PDA

Volledige versie bekijken : Discussie over NZC



Jansen
13 december 2005, 21:57
Ik moet helaas toch even reageren wand ook in ons clubhuis kan je NZC.
Er zijn diverse dames in PHG waar je dit mee kan doen.
En dan zonder extra bij betaling.
Nou moet ik toegeven dat het wel verlijdelijk is,maar ik doe en durf het niet aan omdat ik het idee heb dat ze het ook met andere doen wat dan ook heel normaal is.
Ik heb dan ook diverse malen gehoord van een paar stamgasten dat zij het wel doen en het juist ruig vinden.
Ikzelf doe het niet.
Lusto.

Rex
13 december 2005, 22:04
Ik moet helaas toch even reageren wand ook in ons clubhuis kan je NZC.
Er zijn diverse dames in PHG waar je dit mee kan doen.
En dan zonder extra bij betaling.
Nou moet ik toegeven dat het wel verlijdelijk is,maar ik doe en durf het niet aan omdat ik het idee heb dat ze het ook met andere doen wat dan ook heel normaal is.
Ik heb dan ook diverse malen gehoord van een paar stamgasten dat zij het wel doen en het juist ruig vinden.
Ikzelf doe het niet.
Lusto.

Lusto, het is mij ook een aantal malen aangeboden, sterker nog het ging bijna vanzelf, zelfs vorige week nog met een super geile leuke meid,waarvan ik de naam niet zal noemen, maar ik was gelukkig bij de les en heb er toch maar een rooie rubber om heen laten doen................................

Hoe verleidelijk soms ook en natuurlijk hoe lekker het is, ik begin er niet aan.

Jansen
13 december 2005, 22:12
Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.
Doordat het aanbod van veel vrouwen in PHG is,en er in de landen waar deze vrouwen vandaan komen ook NZC wordt gedaan komt dit steeds vaker voor.
Maar ik heb ook bijna deze fout gemaakt en terug getrokken voor een rubbertje.

Rex
13 december 2005, 22:17
Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.
Doordat het aanbod van veel vrouwen in PHG is,en er in de landen waar deze vrouwen vandaan komen ook NZC wordt gedaan komt dit steeds vaker voor.
Maar ik heb ook bijna deze fout gemaakt en terug getrokken voor een rubbertje.

Daarom juist is het noodzaak ,in ieder geval voor mij en ik hoop ook voor andere medegenieters, dat je neukt met condoom.

Helaas zijn er figuren die het zonder doen en ook helaas sommige vrouwen, maar als dit frequent gebeurt is uiteindelijk de kans op een verschrikkelijke ziekte waaronder zelfs aids aanwezig.

Nu ook gaat helaas weer op..................de goeie zullen ''misschien'' altijd onder de kwaaie lijden....................

Scoobert
14 december 2005, 09:45
.....omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen....


Vraag me dan af wat belangrijker is.....die paar mannen die het zgn. ruig vinden of de rest die wel hun verstand gebruiken voor zichzelf en anderen. Mij is het nog niet aangeboden en hoop ook dat het zo blijft, want denk dat ik het gelijk zou melden aan de leiding.
Ik vind dat NIET kunnen. Ook al weet ik dat het altijd en overal uiteindelijk wel eens gebeurd.

Flipper
14 december 2005, 09:58
Ik weet dat op de ouwe Hookers bij een dame die ik ken ooit eens nzc aangevinkt was door iemand. Dat is de reden dat ik die griet niet eens aankijk.

neukie
14 december 2005, 15:53
Namen zal ik ook niet noemen ,maar het lijkt er op dat ze het steeds meer gaan aanbieden omdat er een paar mannnen zijn die hier voor komen.

Beste Lusto en beste Scoobert,

Het zijn niet alleen een paar mannen of een paar grieten, dat is dat prob .....:nee:

groetjes n.:wink:

Scoobert
14 december 2005, 19:12
Beste Lusto en beste Scoobert,

Het zijn niet alleen een paar mannen of een paar grieten, dat is dat prob .....:nee:

groetjes n.:wink:

Neukie ...mijn reactie was gewoon naar aanleiding van de opmerking 'een paar mannen'...meer figuurlijk dan letterlijk te nemen.

bitchhunter
14 december 2005, 21:13
Irgend jemand soll mal auf einen Hügel gestiegen sein und gesagt haben:
"Wer frei ist von Schuld werfe den ersten Stein".
Mit dem möchte ich mich nicht vergleichen aber dieser Satz passt gut zu meinen Gedanken.

Ich meine:

1. Jeder ist für sich verantwortlich
Wenn ich Sex kaufe, erwerbe ich mir (höchstens) einen Anspruch
auf eine vage vorformulierte Dienstleistung. Gesund zu bleiben,
liegt in meiner Verantwortung. Wer glaubt für 50 Euro Sex incl.
Gesundheits-Vollkasko zu bekommen, erwartet zu viel.

2. nzc – so what?
Alles was durch nzc übertragen werden kann,
kann durch nmc vermieden werden.

Sind es wirklich gesundheitliche und/oder hygienische Bedenken
die uns stören?

Natürlich bedeutet nzc ein höheres Infektionsrisiko.
Aber "zoenen", "beffen", "pzc", "FT" .... eben auch.
Jeder sollte selber wissen wo Schluss ist.

3. nzc ist Privatsache - ob im Club oder bei echtem Sex
Ich sehe (als Clubgänger) keine moralische Legitimation
Clubmädels oder Ijsberen einen Vorwurf zu machen wenn sie nzc praktizieren.

4. Nobody is perfect
Als Erinnerung an potentielle Steinewerfer. Ich glaube jeder Rotlichtenthusiast
hat schon einmal oder war kurz davor es "blank" zu tun.

5. Wer Sex mit wechselnden Partnern hat, gefährdet immer sich und Andere

Gruß
bitchhunter

neukie
16 december 2005, 20:55
Als iemand toch Russische roulette wil spelen, doe het dan zonder dat een ander een risico loopt.
Met andere woorden: Onbeschermd vrijen met iemand met wisselende sexuele contacten: NOOIT

@YesMadam: met mijn drie punten zei ik, dat altijd een rest van het risico is. Zonder belang wat je doet.

groetjes van neukie :wink:

Befke
17 december 2005, 20:39
Met andere woorden: Onbeschermd vrijen met iemand met wisselende sexuele contacten: NOOIT

En dat geldt voor jongetjes en voor meisjes... Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
:wink:

Hollandmale
18 december 2005, 21:00
De discussie neemt 'n wending die HM zo niet heeft bedoeld. Het is zeker NIET de bedoeling om uit m'n bericht te begrijpen, dat je in Schieferhof je gang kunt gaan omdat de dames daar getest worden. Want dat is natuurlijk totale nonsens en NIET de strekking van m'n bericht. Weliswaar wordt dit door niemand letterlijk zo gezegd, maar HM proeft dit toch tussen de regels door. De kern van m'n bericht is, dat veel clubs meer verantwoordelijkheid moeten nemen voor de gezondheidssituatie binnenshuis. Schieferhof dient ter illustratie van m'n standpunt. Dat iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid draagt, heeft HM in z'n bericht uitdrukkelijk vastgesteld.

Flipper
4 januari 2006, 11:43
Sorry hoor, maar als je als ontwikkelde vent deze dagen het klaarspeelt om zonder condoom te neuken dan hoor je wat mij betreft tot de debielen van deze aarde. Meiden bieden dit aan omdat er klanten (lees debielen) zijn die dit willen!! Dit is wat mij betreft on-acceptabel !! En als ijsbeer moet je dit niet accepteren.

Dat je je eigen leven niet niets waard vind ok! Maar denk ook aan dat meidje wat daar probeert centjes voor haar leven te verdienen! Doe het voor haar.

NZC is gewoon NOT DONE! Nzc goed te praten is belachelijk. Vertel eens tegen een meid die dit niet aanbied dat je dit doet, ze gaan nooit meer met je mee dat kan ik je nu al vertellen, en terecht!

EDIT:

Ik ken meiden die slaat de angst om het hart als ze van deze praktijken horen. Sterker nog, ook ikzelf vraag me af waar ikzelf mee bezig ben als ik dit hoor. Toch vind ik dat je mensen op hun verantwoordelijkheden aan mag spreken, zeker in dit geval. Het hele concept fkk hangt aan een dunne zijden draad, die hygiene heet. Als er dan mensen zijn die (te) licht omgaan met hun eigen verantwoordelijkheden. Dan vind ik je een morele verplichting hebt aan jezelf en aan anderen om deze mensen op hun gedrag aan te spreken. Ik weet dat ik enorm de moraal ridder uit aan het hangen ben (al een tijdje). Velen vinden dit onzin en zeggen waar maak je je druk om. Maar als ik zoiets zou doen hoop ik dat er een ijsbeer is die tegen me zegt: NKG, jongen wat je nu doet dat kan echt niet!

Voor jezelf en voor anderen, snoep verstandig! Gebruik je banaan alleen met condoom. want voor je het weet, heeft dat te korte lontje een wondje! Zeker bij neuken in het krappe kontje! :)

Flipper
4 januari 2006, 14:50
Misschien een hint voor de meiden van schieferhof:

http://anevern.artchicks.org/Store/Chainmail/Condom/ChainCondom1.jpg

:)

Hollandmale
4 januari 2006, 16:57
In alle clubs (dus ook im Hof) zijn de leugens niet ver weg.Er hangt 'n bordje bij de receptie van het Hof: "Dieses Haus steht unter medizinische Kontrolle." Dat is in elk geval geen leugen.


Vertel eens tegen een meid die dit niet aanbiedt dat je dit doet, ze gaan nooit meer met je mee. Dat kan ik je nu al vertellen, en terecht ! Dat er meningsverschillen zijn omtrent clubs, dames en service; OK. Dat ijsberen clubs vermijden, ook OK. Dat ijsberen elkaar aanspreken op hun verantwoordelijkheid, ook nog OK, graag zelfs.

