Volledige versie bekijken : Verversrui 2-12-20-22/1 - Rubia (Hollandse)
redbaron
27 februari 2008, 23:12
Haarkleur/-lengte : Blond/ krullen- lang
Lengte dame : 1.80
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : NL / NL
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Verschillende tatoeages: rechter been en op venushevuel de naam “Marlon”
Service: Zeer goed
Voordelen: - zie beschrijving + uitstekend kwaliteit standaard condooms
Nadelen: N/A
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 eur
Extra’s bij het bezoek: N/A
Ben al twee keren geweest , heel vriendelijke dame (tipisch hollands).
Meestal te vinden op de Verversrui 23 of op Vingerlingstraat 2 maar haar werkplek is in jeder geval zeer makkelijk te onderscheppen: op haar raam staat er altijd een plaatje bovenaan, met de teken “NL “.
Ten eerste zeer warme ontvangst, goeie babbeltje (en ook als jij haar voor twee weken niet bezoekt, weet ze steeds wie jij bent en jij voorkeuren) en dan wat ik eerlijk vond is dat zij kan haar pusje tijdens het neuken echt ongelofelijk goed “dicht draaien” :rofl:
One 2 try.
rplover
27 februari 2008, 23:23
Wico, help me eens, VR 23, VL2????? ;)
Sub
27 februari 2008, 23:30
Wico, help me eens, VR 23, VL2????? ;)
Rplover,
Je hebt volledig gelijk. Beide adressen bestaan niet.
Ik denk echter te weten welke Dame hier bedoelt wordt. Deze Dame heb ik Maandag op Verversrui 08 gezien als ik me niet vergis.
Grz Sub
redbaron
28 februari 2008, 21:25
Sorry guys maar adressen noteren is niet mijn beste troef. Ben al bij verschillende geweest, o.a. bij Jana en Elena (allebei dichtbij de Boobies hotdog bar, dagshift), de eerste Bulgaarse met zwaarte haar en de andere heel lekker Oekraainse blondje. Zal een review ook geven...eerst de straat opschrijven ;)
Sub
28 februari 2008, 22:58
Sorry guys maar adressen noteren is niet mijn beste troef. Ben al bij verschillende geweest, o.a. bij Jana en Elena (allebei dichtbij de Boobies hotdog bar, dagshift), de eerste Bulgaarse met zwaarte haar en de andere heel lekker Oekraainse blondje. Zal een review ook geven...eerst de straat opschrijven ;)
Zal je even op weg helpen dan. Blonde Helena is Schippersstraat 03/1.
Grz Sub
Anvers
25 maart 2008, 17:03
Vermits Verversrui 23, noch Vingerlingstraat 2 bestaat, stel ik mij de vraag op WELK adres deze Nederlandse Rubia nu juist zit. :confused:
Rekening houdend met de omschrijving van redbaron, kan ik ze toch niet met zekerheid op een juist adres plaatsen. :o
U wel sub? :confused: :cool: Ben je zeker dat het de volgende dame is ?
Rplover,
Je hebt volledig gelijk. Beide adressen bestaan niet. Ik denk echter te weten welke Dame hier bedoelt wordt. Deze Dame heb ik Maandag op Verversrui 08 gezien als ik me niet vergis. Grz Sub
Ik heb in elk geval hier nog geen plaatje met NL gezien, maar ik kan mij vergissen natuurlijk !
Ben al twee keren geweest , heel vriendelijke dame (tipisch hollands). Meestal te vinden op de Verversrui 23 of op Vingerlingstraat 2 maar haar werkplek is in jeder geval zeer makkelijk te onderscheppen: op haar raam staat er altijd een plaatje bovenaan, met de teken “NL “.
wico
Vermits Verversrui 23, noch Vingerlingstraat 2 bestaat, stel ik mij de vraag op WELK adres deze Nederlandse Rubia nu juist zit. :confused:
Rekening houdend met de omschrijving van redbaron, kan ik ze toch niet met zekerheid op een juist adres plaatsen. :o
U wel sub? :confused: :cool: Ben je zeker dat het de volgende dame is ?
Ik heb in elk geval hier nog geen plaatje met NL gezien, maar ik kan mij vergissen natuurlijk !
wico
De Dame die ik toen in gedachten had, heb ik al enkele weken niet meer gezien.
Grz Sub
redbaron
30 maart 2008, 21:10
Beste,
Rubia is terug. Vandaag heb ik haar gezien rond 16:30 uur in de Verversrui (zelfde raam als vroeger), met zwaarte langerie. NL plaatje was er niet meer en ik had helaas geen tijd om met haar een "info babbeltje" te gaan doen. Ze heeft trouwens blonde krullend haar.
Beste,
Rubia is terug. Vandaag heb ik haar gezien rond 16:30 uur in de Verversrui (zelfde raam als vroeger), met zwaarte langerie. NL plaatje was er niet meer en ik had helaas geen tijd om met haar een "info babbeltje" te gaan doen. Ze heeft trouwens blonde krullend haar.
Blijft nog steeds de vraag waar ze werkt. Een Dame die lijkt op degene die ik toen in gedachte had werkt nu op Verversrui 22, dit is een ander adres dan eerder vermeld werd. Een feit blijft dat zowel Verversrui 23 als Vingerlingstraat 02 niet bestaan. Graag wat meer duidelijkheid over het juiste adres.
Grz Sub
Blijft nog steeds de vraag waar ze werkt. Een Dame die lijkt op degene die ik toen in gedachte had werkt nu op Verversrui 22, dit is een ander adres dan eerder vermeld werd. Een feit blijft dat zowel Verversrui 23 als Vingerlingstraat 02 niet bestaan. Graag wat meer duidelijkheid over het juiste adres.
Grz Sub
Op een ander forum is idd een recensie verschenen van een nederlandse Ruby op Verversrui 22, die qua beschrijving aan deze Rubia voldoet. Ze zal dus toch wel zitten dan.
Grz Sub
rplover
1 april 2008, 17:26
Op een ander forum is idd een recensie verschenen van een nederlandse Ruby op Verversrui 22, die qua beschrijving aan deze Rubia voldoet. Ze zal dus toch wel zitten dan.
Grz Sub
Goed zo sub.
En nu dit mysterie is opgelost, kan je vrijdag met een gerust hart mee met me naar de villa :lostit:
Neem al maar een dagje verlof :freu:
:wink:
Note rplover: ik moet al wel heel erg off-topic gaan om mensen te lokken :D
Anvers
1 april 2008, 17:37
Goed zo sub.
En nu dit mysterie is opgelost, kan je vrijdag met een gerust hart mee met me naar de villa :lostit: Neem al maar een dagje verlof :freu::wink:
Note rplover: ik moet al wel heel erg off-topic gaan om mensen te lokken :D
Tja, iedereen probeert hij mee te krijgen naar Villa Vertigo, onze rplover. :baeh:
wico
Anvers
1 april 2008, 18:12
Blijft nog steeds de vraag waar ze werkt. Een Dame die lijkt op degene die ik toen in gedachte had werkt nu op Verversrui 22, dit is een ander adres dan eerder vermeld werd. Een feit blijft dat zowel Verversrui 23 als Vingerlingstraat 02 niet bestaan. Graag wat meer duidelijkheid over het juiste adres. Grz Sub
En Sub heeft gelijk, de Nederlandse Rubia werkt wel degelijk op Verversrui 22. :cool:
Gisterennamiddag is ze mij voorgesteld door een lid van een ander forum die er wou binnengaan. Het is een vrij grote dame ca 1m80; gisterennamiddag had zij een zwarte sexy outfit aan. ;)
Op het andere forum hebben we haar geplaatst op Verversrui 22/1, doch in de dag zijn er soms weinig dames op dit adres, en durft zij nogal eens van raam veranderen op dit adres.
Dus dank zij Sub, mysterie van plaats van deze dame opgelost. :p
wico
Anvers
13 april 2008, 16:01
Alhoewel zij al eens van raam durft te verwisselen in de dag wanneer er slechts enkele dames aanwezig zijn in het pand van 4 ramen, staat zij meestal in het eerste raam. Om zo juist mogelijk te zijn, lijkt het mij derhalve best haar te plaatsen op Verversrui 22/1. :cool:
wico
Anvers
3 maart 2009, 04:44
Rubia staat tegenwoordig afwisselend op Verversrui 02, Verversrui 12, Verversrui 20 en Verversrui 22.
Anvers
23 april 2009, 01:33
Naar archief !