PDA

Volledige versie bekijken : Jana (Poolse)

mr rocky
8 maart 2008, 10:05
Naam : Jana

Nationaliteit : Pools, va 5 jaar oud in Duitsland

Leeftijd : 22

Haarkleur/lengte : Blond halflang haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : duitse confectiemaat 34 Super slank / A-cup

Tatoeage/piercing : niet op gelet

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen

Extra : aardbeiencondooms

Gisteren vrijdag voor het eerst dit jaar GT bezocht en kon ik mijn vrijkaartje verzilveren. Bij aankomst rond 15.00 was er nog genoeg parkeerplaats op de bouwmarkt en bij binnenkomst bleek het nog vrij rustig zowel qua mannen als vrouwen. De nieuwe douches zijn echt goed en gelukkig is de timer niet op 3 seconden ingesteld, de meest linkse werkt zoals vroeger nog steeds het beste , die ernaast kon ik niet warm krijgen. Ik ben nooit zo goed in tellen van aantal dames, maar er waren wel een hoop bekende gezichten en een stuk of 10 a 15 voor mij nieuwe meisjes. Mijn oog viel al snel op een meisje wat ik in eerste instantie voor poolse Lisa had gehouden. Toen ik haar vroeg of zij Lisa was , vertelde zij dat meerdere mannen die vergissing maakten.
Het kennismakingsgesprek verliep zeer aangenaam en hoewel ik meestal niet snel na binnenkomst naar de kamer ga, was het deze keer anders. Omdat het nog vrij vroeg was, was er gelukkig nog een kamer binnen beschikbaar, en daar hebben we zo'n 1,5 uur gebruik van gemaakt. Over de sessie kan ik zeggen dat ze gewoon goed was met alles erop en eraan, geen GFE, geen PSE, en misschien nog wel voor herhaling vatbaar.

:wink:

flens
30 maart 2008, 20:07
Gestern habe ich Jana kennengelernt, die seit ca. 5 Wochen im GT sein will und vorher im Atlantis III gewerkelt haben will.

Die Performance hat Mann befriedigt, das muß ich sagen. Jana ist sehr nett, bläst gut PZC, läßt sich gerne lecken (sehr sauber und geruchsneutral) und fickt sehr engumschlungen im Reiter. Küssen scheint sie nicht zu machen, zumindest nicht bei mir. Nachtalk fiel leider aus, dafür lächelte sie mir im Raum später zu, wir talkten sogar noch mal kurz. Sie meinte, ich würde ihren Namen bis zum nächsten Mal eh vergessen haben, ich wettete dagegen. Vielleicht gewinn ich ja die Cola.

Fazit: Für mich nach Schulnote eine 2, Wiederholung nicht ausgeschlossen

flens

rolo
13 juni 2008, 23:20
Tja wat kan ik zeggen, het herhalingsgevaar bij lana is voor mij groot en dat heb ik bewezen:rolleyes:. Na zo,n 5 keer in het laatste halfjaar ben ik wordt ik nog steeds gegrepen door haar betoverende blik en bewegingen.

Dat mooie blonde stijle haar, een schoolvoorbeeld van een jeugdig lijfje en dan die geile blik waarmee ze er dromerig uit ziet en toch alert van je komende paringspoging. Ik had echt de indruk dat ze net een fractie in een andere dimentie staat, echt vreemd en zalig betoverend:p

De sex is super en ze heeft een zalig kaal kutje waar met wat zoeken en zwoegen een fel, tikkeltje verlegen, roze klitje te voorschijn komt :freu:

Ze doet me sterk denken aan poolse lisa en dat bleek later wel, ze werkt maar korte perioden, zegt ze zelf, dus als je de kans krijgt probeer dat betoverende eens te zien in haar.

O, ja. Ik weet zeker dat het geen drugs zijn, dat is een heel ander soort van dromerig betoverend

José Beauvit
26 juli 2008, 12:49
She was born in Silesia, but considers herself as german, since she went to Germany with her family when she was a child and has lived there for many years. So maybe the moderators would change the title of this thread.

I noticed this very cute girl, as she was sitting in the lounge bar on a stool. She is chestnut haired, but has these days her hairs dyed in blond. She is about 1m60 high and her eyes are brown, I think. She was wearing a black miniskirt. We chattered about a quarter of an hour in the lounge bar, before going to the Kino. She is smart and witty, and gentle all together. She speaks german, of course, almost perfectly polish too, and manages herself in english.

Although she is quite attractive, her prices remain reasonnable, i.e. standard : 50 € half an hour, 75 € an hour. The time starts either when you get in the room with her, or, in Kino or elsewhere, when she starts "loda" (blowjob in polish). I think it's possible coming twice within an hour with her for 75 €.

We sat in the Kino, still chattering, then stroking each other. Later, we went in the little chalet which is staying in front of the barbecue, so I had the opportunity to check that it was indeed getting ready (it was about thirty past five in the afternoon and I was beginning to be hungry).

Jena' s blow job is extra : she takes all her time and made it to me almost in the deep throat manner. She makes it without preservative if the client prefers it this way.

I enjoyed too having sexual intercourse with Jena, especially her riding me in the so-called cow girl position. She was a little more passive lying on the back after we changed that position. But she is so cute, nice and smiling that I actually didn't bother.

As flens has emphasized in his previous message written in german, Jana seems not to kiss, but I must admit I didn't even try.

We ended the session with a little social time again. This session costed me 50 € all included.

To my point of view, her service is good and this girl deserves especially respect.

hara1d
3 oktober 2008, 20:41
Gesehen habe ich die süße Maus schon oft, Mittwoch hatte ich denn auch "das Vergnügen" mit ihr. Klar, sie spricht deutsch wie eine Deutsche, ihre hervorragende Blasaktion ist das einzige was auf "Ostblock" schließen läßt.
Jana animiert nicht und hat vielleicht gerade deswegen ihre "Fans".
"Mens sana in corpore sana" habe ich mal lernen müssen und das trifft bei Jana absolut zu.:love::love2::blow::cool2:

Saruman
14 maart 2009, 16:40
Jana is een klein maar fijn meisje. Toch heeft ze bepaalde uitstraling en allure, die mij deden vermoeden dat ze een vrij sterke persoonlijkheid is. Een tijdje geleden maakten we even kennis, en mijn zesde zintuig zei me dat dit wel eens een Saruman-dame kon zijn. 2 weken later kreeg ik de kans om met haar op de kamer te gaan, en mijn gevoel bleek juist.:freu:

