Jorah Mormont
1 maart 2008, 19:40
Naam: Joyce
Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Weet ik niet meer
Service: PZC, NMC, FT, Zoenen
Voordelen: Pijpt ontzettend goed!
Nadelen:
Tijdsduur : 20min
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek: FT of was het MMT
Joyce, woensdag 27 februari 2008, Golden Time
Laten we zeggen, een vluggertje...
Ik kan kort zijn met dit bericht want ook de sessie duurde niet lang. Niet ten nadele van de dame, het lag aan mezelf. Ik was zo geil GT ingekomen dat eigenlijk Joyce op het juiste moment (voor haar inkomsten dan) bij me kwam staan en me direct meekreeg naar een blokhut. De druk moest eraf.
Het meisje bood me aan op de kamer FT. Dit was heel lekker zei ze. Ik ze "nou meid, we zien wel, wanneer je lekker pijpt, dan komt het vanzelf".
Ongelovelijk, wat pijpte die meid lekker. In allerlei posities en ik moest op een gegeven moment op m'n knieen zitten want dan kon ze het nog beter. Ze was zo lekker bezig dat geen enkele nare gedachten me ervan kon weerhouden om mijn buks over haar gezicht leeg te spuiten. Gauw nam ze mijn lul weer in haar mond om te voorkomen haar haren te moeten wassen na deze sessie.
Nog geen 20 minuten op de kamer en ze had me leeg. Klasse!.
Sorry normridders van dit forum. Ik heb me een keer misdragen:blow:
Joyce, een leuke aanwinst voor GT.
Sonny:wink:
Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Weet ik niet meer
Service: PZC, NMC, FT, Zoenen
Voordelen: Pijpt ontzettend goed!
Nadelen:
Tijdsduur : 20min
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek: FT of was het MMT
Joyce, woensdag 27 februari 2008, Golden Time
Laten we zeggen, een vluggertje...
Ik kan kort zijn met dit bericht want ook de sessie duurde niet lang. Niet ten nadele van de dame, het lag aan mezelf. Ik was zo geil GT ingekomen dat eigenlijk Joyce op het juiste moment (voor haar inkomsten dan) bij me kwam staan en me direct meekreeg naar een blokhut. De druk moest eraf.
Het meisje bood me aan op de kamer FT. Dit was heel lekker zei ze. Ik ze "nou meid, we zien wel, wanneer je lekker pijpt, dan komt het vanzelf".
Ongelovelijk, wat pijpte die meid lekker. In allerlei posities en ik moest op een gegeven moment op m'n knieen zitten want dan kon ze het nog beter. Ze was zo lekker bezig dat geen enkele nare gedachten me ervan kon weerhouden om mijn buks over haar gezicht leeg te spuiten. Gauw nam ze mijn lul weer in haar mond om te voorkomen haar haren te moeten wassen na deze sessie.
Nog geen 20 minuten op de kamer en ze had me leeg. Klasse!.
Sorry normridders van dit forum. Ik heb me een keer misdragen:blow:
Joyce, een leuke aanwinst voor GT.
Sonny:wink: