PDA

Volledige versie bekijken : Nora



Johnny99
8 maart 2008, 11:50
Vanaf de bank in de hoek van de kamer alles eens rustig aan het bekijken. Totdat Nora opeens ongegeneerd riep of ze een van ons mocht blasen? Tiga, die naast mij zat, verwees haar netjes door naar mij, dank u. Ik vond dit geen probleem daar ik Nora toch al een van de lekkerste dames vond die aanwezig waren.

Op de bank in de woonkamer begon ze vervolgens met een paar lekkere tongzoenen. Al snel zakte ze af, mijn handdoekje losknopende, en ging ze over tot een heerlijke pijpsessie.

Na een minuut of 5, denk ik, toch maar gevraagd om een kamer op te zoeken.
Ik raakte hier toch wel heel erg opgewonden van!!

Op de kamer weer lekker zoenen en verder met pijpen. Ze draaiede zich in standje 69 en toen was er geen houden meer aan. De lekkerste FT die ik ooit heb gehad en dat binnen 10 minuten.

Dit was heerlijk en dat viel de andere aanwezigen ook op door mijn BIG smile. Die ik velvolgens ook niet meer van mijn gezicht afkreeg deze avond.

Nora geweldig bedankt.

gooroox
26 maart 2008, 23:31
Met Nora ben ik niet op kamer geweest, waarschijnlijk is ze niet mijn type (iets te mollig naar mijn zin, maar ja, nobody's perfect). In de bar heb ik toch een goeie tijd gehad met haar. Nora heeft veel zin voor humor en kan ja goed babbelen, wat niet onaardig is. Met Angie vond ik haar de vrolijkste dame aanwezig.

Jansen
13 april 2008, 21:05
Na mijn verhaal bij "algemeen "

even een uitzetting over Nora.

Nora :Duits
Figuur : Volslank
Ogen : blauw
Borsten : mooi cup C vol
Service : PZC,Ft,Beffen diep zoenen diverse standjes,Flink kreunen.

Voor we boven waren vroeg ze of we de sekt niet vergaten waren :eek:maar ik vertelde dat dat niet mocht vanwege mijn geloof (drank tijdens sex):thefinger
Na een beetje PZC vroeg ze of we een jucuzzi samen namen maar ook hier stemde ik niet toe.
Dus weer een beetje PZC en de volgende vraag of er niet een mooi slank meisje mee mocht doen :eek: ik vertelde dat ik niemand langs het bed zag staan en we gewoon door moesten gaan met de wedsrijd.
Na haar in een bef positie gelikt te hebben vond zij dat mijn tong ergens anders in moest wat ik ook goed vond want dan kon ze niets meer vragen.
eerst heeft ze me bereden maar haar uithoudings vermogen was heel ver onder nul.
Ik heb haar op zijn :fuck::fuck::fuck: flink genomen zodat de matras meer begon te lijken op een waterbed en na het klaarkomen zijn we ongeveer na 25min. weer de kamer afgegaan.
Deze vrouw kreunt zo hard dat haar horloge zelfs harder gaat lopen, en bij het afrekenen hebben we dan ook een meningsverschil gehad (zie Algemeen)

Ik vind het jammer dat deze vrouw zo wenig mensen kennis heeft want Jansen naai je niet dat doet Jansen zelf op de kamer.:fuck:

voyager
5 mei 2008, 09:50
ist bis auf weiteres nicht mehr im Baylon; von der HP sind die Bilder auch raus.

Eigentlich schade, denn der Service von ihr war gut. Nur wenn sie etwas Sekt intus hatte war sie mir persönlich dann doch zu ausgeflippt.

Schöne Grüße aus dem Nachbarland :wink:

Babylon
6 mei 2008, 19:37
Nach zweiwöchiger Abwesenheit ist Nora wieder zu uns zurückgekehrt.

Wagons-Lits
20 maart 2009, 20:12
Nora is er weer, en met een vlot halflang kapsel. Het staat haar goed, vind ik.

Er 's avonds even tegenaan gekropen voor wat knuffeltjes, af en toe is zo'n gevulde dame wel lekker. Opwarmfase op de bank vond ik persoonlijk wat kortjes (ueberhaupt weing van gezien in Elsdorf de laatste tijd, het wordt steeds minder een echte FKK wat dat betreft) maar op de kamer was ze prima in conditie. Babylon is volgens mij bezig alle Blasehasen van NordRhein Westphalen naar Babylon te halen.

Leuke dame, lekker lichaam, goede service, uitstekende techniek, en alles met een glimlach - wat wil je nog meer als ijsbeer ?

Herhalingsgevaar hangt even af van de concurrentie (net gisteren waren veel van m'n favo dames er niet)

W-L

woods25
22 april 2009, 09:02
Nora macht glaube ich eine längere Pause:confused:
Gruß
woods25:wink: