PDA

Volledige versie bekijken : Noblesse haps, wordt mischien saunaclub ?



seqoya
27 februari 2008, 13:01
Ik las net in een regionaal blad dat de eigenaar van noblesse in haps mischien een duits relaxsysteem wil gaan beginnen in zijn club noblesse in haps (nb)

wanneer dit gaat gebeuren en of het gaat gebeuren is nog een vraag maar de plannen zijn er...

ben benieuwd

MichelJ
19 oktober 2008, 00:23
is voor mij 5 minuten rijden... zou niet goed zijn voor mijn portemonnee :o

Gustomass
19 oktober 2008, 01:30
is voor mij 5 minuten rijden... zou niet goed zijn voor mijn portemonnee :o

Misschien ga je gewoon je hondje uitlaten....

daar kraait geen haan naar, laat staan een echtgenote...

Gustomass

MichelJ
19 oktober 2008, 10:59
Valt me op dat er in een straal van Venlo veel clubs zitten. Waarom zitten ze niet door het hele land heen?

dupke
19 oktober 2008, 11:27
Valt me op dat er in een straal van Venlo veel clubs zitten. Waarom zitten ze niet door het hele land heen?


Omdat alles in de buurt van Venlo net over de duitse grens al een zeer bekend fenomeen was met enkele grote clubs net tegen de NL gerens.

Met als gevolg dat het de NL beren de grens overtrokken en de dames nu af en toe eens de andere richting op trekken:teuflisch

Net zoals wij beren wandelen doen de dames dat ook en als mozes niet naar de berg gaat, dan komt de berg wel naar mozes.

timjava
30 mei 2009, 10:55
Regelmatig rij ik hier langs. Vanaf de A73 is de club 's-avonds duidelijk herkenbaar door de laserstraal in de lucht. Vandaag toch maar eens gaan googelen en gezocht op dit forum. Helaas is de informatie beperkt. Is mij ook niet helemaal duidelijk of het een saunaclub is of een priveclub?

http://www.clubnoblesse.nl/index.php?action=home&music=on

Goedemorgenallemaal
30 mei 2009, 12:11
wel een mooi duidelijk kaartje via google....