Maar het kan niet zo zijn, dat iedereen die in het Hof komt, verdacht is. En al helemaal niet dat er straks geruchten worden verspreid, over degenen die in het Hof komen. De ervaring leert dat forumdiscussies vaak worden voortgezet in de clubs; dat komt zodoende de dames snel ter ore. Hof-gangers willen namelijk ook nog elders op bezoek kunnen. Dat moet hen niet onmogelijk worden gemaakt door geruchten die mogelijk in andere clubs worden verspreid.

Verder kan niemand met zekerheid kan zeggen wat zich tussen de muren van andermans kamer afspeelt. Wellicht worden sommige ervaringen enigszins aangedikt; wie zal het zeggen ?! Het is in elk geval geen reden om ijsberen verdacht te maken, bij dames of anderen in 'n club. Wellicht is dit nog niet gebeurd, maar is dit binnenkort wel het geval, als ijsberen bovenstaande niet ter harte nemen.

Tot slot: het posten van intieme ervaringen staat of valt met de discretie van alle betrokkenen, inclusief de lezers. Dat is de zijden draad waaraan dit forum hangt. Als dat draadje knapt, zal geen ijsbeer nog over z'n ervaringen willen schrijven, anders dan in algemeenheden waar niemand iets aan heeft. Ook dat neme eenieder ruimschoots ter harte.

koekoek
4 januari 2006, 18:06
Denk dat er veel ijsberen toch een verkeerd beeld beginnen te krijgen over Schieferhof. Ben er zelf nu 3 keer geweest en nog géén enkele keer heeft een meid aangeboden om het zc te doen (!). Het is de sfeer die er hangt die de Hof zo aantrekkelijk maakt. Is niet te vergelijken met grote clubs zoals PHG,GT,Freude,Samya. Er hangt een meer familiaal sfeertje en op de banken zijn er geen taboes. Hiervan moet je natuurlijk houden - niet dat het gangbang toestanden zijn.
Ik weet intussen ook dat in GT niet alles volgens de hygienische regels loopt en dat daar soa's zijn opgelopen door ijsberen EN zelfs met meiden waarvan je het niet zou verwachten !
Hierover kan weer lang over en weer geschreven worden door voor- en tegenstanders, één ding is zeker- dood gaan we allemaal hoe erg het ook moge zijn. De ene zal liever sterven van aids, de andere liever bij een verkeersongeval en de andere weer door een slepende ziekte. Aan jullie de keus. Of zoals net voor Kerstmis in Antwerpen, in een peeskamertje ?
:angryfire

Scoobert
4 januari 2006, 18:36
Ik vind het niet goed te praten, het geeft dus gewoon aan wat gebeurd. En waar water is, daar is ......
En ja (en nee niet omdat het mijn PHG broer is), ook ik vind het onacceptabel dat mannen die betaalde sex hebben dit zonder condoom doen, of dat nu op vraag van de meid is of op eigen initiatief.
Het is gewoon een gedrag dat niet kan in mijn ogen :nee: ......ik heb het niet alleen over SOA's maar alleen over respect voor jezelf, de meiden en alle anderen ijsberen. En ik snap heel goed dat ik geen wereldverbeteraar ben, maar als mij ter oren komt dat iemand dat doet, dan zal ik niet aarzelen dit te zeggen. De opmerking van HM dat het anderen niet onmogelijk gemaakt moet worden clubs te bezoeken vind ik dan op niks slaan. Als iemand NZC doet (en dat maakt niet uit waar, GT, PHG, Samya of Schieferhof of welke club dan ook) dan MOET hij geweerd worden naar mijn mening :angryfire .
Ben al vaker aangesproken op mijn uitgesproken mening maar dat neemt niet weg dat ik hem toch zeg....

By the way, mij is het nog nooit aangeboden en ik moet dr ook niet aan denken dat het gebeurd.

Pelpinda
4 januari 2006, 18:40
Zelf nog nooit in (betitel het maar even als) het "hof van eden" geweest. Inmiddels wel al vele verhalen middels msn-chats en persoonlijke IM's onder ogen gehad over dit ethablissement, en met name wat daar al niet kan en mogelijk is...... Tjonge wat klonk er een hilariteit uit deze woorden. En dan lees ik ineens 2 onder elkaar staande recensies, waar me deze quotes toch wel erg in het oog spingen:

"Het is niet enkel "zc" dat Hof aantrekkelijk maakt"; "Er hangt een meer familiaal sfeertje"; " dood gaan we allemaal" "Het is in elk geval geen reden om ijsberen verdacht te maken"

Is het niet een beetje erg hypocriet om eerst zo hylarisch te doen omtrent de "geboden service" en je dan verschuilen (lees: je kop in het zand steken) als daar de van te voren te bedenken gevolgen uit voort vloeien? Wie zijn .... brandt mag inderdaad op de bekende blaren zitten, en voor de neerlandica onder ons mogen de woordspeling op geheel eigen wijze worden geinterpreteerd. Laten we stoppen met deze vorm van hypocritie.

Flipper
4 januari 2006, 18:41
Niemand zegt dat mensen die in de schieferhof komen verdacht gemaakt worden HM. :) Maar het is inmiddels wat koekoek zegt, een publiekelijk geheim, dat daar meer gebeurd. En dat juist veel beren juist daarvoor naar de hof gaan.

Voor wat betreft discretie. Het staat op internet iedereen kan het lezen. Ook de dames.

Je kent me goed genoeg om te weten dat ik mensen hierop aanspreek, maar niet preken wil. Mede daarom wil ik het hier ook bij houden. Besef wel dat je dit in een SOA topic post. Waarom bestaat deze topic? Omdat er beertjes zijn die zo veilig mogelijk proberen te doen, juist omdat ze geen cadeautjes van andere beertjes willen ontvangen, maar er ook geen willen geven.

:rolleyes:

TT Man
4 januari 2006, 19:08
Zowel NKG als Scoobert verwoorden het wat mij betreft precies goed. Zelf heb ik een paar keer NZC aangeboden gekregen. De laatste keer een paar maanden terug in GT (meisje in kwestie is inmiddels weg om die reden).

Iedereen heeft imo de morele plicht om melding te maken van een dame die NZC aanbiedt. Dat kan bij het management of op een forum, maar zo'n praktijk kan wat mij betreft niet door de beugel. Als ik daarmee een etiket 'moraalridder' of 'hypocriet' krijg, soi!

Mijn plan om het Hofje eens te bezoeken had ik na de 'geruchten' al in de ijskast gezet. Nu een en ander zo openlijk waar blijkt te zijn en er zelfs wandelaars naar toe gaan om het zonder condoom te doen, ga ik definitief niet.

Iedereen is in beginsel vrij om te gaan en staan waar hij wil en ook om te doen wat hij wil. Maar als je daarmee anderen in gevaar brengt (zowel de dame als je collega's) dan lijkt mij dat de grens te zijn. Dat iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt zal wel te veel gevraagd zijn.

Freddy_K
4 januari 2006, 19:44
zelf zou ik NZC in een club niet doen. Ik vind PZC en beffen al onverantwoordelijk genoeg (maar ik doe het wel).

Ik las laatst een advertentie op kinky.nl van een dame die een NZC gangbang organiseerde. Ze zei in haar advertentie dat ze zelf ter plekke een HIV test af zou nemen. Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.

Gondolas9
4 januari 2006, 20:51
Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.

Da's dan ongetwijfeld even efficiënt als een door tante Truus met heel veel liefde zelfgebreid condoompje.

Johnny Bravo
4 januari 2006, 21:57
Ik wil hier toch nog wat over kwijt. Ik ben het helemaal eens met de woorden van Scoobert, NKG en TT man.
Ik vind het behoorlijk verdacht dat ijsberen uit Nederland zolang in de auto gaan zitten voor een bezoek aan Schieferhof. Je hebt tenslotte PHG en GT en nog meer fkk's vlak over de grens. Je gaat niet zo lang in de auto zitten want zo bijzonder mooi en gezellig is het niet in Schieferhof het is gewoon oud en vergaane glorie binnen. Is absoluut geen 75 euro entree waard. Dan kunnen ze wel zeggen dat de dames gecontrolleerd worden door een arts, ook dit zegt mij nog niks. Worden de dames elke keer op HIV getest, lijkt mij erg erg sterk dat dat gebeurd. We hebben steeds dat de meiden gecheckt moeten worden maar ik hoor jullie nooit zeggen dat jullie je ook zelf laat controleren. IJsberen kunnen ook soa's mee de club innemen en de dames een soa geven.

Het gewoon weg NOT DONE om met dames van plezier zonder condoom intiem tegaan, oftewel neuken zonder condoom is NOT DONE. Hetzelfde geldt ook voor klaarkomen in de mond, ook hier zijn de risico's erg erg erg groot op soa's of erger!!!.

En ja, er zijn sommige dames in PHG die straks ijsberen gaan weigeren die in Schieferhof zijn geweest. Ook die horen de verhalen over Schieferhof.

Maar ja, aan deze discussie komt nooit een eind aan, er moet eerst eens de pleuris uitbreken.
Een ffk bezoek moet geen Russisch roulete gaan worden.
Dus wees verstandig VRIJ VEILIG, condooms zijn niet voor niets uitgevonden.

JB

Globetrotter
4 januari 2006, 22:03
In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

Globetrotter

bitchhunter
4 januari 2006, 22:41
In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

Globetrotter


In Samya, Cologne, you find several Girls doing "NZC".
Also a well known NZC-Adress is Planet Happy Garden in Tönisvorst or Freude 39 in Bochum.

Globetrotter

Ich glaube Du übertreibst. Sicher wird es möglich sein im PHG und Samya NZC zu bekommen.
Aber (zumindestens Deutsche) NZC-Junkies sehen dort wenig Chancen.
Die Freude 39 ist ein sehr spezieller Fall.
Der Club hat lange mit dem Spruch "Alles geht auch ohne" geworben.

