PDA

Volledige versie bekijken : Angie (D)



zeppos58
22 februari 2008, 11:02
Naam :Angie

Nationaliteit / taal : Duits / Duits, Engels

Leeftijd : 24 (Schatting)

Haarkleur/lengte : Blond/schouderlengte

Lengte : +-1.65m

Kleur ogen: Oeps

Postuur / Cupmaat : Normaal met beetje buik / mooie natuurlijke stevige B-cup

Tatoeage /Piercing : Ja/navel

Service : PZC, NMC, zoenen redelijk goed, FT, beffen, GFE

Duur/kostprijs. Ruim 1uur // 75 Euro

Opmerking: Doet me denken aan het Amerikaanse model Tricia Helfer (actrice in Battlestar Galactica).

Het was de dame waar ik meteen oogcontact mee had donderdag, maar het was mijn reisgezel die ze eerst mocht “proeven”.
Gezien zijn glimlach nadien en zijn zeer goede commentaren “moest” ik ze ook uit proberen. Ze zou uit haar pijp moeten komen om minsten even goed te doen als mijn eerste ervaring met de Cubaanse Helena, die dag.
Maar ze kwam uit haar pijp, en hoe.
In tegenstelling tot mijn eerste ervaring wou Angie niet TZ in de bar, maar elkaar opgeilen en geniepig in haar BH duiken zat er wel in.
Op de kamer ontpopte ze zich tot een vurige minnares, en zo heb ik het graag. Een lekkere tongzoen verder lagen we in elkaar te kronkelen op het bed. 69 zij mij pijpend en ik haar beffend rollebolden we over het kingsize bed. Haar doen ophouden of het gin “te snel” komen. Zeer duidelijk dat deze meid ook van een goede befbeurt genieten kan.
Uiteindelijk het rubbertje aangebracht en enkele kamasutra standjes later dacht ik leeg te zijn. Dus wij samen onder de douche waar ze meteen terug mijn kleine jongen begon te bewerken, die vond dat zo goed gedaan dat hij meteen terug parat stond. Dit kon ik niet ongemoeid laten dus vergaste ik haar op een “natte” befbeurt onder de douche.
Dit kon zo niet verder vond ze, dat hokje was te klein, dus elkaar opgeilend hebben we elkaar afgedroogd en zijn we weer het bed in gedoken. Nog beter dan de eerste keer konden we van elkaar genieten. Deze superbae gaf me een GFE +++. Of zoals Eddy Wally zou zeggen GEWEEEELDIG.
Ik reken erop dat ze er volgende keer weer zal zijn.

Getekend een meer dan tevreden ijsbeer die later zou vaststellen dat het nog beter kan.