Jana is heel relaxed en we hebben er dan ook een relaxte sessie van gemaakt. De hele tijd had ik echt een goed gevoel in het gezelschap van deze dame, die zich blijkbaar ook zeer op haar gemak en goed in haar vel voelde. En dat vindt Saruman altijd fijn, dames die goed in hun vel zitten.;)

Zoals zo vaak begonnen we met elkaar te kussen, en dat was alvast heel leuk. Ik daalde als eerste af, en liet haar er eens goed voor liggen. Traag en teasend daalde ik af over haar lichaam, waarbij ik ze constant kuste, en met mijn kussen concentrische cirkels trok rond haar poesje. Haar buik, haar benen, alles kreeg lieve kusjes, behalve … u weet wel. Toch kwam ik steeds dichterbij, en in anticipatie hierop hoorde ik haar al wat zwaarder ademen. Nu kan dit een standaard acteertruukje zijn, maar het gaf toch goed aan dat ik op het juist spoor zat. :p

Uiteindelijk kuste ik haar schaamlippen, en begon ik haar zachtjes te likken. Ik dreef de druk en het tempo op, en voelde aan haar reactie dat er “leven in de brouwerij” kwam. Ik stak een vinger naar binnen, en verbaasde me erover hoe nauw haar grotje wel was. Ja, ze is per slot van rekening klein van gestalte, en alles is in proportie. Haar poesje bleef vrij droog, en enigszins tot mijn verbazing, kwam ze toch plots schokkend klaar. Mijn vinger werd stevig omklemd, en haar clitoris was eventjes overgevoelig. Jana leek me voordien net iets te profi om een orgasme mee te beleven, zeker bij het eerste kamerbezoek. Daar had ik me dus in vergist, want ze kwam klaar, en ze vertelde me daarna dat ze het beffen lekker genoeg vond, om even de oogjes te sluiten en zich te laten gaan. (Fake of niet, het blijft voer voor discussie, dus laat ons dat maar niet doen. Ik schrijf gewoon mijn beleving op.:cool:)

“Jetzt bist du dran” zei ze, en we keerden de rollen om. Ze begon me te pijpen, en lag naast me, zodat ik haar nog kon blijven strelen en liefkozen. Ze pijpte echt heel goed, en normaal gezien zou ik er ook moeiteloos door zijn klaargekomen. Maar op een of andere manier duurde het wat langer dan ik zelf dacht, hoewel ik een paar keer dicht bij het hoogtepunt zat.
Ik stelde voor om de sessie al :fuck: verder te zetten, dus ging er een rubbertje over (aardbeiensmaak, maar dat deed verder weinig terzake), en zette Jana zich op mij. We startten in cowgirl, maar na een tijdje ging ik recht zitten, en zat ze eigenlijk op mijn schoot. Nu bepaalde ik het tempo weer, terwijl we elkaar lekker kusten.

Tijd voor positiewissel, en we gingen over naar missio. Ik ging op mijn knieën zitten, en deed haar benen naar boven. Op die manier stootte ik tegen haar G-spot aan, terwijl ik met een vrije had haar clitoris stimuleerde. Ik vind dit een geweldig standje, en vele vrouwen trouwens ook. ( Werkt bij mijn vrouw ook altijd, en mijn 2 kinderen zijn in dit standje verwekt. Dit geheel terzijde.:cool:) Je kunt aan je partner zien hoe ver zij op weg is naar haar orgasme, en als je je eigen orgasme wat kunt regelen, dan kan je trachten om tegelijk klaar te komen. Deze keer lukte dat niet, want ik was net iets vroeger dan Jana. Volgende keer proberen we opnieuw, want hoe beter je op elkaar bent ingespeeld, hoe makkelijker dat gaat.:cool:

En reken maar dat die volgende keer er komt. Deze Jana is een hele down-to-earth meid. Vriendelijk, relaxt, mooi, strak, goede service, sterke persoonlijkheid, charisma, mysterieus. Op een of andere manier bewaarde ze tegelijk ook een afstand, zodat ik nog steeds een uitdaging blijf hebben. Saruman sloopt graag muurtjes om dames, en Jana’s muurtje blijft nog overeind. Kan ook bijna niet anders, want dit was een eerste kennismakingssessie. Maar wel een steengoede!!!! :lostit::freu:

Saruman :wink:

albertde2de
14 maart 2009, 17:20
Dank voor deze uitgebreide info 25 maart in de middag eens even zien of ik uit dit verhaal deze dame herken.

Nieuwe IJsbeer

CLUBSPORT
10 mei 2009, 23:15
Deze dame animeert inderdaad niet met oogcontact maken krijg je een leuke
glimlach terug en ze maakt een heel rustige en vriendelijke indruk.
Heb een kort gesprek met haar gevoerd maar tot kamerbezoek is het niet gekomen dit keer maar een volgende keer zou best eens anders kunnen uitpakken.

vinnie79
27 juli 2009, 22:21
I've been in GT now for 4 times 3 times she was there and then we went several times to a room. She's really amazing! She may be my girlfriend for ever! ;-) Last time was yesterday (sunday) I had a little chat with her but she was the whole day reserved for one customer. That was a pitty because I could not go to the room with her...:-(

CLUBSPORT
27 juli 2009, 22:29
Donderdag was ze ook weer aanwezig zag ik
ik heb haar nog steeds op mijn lijstje staan maar wanneer het er van gaat komen ???

vinnie79
28 juli 2009, 16:50
Je bedoeld as. donderdag? hoe kom je dat te weten?

CLUBSPORT
28 juli 2009, 17:51
Je bedoeld as. donderdag? hoe kom je dat te weten?

nee afgelopen donderdag

timd
28 juli 2009, 20:25
condooms met aardbeiensmaak en PZC is toch een bijzondere combi.

Ace2
20 februari 2010, 20:56
.....................Samen met The Saint liep ik een rondje en ik merkte een kleine, ietswat terug getrokken, dame op. Ik liep met The Saint naar haar toe en ze bleek Jana te heten. “Woh kommst du von?” vroeg ze lief. Ik bekende woonachtig in Belgie te zijn. “Ich bin ein echter Belg” zei ik zo trots mogelijk. Verbaast keek The Saint mij aan. Ik zette een heel treurig gezicht op en probeerde medelijden op te wekken bij Jana. Ik ging zwaar gebukt onder de last van het Belg-zijn. In GT wilden de vrouwen alleen die grote knappe Hollanders hebben en hadden geen oog voor ons Belgen. Ik vroeg Jana te begrijpen hoe het was om elk jaar de voetbal successen van het verleden, heden en de toekomst van de Hollanders te moeten vernemen. Dat Hollanders altijd meer in trek bij de vrouwtjes zijn en grotere piemels schijnen te hebben. Ik had behoefte aan een lieftallige dame als troost. De hele tijd knikte Jana begrijpend en bevestigend. Ik greep The Saint, die net aan het wegdommelen was. “Het klopt toch wat ik zeg. Jij voelt dat toch ook?” The Saint keek mij geschrokken aan en zei maar snel: “ja, ja, ja” Daarna nodigde ik Jana uit voor een kamer bezoek. Verbaasd keek The Saint ons aan, toen wij weg gingen: “jullie gaan naar de kamer?” vroeg hij. Soms is het wel vermoeiend om alles te moeten uitleggen.

Op de kamer legde Jana het laken netjes op het bed en ik kon haar heerlijke lijfje al bewonderen. Ze is klein, niet echt slank, maar wel mooi, met een felblonde kop. Ze lijkt in de barruimte altijd wel wat verlegen, maar dat is ze volgens mij niet. Wij gingen samen naakt naast elkaar liggen en zoenden elkaar voorzichtig. Ik streelde haar mooie lichaam en zij deed dat ook bij mij. Ze streelde voorzichtig mijn piemel, die daardoor gelijk keihard stond. Ik likte haar tepels en kroelde over haar hoofd. Jana kreunde liefjes en zacht, maar iets te gemaakt. Ik liet mijn hand glijden over haar lichaam en kwam bij haar poesje aan dat ik voorzichtig vingerde, terwijl wij zoenden. Het zoenen was niet heel intensief. Ik wisselde het vingeren af met het strelen van haar lichaam. Na een poosje ging ik likkend naar beneden waar ik haar begon te beffen. Toen ik eenmaal voor haar zat en wat meer begon te beffen en tegelijkertijd te vingeren werd ze snel kletsnat. Ze liet mij mijn gang gaan en kreunde netjes op de juiste momenten zachtjes. Ook haar orgasme was ingetogen, maar het kan ook zijn dat ze ineens naar het toilet moest. Na haar orgasme bleef ze even liggen, maar stond al snel op en begon mij lekker te pijpen. Dat deed ze goed, zodat het kwakje in haar keeltje verdween.
Al met al had ik een half uurtje naar tevredenheid genoten van deze mooie blonde dame...........................................

CLUBSPORT
7 augustus 2010, 19:29
Elke keer als ik haar zie in GT dan is er vaak een vriendelijke knik ter herkenning tussen ons en 2 jaar geleden heb ik haar ook kort effe gesproken maar een kamergang is er nooit uit voortgekomen , toch twijfel ik elke keer weer effe als ze me groet of ik haar toch eens zal proberen .
Ik ben benieuwd hoe lang ik dit nog volhou :biggrin:

Carlitos
7 december 2010, 14:03
Ik had niet geacht dat Jana al meer dan 2 jaar bij GT werkzaam was. Ik vind haar wel het jonge van Carla weg hebben, maar Jana is veel liever.
Lekker figuur, meer tiet dan Carla, super heerlijke en mooie poes die wel cosmetisch bewerkt kon zijn. TZ prima, PZC een 8 en neuken een 8,5. De geur van die aardbeien blijft wel hangen.
Alleen de aftersales was iets minder. We waren klaar en we konden gaan? Moet zeggen dat ik niet wist hoelang we aan de slag waren, maar dat kon wel netter.
Ik verheugde me gisteren op haar, maar blijkbaar had ze iets anders te doen. Vandaag moet ze weer van de partij zijn.
Voor herhaling vatbaar? JAAAAH!!

Vince
7 december 2010, 15:54
Jana is inderdaad een uitstekende keuze voor de GT-liefhebber. Een speelse, mooie meid, stoeipoes eerste klas.

Wel opletten voor aarbeienrubber want geur blijft hangen en kan leiden tot problemen op het thuisfront.

Carlitos
7 december 2010, 16:31
Ze hebben daar goede douches, dus je kunt zoiets voorkomen... Ervaren beren weten dat, hoewel veel dames klagen over stinkberen.

Rudi_NL
7 december 2010, 19:01
Jana is naar mijn mening een beetje een "ongekend talent" die heel wat meer in huis heeft dan je in eerste instantie zou vermoeden. Ze is jong en strak, maar ook nog eens super aardig, lief en relaxed waar je in alle rust een goede GFE mee kunt hebben. Herhalingsgevaar 99% (die andere 1% is omdat ik graag met bijna alle dames in GT een keer wil vogelen).

CLUBSPORT
23 januari 2011, 10:52
Ingetogen , onschuldig ,bescheiden ,lief,sympathiek dat zijn een beetje de indrukken die je van haar krijgt als je haar een tijdje observeert , volgens mij heeft ze haar emoties heel goed onder controle , je zal haar volgens mij nooit uit de band zien springen .
Zaterdag zat ik effe op 1 van de krukjes langs het raam tegenover de bar en zij stond voor me op een klant te wachten , wartest du af mir? vroeg ik als geintje ze moest lachen en schudde van nee .
Mischien moet ik toch eens de gok wagen met haar maar op een of andere manier stel ik het elke keer weer uit .

fanvanlekkers
5 februari 2011, 17:56
Zou de gok maar wagen, ze is echt heel erg de moeite waard. Ben echt goddelijk door haar met de mond klaargemaakt!
En ze is zoals anderen al schrijven inderdaad een beetje bescheiden en stilletjes, maar zou willen dat ik haar thuis had, een echte mannen droom als je van lieve meiden houdt!

levensgenieter45
7 maart 2011, 16:26
vorige week donderdag met jana gekamerd en moet zeggen GFE met vetgedrukte letters, supervrouwtje zo eentje wil je thuis hebben

CLUBSPORT
26 maart 2011, 19:40
Deze dame animeert inderdaad niet met oogcontact maken krijg je een leuke
glimlach terug en ze maakt een heel rustige en vriendelijke indruk.
Heb een kort gesprek met haar gevoerd maar tot kamerbezoek is het niet gekomen dit keer maar een volgende keer zou best eens anders kunnen uitpakken.

