Jorah Mormont
23 februari 2008, 15:43
Naam: Marina (Марина)
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Russische / Russisch, Duits en Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC, Massage, Beffen en zoenen
Voordelen: GFE uitstraling en spontaan
Nadelen: Zit te ver weg
Tijdsduur : 30min
Prijs : 280 Zw. Fr = ca. 80 euro
Extra’s bij het bezoek: Heerlijke massage
Foto:
http://www.club-globe.ch/main/images/girls/1481.jpg
Marina, Globe Zürich, 19 februari 2008
Mijn eerste dame in Globe was deze Russische Marina. Nadat ik een beetje de club had verkent, kwam ik aan de bar met deze dame in gesprek. Een mooie opvallende verschijning met een herkenbaar Russich uiterlijk. Het gesprek verliep spontaan en besloot haar een sleutel te laten halen.
Op de kamer zette de spontaniteit door en was ik getuige van mijn eerste Globe sessie. Marina biedde me aan mij kort te masseren als inleiding van nog meer genot. De pijpschool heeft ze met een dikke voldoende afgesloten. Uiteindelijk in een lepelpositie mezelf laten gaan:fuck:
Marina is zeer lief en kroelt ook heerlijk. Hangt richting een GFE service aan.
Als eerste meisje in Globe kon ik vastellen dat het servicenivo daar niet anders is dan ik gewend was in andere clubs.
Sonny:wink:
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Russische / Russisch, Duits en Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC, Massage, Beffen en zoenen
Voordelen: GFE uitstraling en spontaan
Nadelen: Zit te ver weg
Tijdsduur : 30min
Prijs : 280 Zw. Fr = ca. 80 euro
Extra’s bij het bezoek: Heerlijke massage
Foto:
http://www.club-globe.ch/main/images/girls/1481.jpg
Marina, Globe Zürich, 19 februari 2008
Mijn eerste dame in Globe was deze Russische Marina. Nadat ik een beetje de club had verkent, kwam ik aan de bar met deze dame in gesprek. Een mooie opvallende verschijning met een herkenbaar Russich uiterlijk. Het gesprek verliep spontaan en besloot haar een sleutel te laten halen.
Op de kamer zette de spontaniteit door en was ik getuige van mijn eerste Globe sessie. Marina biedde me aan mij kort te masseren als inleiding van nog meer genot. De pijpschool heeft ze met een dikke voldoende afgesloten. Uiteindelijk in een lepelpositie mezelf laten gaan:fuck:
Marina is zeer lief en kroelt ook heerlijk. Hangt richting een GFE service aan.
Als eerste meisje in Globe kon ik vastellen dat het servicenivo daar niet anders is dan ik gewend was in andere clubs.
Sonny:wink: