PDA

Volledige versie bekijken : Yvette (Slowaakse, ex-Evita LR en Termingirls)

Willem2
4 maart 2008, 00:47
Naam : Evita

Nationaliteit /taal : Slowaakse /Duits

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : Blond /schouderlang

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen,beffen

Extra : werkzaam geweest in Samya

Snoepveter
23 maart 2008, 23:11
Ik heb dus geprobeerd met deze dame aan te leggen (maand geleden). Punt was dat haar zus (Simone) 'in de weg' stond. Ze keek en reageerde wat chagarijnig bovendien. Toen kwam een bekende ijsbeer binnen en was ze ineens heel vrolijk. Later vertelde ze me dat het 'een grap' was hoe ze reageerde. huhuh. of course. In ieder geval heb ik toen maar haar zus genomen (twee keer achter elkaar). Blijft het toch nog in de familie :hah: Na afloop met beide nog prive info uitgewisseld en zo. Dat dan weer wel.:D

Snoepveter
8 april 2008, 15:47
Hallo,

Heeft nog steeds niemand ervaring met deze dame opgedaan?

baghira
8 april 2008, 19:39
Hi!

Unfortunately I do not speak any Dutch. But I am also interested in this lady. Anyone tasted her?!

Can anyone tranlate into Englisch what has been said about her by the other guys?! This would be very, very nice!

THX!

Raoul
9 april 2008, 15:48
hey baghira, (is dat niet die enge tijger van 't junglebook) enfin.

use a online translation tool , like babelfish, then it's a piece of cake to know what's said out here .

Snoepveter
10 april 2008, 21:25
Ze staat waarschijnlijk bij de deur op jouw te wachten, dus moeten de anderen even geduld hebben. :D

Kan ze nog lang wachten :teuflisch

Snoepveter
10 april 2008, 21:28
Hi!

Unfortunately I do not speak any Dutch. But I am also interested in this lady. Anyone tasted her?!

Can anyone tranlate into Englisch what has been said about her by the other guys?! This would be very, very nice!

THX!

To our knowledge no one has had any experience with her. (but wanted to, at least I did :D) So the only way to find out is to try it yourself...that's why she is there for...:o
But don't forget to tell us afterwards what happened :wink:

Snoepveter
30 april 2008, 09:43
Nou he he, het is er nu toch van gekomen. Poosje geleden haar zus geschaakt, maar die zit nu ff in Zwitserland. Nu op 28 april binnengekomen met een maat en haar rond een uurtje of 6 gespot. Zij mij ook, herkenning omdat ik al een keer eerder met haar ben wezen stappen en eten (Dusseldorf). En natuurlijk omdat ik met haar zus was wezen feestvieren. Toen onwijs met Evita gelachen en eigenlijk niet eens met haar zus. Toen vroeg ik me al af waarom ik haar niet had kunnen schaken, maar ze wilde toen (dacht ik eerst) niet. Ze is een teaser, maar ook redelijk onnavolgbaar, onvoorspelbaar, schijnbaar ongeinteresseerd, wat de reden is waarom veel mannen geen zin in haar hebben volgens mij. Of het niet eens proberen. Reageert wat arrogant, beetje hautain maar dat maakt mij alleen maar nieuwsgieriger. Lekkere lichaam en arrogante kop wekt bij mij alleen maar het verlangen om 'te veroveren' zeg maar :D. Dit keer wilde ze langs me lopen maar hield ik haar gewoon tegen met een arm terwijl ik aan de bar zat. Toen kwam ze naast me zitten en zijn we wat gaan kletsen over koetjes en kalfjes. Ze vertelde dat ze eigenlijk niet zo'n zin had en het liefst naar huis wilde gaan (...daar gaan we weer dacht ik toen). Vervolgens ging ze naar het management toe om akkoord te krijgen om weg te kunnen. Even later kwam ze terug en vertelde zichtbaar opgelucht dat ze over 1 uur weg mocht. Ik zei toen tegen haar dat ik wel 1 uurtje met haar zou willen doorbrengen. Glimlachend zei ze dat ze dat wel leuk vond. Zo gezegd zo gedaan. Achter die lekkere billen aangelopen naar de kamer (ergens beneden) en daar aan het werk gegaan. Vooral veel lachen maar het arrogante was snel verdwenen toen het betere zoenwerk begon en ik afdaalde tussen haar benen. Jasje erom en kort en hevige actie. Moet eerlijk zeggen dat met name het zoenwerk voor en na me meer plezier gaf dan de actie zelf. Maar dat ligt aan mij. Ze kan geweldig pijpen moet ik zeggen....Ze is 24 maar je schat haar makkelijk onder de 20 kwa uiterlijk. Ze had wat krullen, maar nu stijl blond haar, geen lelijke tatoes, verder behalve haar gebruinde lichaam gewoon naturel. Lekkerrrrrrrr nog wat prive gegevens uitgewisseld zodat ik weet of ze er is als ik besluit naar LR te gaan. Ze heeft er weer een klant bij zullen we maar zeggen.;) Herhalingsgevaar: zeker groot:p