Dit schreef ik bijna 2 jaar terug maar tot een kamergang kwam het nooit tot ik gisteren besloot om maar eindelijk eens met haar de knoop door te hakken .
We vertrokken gezamelijk naar 1 van de kamers achter de kino , eenmaal op de kamer kletsten we nog effe kort over het feit dat we mekaar al zo vaak gezien hadden maar dat het nooit tot een kamergang was gekomen , ze zei daarop nog dat ze nooit op een beer afstapt maar altijd afwacht tot de beer naar haar toekomt .
we gingen naast mekaar op het bed liggen en begonnen mekaar voorzichtig te tongen , ondertussen ging haar handje op onderzoek uit tussen mijn benen en begon ze mijn piemel rustig te masseren , zo gingen we nog even door tot ik het tijd vond om haar lichaam eens wat verder te verkennen , ik onderbrak de zoenpartij en daalde langzaam zoenend via haar borsten af naar haar poesje
ik begon haar rustig te beffen ze kreunde wat maar haar geluidjes bleven ingetogen in overeenstemming met haar karakter .
na een tijdje stelde ik voor om eens 69 te proberen , haar antwoord was kort en bondig : nee niet proberen dat gaan we gewoon doen en voor ik het wist hing haat poes boven mijn gezicht en zat ze me weer te pijpen het duurde vervolgens niet lang meer voor ik mijn eerste lading naar buiten spoot .
na afloop nog effe liggen kletsen , we waren ruim 40 minuten op de kamer geweest maar daar deed ze verder niet moeilijk over .
conclusie : een lieve meid rustig bescheiden , de sex was redelijk maar niet meer dan dat , daar was ze net wat te rustig en ingetogen voor .

ketserr
5 juni 2011, 20:21
Na het eten een rondje aan de wandel en in het bubbelbad beland waar zat dames voorbij lopen. Om deze tijd waren er nieuwe dames neer gestreken in het ketsparadijs maar ook Jana uit Polen kwam langs lopen die ik in de middag en bij eerdere bezoeken al gezien had. Ze heeft qua bouw en uitstraling wel iets weg van het allerliefste poppetje die in Den Haag werkt. Na het douchen en een rondje was het druk en weer moeilijk om te kiezen en zocht ik Jana.

Ik zag haar op een kruk tegenover de bar zitten met haar lange wit blonde haren met ponny, mooi strak en gebruind lichaam klein maar wel met vrouwelijke vormen, een rode bikini met wit randjes en witte stippen. Het was dan wel geen roze maar ook dit keur ik goed voor de ketsnorm. Dus dit was mijn kans om erop af te stappen. Een praatje met haar in het engels ging erg goed zonder haperingen en als ik niet had aangegeven dat ze en sleutel kon gaan halen had ik zo een uur of mischien wel de rest van de avond met haar staan kletse. Ze was net op weg om een sleutel te halen komt Knerp bij me staan en verteld me dat hij naar huis wil en de tweeling heeft geannuleerd omdat het 45min zou duren voor een sleutel. Hier moest ik even overleg plegen en ben ik richting Jana gelopen die al kwam aanlopen met een sleutel en dat duurde hooguit 10min. Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen is me een raadsel. Heeft ze voorrang door haar poppetje uitstraling? Heeft ze verteld dat ze met Ketserr apart zou gaan? Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat we een hoop bekijks hadden toen we langs de bar naar de ketsbungalow liepen.

In de ketsbungalow deed ze haar topje uit en zag ik daar haar waarschijnlijk enigste minpunt, haar borsten hingen er maar wat bij zeker omdat de rest er zo goed uit zit valt dit op. We lagen op bed als een verliefd stelletje met elkaar te spelen. Zoenen, strelen, vingeren, ze speelde met de ketszwans dit alles was knus. Ze ging andersom leggen tijdens het ketszwanssaugen zodat ik haar nog steeds kon vingeren, ketszwanssaugen deed ze ook heel lief en spelend waarbij ze de ballen niet vergat en daar vandaan met haar tong naar de top van ketszwans ging. Voor het ketse deed ze een aarbeienketsjas om zei ze en ik dacht; waar heeft ze het over? Toen die ketsjas erom zat zag ik wat ze bedoelde het was een rode ketsjas met waarschijnlijk een aardbeien smaak. Dit was een komisch moment. Ze kwam on top waar ik tijdens het ketse haar ronde heupen vast hield, doggie was het volgende standje gevolgd door wat vingeren en misionaris. De ketsbuisexplosie werd een feit in dit laatst genoemde standje terwijl ik een lekkere tongzoen kreeg van haar.

Het bleef gezellig en we maakte nog een praatje ze vroeg om mijn vrienden nu stonden te wachten om naar huis te gaan. We liepen naar de lockers uiteraard langs de bar waar we weer veel bekijks hadden en ook bij de balie bij de uitgang van een dame die niet de jongste meer was maar een heerlijk figuur heeft met flinke borsten en ik zag duidelijk dat ze bij Jana naar mij vroeg. Een volgend half uurtje met Jana moet uitwijzen of ze definitief door mag gaan voor het GTpoppetje.

Toen ik was gedoucht, aangekleed en klaar was om naar huis te gaan liep ze nog langs en kreeg ik nog een zoen.

Teiresas
14 oktober 2011, 15:29
Live from GT:
... Jana (volgens mij afgevallen)....

Mogelijk dat je met je gezichtsvermogen worstelt (al dan niet door spiritualieenconsumptie, alhoewel me dat - zo vroeg op de dag - onwaarschijnlijk lijkt) of is er sprake van een nieuwe bril cq lenzen, danwel een laserbehandeling van je kijkers, met als resultaat juist een beter zicht, maar ik kan je uit eerste hand melden dat Jana al maanden- zo niet jarenlang op hetzelfde gewicht zit. Heb het deze week nog zelf gechecked en kon geen enkel verschil merken met de voorgaande onderonsjes en die waren talrijk. Lekker as ever ! Ik kan je adviseren haar zelf aan een nader onderzoek te onderwerpen !

Jack42
14 oktober 2011, 18:23
Mogelijk dat je met je gezichtsvermogen worstelt (al dan niet door spiritualieenconsumptie, alhoewel me dat - zo vroeg op de dag - onwaarschijnlijk lijkt) of is er sprake van een nieuwe bril cq lenzen, danwel een laserbehandeling van je kijkers, met als resultaat juist een beter zicht, maar ik kan je uit eerste hand melden dat Jana al maanden- zo niet jarenlang op hetzelfde gewicht zit. Heb het deze week nog zelf gechecked en kon geen enkel verschil merken met de voorgaande onderonsjes en die waren talrijk. Lekker as ever ! Ik kan je adviseren haar zelf aan een nader onderzoek te onderwerpen !

Hieruit blijkt wel weer dat liefde blind maakt. ;)
Het was mij ook opgevallen dat Jana wat kilootjes was aangekomen. Het is wel een paar maandjes geleden dat ik dat zag, volgens mij ergens in juli.
Jana is en blijft natuurlijk een leuke en aardige meid, dat staat buiten kijf.

Ace2
14 oktober 2011, 19:04
Hieruit blijkt wel weer dat liefde blind maakt. ;)
Het was mij ook opgevallen dat Jana wat kilootjes was aangekomen. Het is wel een paar maandjes geleden dat ik dat zag, volgens mij ergens in juli.
Jana is en blijft natuurlijk een leuke en aardige meid, dat staat buiten kijf.