NZC-Junkies in Deutschland informieren sich im tabulosforum.
Da werdet ihr kaum etwas über das PHG lesen können.
Das heisst nicht, dass es im PHG nicht möglich ist.
Aber das PHG ist sicher keine heisse Adresse für AO-Junkies.

Gruß
bitchhunter

liefhebber
4 januari 2006, 22:54
Mij gaat de discussie NET ff wat te ver! :motz:

Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen (Nee, ik ben anders niet ZO bijbelvast....).
DUS ook geen FO meer doen heren, laat staan een FT....!!

Het gaat wat ver om over iets (een club) of iemand te (ver)oordelen aan de hand van geruchten.
Daarmee bedoel ik dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en daarmee basta!!

Ik wil niet graag dat iemand zich bemoeit met wat er in mijn slaapkamer thuis gebeurt (als het zover komt dan ga ik acuut emigreren naar een uithoek van deze aarbol). Datzelfde moet ook gelden voor wat er achter gesloten deuren gebeurt in een club!!

Ben je het er niet mee eens wat DAAR (eventueel - ik zie alleen maar geruchten en mensen die het aanwakkeren-) gebeurt.... blijf dan weg.
Iemand die roept dat het VERDACHT is dat men wat langer in de auto zit om naar het hofje te rijden... en die het de 75 Eruo niet waard vind....
Hallo!! waarom rijd u dan WEL naar PHG en stopt u niet bij de dame op de hoek?? of gaat u niet naar Badda-Bing??
Er bestaat nog zoiets als persoonlijke voorkeur!!
75 Euro?? het is 70 Euro!! lijkt het zo of bent u ZELF er helemaal niet geweest (ondanks het feit dat u dat WEL suggereert).

Tjonge, nog effe en wij stigmatiseren bepaalde clubs en bepaalde mensen al net zo als de buitenwereld dat doet met saunaclubs en hoerenlopers....!!!

NEEN, ikzelf hou me niet bezig met NZC (zelfs niet privé!!).
NEEN, het is me bij diverse bezoekjes aan het hof NIET aangeboden
(zelfs geen toespeling gemaakt door de dame).
NEEN, ik moedig het NIET aan, ik vind het ook ZEER onverstandig!!....
JA, ik doe zelf mee wat betreft FO en FT (praat ik NIET goed!!)

Maar we leven hier niet in een dictatuur en de KGB is hier (hopelijk) VER vandaan.
WAT twee volwassen mensen met elkaar afspreken en met elkaar doen achter gesloten deuren (met elkaars instemming!) is HUN zaak.

ZIJ zijn voor ZICHZELF (en hun gezondheid) verantwoordelijk zoals ook IK voor MIJN gezondheid verantwoording moet nemen (en mij moet beschermen!!).

Be COOL,

Liefhebber (WEL van eigen vrije keuzes maar NIET van NZC)

TT Man
5 januari 2006, 09:10
Mij gaat de discussie NET ff wat te ver! :motz:

Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen (Nee, ik ben anders niet ZO bijbelvast....).
DUS ook geen FO meer doen heren, laat staan een FT....!!

Het gaat wat ver om over iets (een club) of iemand te (ver)oordelen aan de hand van geruchten.
Daarmee bedoel ik dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en daarmee basta!!

Ik wil niet graag dat iemand zich bemoeit met wat er in mijn slaapkamer thuis gebeurt (als het zover komt dan ga ik acuut emigreren naar een uithoek van deze aarbol). Datzelfde moet ook gelden voor wat er achter gesloten deuren gebeurt in een club!!

Ben je het er niet mee eens wat DAAR (eventueel - ik zie alleen maar geruchten en mensen die het aanwakkeren-) gebeurt.... blijf dan weg.
Iemand die roept dat het VERDACHT is dat men wat langer in de auto zit om naar het hofje te rijden... en die het de 75 Eruo niet waard vind....
Hallo!! waarom rijd u dan WEL naar PHG en stopt u niet bij de dame op de hoek?? of gaat u niet naar Badda-Bing??
Er bestaat nog zoiets als persoonlijke voorkeur!!
75 Euro?? het is 70 Euro!! lijkt het zo of bent u ZELF er helemaal niet geweest (ondanks het feit dat u dat WEL suggereert).

Tjonge, nog effe en wij stigmatiseren bepaalde clubs en bepaalde mensen al net zo als de buitenwereld dat doet met saunaclubs en hoerenlopers....!!!

NEEN, ikzelf hou me niet bezig met NZC (zelfs niet privé!!).
NEEN, het is me bij diverse bezoekjes aan het hof NIET aangeboden
(zelfs geen toespeling gemaakt door de dame).
NEEN, ik moedig het NIET aan, ik vind het ook ZEER onverstandig!!....
JA, ik doe zelf mee wat betreft FO en FT (praat ik NIET goed!!)

Maar we leven hier niet in een dictatuur en de KGB is hier (hopelijk) VER vandaan.
WAT twee volwassen mensen met elkaar afspreken en met elkaar doen achter gesloten deuren (met elkaars instemming!) is HUN zaak.

ZIJ zijn voor ZICHZELF (en hun gezondheid) verantwoordelijk zoals ook IK voor MIJN gezondheid verantwoording moet nemen (en mij moet beschermen!!).

Be COOL,

Liefhebber (WEL van eigen vrije keuzes maar NIET van NZC)

1.
Als je vrijheid (van meningsuiting) hoog in het vaandel hebt dan kan een discussie niet snel te ver gaan, als er maar sprake is van wederzijds respect. Het zijn maar woorden en die kun je weerleggen.

2.
FO en FT mag je medisch bezien niet vergelijken met NZC. Ik denk dat je het met mij eens bent dat NZC meer en grotere risico's met zich brengt dan FO en FT.

3.
Als iemand zijn afkeuring uitspreekt over NZC (jij noemt dat veroordelen) dan is dat zijn of haar goed recht. Ik zie daar niets verkeerds in.

4.
Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid. Maar het handelen van een bepaald persoon kan gevolgen hebben voor anderen en daar maken enkelen zich hier druk over. Je mag een situatie thuis dus niet vergelijken met een situatie in een club. Bepaalde personen zijn bevreesd dat zij risico's lopen door het gedrag van anderen. Dat heeft niets met KGB-praktijken te maken, enkel met bezorgdheid over het eigen welzijn. Niks mis mee.

5.
Van de andere kant: als je alle risico's wilt vermijden moet je niet aan de wandel gaan of alles beschermd doen. In dat opzicht zijn velen van ons (waaronder ikzelf) natuurlijk hypocriet.

TTM (doet wel aan FO, heel soms FT en nooit NZC).

margabel
5 januari 2006, 11:58
Grappig deze diskussie met maar enkele voorstanders en vele tegenstanders.

Als je enkele dames wat beter kent en over dit thema spreekt blijken (ook in GT/PHG) vele "liefhebers" van NZC ,deze vragen /smeken/bieden veel geld voor NZC ,zoveel "liefhebers" zelfs dat een dame in PHG me toevertrouwde "alle mannen willen NZC" .

Risico's worden genoemd die men wil lopen, gewezen wordt op verschillen tussen de handelingen ; FO ,FT en NZC en zelfs anaal zonder, blijkbaar weten er niet veel hoe de wetenschap op dit moment de risico's inschat.
Maar de vraag blijft "wanneer wil je het risico lopen" ; kans van 1 : 10.000 niet en 1 : 1.000.000 wel? En waarom er altijd over HIV wordt gesproken? Maar goed dat zal pas over enkele jaren ook bij de brede massa duidelijk worden.

Iedere club-dame doet NZC !!!!!

Als het niet met iedere klant is, dan met enkele stamklanten en als ze het daarmee niet doet, dan in ieder geval met haar "vriend".
In de "hof" is de kans voor iedere klant iets groter in PHG/GT liggen je kansen vooral als stamklant ,maar als je er zelf niet om vraagt wordt het je overal maar zelden aangeboden.


Er is dus geen wezenlijk verschil tussen de dames en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden dus ook voor je eigen bescherming. Dit geldt ook voor de dames die als ze het veilig doen ook veilig (niet absoluut)zijn, maar de gedachte ,dat een nette klant (alleen PHG) wel niets heeft en de "hof" bezoeker wel, is lachwekkend.


Margabel die zich nauwelijks een situatie (in de pay6) kan voorstellen waarbij hijzelf NZC zou doen en nooit anaal zonder zou doen.

liefhebber
5 januari 2006, 12:01
Goed, even opnieuw de puntjes op de i....


1.
Als je vrijheid (van meningsuiting) hoog in het vaandel hebt dan kan een discussie niet snel te ver gaan, als er maar sprake is van wederzijds respect. Het zijn maar woorden en die kun je weerleggen.


Ik heb het in geen geval gehad over het inperken van de vrijheid van meningsuiting (sterker nog daar ben ik juist VOOR -zie mijn mening over vrije keuzes-) ik vind echter dat er TE snel een oordeel over bepaalde clubs en bepaalde mensen gegevens wordt... TE snel met het belerende vingertje in hun richting werd gewezen!!
DAAR ben ik het niet mee eens!!
Bijvoorbeeld: als iemand naar schieferhof gaat moet hij niet gelijk als ZC-er worden betiteld.... of als een meid in het hof werkt wil niet gelijk zeggen dat ze een SOA heeft (en DIE kant ging de discussie WEL even op!! :mad: )



2.
FO en FT mag je medisch bezien niet vergelijken met NZC. Ik denk dat je het met mij eens bent dat NZC meer en grotere risico's met zich brengt dan FO en FT.


Ik ben het met je eens dat NZC grotere risico's met zich mee brengt.... maar het is hier geen discussie over 10% meer of 10% minder!! er zijn mensen die bang zijn voor hun eigen hachje en dan is 1% risico OOK een risico.
Voor je het weet krijgen we deze discussie onder het motto "SOA opgelopen bij FO!!" en dan zijn we (bijna) allemaal schuldig aan het niet genoeg zorgen om iemand anders zijn welzijn!!



3.
Als iemand zijn afkeuring uitspreekt over NZC (jij noemt dat veroordelen) dan is dat zijn of haar goed recht. Ik zie daar niets verkeerds in.


Ja en nee. Natuurlijk is het hun goed recht, helemaal mee eens. MAAR er zijn ook bevolkingsgroepen die TEGEN onze wandelpraktijken zijn.... als die hier nu eens gingen oordelen? Dat zou de sfeer goed verzieken denk ik?
Je moet kritisch zijn, opbouwend zijn maar niet teveel polariseren op een forum als deze want dan gaat het naar de 'kl.te'.
Bezorgdheid uitspreken = goed
mensen/hele clubs beoordelen op halve feiten en geruchten = fout



4.
Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid. Maar het handelen van een bepaald persoon kan gevolgen hebben voor anderen en daar maken enkelen zich hier druk over. Je mag een situatie thuis dus niet vergelijken met een situatie in een club. Bepaalde personen zijn bevreesd dat zij risico's lopen door het gedrag van anderen. Dat heeft niets met KGB-praktijken te maken, enkel met bezorgdheid over het eigen welzijn. Niks mis mee.


Sorry, hier ben ik het niet mee eens!!
Er had moeten staan: "Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid." PUNT
en geen 'Maar.....'
Ik ga jou niet verantwoordelijk stellen voor mijn gezondheid!!
We hebben het hier niet over AIDS of hepatitis tengevolge van een noodzakelijke bloedtransfusie in een levensbedreigende situatie!.
DIT bezoeken van deze dames met alle risico's van dien is een bewuste vrijwillige keuze waarbij IEDEREEN maatregelen moet nemen allereerst ZICHZELF en de DAME te beschermen.
Voor je het weet moet je bij de uitgang je gebruikte condoom inleveren omdat bepaalde personen willen controleren of het wel goed gaat met HUN welzijn.... :eek:

Misschien krijg ik wel een keer wat omdat een mede-ijsbeer TOCH bij een FO iets aan een dame heeft overgedragen (onbewust -bij BEWUST is afschieten de enige remedie-) en ik daarna middels FO TOCH besmet wordt (let's not hope so).
Is het dan ZIJN schuld??? of MIJN schuld??? (ik denk het laatste!!)



5.
Van de andere kant: als je alle risico's wilt vermijden moet je niet aan de wandel gaan of alles beschermd doen. In dat opzicht zijn velen van ons (waaronder ikzelf) natuurlijk hypocriet.

TTM (doet wel aan FO, heel soms FT en nooit NZC).

Hé, ik ben ook niet roomser dan de paus (want DIE heeft wel HEEEEEEL weinig seks).
Ik doe zelf geen NZC maar WEL FO en soms FT. Dus ook voor mij zijn er risico's (ik ben ook geen ijskonijn).
Ik wil alleen voorkomen dat we hier mensen in een hokje gaan duwen, labeltjes gaan plakken omdat die zich geen zorgen (of niet voldoende zorgen) maken over MIJN welzijn...
DAT moet IK ZELF doen!!

CU :wink: ,

Liefhebber (die NZC een hele slechte zaak vindt, maar verantwoordelijkheid afschuiven op andere ijsberen/vrouwen OOK!)

Tiga
5 januari 2006, 13:08
Post hier wat je kwijt wil over NZC.

- Een gezonde discussie gaat over voor en tegen dus discussieer met argumenten.
- Zomaar dingen roepen kan maar daarvan is het meeste wel een keer gezegd.

Verder verwijs ik graag naar onze algemene regels (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4).

Tiga

Rex
5 januari 2006, 17:33
:moon: Even zitten denken of ik nogmaals zou reageren op dit onderwerp, waar al eerder een keer zeer uitvoerig over is gediscusieerd.

Bij de meningen van NKG, Scoobert en Liefhebber kan ik mezelf het beste aansluiten denk ik....................NEUKEN ZONDER IS NOT DONE, sterker nog het kan heel gevaarlijk zijn.

Helaas is het mij ook een keer aangeboden in PHG, maar ik was bij de les en heb er toch een rooie rubber om heen laten schuiven. Die les heb ik ooit maar 1 keer geleerd ( nl. vanaf dag 1 dat ik clubs bezoek en de dames ) en zal ik in alle clubs die ik bezoek nooit meer afleren.

Ik vind het dan ook zeer treurig dat er lieden zijn die het wel zonder (proberen te) doen. Helaas moeten de goeie (weer) onder de kwaaie lijden......... :angryfire

oblix
5 januari 2006, 18:17
Ik volg deze discusie nu al een paar dagen en wil daar het volgende over kwijt.
Mijn mening is: NEUKEN ZONDER IS NOT DONE (in een club en dergelijke)
de verantwoording hiervoor ligt volgens mij bij de dames en de heren.
mijn stelling is en ik zal hier naar handelen. ik neuk niet zonder condoom en als ik weet van een dame (en ik bedoel in clubs enz.) die dit wel aanbieden ga ik niet meer met haar naar de kamer.
En als de grootste groep bezoekers dit ook doet is het voor de dames ook niet meer interessant om dit aan te bieden.

Scoobert
5 januari 2006, 19:21
Ik volg deze discusie nu al een paar dagen en wil daar het volgende over kwijt.
Mijn mening is: NEUKEN ZONDER IS NOT DONE (in een club en dergelijke)
de verantwoording hiervoor ligt volgens mij bij de dames en de heren.
mijn stelling is en ik zal hier naar handelen. ik neuk niet zonder condoom en als ik weet van een dame (en ik bedoel in clubs enz.) die dit wel aanbieden ga ik niet meer met haar naar de kamer.
En als de grootste groep bezoekers dit ook doet is het voor de dames ook niet meer interessant om dit aan te bieden.

Verder niks aan toe te voegen....zo denk ik er ook over. En wat Rex schreef...de goeien lijden onder de slechten, ja ook zo begin ik het langzaam te zien.

neukie
5 januari 2006, 19:32
Ich sag das mal auf Deutsch:

1.) NZC gab es immer, gibt es und wird es immer geben. In vielen Clubs (vermutlich in allen) und nicht alleine in einem einzigen!! :eek:
2.) Wir können uns hier aufregen wie wir wollen, es wird nicht helfen. Idioten gibt es in allen Bereichen des Lebens und wird es auch zukünftig geben.:confused:
3.) Wir sind erwachsen und sind für uns selber, unsere Ehefrauen, Freundinnen usw. verantwortlich, wenn wir wandelen gehen. Es gibt immer wieder welche die das nicht kapieren. Daran ändert auch diese Diskussion nichts. Diese menschlichen Zeitbomben gibt es nicht alleine bei uns Eisbären, sondern genau so bei den Mädchen. Bei einigen von uns ist es die sexuelle Geilheit die das Gehirn ausschaltet, bei einigen der Mädels die Geilheit nach Geld.:mad:

Eine Topseite über die Risiken, an der Deutsche Behörden, Organisationen usw - also Experten - mitgearbeitet haben::smile2:

www.sexsicher.de (http://www.sexsicher.de)

Wer ein wenig Deutsch versteht, findet hier genug Informationen.:D

cu neukie :wink:

neukie
5 januari 2006, 19:48
Vertaling in engels (had ik vergeten, sorry)::)

http://www.sexsicher.de/index_en.html

Flipper
5 januari 2006, 19:53
Ik ben inmiddels blij een moraalridder te zijn. De discussie is gisteren ook even op MSN verder gegaan met een aantal prominent hier aanwezige personen, en de meningen waren redelijk gelijk. Als ik dan zie wat hier gepost wordt moet ik toch wel een beetje lachen.

Mijn doel was bij een enkeling een lampje te doen branden dat het wellicht niet zo slim is om NZC te praktiseren, om diverse redenen. Ik heb het idee dat dit aardig gelukt is.

Het aan het kruis nagelen van clubs of dames of beren dat was totaal niet van deze discussie. Een discussie over dat NZC niet te verantwoorden valt. Hoe lekker het ook zal zijn is denk ik eerder het geval.

Als iemand van mening is, dat dat NZC goed moet kunnen. En hij kan zichzelf hier dan ook nog redelijk van overtuigen. Dan mijn beste vrind, wacht je werkelijk waar een glorieuze toekomst bij DISNEY. Want fantaseren kun je dan als de beste!

Ik weet zeker dat PHG niet bekend staat als een club waar dit veel gebeurt. Eerder als een club waar dit soort praktijken geweerd worden. Ja ook ik weet dat het wel eens gebeurt is en ik weet ook wie dat wel eens gedaan hebben. Die informatie behoort niet echt tot de geheimen als je er vaker komt.

Flipper
7 januari 2006, 15:45
Proprism, even ter info. Ik had het bericht al ge-edit. Het was me de reactie namelijk niet waard!

Rex
7 januari 2006, 16:46
REX als jij het altijd met doet,zie ik voor je geen probleem.Ik ben al geruime tijd zonder vaste relatie en wil "het" ook wel eens zonder doen.Of stap jij altijd met je "botten"(schoenen) in 't bad??:hah: :hah:
Ik lig hier al 5 jaar te :fuck: zonder en heb nog nooit iets gehad:roll: :roll:
Het geluk is voor de aardige mensen,he.:luvlove:

Coco,:wink:

ik was nog even aan het twijfelen, na jou bericht en reactie nogmaals te hebben gelezen, te reageren.

Het gaat hier niet om geluk, respect of bedriegen, maar om veiligheid.
Natuurlijk zijn het allemaal kansberekeningen die uit komen. Als je een vrouw neukt zonder condoom hoeft dit niet per definitie te betekenen dat je een soa of andere vreselijke aandoening of ziekte oploopt. Maar de kans dat je besmet raakt door te NEUKEN ZONDER CONDOOM is nu eenmaal groter dan wanneer je neukt met condoom!!!!!!!!!!!!

