Volledige versie bekijken : laatste pag. wordt voorlaatste pag.
seksenfun
6 maart 2008, 19:15
Ik heb dit wel al eens voor, nu net weer bij VV. Je opent een item, klikt op "eerst ongelezen", blijkt dit pag. 18 te zijn, dan klik je voor het vervolg op pag. 19 en je krijgt berichten van oudere datum.
Is dit geweten?
:wink:
rplover
6 maart 2008, 19:18
Ik heb dit wel al eens voor, nu net weer bij VV. Je opent een item, klikt op "eerst ongelezen", blijkt dit pag. 18 te zijn, dan klik je voor het vervolg op pag. 19 en je krijgt berichten van oudere datum.
Is dit geweten?
Jij moet gewoon nog veel bijlezen :teuflisch:D;)
Randy
7 maart 2008, 07:56
Is dit geweten?
Misschien heb je de volgorde zo ingesteld dat de nieuwste berichten op pag 1 komen? Dan moet je op 'vorige pagina' drukken, niet op 'volgende pagina'.
rplover
7 maart 2008, 09:47
Misschien heb je de volgorde zo ingesteld dat de nieuwste berichten op pag 1 komen? Dan moet je op 'vorige pagina' drukken, niet op 'volgende pagina'.
Neen, klopt niet, Randy ;)
Buggie, vrees ik
neukie
7 maart 2008, 21:10
Geen inhoud voor "faqs en regels"
Mod, naar geouwe verplaatsen aub, bedank.