Zeker zo laten, al die herhalingsgevalletjes in 1 club werkt NIET:eek:
Een ijsbeer mag ook wel eens vrijheid hebben;)
Sonny:wink:
Elke dag naar dezelfde club op 1 locatie lijkt me inderdaad niks voor jou :green_smi
Jansen
16 maart 2008, 15:03
Villa Vertigo?
Thnx
Grtz Listige
In Villa Vertigo waren afgelopen vrijdag 14 maart rond de 45 dames en hele mooie waren er bij.
Jansen
16 maart 2008, 15:05
2 handen op 1 buik :D.
Dat is beter dan jouw tong op mijn aars :rofl::rofl:
rplover antwoord soms voor mij omdat ik zo intrans ben met de laatste dames (Anna en Cheyenne) dat ik vergeet om naar de juiste club te rijden
Picasso 1
16 maart 2008, 15:26
Dat is beter dan jouw tong op mijn aars :rofl::rofl:
rplover antwoord soms voor mij omdat ik zo intrans ben met de laatste dames (Anna en Cheyenne) dat ik vergeet om naar de juiste club te rijden
:eek: :nee:Daar doe ik niet aan, maar misschien dat Willem2 er voor open staat daar in die donkere kino van GT :smile2:.
Big30
16 maart 2008, 15:58
En zaterdag een ietsje minder Meiden, of toch ook tegen de 40 misschien.
En er waren alvast enkele prachtexemplaren aanwezig (Big30, Raul7, ... :teuflisch)
Ik begreep dat over de hele dag er vrijdag jl. meer dan 50 dames in de Villa zich gemeld hadden.
Zaterdag waren dat er 43. Let wel deze waren natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment aanwezig.
Ik zelf vond de bezetting zaterdag zowel kwalitatief als kwantitatief goed :freu:!
:wink::wink:
rplover
16 maart 2008, 21:43
rplover antwoord soms voor mij omdat ik zo intrans ben...
In trans? In transseks? Tatiana? :teuflisch:D;)
Carpe diem
16 maart 2008, 23:42
Ik begreep dat over de hele dag er vrijdag jl. meer dan 50 dames in de Villa zich gemeld hadden.
Zaterdag waren dat er 43. Let wel deze waren natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment aanwezig.
Ik zelf vond de bezetting zaterdag zowel kwalitatief als kwantitatief goed :freu:!
Beste Big30,
Kijk jij niet teveel door een ROZE BRIL!!!
:D:D:D:D:D:D:D
Big30
16 maart 2008, 23:57
Beste Big30,
Kijk jij niet teveel door een ROZE BRIL!!!
:D:D:D:D:D:D:D
Beste Carpe diem,
Dat klopt die bril draag ik als herkenningsteken in Saunaclubs het gaat om deze multi-functionele bril:
http://www.euroshopgigant.com/dutch/images/F1%20wc%20bril%20roze%20deksel%20open%20web.jpg
Maar serieus, de aantallen zijn niet met een roze bril waargenomen maar gebaseerd op de lijst die de club bijhoudt.
De uitspraak dat de line-up in ieder geval optisch fraai was komt volledig voor mijn rekening en is natuurlijk een puur subjectieve waarneming ;)!
Of de vele optisch fraaie dames die ik zag ook op de kamer een goede service verleenden daar kan ik niet over oordelen natuurlijk :D.
Daarvoor was de populatie te groot en ik heb het dan ook bij een zeer selecte steekproef gehouden :D:hah::D!
Jansen
17 maart 2008, 00:02
In trans? In transseks? Tatiana? :teuflisch:D;)
Was dat vroeger niet Picasso1 :rofl::rofl:
Carpe diem
17 maart 2008, 00:55
Hoi Big30,
Ik dacht meer aan zo'n roze bril!!1
http://www.badmutsen.nl/archives/rozebril/01.jpg
http://www.badmutsen.nl/archives/rozebril/07.jpg
Greetz
Waar kun je die bril kopen???
Ik wil er ook zo één..............:cool:
Ik kijk liever door mijn eigen bril naar deze foto's, krijg weer zin om gelijk in de auto te springen! :rofl:
Op de site van VV staan nu wat actuele foto's van de dames!
:fuck: http://www.villavertigo.de/index.php?id=273 :rubbel:
rplover
18 maart 2008, 00:26
..zijn er nog beertjes die vinden dat er niet genoeg mooie Meiden rondhuppelen daar in de Villa :D
Als je dat allemaal ziet, heb ik alvast geen roze bril nodig :teuflisch;)
Top top top, de Villa is wat ik altijd verwachtte van een erotisch toprestaurant :smile2:
Picasso 1
18 maart 2008, 00:27
Zo, dit is wel erg publiek van de betreffende dames.
Een belangrijk gedeelte is mij niet bekend bij naam. Wie het weet mag...
Zij steelt de show in de fotoreportage!
Begrijpelijk, want het is een lekkertje! :happy:
Idd lekker openbaar! :baeh:
The Joker
18 maart 2008, 01:45
Ik herken alleen Kim op de foto's, maar ben met niemand van de dames op de foto's weggeweest...
Wel strakke actie die pics by the way.
What you see is what you get @ VV
seksenfun
19 maart 2008, 18:54
Ik onthou nog altijd dat als je een nieuwe zaak opstart je minimum een jaar moet rekenen om te zien of het wat wordt. Dus dat nu nog lang niet alles gesatteld is, is normaal. Ik zou durven zeggen: geniet gewoon als je er bent, zorg zelf voor de fun :smile: :smile:.