Je gaf hetzelf al aan in je bericht. Dagelijks zijn er 150.000 mannen die naar de hoeren gaan. Als deze mannen allemaal neuken in de clubs, dan zijn er dus ook dagelijks 150.000 hoeren die neuken. En hoeveel hiervan doen het dan zonder??

Het zelfde met auto ongelukken. De kans dat je bij een ongeluk met de auto met je kop door de voorruit knalt zonder het dragen van de autogordel is groter dan wannneer je de autogordel wel draagt. Het gaat dus weer om de veiligheid.....................

Voor mij geldt in ieder geval dat ik nooit en te nimmer een hoer waar dan ook zonder condoom zal neuken. En ik hoop dat vele mannen hier net zo over denken en dit ook volgen, dan kunnen we met z'n allen nog een hoop jaartjes genieten van vele mooie vrouwen!!!!!!!!!:fuck:

Jansen
7 januari 2006, 18:00
Grappig deze diskussie met maar enkele voorstanders en vele tegenstanders.

Als je enkele dames wat beter kent en over dit thema spreekt blijken (ook in GT/PHG) vele "liefhebers" van NZC ,deze vragen /smeken/bieden veel geld voor NZC ,zoveel "liefhebers" zelfs dat een dame in PHG me toevertrouwde "alle mannen willen NZC" .

Risico's worden genoemd die men wil lopen, gewezen wordt op verschillen tussen de handelingen ; FO ,FT en NZC en zelfs anaal zonder, blijkbaar weten er niet veel hoe de wetenschap op dit moment de risico's inschat.
Maar de vraag blijft "wanneer wil je het risico lopen" ; kans van 1 : 10.000 niet en 1 : 1.000.000 wel? En waarom er altijd over HIV wordt gesproken? Maar goed dat zal pas over enkele jaren ook bij de brede massa duidelijk worden.

Iedere club-dame doet NZC !!!!!

Als het niet met iedere klant is, dan met enkele stamklanten en als ze het daarmee niet doet, dan in ieder geval met haar "vriend".
In de "hof" is de kans voor iedere klant iets groter in PHG/GT liggen je kansen vooral als stamklant ,maar als je er zelf niet om vraagt wordt het je overal maar zelden aangeboden.


Er is dus geen wezenlijk verschil tussen de dames en je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen daden dus ook voor je eigen bescherming. Dit geldt ook voor de dames die als ze het veilig doen ook veilig (niet absoluut)zijn, maar de gedachte ,dat een nette klant (alleen PHG) wel niets heeft en de "hof" bezoeker wel, is lachwekkend.


Margabel die zich nauwelijks een situatie (in de pay6) kan voorstellen waarbij hijzelf NZC zou doen en nooit anaal zonder zou doen.

Ja ik ben het bovenstaande ook helemaal eens,als stamgast wordt het wel eens eerder voorgesteld.
En de dames thuis doen het ook NZC, dus gevaar zit er hier ook in.
In iedere club zitten vrouwen die het toch vrij vlot toelaten.
Ik zelf doe het niet ook niet met mijn favorieten.
Wel eens per ongeluk intiem geraakt maar meteen terug getrokken en om een gummi gevraagt,terwijl het meisje geen bezwaar had als ik door was gegaan.

Gondolas9
7 januari 2006, 18:30
Ik ben geen (echte) ijsbeer, ik wandel zelfs niet (meer). Ik weet dus niet of mijn mening in deze discussie (en op deze site) wel welkom is.
Indien niet, nou ja, laat maar weten, dan mag W2 dit van mij gerust deleten. En dan log ik en passant ook wel uit op dit forum.

Intussen toch maar even dan. Om te beginnen. Ik wil hier helemaal niet als moraalridder optreden.
Fundamenteel is wat twee consenting adults doen hun zaak. Wie met z’n schoenen aan in het bad wil, tja, die mag dat van mij. ‘Rare jongen’ denk ik dan bij mezelf, maar soit, d’r lopen zoveel gekken over gods wegen…

In wezen ligt de verantwoordelijkheid voor jezelf, voor je eigen gezondheid en die van je huidige en toekomstige partners bij jezelf. Minachting voor je eigen leven, je eigen lichaam… Dat is jouw zaak. Al kun je hier natuurlijk ook ethische (en financiële) bedenkingen aan vastknopen. Uiteindelijk betalen wij met z’n allen al die dure aidsremmers. Maar je kunt je verantwoordelijkheid absoluut niet opzijschuiven naar je partner toe. Zeker niet als die denkt dat zij veilig met je kan vrijen…

En als die kleine vriend down under het denken van je mag overnemen, tja… God gave man both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time. Je moet je krijtlijnen dus lang op voorhand trekken, als ethische norm stellen. Tijdens le moment suprême zou immers een ander beslissingscentrum het commando wel eens kunnen overnemen.

Wat je bij dit alles nooit mag vergeten is dat je bij manier van spreken met honderden personen vrijt telkens je seks hebt met iemand. Je partner – zeker in de betaalde liefde – heeft wellicht met honderden (duizenden) anderen seks gehad, en elk van die personen weer met tientallen/honderden/duizenden anderen… Wiskundig gezien is dat een hallucinante exponentiële rij die bijna oneindig is. En met telkens onzekerheid, risico, kans op x-aantal soa’s. Statistisch moet daar gewoon iemand met een gevaarlijke soa bij zitten. Dat is geen zedenprekerij, dat is gewoon een medisch feit.

Nzc is leuker. Vertel het mij :) … Maar waren het de Stones niet: ‘you can’t always get what you want’?
Nzc betekent vertrouwen. Blind vertrouwen. Tot de grens van leven en dood. Wederzijds. Voor mij kan dat dus enkel in een liefdevolle relatie. Met haar, waarvan ik hou. Niet in een 30 minutes-stand.

En als uitsmijter. Ik geloof er niet in dat alle dames (O-Europees, loverboyslachtoffers) uit vrije wil dit werk doen. Ik bedoel dit niet provocerend, maar ik wil er ook niet omheen draaien. Maar dan klopt het plaatje van ‘two consenting adults’ ineens ook al niet meer… Nzc willen bij een meid die dit niet uit vrije wil zou doen, die dit moet doen omdat haar pimp het nodige geld wil (een andere geldgeilheid dan die neukie aanhaalt) tja dat heeft wel een heel vieze bijsmaak…

Flipper
7 januari 2006, 19:23
Ja maar beste heren. Als andere beren dit soort berichten lezen krijgen ze de indruk dat het met ieder meisje wel kan en gaan het gewoon proberen. Dus een discussie over hoe het wel kan maar niet moet is een beetje met de goede intenties het verkeerde doel bereiken.

Ik heb laatst al tegen W2 gezegt dat ik het grappig vind dat bijna alle opmerkingen over het wel en wee schrijvers van der schrijvers gaan.

Het verbaast me dat zo weinigen intresse hebben voor de dame in kwestie. Misschien wissel ik te weinig van dame in de club als ik dit zo zie. Ik kan mezelf er niet op betrappen zo onverschillig te zijn. Dat hun toekomst en welbevinden me niets intresseert.

De eigen kans op een soa intresseert de mensen die NZC doen niet, althans niet genoeg. Het is dan ook geen argument voor ze om het niet te doen. Ook familie etc. is niet intressant genoeg voor ze, zo lijkt het tenminste.

Alleen als dit niet meer door andere ijsberen geaccepteerd wordt, en je risico loopt met de nek aangekeken te worden als dit soort gedrag (of beter gezegt misgedrag) uitlekt, dan zal een beer wel uitkijken. De mens is een groepsdier en slechts enkele "lone wolfs" gaan verder dan het sociaal geaccepteerde. Het niet accepteren van deze praktijken is dus de eerste stap die je moet nemen. Niet bij een dame en niet bij een beer!

Spreek ze aan (in persona) op hun verantwoordelijkheden. Geloof me het helpt.

neukie
8 januari 2006, 13:50
Dat zei ik toch in het posting Nr.37 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=4171&postcount=37)

@Beste NKG: Allet wat je zegt, dat helpt nooits. Ze doen het verder. En daarom mag ik deze discussies niet meer. :nee:

Elke van ons moet om zijn verantwoordelijkheden zelfder weten. En geloofd je, dat ze alle aan jij zeggen dat ze *zonder* neuken? (lach)................. Dat doen ze zeker niet.......:nee:

Best groetjes van
neukie, die zonder illusies is. :wink:

Hollandmale
8 januari 2006, 15:29
Ik ben geen (echte) ijsbeer, ik wandel zelfs niet (meer). Ik weet dus niet of mijn mening in deze discussie (en op deze site) wel welkom is.Voor zover HM weet, zijn ex-ijsberen hier eveneens van harte welkom :smile2:.
Alleen als dit niet meer door andere ijsberen geaccepteerd wordt, en je risico loopt met de nek aangekeken te worden als dit soort gedrag (of beter gezegt misgedrag) uitlekt, dan zal een beer wel uitkijken.Tja, dat zou kunnen. Maar wat 'n beer zeker niet meer doet, is schrijven over z'n ervaringen, ook als-ie zich niet misdraagt. Dit getuige het handvol beren dat deze week in Hennef was en er radiostilte over betracht. Begrijpelijk, maar wel spijtig :heul:.

Pelpinda
9 januari 2006, 08:50
Zowel het bezoeken van-, en in het bijzonder wereldkundig maken van je "prachtige ervaringen binnen clubs, kan meer consequenties hebben dan je vooraf zou durven dromen:wand:

neukie
9 januari 2006, 09:50
@Pelpinda:
klopt. Maar: je kunt het niet veranderen.........:angryfire

@Gondolas9
een harte welkom.:D

n. :wink:

Randy
15 januari 2006, 18:26
Ik vind het behoorlijk verdacht dat ijsberen uit Nederland zolang in de auto gaan zitten voor een bezoek aan Schieferhof. Je hebt tenslotte PHG en GT en nog meer fkk's vlak over de grens. Je gaat niet zo lang in de auto zitten want zo bijzonder mooi en gezellig is het niet in Schieferhof het is gewoon oud en vergaane glorie binnen. Is absoluut geen 75 euro entree waard.

