Freddy_K
7 maart 2008, 21:38
Haarkleur/-lengte : blond tot net over de schouders
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : a
Nationaliteit/Taal : Roemeense / beetje duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : kleine tatoo onderrug / piercing
Service: PZC en een beetje zoenen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 75
Als je geen zin hebt een halve dag in een FKK te hangen is er in de driehoek Aachen, Dusseldorf, Keulen een hoop te doen in het privehuis circuit. Daarbij hoort Aspasia zeker ook. Zeer mooie club van binnen. Nadeel vind ik dat de meisjes op 1 lijn gaan staan om zich te presenteren wat het nogal lastig maakt om dan in korte tijd een goede keus te maken.
Ik koos Sonja een leuk jong Roemeens meisje. Ik schrijf dit met name omdat ze mij vertelde ook in LR en GT te hebben gewerkt. In LR noemde zich zich geloof ik Anna en in GT Sonja. Dit is mogelijk interessante info voor sommigen.
Zoals gezegd een leuk jong meisje en ze gaf goede service.
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : a
Nationaliteit/Taal : Roemeense / beetje duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : kleine tatoo onderrug / piercing
Service: PZC en een beetje zoenen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 75
Als je geen zin hebt een halve dag in een FKK te hangen is er in de driehoek Aachen, Dusseldorf, Keulen een hoop te doen in het privehuis circuit. Daarbij hoort Aspasia zeker ook. Zeer mooie club van binnen. Nadeel vind ik dat de meisjes op 1 lijn gaan staan om zich te presenteren wat het nogal lastig maakt om dan in korte tijd een goede keus te maken.
Ik koos Sonja een leuk jong Roemeens meisje. Ik schrijf dit met name omdat ze mij vertelde ook in LR en GT te hebben gewerkt. In LR noemde zich zich geloof ik Anna en in GT Sonja. Dit is mogelijk interessante info voor sommigen.
Zoals gezegd een leuk jong meisje en ze gaf goede service.