PDA

Volledige versie bekijken : Beschaafde sexclubs in Nederland



heerbik
2 maart 2008, 16:13
Leuke gastvrouwen ontvangen u discreet in gezellige erotische ontmoetingscentra. Voor 75 euro geniet u een vol uur erotiek met een lieve sexy dame:
vrijen, massage, en intiem contact brengen u naar een heerlijke climax.

Al onze vestigingen zijn lid van VER en de Excellent Groep van bonafide sexclubs.

Zie onze website : janbik.nl

...kom vrijblijvend langs... ...en laat u verleiden...

heerbik
22 februari 2009, 16:24
In de Jan Bik Clubs staat de kamerhuur wel vast, maar de vergoeding die u aan de dame betaalt dient u met de dame zelf af te spreken.

In de meeste clubs betaalt u voor een uur kamerhuur 30 euro en hanteren de dames een richtprijs van 45 euro per uur, dus komt u op totaal 75 euro aan kosten.

Aangezien de dames zelfstandig en voor eigen rekening acteren, kunnen zij van die richtprijs afwijken. U kunt het beste met de dame van uw keuze de preciese afspraak maken over de inhoud van de dienstverlening en de vergoeding die zij daarvoor wil hebben.

Circa 90% van onze klanten zijn regelmatig terugkerende bezoekers omdat de dames die hun diensten in de Jan Bik Clubs aanbieden erop gericht zijn om hun klanten zo te bedienen, dat ze graag weer terug komen.

Wij bevorderen die atmosfeer van vertrouwen en warmte. zodat zowel de dames als de heren het naar hun zin hebben.

http://www.janbik.nl

meer informatie op onze website.

art1989
20 december 2013, 16:30
Volgens mij betaal je een vast bedrag alleen als je extra wil moetje meer betalen aan de dame

Limburger
20 december 2013, 17:03
Volgens mij bestaat Jan Bik niet eens meer.

Pietjepik
20 december 2013, 18:45
In neem de keten over en maak er een doorstart mee; Jan Pik

deket
13 januari 2014, 09:47
Jan Bik was ook een voormalige leraar,die besloot dat met zaken meer geld te verdienen was en verwierf een keten van sex-clubs over heel nederland,die vooral in de jaren 80 en 90 goudmijnen waren,maar waar nu ook de klad inzat.
in Amsterdam bezocht ik zijn zaak daar is en het was een hemelsbreed verschil met de Yab-Yum die ik de avond ervoor frequenteerde,voor deze laatste kan je gemakkelijkshalve best een gold-visa op zak hebben,maar Jan Bik zijn clubs waren meer volksgericht en drempelverlagend.
de crisis sloeg ook hier toe,toch is het volledig sluiten van zijn keten,niet alleen daaraan te wijten,maar aan een inval van de Nederlands belastingsinspektie

fg22
13 april 2014, 10:18
Keten wellicht dicht, maar sommige staminees toch nog btje bezig als weleer, zag ik in voorbijgaan hier en daar.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

hellotidy
15 oktober 2015, 15:23
Keten wellicht dicht,Teleurstellend.

____________________________
Iedereen heeft het recht op leven, gelukkig leven
http://www.dear-fashion.com/upload/thumb/210x210/goods/8-26/Pink-Lace-Lovely-Girls-Seductive-Teddy-Lingerie-PSB2001.jpg

Hemaworst
16 oktober 2015, 07:23
Keten wellicht dicht,Teleurstellend.

Al in 2013 failliet (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/3557546/2013/12/06/Seksimperium-Jan-Bik-met-elf-clubs-failliet.dhtml) zoals je zelf even gegoogled had kunnen hebben om je 'wellicht' te staven...

deket
16 oktober 2015, 20:40
Zie mijn stuk hierboven