Dit is nogal een verdachtmaking... Ik ben zelf 2x in Schieferhof geweest (ook hier beschreven) en doe zelf GEEN NZC. Nooit in de paysex. Er zijn meer redenen dan Johnny blijkbaar bedenken kan om eens naar Schieferhof te gaan dan alleen NZC... En het is me ook niet aangeboden, daar of in andere clubs. En als iemand het wel aanbiedt, zeg ik nee.

Heb eens in PHG kort met een NL er gesproken die bewust zocht naar NZC. Ik kende hem niet, maar hij was er zeer open in. Het gebeurt dus daar ook...

Ace2
15 januari 2006, 22:58
Alvorens in te gaan op dit onderwerp wil ik stellen dat ik zelf niet op zoek ben naar dames die nzc doen. Het overkomt je echter wel.

Ten eerste heb je dames die de indruk willen wekken dat het mogelijk zou zijn. Dat werkt lustbevorderend, waardoor hun werk wat gemakkelijker wordt. Vergis je niet, deze dames weten waar ze mee bezig zijn en houden de controle er echt wel over. Dus geen nzc.

Vroeger dacht ik dat het een soort klantenbinding was. Als je maar lang genoeg ergens kwam kon een dame tot nzc overgaan. Een kwestie van vertrouwen? Bij mij niet, als ze het bij mij toelaten, dan waarschijnlijk ook bij anderen.

Tijdens mijn wandeltochten door het Duitse (voornamelijk GT) is het mij soms aangeboden of bekend geworden. Echt een lijn zit er niet in. Zo was er een dame met wie ik veelvuldig vertoefde en ineens waarschijnlijk de klantenbinding of meer wilde vergroten. Maar ook een dame waarmee ik al bij de eerste keer aangeboden kreeg om nzc te doen. Tijdens een wilde vrijpartij belandde ik boven op haar en mijn condoomloze penis hing voor haar poesje. Ik keek haar aan en ze pakte met haar hand mijn penis en wilde die in haar poesje steken. Ik keek haar geschrokken aan, waarop zij jaknikkend knipoogde en zei: "nichts extra's". De eer toch maar aan mij voorbij gelaten.

Zo ken ik ook een dame die het niet aanbiedt, maar wegens klantengebrek het wel toelaat. Wat ik vernomen heb is dat zij niets ectra's vraagt omdat ze al blij is dat ze vaste klanten heeft.

En ik ken een dame die het ook toelaat omdat ze het moe(s)t doen (van haar pooier) en daardoor al waarschijnlijk het zo vaak heeft gedaan dat het haar niets meer uitmaakt (of ze is al besmet of ze is laks geworden).

Daarin schuilt voor de dames een gevaar. Het wordt regelmatig gevraagd en/of gewoon geprobeerd door ijsberen. De dames, moe van het werken en de discussies, weten dan even geen weerstand te bieden en hup het is gebeurd.

Over een overeenkomst tussen 2 volwassenen zou ik niet willen spreken. Een meisje (vaak toch uit een soort dwang in de club) heeft misschien toch minder vrije keuze (ze moet het toestaan of heeft het geld veel te hard nodig). Daarbij komt dat het leeftijdsverschil en het verschil in energie tussen ijsbeer en dame nog wel eens in het "voordeel" werkt van de ijsbeer.

Nzc lijkt mij toch wel onveilig. Doe je het niet voor jezelf, denk dan aan de dame in kwestie. Die zit echt niet op een geile ijsbeer te wachten die zijn kwakkie in haar wil deponeren. Het lijkt mij dat onze dames al problemen genoeg hebben.

neukie
16 januari 2006, 01:03
Een duitse dame welke ik zeer goed ken had ik gevraagt hoe de drukk op haar is.
SMS (2 dagen geleden binnen gekomen) van mijn handy hier ingetoetst:

"Die meisten sagen das ja erst, wenn man auf dem Zimmer ist. Ich machs natürlich NICHT. Nur mit! Geldscheine gibt es viele, Gesundheit nur eine. Die meisten nehmen es dann hin. Wenn nicht sollen sie gehen"

De idiooten zeggen dat eerst op de kamer. Onfair en zonder respect. :angryfire :angryfire :motz: :madgo: :madgo:
Jongens ik denk, dat geen nieuwe argumenten in betrekking op NZC meer komen......:smile2:

Daaroom n8 :sleep: :sleep: :sleep:

neukie :wink: die respect voor de meiden heeft.....

Bredero
23 januari 2006, 16:17
zelf zou ik NZC in een club niet doen. Ik vind PZC en beffen al onverantwoordelijk genoeg (maar ik doe het wel).

Ik las laatst een advertentie op kinky.nl van een dame die een NZC gangbang organiseerde. Ze zei in haar advertentie dat ze zelf ter plekke een HIV test af zou nemen. Er zijn dergelijk test kits op de markt voor 21 euro ofzo. Duurt 15 minuten en schijnt net zo betrouwbaar te zijn als een labo test (detecteren anti lichamen). Misschien een idee.

Die test op zich kan dan misschien wel deugen maar na besmetting heb je wel een vensterperiode van 3 tot 6 maand waarin nog geen antilichamen worden aangemaakt ... kortom testen heeft tijdens die periode na een mogelijke besmetting absoluut geen zin terwijl je het HIV virus wel al aan anderen kan doorgeven. :nee:

egon, Dr. Rammler
4 juli 2006, 12:44
Infos über den Laden, sehr interessant :eek: :lostit: und gut zu wissen besonders für Selbstmörder, siehe nachstehende Links:

www.sammeke.be

[URL="www.sammeke.be/forum /index.php?sid=9ed482191ddb8813c6fff0d9d9dd23c9[/URL]

www.sammeke.be/forum/vieuwtopic.phpt=694

viel Spass gruss egon :smile2:

Willem2
4 juli 2006, 13:00
Vielleicht sagt das mehr über deutschland dann ja über .be ;)

Gruesse Willem2 :wink:

Hollandmale
4 juli 2006, 13:20
Dr. Rammler's 2e link werkt niet, maar is deze: http://www.sammeke.be/forum/viewtopic.php?t=694 ;).

Globetrotter
4 juli 2006, 16:54
Infos über den Laden, sehr interessant :eek: :lostit: und gut zu wissen besonders für Selbstmörder, siehe nachstehende Links:

www.sammeke.be



www.sammeke.be/forum/vieuwtopic.phpt=694

viel Spass gruss egon :smile2:

Not to forget the wellknown No1-AO-Club Samya, Cologne:
[url]http://www.sammeke.be/forum/viewtopic.php?p=1026#1026 ("www.sammeke.be/forum /index.php?sid=9ed482191ddb8813c6fff0d9d9dd23c9[/URL) :freu:

Globetrotter

Horny_one
4 juli 2006, 18:57
Not to forget the wellknown No1-AO-Club Samya, Cologne:
http://www.sammeke.be/forum/viewtopic.php?p=1026#1026 :freu:

Globetrotter

@Globetrotter
Sorry, maar nu verwijs je alleen maar naar je eigen statement dat Samya en de PHG de beste clubs voor AO zijn......Zonder verdere context is zoiets in mijn ogen zinloos

Willem2
5 juli 2006, 11:18
Hmm dan moet ik me inschrijven op de site van Sammeke. Laat ik alleen zeggen dat ik al genoeg problemen heb ;)

Deze discussie zal wel worden samengevoegd bij de NZC discussie.

Willem2

neukie
6 juli 2006, 17:15
In elke club kunt je nzc doen als je wat kijkt en een beetje kennisse over de meiden heeft. Dit is geen thema alleen van het samya, de phg of het hof. Ik kan dat thema in het inetcafe niet verplaatsen maar ik denk dat Willem dat nu doet.

neukie

Flurkman
6 juli 2006, 21:38
Nzc is heel dom en... heel leuk... Af en toe vind je zo wel eens een superlekkere meid die zich graag laat pakken... Dom, lekker, opwindend...

En wel degelijk: overal...

Big30
6 juli 2006, 22:00
Nzc is heel dom en... heel leuk... Af en toe vind je zo wel eens een superlekkere meid die zich graag laat pakken... Dom, lekker, opwindend...

En wel degelijk: overal...

Hmmmm ... . :mad: :mad:

Meestal komt Flurkman wel met aardige, geslaagde en humoristische opmerkingen.
Dat kan ik van deze opmerking bepaald niet zeggen, of ontgaat me de humor/ironie?

Gr. B.

Flurkman
7 juli 2006, 10:00
Beetje last van de warmte...

egon, Dr. Rammler
7 juli 2006, 11:08
In elke club kunt je nzc doen als je wat kijkt en een beetje kennisse over de meiden heeft. Dit is geen thema alleen van het samya, de phg of het hof. Ik kan dat thema in het inetcafe niet verplaatsen maar ik denk dat Willem dat nu doet.

neukie

Tag Jung :rofl: blos im Hof machen sie es alle, im PHG nicht evtl. 3-4, im GT evtl ein paar mehr, besonders die Rumänientruppe wie ja ausreichend bekannt ist, im Samya auch nicht, soweit bekannt haben es dort 2 Damen getan. Das ist aber ein Unterschied oder !!!

gruss egon :baby2:

paul22
7 juli 2006, 11:18
. Das ist aber ein Unterschied oder !!!



Stimmt, aber für die ijsbären die nicht AO machen mochten ist es kein wichtiger Unterschied ,Mann schutzt sich und es ist gut.

Nür wenn man es AO machen mochte ist der Unterschied sehr wichtig:green_smi

egon, Dr. Rammler
7 juli 2006, 15:35
Stimmt, aber für die ijsbären die nicht AO machen mochten ist es kein wichtiger Unterschied ,Mann schutzt sich und es ist gut.

