PDA

Volledige versie bekijken : Parkeren in Amsterdam: €6,50 per uur

Willem2
1 maart 2008, 11:32
AMSTERDAM - Wie dacht dat de torenhoge nieuwe parkeertarieven voor Amsterdam nog moeten worden ingevoerd, heeft het mis. Met instemming van de gemeente vraagt de sociale werkvoorziening Pantar in het centrum al €6,50 per uur. ............................ http://www.telegraaf.nl/binnenland/3438934/_Parkeren_in_Amsterdam__6_50__.html?p=12,1

Willem2
1 maart 2008, 11:37
Je zal je misschien afvragen wat zo'n bericht op deze site doet :o
Nou ik ga afentoe nog wel eens kijken naar de ramenbuurten en dan moet je overal je geld in zo'n gleuf stoppen :cool: En Amsterdam doet dus werkelijk alles om mensen te verjagen uit de stad. Voor dit ene uurtje in Amsterdam kan je er bijna 3 tot 4 uur staan in Den Haag, is het nog gratis aan het zandpad in Utrecht en kan je in Antwerpen bijna twee dagen parkeren.......

:wink:

The Joker
1 maart 2008, 15:26
Gelukkig kun je bij de saunaclubs gratis voor de deur parkeren.
En een dag parkeren in Amsterdam kost al meer dan een uur naar de hoeren....

Picasso 1
1 maart 2008, 18:21
Ik snap niet dat mensen daar nog graag heen willen. Uitgaan is relatief duur, veel verslaafden in het straatbeeld, onbeschofte sfeer, erg druk, lastig parkeren...
Gewoon die stad helemaal links laten liggen. Laat ze het maar hebben van die domme toeristen die zo graag de ´redlight district´eens een keer willen zien.

Er zijn voldoende leukere plekken in Nederland en als je wil neuken, gewoon even de grens over (voor mijn part zelfs naar het SKW :rofl:) of naar Roermond.