Tiga
12 mei 2008, 10:04
Hele mooie dame deze Evita. Was ons zaterdag aan paar keer opgevallen, komt wat koeltjes over maar op de kamer was het een erg leuk gezelschap, net zoals Snoepveter omschreef. Ben een uur met haar geweest en daar kon best nog meer bij. Ander keertje dan maar. Evita is zeker niet vies van seks en kan zich lekker laten gaan. Ze geeft wel aan dat ze niet met iedereen gaat en zich het recht voorbehoud een keer iemand over te slaan. Happy me ;) Dus laat je niet afschrikken door haar enigszins arrogante houding, bij een klik heb je een leuke tijd met deze mooi Slowaakse.

Tiga
2 juni 2008, 13:00
Deze week werkt ze bij termingirls.

Mooie foto's trouwens! (http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0&bildid=2032&bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0&bildid=2032&bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0&bildid=2032&bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0)

Knabbel
2 juni 2008, 16:15
Is ze nou Slowaaks of Hongaars? Whatever, wat een lekker ding! Weer een reden erbij om naar LR te gaan. Jammer dat die foto's behoorlijk geshopt zijn, maar ik druk me voorzichtig uit als ik denk dat ze er in het echt ook wel redelijk uit ziet.

baghira
2 juni 2008, 16:22
Will she return to LR?!

Tiga
2 juni 2008, 19:09
Will she return to LR?!

I doubt it, she was complaining about some small things like the long waiting time for a room and at termingirls that problem doesn't exist. Besides, a lot af men will book her upon her appearance...

Snoepveter
4 juni 2008, 18:50
I spoke to her sister last Monday, she said she is working in a privat club in Dusseldorf...at least for the moment

Tiga
5 juni 2008, 09:31
Nog meer foto's van Evita maar dan zonder Photoshop nabewerking :D:

http://www.erobella.de/content/8/6278/

Tiga
5 juni 2008, 10:06
I spoke to her sister last Monday, she said she is working in a privat club in Dusseldorf...at least for the moment

@Snoepveter,

Wie is haar zus dan?

:wink:

Snoepveter
5 juni 2008, 22:35
@Snoepveter,

Wie is haar zus dan?

Zie mijn berichtje van 20 mrt jl bij paspoortje van Simone: (later trouwens wel uitgebreid van Evita kunnen genieten, alleen had ik toen al mijn kruit verschoten maar goed, toch even van haar kunnen genieten...)

20 maart 2008, 21:40
Snoepveter
jonge ijsbeer Geregistreerd: 20 oktober 2006

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben pak 'm beet zo'n 3 weken geleden met een maat naar LR geweest en heb me toen 2 x achter elkaar uitstekend vermaakt met deze dame. Lekker lichaam, geen superknap gezicht maar wel hitsig. Lekkere kont en alles strak, je weet wel. Een hoog knuffelgehalte ook. Goed pijpen en ook met overgave erbovenop 'cowgirl'. Eerlijk gezegd was ik uit op Evita (zusje) maar dat klikte even niet geloof ik. Acheraf wel spijt van. Misschien ken je dat wel, dat het dan in je hoofd blijft spoken dat 'het niet gelukt is'. Ik vind het ook een beetje gek om duidelijk te maken dat 'je haar zus ook wel eens wil proberen'. Ik denk trouwens niet dat deze dame het leuk gevonden zou hebben. Maar goed, dan speelt toch dat jagersinstinct he? (ik zou het wel willen en betaal er toch voor....toch niet doen he!) Nou ja, volgende keer beter. Ik ga er verder niet over uitwijden maar ik heb beide met andere pet op beter leren kennen, was gezellig zullen we maar zeggen.

Snoepveter
5 juni 2008, 22:38
Nog meer foto's van Evita maar dan zonder Photoshop nabewerking :D:

http://www.erobella.de/content/8/6278/

Deze link werkt niet, klopt dat?

Snoepveter
5 juni 2008, 23:22
Is ze nou Slowaaks of Hongaars? Whatever, wat een lekker ding! Weer een reden erbij om naar LR te gaan. Jammer dat die foto's behoorlijk geshopt zijn, maar ik druk me voorzichtig uit als ik denk dat ze er in het echt ook wel redelijk uit ziet.

Ze is Slowaakse. Net als haar zus Simone met wie ze in haar eigen taal praat. Toevallig ken ik een beetje Hongaars, dus ik vergis me niet in dit geval...

Tiga
7 juni 2008, 11:39
Ja die klopt niet. Net als bij kinky laten ze die iedere keer veranderen : http://www.erobella.de/content/4/6244/index.html
Zoeken onder Ratingen of Evita bij erobella

Hmm hij werkte eerst wel maar ze hebben de foto's verwijderd zo te zien wat deze nieuwe link gaat over dezelfde gephotoshopte foto's. Oke ik zal er eentje kortdurend plaatsen voordat we gezeik krijgen over copyright:

Foto verwijderd...poppetje gezien, kastje dicht. ;)

score
8 juni 2008, 09:24

So, Simone is back in Germany? That's great news, I've been missing her! Would you please tell me where she works now?

Tiga
8 juni 2008, 09:56
So, Simone is back in Germany? That's great news, I've been missing her! Would you please tell me where she works now?

Simone should be in Living Room, Snoepveter is talking about Evita who is working in Düsseldorf.

Snoepveter
8 juni 2008, 19:47

yes, I spoke to her briefly at Monday 2 June...

Snoepveter
10 juli 2008, 14:07
Kijk maar op http://www.samya.de/gallery/index.php

Weliswaar zonder foto, maar volgens bronnen is het haar wel...

Snoepveter
21 juli 2008, 12:48
Amice,

Ik was dus afgelopen zaterdag 19 juli in Samya en kwam daar onverwachts....Evita tegen...Het was een warm weerzien en ze zat natuurlijk als vanouds chagarijnig in een hoekje te mokken, maar ik heb haar volgens mij redelijk kunnen opbeuren :D

Ze zag er weer lekker uit. In een klein bikinitje met haar haar opgestoken. hmmmm. Ze heeft zo'n lekkere kont die alleen wordt doorkruist door een tanga veter tussen haar billen. Het mooie aan haar vind ik is dat ze een smalle taille heeft en lekkere ronde heupen en mooie kont. Daarbij heeft ze ook nog fiere rechtopstaande naturel borsten...Dat nog een keer opgefraaid door een betoverende lach in haar mooie gezichtje...hmmmm (zie ook de link naar haar foto's hieronder)

Zoals gewoonlijk werd ze belaagd door diverse ijsberen (ook veel oudere ijsberen) die ze over het algemeen afwimpelt. Toen ik met haar sprak vertelde ze dat ze het liefst in die prive club in Ratingen werkt. Omdat het beter betaalt en omdat er maximaal 5 vrouwen zijn en dat alles alleen op afspraak gaat. Die hectiek en verschillende kerels vind ze eigenlijk maar niets van een sauna of fkkclub.