Nür wenn man es AO machen mochte ist der Unterschied sehr wichtig:green_smi

Sooooooooo ? Du kannst ja gerne die Frauen lecken, wo schon 10 Mann reingespritzt haben :thefinger :kotz: guten Appetit:smile2:

Rex
7 juli 2006, 16:01
Beetje last van de warmte...

Last hebben van de warmte, daar is op zich natuurlijk niks mis mee, maar NZC met een andere vrouw wel. :mad: .......niet doen lijkt me zeer verstandig................:rolleyes:

neukie
7 juli 2006, 16:46
Im Hof machen es NICHT alle. Ansonsten finde ich es nicht gut dass Du Namen von Clubs postest. Die fuehrt automatisch zu einer Diskriminierung der betreffenden Clubs, auch zu einer gewissen Steigerung der Nachfrage und BEIDES dulden wir hier nicht. Also unterlass bitte das posten von Clubnamen.

Ich denke dass hier keine neuen Argumente als die bereits gesagten kommen...:sleep: :sleep: :sleep:

neukie :wink:
administrator

Big30
7 juli 2006, 18:32
Ieder zal zo zijn eigen mening hebben over nzc. Ben het wel met Neukie eens dat topic niet moet ontaarden in het noemen van namen van Clubs laat staan van dames die het wellicht een keer hebben gedaan om wat voor reden dan ook.

Dat er een bepaalde Nachfrage naar deze dienst bestaat valt niet te ontkennen en niet alleen als je even bevangen bent door de hitte ... .

Ik spreek de hoop uit dat dit topic niet ontaardt in een "waar en met wie kan ik nzc" topic.

Zelfs het aanhalen als voorbeeld van "het roemeens schoolklasje" met de impliciete suggestie "ach dat weet toch iedereen dat die het wel doen" vind ik al een beetje ongepast.

Gr. B.

neukie
8 juli 2006, 16:24
bedankt........:D

neukie

RedAmber
8 juli 2006, 17:22
Sodele da mag ich dann auch was zu sagen:

Zuerst mal @All


1.Wer heut zu Tage außerhalb einer Beziehung in der sich beide zu 100% sicher sind das beide gesund sind,ohne Condom Verkehr hat,ist in meinem Augen mehr als Verantwortungslos.

2.Bei so manch einem Statement hier,krieg ich nen dicken Hals...
Gehts denn auch Sachlich ?


Nun,es ist nicht nur so,das viele Gäste erst auf dem Zimmer fragen,sondern sie sind mit dir Zugange und versuchen OBWOHL du vorher klar gesagt hast NICHT OHNE doch "nur mal eben vorne an ein bisschen rein"...ich führe dauernd nervige Diskussionen während des Sex...ein NEIN wird nicht akzeptiert.
So das ich mich nachher gezwungen sah,zu einem Trick zu greifen,damit ich meine Ruhe hatte.
Habe einfach gesagt ja mach ich aber Kostet Extra...und bei Nachfrage wieviel..nen Preis genannt,den keiner Bereit war zu Zahlen.
Ist das nicht Traurig?...VO hätte sie ihr Leben kosten können....das war ihnen Egal...aber als es hies 200€ Extra....dann war VO nicht mehr so Wichtig.

Mit welchen Argumenten die mir kommen das ist Haarstreubend.

z.B. ich Spritz ja nicht ab( Hallo nicht aufgeklärt?)

Ich weiß ja das du Sauber bist(ähm...woher will der das Wissen?...wenn ich ihn Ohne ran lasse,dann mit Sicherheit auch andere.)

Ich weiß das ich nichts habe(*kopfschüttel*...Gäste die es versuchen versuchen es überall anders auch...und werden mit Sicherheit auch Erfolg damit haben,also wie kann der sagen er hat nichts?)

Ich für mich ganz Persönlich kann einfach nicht Verstehen,das es immer noch Frauen und Gäste gibt,die so Verantwortungslos sind.

RedAmber

egon, Dr. Rammler
8 juli 2006, 18:34
Danke dir RedAmber für diese klare unmissverständliche Aussage. egon

The big Bopper
9 juli 2006, 08:38
Ik herinner me nog dat je zowat 30 jaar geleden probleemloos kon neuken zonder, er waren dames die extra geld vroegen om te neuken met. Aids was toen een onbekend woord.
Ik heb altijd dat extraatje betaald.

RedAmber
9 juli 2006, 09:34
ja AIDS war damals noch nicht aktuell...aber Tripper Syphillis u.ä.sehr wohl...darum gab es ja auch die Auflage des Bockscheins...dessen Abschaffung ich für wenig Sinnvoll halte.

neukie
10 juli 2006, 10:47
Schatzi ich buetz dich. Kuss. Gut so.

Noch was: ik accepteer niet als damen hier genoemt worden. Names van mieken XXXXXXX ik door. Redenen: we weten niet wat klopt en wat niet klopt. fact is als publiek wordt dat een dame "zonder" neukt, dan is ze de facto gestopt.

In een andere forum was laatste week een "racheakt" tegen een meiske.

Geen names van meiden posten AUB!!!

neukie :wink:

egon, Dr. Rammler
11 juli 2006, 11:47
ja AIDS war damals noch nicht aktuell...aber Tripper Syphillis u.ä.sehr wohl...darum gab es ja auch die Auflage des Bockscheins...dessen Abschaffung ich für wenig Sinnvoll halte.

:eek: jawoll !!! ich hab bei der Legion schon Schwänze gesehen, die sahen aus wien Blumenkohl !!!

neukie
11 juli 2006, 18:34
www.sammeke.be (http://www.sammeke.be) ist dieselbe Scheisse wie das tabulosforum in deutschen Landen. Ich lass den link weg. Wir brauchen hier keine foren die als forumzweck finden dass ficken ohne Schutz gesund und nuetzlich ist. :motz:
Wers machen will solls tun. :madgo:

n.

Befke
11 juli 2006, 21:06
Inderdaad Neukie - dat hebben we hier niet van doen.

Is dit geen goed moment om de boel af te sluiten? Alles is zo ongeveer de revue gepasseerd, nieuwe argumenten de ene of de andere kant lijken er mij niet te zijn. Rondlullen in cirkeltjes...
Gewoon dicht, niet verwijderen, kunnen we over een paar jaar nog eres rondneuzen en aan onze kleinkinderen vertellen hoe het vroeger was ... :smile2: ...

:wink:

Willem2
12 juli 2006, 05:30
Is dit geen goed moment om de boel af te sluiten? Alles is zo ongeveer de revue gepasseerd, nieuwe argumenten de ene of de andere kant lijken er mij niet te zijn. Rondlullen in cirkeltjes...
Gewoon dicht, niet verwijderen, kunnen we over een paar jaar nog eres rondneuzen en aan onze kleinkinderen vertellen hoe het vroeger was ... :smile2: ...

:wink:

Nou lijkt mij juist absoluut niet. Laat maar lekker rondlullen. Waarom sluiten ? Omdat alles gezegd is ..........Tja voor sommige mensen misschien wel maar dan reageer je er maar niet meer op, dan komt het ook niet boven drijven ;) .
We hoeven het helemaal niet weg te stoppen want het neemt juist in Duitsland enorm toe : NZC.
Komt dat door de toenemende vraag voortkomend uit het internet ? Aanbod wat toeneemt door dames die aan wekelijke/maandelijkse quota moeten voldoen ? Minder angst voor ziekten ?
Het zal allemaal er wel iets mee te maken hebben.

Afgezien van allerlei ziekten die iedere keer worden genoemd die kunnen worden opgelopen gaat het mij om de psychologische druk die wordt uitgeoefend op dames om iets wel te doen. Denk vooral eens aan het laatste voordat een ieder weer aanzichzelf denkt om maar geen ziekte op te lopen .......

Groeten Willem2 :wink:


PS Nu kunnen we het wel sluiten :D ;)

Hollandmale
12 juli 2006, 09:41
.....gaat het mij om de psychologische druk die wordt uitgeoefend op dames om iets wel te doen.Zo is het maar net.
Je kunt er je ogen voor sluiten, je kunt het afkeuren, maar feit is dat NZC 'n toenemende maatschappelijke trend is.

Die trend zie je terug in clubs; steeds meer ijsberen vragen de dames om NZC. Nee zeggen kost klanten, die naar andere, meer bereidwillige dames vertrekken. En zo komen steeds meer dames ertoe om NZC te doen, hoewel ze dat eigenlijk niet willen.
Dit is al langere tijd zo, vooral (maar niet alleen) in Duitse clubs, hoewel de omvang ook weer niet moet worden overdreven.

Maar dat de trend overal toeneemt, kan iedereen waarnemen die 'n beetje z'n oren en ogen openzet :eek:.

paul22
12 juli 2006, 14:43
Maar dat de trend overal toeneemt, kan iedereen waarnemen die 'n beetje z'n oren en ogen openzet :eek:.


Toen ik een eind jaren negentig , in een wat (voor mij) verder weg gelegen FKK-club kwam ,was ik niet alleen ontevreden over de keuze en het uiterlijk van de CDL's (vergeleken met PHG) maar ook verbaasd dat mij de vraag gesteld werd, "met of zonder condoom". Het bleek dat de meeste CDL's daar AO aanboden. Nu lees ik dat er weinig verandert is. Ik heb het toen wel eens vertelt aan een collega wandelaar in bv PHG maar daar bleef het bij.

Doe ik nu verslag op deze Forum's (of eigenlijk specifieke andere Forum's ,want hier willen ze het niet weten) lezen vele duizenden collega wandelaars de boodschap

Ik kan niet uitsluiten dat het een trend is die vaker voorkomt maar of dat werkelijk zo is mag niet te snel geconcludeerd worden .

