PDA

Volledige versie bekijken : Sex op Texel



hansh
5 maart 2008, 17:22
ik moet binnenkort voor een paar weken op Texel wonen.
Nu wilde ik graag weten of op dit eiland ook een sexleven bestaat.
Ik ben al tevreden als iemand een adres heeft voor onspannende massages.
Wie kan mij helpen ?
Mocht er een adres zijn dat niet bekend gemaakt mag worden mail dan mijn prive box even aan of laat even weten hoe ik contact kan opnemen.
Heel hartelijk bedankt
Hans

seksenfun
5 maart 2008, 19:39
In de zomer... de tentkampen... kon je wel 'ns wat voor mekaar krijgen (toen ik ook nog een pak jonger was :smile:)

Voor de rest... aan seks zal wel gedaan worden op Texel maar of er ook aan betaalde seks gedaan wordt op zo'n eilandje??

Bart
6 maart 2008, 10:13
Ik weet niet of de schapen nu al vrij rondlopen.

Sorry, andere associaties met seks en Texel heb ik niet.

Bart

thespirit
6 maart 2008, 14:08
Als je de vele duinpannen (vooral bij de slufter) doorloopt wordt er heel wat gesext. Maar of je mee mag doen? Als toch nog hoge nood hebt, neem dan de de boot terug naar Den Helder daar vind je wel wat.

hansh
6 maart 2008, 16:34
Nou dat klinkt niet zeer bemoedigend.
Ik hoop dat er toch nog iemand een tip heeft voor een leuk adresje.
Het mag ook masage (full services) zijn.
Wat is er dan in Den Helder aan de hand daar moet het toch beter zijn.
Vind ik Adressen op internet of de Heldersche Courant?
Nog een prettige avond
Hans

kary
6 maart 2008, 21:35
als je gaat kijken op cam girls,kom je tamaar tegen die is volgens mij op Texel actief
meer weet ik er ook niet van ,groetjes Karry

hansh
7 maart 2008, 17:06
Hallo Kary,
bedankt voor de info.
Ik wilde nog wat weten maar heb nog niet genoeg berichten geschreven zo kan ik je niet via email bereiken.
Ik wilde nog wat weten maar dat gaat niemand op Texel wat aan zo kun je
via privemail even contact met mij opnemen zodat ik je terug schrijven kan ?

Bedankt
Hans

henkiewanker
8 maart 2008, 15:30
Hee Hansh, heb je al iets interessants gevonden? Ben zelf ook binnenkort op texel en hard opzoek naar wat ontspannends :)

hansh
8 maart 2008, 18:02
Texel is sexloos......ik denk het sterft uit....
arme tessellaars
Hansh

seksenfun
8 maart 2008, 22:06
Misschien moet je maar eens een overzetboot nemen naar Terschelling, Ameland, want Schiermonnikoog en Vlieland lijken mij nog sekslozer :smile:.

hansh
15 januari 2009, 19:04
Is er dan iets bekend of er ook Thai-Massage op Texel gegeven word?
Als er een happy -end bijgegeven word is het natuurlijk mooi meegenomen.
of is er iets bekend over massagen met evt. happy end?
Bedankt voor de informatie
Hans

Josef
15 januari 2009, 20:40
Texel is sexloos......ik denk het sterft uit....
arme tessellaars
Hansh

Texel sexloos ??? Ik dacht het niet!!! Een ram in de wei maakt gans Texel blij.Kijk maar over een paar maanden in de wei ? Dan dartelen daar allemaal blije lammetjes.En zo dartelen wij er vrolijk rond in de Duitse clubs.Op puur geluk met een lekker stuk naar de kamer ? En je likt haar pan en speel dan de ram! En als je het goed doet dan loopt er over negen maanden niets in de wei. Maar dan is iedereen weer blij: want dan zijn de Oktober feesten weer begonnen in Duitsland.Braadworst,Bier en vrouwen je moet er van houden? Maar? als ik over een paar maanden weer in de wei kijkt wordt ik weer blij.En dan denk ik weer met genoegen terug aan die mooie tijd .In die Duitse clubs met dat lekkeren stuk/stukken en je hoeft zelf niet meer te rukken:rubbel:.

hansh
16 januari 2009, 18:44
dat is niet waar dat de txlaar het met schapen doet, niet leuk voor de eilanders dat te moeten lesen.
Ik zelf vind de meeste Duitse Clubs vreselijk en ga er ook niet meer heen.
Nee, ik vermoed er is wel sexleven op TX maar het word jammer genoeg (voor mij) verstopt.
Zo ik hoop dat iemand mij discreet op mijn PN wat laat weten waar wat mogelijk is, het blijft dan ook discreet of zij/hij schrijft het hier gewoon zodat iedereen kan meegenieten.
Nog een leuk week-end ook voor Josef.
Hans