Hier is ze ook te boeken: http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=1s74v8ncvii9afgaiv4lti2t67&bildid=2032&bildbew=1s74v8ncvii9afgaiv4lti2t67

Je betaalt dan wel € 100,00 - € 150,00 maar goed....Ik betaalde slechts € 50,00 voor het eerste half uur en € 25,00 voor het tweede half uur in Samya :-)

We hebben een vol uur in de kamer rondgestoeid. Tedere sex gehad, allerlei standjes gedaan, ze kan zeer goed pijpen. Ik heb haar uitgebreid gebeft en ze is 3 keer klaargekomen :D. Ja, hallo, dat zei ze tegen me :D. Ok misschien liegt ze wel :D. Ik ben ook goed klaargekomen terwijl ze cowgirl bovenop zat heb ik het rubbertje gevuld met kleine snoepvetertjes :D

herhalingsgevaar: Ja, Evita en ik liggen elkaar wel

Willem: kan je dit draadje verplaatsen naar Samya svp?

Tiga
29 juli 2008, 06:32
woensdag 30 juli naar Finca Erotica en naar Samya. (Evita opzoeken :D)

Dan moet je toch naar Ratingen:

Evita ERREICHBAR
28.07.08 - 03.08.08 (http://www.termingirls.com/info.php?bildbew=7tah3fcfn595n62pi46bjmplj6&bildid=2032&bildbew=7tah3fcfn595n62pi46bjmplj6)

Snoepveter
2 augustus 2008, 12:35
Dan moet je toch naar Ratingen:

Evita ERREICHBAR
28.07.08 - 03.08.08 (http://www.termingirls.com/info.php?bildbew=7tah3fcfn595n62pi46bjmplj6&bildid=2032&bildbew=7tah3fcfn595n62pi46bjmplj6)

Nee, ze was in Samya....Je kunt haar altijd boeken via Ratingen...en dan zal ze dus op dat moment niet in Samya zijn...Ze heeft de voorkeur voor Ratingen want meer EURI's :D

Tiga
2 augustus 2008, 13:20
Nee, ze was in Samya....Je kunt haar altijd boeken via Ratingen...en dan zal ze dus op dat moment niet in Samya zijn...Ze heeft de voorkeur voor Ratingen want meer EURI's :D

Ah kijk bedankt voor de tip!

Freddy_K
19 oktober 2008, 18:24
wanneer is ze weer in living room of samya?

there you go:

http://www.samya.com/gallery/index.php?gid=586

de mooie Mia uit GT werkte trouwens eerder in VV. Onder VV staat een recensie over haar:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10593

inderdaad een ongelooflijk lekker ding. Mee naar de kamer geweest?

choko
19 januari 2009, 09:52
Weet iemand waar ze nu is ? Ik weet dat ze vorige week in Dusseldorf was, maar heb niet met haar kunnen afspreken.

Snoepveter
19 januari 2009, 10:41
Hoezo niet? Je belt toch gewoon die hut ' Termingirls' en tis zo gepiept?

Weet iemand waar ze nu is ? Ik weet dat ze vorige week in Dusseldorf was, maar heb niet met haar kunnen afspreken.

choko
19 januari 2009, 10:45
Ze schijnt nu niet meer aanwezig te zijn en vorige week constant bezet (zeker vanwege haar nieuwe foto's)

choko
22 januari 2009, 10:24
Heeft iemand Evita ergens gezien ??

Tiga
26 januari 2009, 19:17
- Maandag, woensdag en donderdag in Living Room
- Zaterdag in Samya
- Vrijdag en Zondag naar eigen inzicht

En in februari weer bij Termin Girls

...alles wie immer ohne Gewähr...

choko
27 januari 2009, 06:53
Dank je Tiga !

Tiga
23 maart 2009, 18:59
Deze week weer bij termingirls met nieuwe foto's... Volgens mij is er wel een chirurg aan haar gezicht bezig geweest.

Snoepveter
25 maart 2009, 23:11
Deze week weer bij termingirls met nieuwe foto's... Volgens mij is er wel een chirurg aan haar gezicht bezig geweest.

volgens mij is het gewoon een beetje opmaken en retoucheren met photoshop...

egon, Dr. Rammler
27 maart 2009, 19:17

:rofl::smile2: halllo Tiga !
Wenn du weist, wer die Termingirls managt, weist du auch wer die Fotos macht und befummelt :green_smi

ich für meinen Teil mag den Typ nicht. ist mir widerlich:ranting2:

Jorah Mormont
25 april 2009, 11:10
Evita was gisteren weer aanwezig in Living Room.