Uitspraken van CDL's maken mij wel duidelijk dat zelfs in de "normale" clubs er erg veel navraag is naar AO. Zoveel zelfs dat ik uitspraken kon horen als "alle mannen willen AO, de ene helft zegt/vraagt het de andere nog niet".

En vraag zorgt voor aanbod heb ik geleerd. :cool:

janm
30 oktober 2006, 18:30
Na het zien van sammeke.be schijt ik hier half in mijn broek. Ik had absoluut geen gedacht dat AO of NZC zoveel werd gedaan. Eigenlijk moesten clubs dit niet gewoon met de ogen dicht bekijken, maar de dames gewoon brandmerken. Iemand mag in zijn vrije tijd gerust dronken zijn, maar moet daarom niet dronken rijden achter het stuur om zo iemand anders' leven te verknoeien. Datzelfde vind ik van NZC en ZEKER van AO.
Op elk forum wordt NZC bij een dame vermeden. Voor mij mag het er zeker opstaan. Zo zie ik tenminste welke dames ik zeker moet mijden. Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV, maar als zelfs die jonge DVP AO beginnen aan te bieden, waar gaat het dan naartoe?
Sammeke.be staat nu in mijn geheugen.Als ik erop zie dat een bepaalde dvp AO of NZC aanbiedt zal ik ze mijden als de pest. HIV is nog altijd niet te genezen maar het lijkt erop alsof het allemaal niet meer zo erg is, alsof er al een geneesmiddel tegen is.
En dan wil ik al soms niet beffen als ik een tandvleesbloeding heb bij het poetsen van mijn tanden.

Hollandmale
30 oktober 2006, 22:59
Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV,.....Met het prefereren van jongere dames wordt de kans op HIV helaas niet verkleind.
Eerder het tegenovergestelde, omdat zij vaker 'n vriend hebben dan volwassen dames.
En die vriend laat hen soms dingen doen die volwassen dames niet zomaar doen, zoals AO.

Willem2
31 oktober 2006, 17:11
Beste Janm,

Ik zal maar eens wat antwoorden geven want ik denk dat het wel nodig is :


Na het zien van sammeke.be schijt ik hier half in mijn broek. Ik had absoluut geen gedacht dat AO of NZC zoveel werd gedaan. Eigenlijk moesten clubs dit niet gewoon met de ogen dicht bekijken, maar de dames gewoon brandmerken. Iemand mag in zijn vrije tijd gerust dronken zijn, maar moet daarom niet dronken rijden achter het stuur om zo iemand anders' leven te verknoeien. Datzelfde vind ik van NZC en ZEKER van AO.


Indien je totaal geen risico wilt lopen dan moet je niet aan betaalde seks doen. Heel veel dames die in het vak zijn hebben gewoon een vriend/ man en die doen het thuis ook gewoon zonder. En denk jij niet dat sommige vriendjes dan niet eens buiten de pot pissen ?
Hoe denk jij dat een club moet controleren of dames NZC aanbieden ? Lijkt mij wat lastig. Ik vind wel dat clubs wat actiever mogen worden in de medische controle van dames die in hun pand verblijven.
Wat versta jij onder AO ?
Ik neem aan dat jij hier voornamelijk doelt op Anaal zonder condoom ?



Op elk forum wordt NZC bij een dame vermeden. Voor mij mag het er zeker opstaan. Zo zie ik tenminste welke dames ik zeker moet mijden.

Er zijn wel wat fora waarop jij gewoon terug kan vinden waar je een dame zonder condoom kunt neuken. Eén daarvan is sammeke maar in duitsland heb je ook een forum waarop je dit kunt vinden. Wij willen op dit forum de vraag naar NZC niet stimuleren. Het verhoogt namelijk de druk op dames.



Ik zoek altijd de jongere minder ervaren DVP op om zekerder te zijn over HIV, maar als zelfs die jonge DVP AO beginnen aan te bieden, waar gaat het dan naartoe?

Dit is een hele rare redenatie. Het tegenovergestelde is misschien wel waar. Jij denkt dat die hele jonge meisjes als een maagd naar janm komen ? Kom AUB uit die droom. In de leeftijdsgroep waarin jij zoekt zijn de dames gewoon minder ervaren. Laten zich vaak minder goed onderzoeken. Zijn in hun eigen leven nog meer op zoek naar allerlei sexuele uitspattingen. Dus de kans is mijns inziens veel groter dat je bij hun iets oploopt.
Dames van jouw leeftijd (28) en ouder lopen vaak langer mee en laten zich beter onderzoeken. Daarnaast denk ik dat ze vaak beter oppassen.



Sammeke.be staat nu in mijn geheugen.Als ik erop zie dat een bepaalde dvp AO of NZC aanbiedt zal ik ze mijden als de pest. HIV is nog altijd niet te genezen maar het lijkt erop alsof het allemaal niet meer zo erg is, alsof er al een geneesmiddel tegen is.

Dat is helemaal waar. Maar je moet vooral zelf altijd heel goed blijven nadenken. Een gerucht dat een dame neuken zonder condoom aanbiedt is snel verspreid.(maar dan is ze nog niet besmettelijk) Maar als jij haar dan neemt met condoom wat denk je dat dan de gevolgen zijn ?



En dan wil ik al soms niet beffen als ik een tandvleesbloeding heb bij het poetsen van mijn tanden.

De kans dat je met beffen wat anders oploopt is veel groter. Beffen is inderdaad niet zo'n veilige bezigheid. Maar ik denk dat de dame wel behoorlijk moet menstrueren wil jij HIV oplopen. Misschien boffen dat je niet aan baffen denkt ;) , kan misschien wel veel gevaarlijker zijn.

Mijn probleem is niet zo zeer wat jij oploopt als wel de druk die op dames wordt uitgeoefend om NZC aan te bieden. Denk hierbij aan pooiers, hoerenlopers, fora, gelddruk etc.

Gr. Willem2

Big30
14 december 2006, 15:41
Nog een bijkomende reflectie (met het risico een hoop gezeur over mijn kop te krijgen):
Net voor het neuken lag XXX op mij en liet haar bekken langzaam op het mijne zakken, net zover tot kleine sickboy voor (zeg maar tegen) de poorten van Walhalla stond. XXX stopte met bewegen en keek mij indringend aan, ik heb op dat moment een condoom gevraagd maar kon mij niet van de indruk ontdoen dat NZC ook tot de diensten van deze dame behoort. Ik heb het haar niet gevraagd want ik ben hierin ook niet geïnteresseerd. ‘k had gewoon het gevoel dat dit aanbod ongesproken tussen ons bleef hangen.
Mogelijk ben ik verkeerd, het is dan maar zo…

Is toch een publiek geheim dat er relatief veel dames zijn in deze club die nzc ohne Problehmen als dienst aanbieden :eek:.
Laten we daar niet zo hypocriet over doen ... .

Is misschien not-done het in het topic van de dame expliciet te melden, maar daar ga ik gelukkig niet over.

Kwestie van vraag en aanbod en marktwerking ben ik bang.

Hoor van bepaalde dames wel eens dat hen zonder blikken of blozen 500-1000 Euro voor nzc wordt aangeboden, natuurlijk gaan ze daar nooooit op in ;)!

Groet,
big30

Jack42
14 december 2006, 17:10
Is toch een publiek geheim dat er relatief veel dames zijn in deze club die nzc ohne Problehmen als dienst aanbieden :eek:.
Laten we daar niet zo hypocriet over doen ... .

Is misschien not-done het in het topic van de dame expliciet te melden, maar daar ga ik gelukkig niet over.

Kwestie van vraag en aanbod en marktwerking ben ik bang.

Hoor van bepaalde dames wel eens dat hen zonder blikken of blozen 500-1000 Euro voor nzc wordt aangeboden, natuurlijk gaan ze daar nooooit op in ;)!

Groet,
big30

Oh nee hé, nu ook nog deze (eindeloze) discussie opnieuw. :nee: :nee: :nee:

Big30
14 december 2006, 17:28
Oh nee hé, nu ook nog deze (eindeloze) discussie opnieuw. :nee: :nee: :nee:

Voor de duidelijkheid ik heb slechts gereageerd in een bepaald topic en de mod van dienst heeft terecht mijn opmerking daar weggehaald en het in een separaat topic geplaatst. Dit topic dus.

Mijn opmerking was niet bedoeld als aanzet voor een discussie, zie het meer als een verzuchting of een nuchtere constatering!

Als zelfs dat d.i. het plaatsen van een commentaar bij bepaalde leden al gevoelig ligt ... . Tsja ... .

Maar goed jouw mening is duidelijk, dat siert je!

Groet,
big30

neukie
14 december 2006, 17:48
De laatste drie posts heb ik in dit draadje geplaatst.

Heren: geen 20 draadjes over hetzelfde thema aub!!

thesickboy
14 december 2006, 18:35
Nog een bijkomende reflectie (met het risico een hoop gezeur over mijn kop te krijgen):
Net voor het neuken lag XXX op mij en liet haar bekken langzaam op het mijne zakken, net zover tot kleine sickboy voor (zeg maar tegen) de poorten van Walhalla stond. XXX stopte met bewegen en keek mij indringend aan, ik heb op dat moment een condoom gevraagd maar kon mij niet van de indruk ontdoen dat NZC ook tot de diensten van deze dame behoort. Ik heb het haar niet gevraagd want ik ben hierin ook niet geïnteresseerd. ‘k had gewoon het gevoel dat dit aanbod ongesproken tussen ons bleef hangen.
Mogelijk ben ik verkeerd, het is dan maar zo…

Bovenstaand citaat werd uit een bericht van mij geknipt, ik neem graag verantwoordelijkheid voor wat ik schrijf.
Het werd terecht door de mod verplaatst aangezien het daar niet op zijn plaats stond.
Het was ook absoluut mijn bedoeling niet om een discussie aan te zwengelen. Iedereen doet uiteindelijk wat hij zelf wel of niet wil.
Voor mij is deze ‘zaak’ daarmee afgesloten;

Ciao!:wink: