lucca5
7 maart 2008, 08:15
Gisteren na een lange dag even stoom afblazen bij yvonne. Bij binnenkomst waren slechts twee dames aanwezig (een derde zou ieder moment vrijkomen)
Uit de aanwezige dames gekozen voor Julia (45 minuten).
Julia is een niet slecht uitziende duitse dame. Bij bovenkomst meteen lekker zoenen (tong) en elkaar ontdoen van kleren. Bij het zoenen en aftasten merk je dat ze gelijk nat wordt en er zichtbaar van geniet. Eerst lekker samen gedouched waarbij ze "grondig" controleert of alle schuim afgespoeld is (pzc)
op bed heerlijk gezoend en pzc, waarna ik haar lekker heb gebeft. Hierbij laat ze merken dat ze er echt van geniet en het duurde dan ook niet lang of ze kwam zacht kreunend klaar (siddering en samentrekken)
Hierna nam ze het initiatief in handen en heeft me tot een heerlijk handmatig hoogtepunt gebracht.
Helaas was de tijd al weer veel te snel voorbij.
Haarkleur/-lengte : half lang, blond met donkere strepen
Lengte dame : 1.82
Postuur/Cupmaat : b/c
Nationaliteit/Taal : duits
Leeftijd : geschat (moeilijk) 36
Tatoeages/Piercings : niet kunnen vinden
Service: zoenen (tong), pzc
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 45 minuten
Prijs : 90,-
Extra’s bij het bezoek: -
Uit de aanwezige dames gekozen voor Julia (45 minuten).
Julia is een niet slecht uitziende duitse dame. Bij bovenkomst meteen lekker zoenen (tong) en elkaar ontdoen van kleren. Bij het zoenen en aftasten merk je dat ze gelijk nat wordt en er zichtbaar van geniet. Eerst lekker samen gedouched waarbij ze "grondig" controleert of alle schuim afgespoeld is (pzc)
op bed heerlijk gezoend en pzc, waarna ik haar lekker heb gebeft. Hierbij laat ze merken dat ze er echt van geniet en het duurde dan ook niet lang of ze kwam zacht kreunend klaar (siddering en samentrekken)
Hierna nam ze het initiatief in handen en heeft me tot een heerlijk handmatig hoogtepunt gebracht.
Helaas was de tijd al weer veel te snel voorbij.
Haarkleur/-lengte : half lang, blond met donkere strepen
Lengte dame : 1.82
Postuur/Cupmaat : b/c
Nationaliteit/Taal : duits
Leeftijd : geschat (moeilijk) 36
Tatoeages/Piercings : niet kunnen vinden
Service: zoenen (tong), pzc
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 45 minuten
Prijs : 90,-
Extra’s bij het bezoek: -