Jana is dit jaar wel degelijk flink aangekomen, maar de laatste weken ziet ze er weer wat afgeslankter uit.

Teiresas
16 oktober 2011, 00:04
Hieruit blijkt wel weer dat liefde blind maakt. ;).
Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet ontkennen... Elke vorm van objectiviteit is mij vreemd bij deze op dit forum wat onderbelichte kanjer.

Teiresas
28 december 2011, 14:23
Aangespoord door de eindejaarsactie van de heer Frehley de tweede, ga ik dan toch maar eens verslag doen van mijn bevindingen met Jana, de nauwelijks op het forum belichte blonde parel van GT. Eigenlijk zou ik een ieder die dit leest vooral willen zeggen om van haar af te blijven, dan hoef ik haar niet te delen. Maar vooruit, we zijn in de kerstsfeer en dat is toch vooral een tijd van delen en geven.

Jana behoort al een jaar of wat tot mijn absolute favorieten in GT. Zij is mijn nummer één, voor mij is mijn bezoek aan GT incompleet zonder sessie met Jana. Gelukkig is zij er vaak. Inmiddels ongeveer tussen de 20 en 30 keer met haar gekamerd. Dit aantal mag er op duiden dat ik wel op haar en haar kunsten gesteld ben en het verbaast me dan ook dat er hier eigenlijk zo weinig over haar geschreven wordt.

Jana is misschien niet het type dat je meteen in vuur en vlam zet als je haar voor het eerst ziet, ondanks haar verleidelijke oogopslag. Ik heb haar in mijn eerste maanden bij GT dan ook meerdere malen genegeerd. Toen ik er echter eenmaal aan begon, was er geen houden meer aan. Was ik niet twintig jaar ouder dan zij, was ik niet reeds getrouwd, woonden we niet 500 lange kilometers van elkaar, was ik niet zo onknap en zij zo mooi, was mijn Duits niet zo beroerd, dan zou ik haar nog vandaag huwen. Zo, het perspectief is gezet.

Jana is een van de beste GFE’s die ik ken (ik ken er slechts ééntje die nog beter is op dit gebied, maar dat is een ander verhaal). Een sessie met Jana is vooral ongecompliceerd en ontspannen. De sex is – voor mij - voortreffelijk, pre- en aftersales uitstekend, neemt de tijd. Deze goedlachse en lieve meid met haar steile lange blonde haren, is alles behalve een jager. Heb haar nog zelden uit eigen beweging een gast aan zien spreken, tenzij het een vaste klant is van haar. Om onduidelijke redenen lijkt zij het nooit heel druk te hebben, maar ze heeft een behoorlijk aantal stamklanten waar ze goed bij scoort.

Jana heeft een petite figuurtje, mooi slank, lekker kontje. Haar borsten zijn mogelijk haar enige punt van verbetering (ietwat slapjes) maar haar heerlijke tepels (brutale puntjes van een centimeter wanneer in staat van opwinding) maken dat meer dan goed. Haar muschi is ongeëvenaard. De mooiste poes van ganz Deutschland, denk ik zo. Laat zich gewillig likken en geniet er flink van (of doet dat overtuigend zo lijken). Pijpen is geweldig, zoals het een van oorsprong Poolse betaamt. Gevarieerd, nat en langzaam, zo heb ik het het liefst en zo doet zij het. Ook op het neukwerk niets aan te merken. Alle denkbare standjes zijn inmiddels wel de revue gepasseerd en ik ben het nog steeds niet zat. Mijn favoriete positie – cowgirl – is met haar altijd een waar feest, dat nog elke sessie met haar beter wordt. Op haar hurken, precies het juiste ritme en bewegingen, ongelofelijke orgasmes vanuit het uiterste puntje van mijn tenen.

Daarna altijd nog wat nakletsen en een sigaretje, nooit haast om van de kamer te gaan.

Haar ogenschijnlijk niet zo grote populariteit doet me genoegen. Ofschoon ik nu in de kerstsfeer ben, heb ik toch moeite haar te moeten delen. De recensie van de ketserrt van een halfjaartje terug deed mij tranen bij de gedachte, dat deze hork met zijn legendarische slagzwaard mijn mooie kleine blonde poppetje even lekker opgerekt had. Ik ben blij dat het bij die ene keer is gebleven (voor zover ik weet). Advies dus voor al mijn medeberen: afblijven, des te meer is er voor mij !

jeanpaul323
28 december 2011, 18:35
jana + tanja = http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/feux-artifices-2748.gif http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/bonne-annee-20060614.gif http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/feux-artifices-2748.gif :freu::biggrin: !

Teiresas
29 december 2011, 00:49
jana + tanja = http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/feux-artifices-2748.gif http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/bonne-annee-20060614.gif http://smileys.sur-la-toile.com/repository/F%EAtes/feux-artifices-2748.gif :freu::biggrin: !

Ik kijk reikhalzend uit naar een wat uitgebreider verslag...

gignnl
29 december 2011, 01:15
Ken haar al enkele jaren,we knipogen en ook vandaag is het daarbij gebleven.Have fun met je pareltje.

Jack42
29 december 2011, 01:22
Jana heeft een petite figuurtje, mooi slank, lekker kontje.

Waar ik eerder schreef in haar draadje dat ze wat was aangekomen kan ik nu alleen maar bevestigen dat ze idd weer mooi slank is.
Hulde voor Jana!!

Van Dattum
29 december 2011, 09:55
Mooi bericht Teiresas,

Helaas heb je haar niet exclusief. Ook ik ken de kunsten van Jana; ook al maak ik er niet elke keer gebruik van.
Als ik in GT ben dan is Jana voor mij dus altijd een optie.

CLUBSPORT
20 januari 2012, 23:21
waar andere toppertjes wel eens afwezig zijn is JANA er toch bijna altijd wel (tenminste als ik er ben ) en afgelopen avond was ze er ook weer , zij is een van de weinige dames die ook oprecht belangstelling toont als je met haar een gesprek aanknoopt
heb dit keer een half uurtje met haar doorgebracht in de blokhut buiten met al die spiegels , prima sessie

Teiresas
10 juli 2012, 14:31
Soms zit er wel eens een mindere sessie bij, zelfs (of misschien vooral) als je elkaar al wat langer kent. Zo ook een maand of twee geleden. De sessie met Jana was wat obligaat, wat gewoontjes, niet de gebruikelijke sprankeling. Het was nog steeds prima sex, maar het extra's dat ik héél vaak met haar ervaar was er dit keer merkbaar minder. Misschien had ze gewoon niet haar dag, of misschien had ik de mijne niet, maar het deed me toch afvragen of ik er niet eens mee moest stoppen, met Jana, na tientallen sessies gespreid over een jaar of drie.

Bij mijn opvolgende GT bezoek - begin juni - was ze er niet. Op zich een zeldzaamheid, maar ik wist het van te voren al, dus geen verrassing.
Vorige week was ik weer in GT en ik had de laatste weken al gemerkt dat ik haar eigenlijk wel wat gemist had. Dus ondanks mijn wat mindere enthousiasme van een tijdje terug toch vol overgave weer met haar gekamerd.

Daar heb ik geen spijt van gehad! Het was weer als vanouds en misschien zelfs wel weer een tikkie beter. Een fantastische sessie met superheerlijke sex.
Lekker relaxed, geen gehaast. Eén van de fijne kanten van Jana is dat ze zich niet terughoudend opstelt waar het haar eigen genot betreft. Ze laat zich gaan en weet er van te genieten. Voor mij verhoogt dat de beleving aanzienlijk.
Dit was en is toch mijn numero uno!

fanvanlekkers
2 september 2012, 12:51
:freu:Was afgelopen vrijdag weer met deze super lieve, zeer sympathieke jongedame, wat een service en echt een weergaloze FT,
heb dat verder nergens zo superieur meegemaakt.

Teiresas
29 december 2012, 15:03
De belezen beer weet inmiddels wel dat Jana bij mij een gevoelige snaar raakt. Al meer dan vier jaar is ze voor mij hofleverancier, en daar gaat op korte termijn geen eind aan komen mits het aan mij ligt. Voorafgaand aan mijn bezoek had ik uiteraard al bij haar gecheckt of ze er zou zijn en dat was het geval. (Een prettige bijkomstigheid van Jana is, dat ze er érg vaak is...). De sessie van vandaag met Jana zou een extra dimensie krijgen, waar ik al een tijdje naar uitkeek. Al een tijdje terug polste Jana of ik niet eens goesting had in een Dreier met haar en haar beste vriendin Tanja. Ze deed dat zonder aandringen, zonder druk uit te oefenen en ik had haar suggestie destijds dan ook even ondoordacht als resoluut afgeslagen. Maar het zaadje was wel geplant… De laatste weken speelde ik dan ook met het idee dat toch wel ‘ns te willen doen. Mijn ervaringen met VVM trio’s zijn niet heel talrijk dus eigenlijk moest het er maar weer ‘ns van komen. Mijn eerste- en enige - ervaring op dit gebied dateert alweer van vele, vele jaren terug en was eigenlijk ronduit teleurstellend. Dat lag overigens meer aan mijn toenmalige beheersingsvaardigheden dan aan wat anders. Hoe dan ook, toen Jana zich niet lang na mijn aankomst naast mij vleide op de bank, bracht ik het idee toch maar eens ter sprake. Ze leek oprecht prettig verrast. Jana kan het héél goed vinden met Tanja, de twee zijn in GT bijna onafscheidelijk, en het idee één van haar beste klanten te delen met haar beste vriendin stond haar zichtbaar wel aan. Het was dan ook snel geregeld en omdat het een rustige dag was qua bezoekers, stonden we niet lang daarna gedrieën in de kamer tegenover de frisdrankenautomaat.

Jana was er erg mee ingenomen en was er merkbaar vrolijk onder. Ze stelde Tanja en mij aan elkaar voor, zonder zich er van bewust te zijn dat wij al eens eerder gekamerd hadden. De dames maakten het bed op en ontdeden zich van hun schaarse kledij. Ik kon nu zien dat Jana niet alleen vrolijk was van het idee, maar ook zichtbaar opgewonden. Haar tepels priemden ontdeugend vooruit nog voordat er iets fysieks had plaatsgevonden. Dat priemen der tepels is bij Jana niet ongewoon, maar normaliter dan toch pas als ze op enigerwijze gestimuleerd worden. En het was absoluut niet koud in de kamer…. Haar vrolijke opgewondenheid uitte zich in het sexspel dat zich daarna ontspon. De dames deden beiden erg goed hun best, Jana was duidelijk in de regisseursstoel gaan zitten – iets dat ze bij one-on-one sessies nooit doet – en het was al gauw duidelijk dat de aanwezigheid van een extra dame duidelijk iets toevoegde. Het was geil, opwindend, ontspannen, lekker en zowaar – godbetere ‘t - gezellig. Wat ’t precies was weet ik niet, maar Jana leek zich verantwoordelijk te voelen dit triootje tot een succes te moeten maken. Ze nam duidelijk meer initiatief dan anders en dat beviel mij meer dan uitstekend. Normaal is ze toch wat meer een volger en dit was eens een andere kant van haar. Alles bij elkaar kreeg de GF ervaring die ik normaal al met Jana heb, hierdoor nog een extra dimensie. Gelukkig bleek (niet onverwacht overigens) dat ik in de loop der jaren aanzienlijk meer controle over mijn lijf heb gekregen dan ik pakweg vijftien jaar geleden had. Het triootje werd dan ook wat mij betreft een groot succes en gaat zeker navolging krijgen. De combi Jana-Tanja kan ik in dit verband dan ook een ieder aanraden.

Badslippers
29 december 2012, 16:27
De combi Jana-Tanja kan ik in dit verband dan ook een ieder aanraden.

De combi Jana / Isa(bella) mag er ook zijn en is gegarandeerd vuurwerk. Helaas zie ik Isa niet meer in "GT" maar wel in "PHG". Mocht je beide dames ooit samen treffen dan krijg een je een "Cross-over" van "PSE en GFE".

gignnl
2 januari 2013, 02:24
Heb het vandaag zonder Isa moeten stellen maar vuurwerk was er.Ken Jana inmiddels al geruime tijd,we groeten elkaar altijd vriendelijk maar van een kamergang was het nog nooit gekomen.
Haar ietwat petite bouwwijze en mijn voorkeur voor het iets robuustere zijn daar waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor naast het feit dat ze geen enkel jaaggedrag vertoond.Vandaag letterlijk tegen haar opgebotst en in een prettig gesprek geraakt.
Had er een goed gevoel bij en daarom maar lekker naar een kamertje getogen.Ze gaf aan dat ze het koud had en dat ik haar maar moest opwarmen.
Mijn belangrijkse katalysator zijn fikse tongzoenen en hierin blonk Jana uit,geruime tijd hebben we doorgebracht met deze hobby waarna een prima bj met afsluitende ft werd gedaan.
Nog uitgebreid nagekletst en geknuffeld alvorens afscheid te nemen van deze servicegranaat,denk niet dat het bij deze ene kamergang zal blijven.