Sonny:wink:

Pistol Pete
26 april 2009, 09:25
Haarkleur/-lengte : bruin / tot op schouders
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : redelijk slank / mooie stevige volle b-cups
Nationaliteit/Taal : Slowakije / engels
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service: PZC, TZ, NMC, GFE
Voordelen: superzacht lichaam, hele lieve dame
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 30 min / 50 euro

Pistol Pete
26 april 2009, 09:28
Bij binnenkomst in LR afgelopen zaterdag zag ik direct een fraaie nieuwe dame. Ze liep enkele malen bevallig heen en weer maar mijn geile blikken werden niet opgevangen door Evita, want zo bleek ze te heten. Naarmate de lekkere dames in de loop van de middag kwamen binnenwandelen steeg mijn geilheid. Om 17.15 uur dacht ik als ik nu niet :fuck:dan moet ik het straks met volle maag doen... Met wie beter dan met Anna heb ik altijd topsessies. Helaas bleek Anna, toen ik haar benaderde al een afspraak te hebben en kwam het er later niet meer van. Met er uit knallende geileid liep ik richting bar. Daar werd ik door drie dames tegelijk opgevangen en met uitnodigende blikken en meer bekeken. Ik besloot eerst maar even met Evita te kletsen.

Wow wat een leuke meid, niet 100 % een JJ-dame gezien mijn hoge eisen kwa uiterlijk (maar toch wel minstens 80 %) en wat een sex-appeal en zelfvertrouwen. Toen mijn ogen weer als een magneet bleken te plakken aan haar volle b-cups en Evita spontaan in de bar haar topje om hoog trok in de bar en mijn handen naar dr borsten duwde had ze beet. En ik ook! Op de kamer bleek ze een wervelwind en supergeil. Het werd een opzwepende sessie waarbij Evita een FE bleek (Franzosische Expert). Dat je gepijpt kan worden in zoveel standjes wist ik nog niet, weer wat geleerd.....

Ook het :fuck::fuck:was meer dan gemiddeld. Tegen het einde van de sessie vond ik dat gezien haar orale topqualities het halve uurtje zo moest worden afgesloten. Helaas doet Evita geen FT maar was het meer iets van voor het zingen de kerk uit. Het kon de pret echt niet drukken, ik was zo in alle staten gepijpt dat ik op het moment supreme helemaal niet meer wist waar mijn kwakkie heen spoot.;);)

Jorah Mormont
26 april 2009, 10:57
Kan worden samengevoegd met deze Evita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10278&highlight=evita).

Pistol Pete
26 april 2009, 11:12
Kan worden samengevoegd met deze Evita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10278&highlight=evita).

klopt Sonny, het is deze dame (http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0&bildid=2396&bildbew=tsf7o3adlr2ga82dguenb4jog0). Mooie vrouw!

Kan worden samengevoegd. Ze zou wat vaker in LR te bewonderen zijn.

woods25
26 april 2009, 11:21
Habe Ich diese Dame nicht am Mittwoch im PHG gesehen:confused:
Gruß
woods25:wink:

Pistol Pete
26 april 2009, 11:32
Das is moglich. Am Mittwoch sie war nicht in LR, ich war im LR und habe diese Dame nicht gesehen.;)

Rheinschwimmer
27 april 2009, 10:00
hallo, wenn ihr am freitag oder samstag im living-room gewesen wärt, dann hättet ihr sie da gesehen.................

gruß vom

rheinschwimmer

Tiga
16 juni 2009, 12:26
Afgelopen zaterdag weer met deze dame anderhalf uur op de kamer vertoefd. Ze was goed gehumeurd ds dat beloofde wat. En inderdaad, langdurig innig zoenen en strelen, pzc en intiem in diverse standjes. Alles erop en eraan. Zoals met de meeste dames geldt dat als je haar wat beter kent dat ze dan wat makkelijker en vrijer is. Ze gaf me in elk geval de indruk er ook van te genieten. NAderhand nog een uur in de bar en buiten gekletst. Vanaf 22 juni is ze weer een week bij termingirls. Deze week ben ik bang dat ze er weinig zal zijn ivm privézaken. Het blijft een van de natuurlijke en mooiste dames die ik ken.

