PDA

Volledige versie bekijken : Victoria (Poolse)

facial
25 februari 2008, 22:04
Naam : Victoria

Nationaliteit / taal : Poolse /duits

Leeftijd: 22 jaar

haarkleur/lengte: bruin halflang krullend

Lengte: ongeveer 1.65

Postuur/cupmaat: normaal klein beetje meer / c-d cup

Tatoeages / piercings : alleen een klein knopje in haar neus

Service: zeer goed pzc - nmc - ft

Zeer goed uurtje gehad met Victoria. In de bar eerst even gezellig zitten praten over van alles en nog wat toen ik aangaf meer te willen was ze pas op meer uit begon me al lekker in de bar te zoenen en heeft toen nadat ik het vroeg snel een sleutel gehaald. Op de kamer aangekomen heeft ze me heerlijk verwend deze dame pijpt je zo lekker dat ik haar even af moest remmen om haar ook nog heerlijk en lekker lang te mogen neuken alle standjes gedaan en me daarna lekker laten pijpen en alles in haar mondje gespoten . Volgende keer wil ik met haar zeker weer terug naar de kamer, was echt een zeer goede ervaring

little diablo
24 maart 2008, 22:14
Tijdens de stripshow lekker warm:D tegen deze dame aangekropen. Een spontane meid. Lekkere volslanke body en zoent heerlijk. Na de show dus richting de kamer en daar wederom een geil uurtje gehad. Ze laat gewillig met zich spelen en kroelt lekker als een krols katje om je heen:p top voor herhaling vatbaar.

Saluti L Diablo

Willi69
25 maart 2008, 00:40
top voor herhaling vatbaar
Victoria hatte laut Saunameister Robin am Samstag ihren letzten Arbeitstag überhaupt in diesem Metier. :o

little diablo
25 maart 2008, 01:27
Victoria hatte laut Saunameister Robin am Samstag ihren letzten Arbeitstag überhaupt in diesem Metier. :o

Das ist sehr traurig:o, dan muste ich weiter suchen na eine neue schöne:D

Saluti L Diablo

Babbel
26 maart 2008, 00:42
.. Lekkere volslanke body en zoent heerlijk. ...

Ik werd betrapt door wat ijsberen omdat deze Victoria/Vicky mij had gevangen in de gang. Ze liet het kleine eekhoorntje niet meer los en zoende mij hartstochtelijk. Ik kon niks anders doen dan maar terugzoenen :D
Dat resulteerde in een kamerbezoek. Ze deed mij een beetje denken aan een kleine uitvoering van Ela. Ik vond in ieder geval de service heel goed.Heel lekker zoenen, pijpen en :fuck:.
Het is jammer dat ze ermee gestopt is. Maar gegeven het feit dat meer ijsberen op deze avond wel een leuke tijd met haar hebben gehad , zou het mij niet verbazen dat ze toch weer terugkomt uit Polen.
We zullen het allemaal wel zien.