2bat4you
19 januari 2013, 15:34
Ik stap op Jana af en vraag of ze nog een beetje spass wil maken met mij, haar grote poppeogen glimmen en ze springt van haar krukje. tuurlijk en weg is ze om de sleutel te halen.
Ik wacht en kijk naar mn mede musketeers die 2 duimen omhoog steken.
Ik hoop alleen maar dat ze zoent en het nog een leuke afsluiting gaat worden, heb helemaal niks gevraagd ... na ja daar gaan we
Ze is lief en we praten over dat we elkaar al lang tegen komen hier en dat ze altijd zo vriendelijk is.Er is gelukkig een klik.
het bedje word opgemaakt en ze komt bij me liggen als we nog wat doorpraten, ze is goed en laat mij vertellen wat ik lekker vind
als snel beginnen we met zoenen ( 1-0 ) denk ik die is in de pocket en kleine bat springt van vreugde ook op
dat had i beter even wat langzamer kunnen doen want Jana merkt het op en geeft hem ook een paar kusjes waarna een innige begroeting steeds verder gaat, en ze zich zijdelings naast me draait zodat ik zicht krijg op een grote clitoris waar ik natuurlijk niet van af kan blijven, het is een klein meisje en dat is allemaal goed verdeeld. Ik verken het nog even met mn tong maar raajk te opgewonden. pff hou vol hu vol ... nee ik hou dit niet vol de samenwerking is te goed
Ze pakt het condoompje en met een simpele handbeweging is little bat verpakt in zn regenjasje en gaan we in missionaris houding verder ( dat vind ik de lekkerste omdat je dan ook nog kan zoenen ) langzaam gaan we in het ritme op ze kreunt maar niet te veel en te gemaakt dus gaat helemaal lekker. ze draait met haar bekken en kleien bat ka er nu echt niet meer tegen
we zoenen nog heftiger en ik kom onwijs lekker klaar en mn lichaam schut van opwinding.
ze vind het prettig en lacht.
ik bedank haar voor deze laatste ronde en we ruimen de kamer op om buiten te meken dat het 1 uur is en we naar huis gaan
Jana deze thai/chin /black lover is om en je staat op mn lijstje
dank je wel

Teiresas
4 maart 2013, 12:56
Uit mijn posting in “Geile Tijden” : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=305307&highlight=#post305307

Een bezoek aan GT zonder sessie met Jana, is voor mij als een pizza zonder pepperoni, als shoarma zonder knoflooksaus, als pijpen met cd, als een pornofilm met alleen vrouwen: best lekker maar niet helemáál top. Vandaag was het niet anders. Ik moet gaan oppassen met Jana, want ik merk dat ik wat te veel aan haar gehecht raak. Als pur-sang liefhebber van GF sex is dat gevaar toch al aanwezig en zeker bij zoveel sessies met dezelfde dame over zo’n lange periode is er een verhoogd risico. Ofschoon ik me zeer van de absurditeit en het risico bewust ben, merk ik gewoon dat ik veel voor haar voel en – en dit is het absurde –ergens ook verwacht / hoop dat dat wederzijds is. Kwatsch natuurlijk, maar ja… Meestal weet ze me goed in die waan te laten en ben ik weer een happy camper, maar het zou gezonder zijn als ik het menu eens wat meer varieer. De sessie van vandaag was echter weer wunderbar. Geen sex zo goed als met haar. Zwaar verslaafd en een beetje verliefd.

“Een beetje verliefd / Ik dacht een beetje verliefd /…… / Als een kind zat ik te dromen / Deze nacht ben jij voor mij / Maar die droom ging snel voorbij…."

Er komt natuurlijk een dag dat ze het leven als lichtekooi achter zich gaat laten. Ik moet er nog niet aan denken. Als rechtgeaarde GFE liefhebber is de gedachte dat ik een vervangster moet gaan vinden voor haar een zware, maar uit zelfbescherming mogelijk wel het best. Maar goed, zo ver is het nog niet, dus vooralsnog blijf ik van Jana genieten en blijft ze mijn droomvrouwtje. Vandaag ook weer wat nieuws ontdekt aan haar: ze rolt met haar ogen als ze klaarkomt. Geil!

KanariePiet
18 januari 2014, 07:53
Na bijna 9 maanden heb ik gisteren in GT eindelijk nog eens met Jana gekamerd. Ik had net een mindere kamergang met Duitse Michelle achter de rug en ik had nood aan uitstekende sex met een lieve meid.

We hebben eerst een beetje bijgepraat aan de toog en na een kwartiertje of zo heb ik Jana de sleutel laten halen. Op de kamer was alles als vanouds: lekker knuffelen, lekker tongzoenen, een zalige pijpbeurt en gevarieerd neuken in 3 standjes (cowgirl, missio en doggy). Ook als vanouds ben ik stevig klaargekomen tijdens hondjes.

We hebben nog even gezellig nagepraat en ik heb de kamer héél tevreden verlaten.

Jana blijft 1 van de absolute toppers van GT. Deze keer zal het geen 9 maanden duren eer ik weer met haar kamer!:cool:

-007-
19 januari 2014, 22:03
Ook ik heb een super ervaring erbij met deze lieve meiske. Top top top..
Afgelopen vrijdag zag het ernaaruit zonder te neuken gt te verlaten. :eek:

Gelukkig trof ik Jana zittent op een krukje aan en op haar afgestapt en let r de sleutel laten halen.
Wat betreft service wist ik wel dat het goed zat, met inmiddels drie kamergangen achter de rug.
Na tien minuten kwam Jana terug , met de sleutel en hand in hand liepen we naar vermoedelijk de grootste kamer binnen GT.
Achteraf bleek deze de gangbang kamer te zijn, twee bedden naast elkaar en ook nog eens twee zitbanken. Toch weer eens leuk om eens in deze kamer te zijn geweest, wat is deze ruimte groot toz de blokhutjes.
Bon..
De sessie langzaam opgebouwd , met een staande verkenning, waar ik later rustig maar zeer effectief door haar ben gepijpt. Echt geweldig...na een tijdje toch wel weer zin gekregen om te gaan neuken, eerst in cowgirl, vervolgens in missio en als laatste in doggy klaar gekomen.

Jana , heeft me dag in GT weer helemaal goed gemaakt en blijkbaar had ik geen tweede dvp nodig om voldaan en tevreden me 2 UUR durende rit huiswaarts te beginnen.

Geweldige meid, die een goede service levert.

Teiresas
6 mei 2014, 17:21
Uit mijn posting ’Goede Tijden.. (over Poolse milfjes, vaste vriendinnen en cliffhangers)’ in ‘Geile Tijden’ : https://www.ijsberenforum.com/forum/s...054#post368054

Gedurende mijn bezoekjes deze periode was mijn vaste vriendinnetje weer driemaal de klos. Hoe kan het anders. Driemaal is scheeprecht bovendien. De eerste maal was misschien wel de meest intieme sessie die ik ooit met haar had. Ik kan het niet beschrijven en dat ga ik ook niet doen, maar het was alsof ze voor me gemaakt is. Zacht, teder, elkaar perfect aanvoelend, harmonie, humor… Zulke sessies doen mijn verliefdheid alleen maar verder aanwakkeren. De tweede maal, drie weken later, was eigenlijk nogal een domper. Niet dat het slecht was, maar op basis van de vorige keer was mijn verwachtingspatroon natuurlijk te stevig. Het viel tegen. Jana was gehaast (want nog meer stamklanten aanwezig) en oppervlakkig en het voelde gewoon stukken minder. Bovendien was het vlak na de wondersessie met Meggi… Zulke sessies doen mijn verliefdheid dan weer afnemen en mijn voeten raken dan zelfs de grond weer… Gelukkig maar. De derde maal, gisteren, was weer als vanouds genieten. Amusant detail: ik had Jana vorige keer verteld over mijn belevenissen met Meggi en toen reageerde ze daar nogal koeltjes op. Gisteren kwam ze er zelfs tot twee keer toe weer op terug, waarbij het cynisme er af droop (en dat terwijl ze elkaar best mogen). Smaakte dit naar een lichte vorm van jaloezie? Wie had dat gedacht… Goede manier om de favoriete die weet dat ze dat is, scherp te houden. Af en toe bekruipt me wel eens het gevoel dat ze mijn loyaliteit een beetje te vanzelfsprekend vindt. Maar niet meer dan af en toe...

MisterBond68
17 augustus 2014, 11:48
Jana behoort samen met haar vriendin Tanja tot het beste wat ik tot nu toe in GT heb gehad. Het zijn uiterlijk weliswaar niet zo pornosterretjes als vele anderen die er rondlopen, maar je krijgt waar voor je geld. Ik ben met Jana afgelopen vrijdag voor de 2e keer geweest. Vroeg 75 voor een uur. Daarvoor heb ik een uitgebreide kus sessie, standje 69 , massage en tenslotte GV gehad. Nam zich het volle uur de tijd. Ik vind zelf dat er in GT (zeker als het druk is) erg veel berekende dames zijn die het snelle geld willen pakken. Jana behoort daar absoluut niet toe. Lief meisje die weet wat intimiteit is. Een aanrader voor mannen die niet alleen de plastische porno willen, maar er ook nog een beetje gevoel willen inleggen

lekkersfan
11 oktober 2015, 20:40
In 201 2 schreef ik : Was afgelopen vrijdag weer met deze super lieve, zeer sympathieke jongedame, wat een service en echt een weergaloze FT,
heb dat verder nergens zo superieur meegemaakt.

Kan nu weer hetzelfde schrijven over afgelopen zomer, ben toen meerdere malen met haar op kamer geweest. Vorige week zondag lukte het helaas niet om tot een date te komen omdat ze de hele dag vol afspraken zat. Ik mis haar...

lekkersfan
11 oktober 2015, 20:44
En in 201112 schreef ik aan iemand die twijfelde : "Zou de gok maar wagen, ze is echt heel erg de moeite waard. Ben echt goddelijk door haar met de mond klaargemaakt!
En ze is zoals anderen al schrijven inderdaad een beetje bescheiden en stilletjes, maar zou willen dat ik haar thuis had, een echte mannen droom als je van lieve meiden houdt!"

Ook dat is nog steeds overminderd op haar van toepassing. Wat zou ik haar graag mee naar huis nemen...

Teiresas
11 oktober 2015, 23:41
Wat zou ik haar graag mee naar huis nemen...

Als je het maar uit je hoofd laat... ;)

pistoleeke
12 oktober 2015, 07:32
Jana is inderdaad een zeer vriendelijke meid.
De laatste keren in Gt niet met haar naar de kamer geweest maar ze blijft wel immer vriendelijk en lief goedendag
zeggen. Mijn vaste maatje gaat er wel vaker op de kamer mee en is er vol lof over toch vindt hij dat ze iets te veel
babbelt (ook op de kamer) … een echte spraakwaterval soms:rolleyes:

lekkersfan
17 oktober 2015, 13:10
Ja ze babbelt graag, maar bij mij doet ze dat eigenlijk altijd wel in haar eigen (onbetaalde tijd). Wat ik soms lastig vind is dat er regelmatig pannekoekers zijn die haar de hele dag in een hutje hebben :)

Bluebear
17 oktober 2015, 13:17
Ja ze babbelt graag, maar bij mij doet ze dat eigenlijk altijd wel in haar eigen (onbetaalde tijd). Wat ik soms lastig vind is dat er regelmatig pannekoekers zijn die haar de hele dag in een hutje hebben :)

Zo zijn ze, die pannenkoekberen. Het zou verboden moeten worden. Ben slim en maak een afspraak. Lange neus naar de pannenkoekberen, moeten hun wachten. Tip van de maand: "Money talks and bullshit walks!". :cool:

12917

Teiresas
22 juli 2016, 13:51

Dat babbelen valt best mee hoor. Het is gewoon een sociale meid die graag ook een praatje maakt met haar gasten. Het praten gaat in ieder geval niet ten koste van de service en gaat niet van je tijd af.
Al met al is het de liefste meid die je zult aantreffen in het circuit. Ze weet het haar gasten buitengewoon naar de zin te maken en doet daar echt moeite voor (zolang je je normaal gedraagt). Ik heb echt nog nooit negatieve feedback over haar gehoord of gelezen. Jana is niet het type dat voor het snelle geld gaat (en zal ook absoluut geen jaaggedrag vertonen). Liever ziet ze dat je na een prima sessie weer bij haar terug komt (zonder dat ze bezitterig of opdringerig wordt).

Je hebt gelijk dat ze nogal eens door pannekoekers in beslag genomen wordt. Ik ben er daar één van... Jana moet het voornamelijk van deze categorie beren hebben en heeft veel vaste klanten die vaak langere tijd met haar gaan. Als je pech hebt krijg je haar dus moeilijk te pakken. Maar er zijn voldoende mogelijkheden om haar wel te pakken te krijgen, want niet elke dag is ze constant bezet.

Ik kan haar iedereen aanraden ! Lijkt me stug dat je er spijt van krijgt. In tegendeel...