RAUL7
28 juni 2009, 02:47
Ze was gisteren op bezoek in Golden Time :freu:

Tiga
2 november 2009, 18:58
Rondreizend circus.

Was laatst weer in LR, daarna in:

Zeus in Wallenhorst (http://www.fkk-zeus.de/girls/celine.html)

En nu in Atrium naar het schijnt...

Jack42
25 november 2009, 03:00
Rondreizend circus.

Was laatst weer in LR, daarna in:

Zeus in Wallenhorst (http://www.fkk-zeus.de/girls/celine.html)

En nu in Atrium naar het schijnt...

Deze week bij de Termingirls. (http://termingirls.com/info.php?bildbew=3hd0o74v0h7mlplfd45erpmu71&bildid=2676&bildbew=3hd0o74v0h7mlplfd45erpmu71)

Pistol Pete
14 januari 2010, 06:49
Evita is weer gesignaleerd in LR. Volgens haar eigen zeggen al vanaf zondag en zal ze nog zeker enkele dagen blijven in ieder geval tot zaterdag. Goed nieuws voor haar fans waarvan we gister er al 1 op de hoogte hadden gesteld :).

Tiga
14 januari 2010, 07:15
in ieder geval tot zaterdag.

Tot...of stiekem toch tot en met? :wand: :hammer: :freu:

Pistol Pete
14 januari 2010, 07:27
Yep, ze zei biss samstag maar zal wel bedoelen tot en met zaterdag. Ze zag er overigens erg apetijtelijk uit met een strakzittende net niet 'see through' jurkje boven en beneden schuin afgesneden...

RAUL7
14 januari 2010, 17:18
Evita is weer gesignaleerd in LR. Volgens haar eigen zeggen al vanaf zondag en zal ze nog zeker enkele dagen blijven in ieder geval tot zaterdag. Goed nieuws voor haar fans waarvan we gister er al 1 op de hoogte hadden gesteld :).

Dan ga ik zaterdag naar LR :freu:!

Snoepveter
14 januari 2010, 21:01
aha....mooie reden om weer eens naar LR te gaan. Ben haar ook nog eens wezen opzoeken in Samya afgelopen jaar, maar dit is iets dichterbij :biggrin:

Tiga
19 januari 2010, 18:25
Vanaf morgen weer bij TerminGirls met nieuwe foto's:

http://www.termingirls.de/info.php?bildbew=k4vn0r42ui1tiftdlpuguhqmd5&bildid=2676 :freu:

choko
10 februari 2010, 07:29
Weet iemand of ze in LR nog is ?

Pistol Pete
10 februari 2010, 11:37
Evita is af en toe korte tijd werkzaam in Living Room. Een week of twee geleden was ze er nog enkele dagen. Daarnaast is ze ook soms te boeken via Termingirls maar maximaal gedurende 1 weekje per 4 a 6 weken.

Om Evita te treffen moet je m.a.w. een behoorlijke dosis geluk hebben.:cool:

Tiga
10 februari 2010, 17:58
Komende week is ze bij Termingirls, zie site.

RAUL7
28 maart 2010, 20:09
Ze zit al een maand in Yin Yang, en daar heet ze Yvette!

Tiga
3 december 2011, 09:21
Weer gesignaleerd in YinYang!

gmax
22 oktober 2013, 09:39
Iemand haar nog ergens gezien?
Vroeger altijd samen met haar zus aan het werk maar beiden niet meer gezien

Eddy_V
22 oktober 2013, 09:44
Iemand haar nog ergens gezien?
Vroeger altijd samen met haar zus aan het werk maar beiden niet meer gezien

Zij is al zeker 2 jaar geleden gestopt als DVP!

Haar oudere zusje werkt tegenwoordig bij SS, maar helaas alleen achter de bar....
Hoewel... Ge wit ooit nooit met die meisjes :-) privé is er vast wel iets met Simona (zoals zij in YY heette) af te spreken maar dan moet je wel flink in de buidel tasten!

gmax
19 maart 2025, 06:47
Heeft iemand de foto's nog van Evita van op Termingirls? indien ja , kan je me deze bezorgep prive aub?