Volledige versie bekijken : Gina
Hollandmale
23 februari 2008, 07:41
Naam: Gina
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Op de kuit
Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC
Bijzonderheden : Lijkt op landgenootje Monica
Gina is al 'n tijd in het Hof, is gepromoveerd van de begane grond naar de kelder. Heeft het vak geleerd van Monica, met wie ze nog steeds optrekt. Heeft haar draai gevonden, krijgt goede recensies op Youppies, wordt omschreven als echte GFE en Hof-standaard.
Goedemorgenallemaal
24 februari 2008, 13:30
Gina is al 'n tijd in het Hof, is gepromoveerd van de begane grond naar de kelder. Heeft het vak geleerd van Monica, met wie ze nog steeds optrekt. Heeft haar draai gevonden, krijgt goede recensies op Youppies, wordt omschreven als echte GFE en Hof-standaard.
Gepromoveerd.... Is dat het verschil tussen kelder en boven???
Grappig. In Nederland hou ik juist altijd als vuistregel aan dat , hoe donkerder het interieur
(en dus hoe slechter zichtbaar de dames...) hoe slechter de srvice/uiterlijk zijn. Gaat niet altijd op maar klopt wel heel vaak.
savesexer
28 februari 2008, 15:19
Gisteren nog maar eens gaan snoepen in het Hof en zoals altijd...... top.
In de zitruimte boven de alleraardigste verschijning, die onder de naam Gina gaat, getroffen en be(ge)proefd.
Gina heeft een beeldmooie body, gaaf, slank en met een stel prachtige borsten met grote tepels.
Ze zat al heel de tijd schuchter in de verste hoek van de grote zitbank en zoekt niet naar oogcontact. Hier moest ik meer van weten want één en ander paste niet in dit plaatje. Naast haar gekropen en een gesprekje op gang gebracht. De reden van de timiede houding was snel gevonden want ze is slechts 3 weken in Duitsland en spreekt geen Duits ttz een heel heel klein beetje. Verstaan doet ze iets meer zeker een 10 tal woorden.
Wat ze wel goed doet is het taalgebrek camoufleren, iets waar haar landgenote Andrea niet in slaagde. Andrea is voorlopig vertrokken tot na Pasen zegt Monica.
Haar jeugdige leeftijd en onervarenheid laten mij alvast niet onberoerd. Het maakt haar delicaat en tegelijkertijd zeer sexy. Haar lichaam is zoals je dat van een jong meisje verwacht zijdezacht en stevig. Ze is uiterst lief en laat zich leiden. Na de gebruikelijke geplichtplegingen op de bank dient het kamersleutel initiatief van mij te komen.
Op de kamer volgt de actie dezelfde lijn. Je kan ze leiden maar ze werkt goed mee. Alles wat je laat doen doet ze zeer goed. Haar perfect geschoren poesje is lekker nauw.
FT blijkt ze niet te doen maar ik laat me finishen terwijl ik sta en zij zit en dat doet ze zoals, in de film, met open mond en de tong die net de eikel raakt. Op die manier komt er toch wat sperma in haar mond terecht waar ze geen probleem mee heeft. Geef haar wat tijd en enkele goede leermeesters en dan komt de FT wel in orde.
Een goede ervaring dus.
Volgens enkele van haar collega's zal ze het niet halen maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik heb haar alvast verschillende malen richting kamer zien vertrekken.
Nog even een woordje over die van boven naar kelder promotie. Ik ben helemaal niet zeker dat dit wel klopt want later op de middag kwam Monica met Gina even in de kelder om haar de sauna te laten zien en waren zij even binnen om haar de gewaarwording te laten voelen. Waarschijnlijk de eerste maal voor Gina. Daarna zijn ze even snel terug vertrokken waarbij Gina zowat angstig rond haar keek.
quitje
15 maart 2008, 11:56
gina : heel knappe verschijning. Al gespot bij het binnenkomen, doch bij het zien in action enige twijfels rezen van mijnentwege. Maar ja, zonder in details te treden menselijk gezien kon ik haar begrijpen ...Haar gereserveerd voor mijn 4de sessie en werkelijk een top ervaring : in de zetel heeeeel lekker tongzoenen : genoot er werkelijk van - pijpen op de bank :smkiss:... Kamer opgezocht en opnieuw lekker 15 min getongzoent van jewelste : m.i. wordt ze daar enorm geil van (ik voelde en zag dit ook aan de vochtigheidsgraad:freu:). Nadien supergebeft en 4-tal standjes geflikflooid:fuck: Gewoonweg top !
ps : mijns insziens : moet zeker niet onderdoen voor de reeds jaren aanwezige toppers :luvlove: