Volledige versie bekijken : Verena ( Duitse, zwart haar)
Haarkleur : zwart redelijk lang haar
Lengte dame : 1.80m
Postuur/Cupmaat : Slank, zeer mooie tieten cup c
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/Piercings :geen
Service: NMC,PZC,Beffen, Vingeren
Voordelen: Mooie meid
Nadelen: kan geen klok kijken
Tijdsduur :30
Prijs :50
Deze dame afgelopen zaterdag al meerdere malen zitten bekijken om uiteindelijk om 00.30 uur pas met haar voor een half uurtje nog te knallen.
Zeer mooie meid die een beetje vreemd uit haar ogen kijkt. Pijpen was niet echt van een hoog niveau, was meer trek werk dan echt lekker zuigen......:confused:
Ze heeft wel een lekker figuurtje met mooie echte borsten, ook haar kale kutje smaakte niet verkeerd.
Neuken was niet echt bijzonder te noemen ( moest zelf te veel werk verrichten) ,dus toen maar met de hand af laten maken.:rubbel:
Al met al een mooie meid, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Bij het afrekenen probeerde ze me voor een uur te laten betalen. '' Dat heb ik toch mooi gedaan hè, je vlak voor het naar huis gaan, toch nog ff laten spritzen'', zei ze.
Tja ik ben wel gek ( op vrouwen) maar niet achterlijk.................:rolleyes:
Samstagabendgast
28 april 2008, 22:04
Naam : Verena
Nationaliteit / taal : Duitse
Leeftijd : 20jaar
Haarkleur/lengte : Zwarte lange haren
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Normaal / C/D-cup
Tatoeage /Piercing : geloof t wel
Service : PZC, NMC, zoenen beperkt, aftrekken en ze schijnt SM te doen
Ik ben met dit meisje naar de kamer geweest en ik vond het eigenlijk niet veel. Weinig sex en veel getrek en gesleur. Weinig herhalingskans
Denk dat dit dezelfde meid is die je bedoelt. Dacht alleen toen Verona gehoord te hebben, maar kan evengoed ook Verena geweest zijn..............
Vond ze ook niet veel aan, wel mooi figuurtje.....http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=66659&postcount=1
The Joker
4 mei 2008, 01:34
Bij mij noemde ze zich ook Verena.
Lengte 1m75, leeftijd door haar genoemd 2, maar ik heb geen paspoort controle gedaan...
Heeft blijkbaar ook ervaring met dominante spelletjes, dus ik kwam goed an mijn trekken.
Wel nam ze naar mijn idee te vaak het woordje 'spritzen' in haar mond, misschien dat collega ijsberen dat mondje ff kunnen 'wassen'.
Voor mij best wel herhalingsevaar.
Bij mij noemde ze zich ook Verena.
Lengte 1m75, leeftijd door haar genoemd 2, maar ik heb geen paspoort controle gedaan...
2? :eek:
Zal wel 20 zijn hetgeen met de realiteit overeen komt. Ik zou zo zeggen, neem haar vriendin, Sina, en je weet niet wat je overkomt....
The Joker
4 mei 2008, 12:54
22 dus :)
Samstagabendgast
26 mei 2008, 20:47
Dame zit op een stoel te animeren en als je naar haar toe gaat zegt ze doodleuk dat ze een afspraak heeft. Half uur later zit ze er nog :mad: Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt in mij :loud: De hele conversatie en haar gedrag beviel mij helemaal niet. Achteraf blij dat ik niet met deze dame naar de kamer ben geweest.
Dame zit op een stoel te animeren en als je naar haar toe gaat zegt ze doodleuk dat ze een afspraak heeft. Half uur later zit ze er nog :mad: Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt in mij :loud: De hele conversatie en haar gedrag beviel mij helemaal niet. Achteraf blij dat ik niet met deze dame naar de kamer ben geweest.
En dan lopen ze ook nog te klagen dat ze weinig te doen hebben.:eek:
uurtje
9 augustus 2008, 10:45
die is weg....
Manni1A
17 oktober 2008, 13:01
die is weg....
Seit Donnerstag ist sie wieder da :D
Jonas009
18 november 2008, 11:33
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2008/06/verena.jpg
In juni, was ik daar op een vrijdag, van 11u30 tot 22u00, en zij is niet naar boven geweest.
Zij bleef babelen aan de bar en negeerde al de mannen.:frown:
Was het haar maan periode? :confused:
Geen idee.
Jorah Mormont
1 maart 2009, 00:40
Ik ben ook met Verena geweest. Opzicht een leuke dame om te zien. Vrij naturel en (wat ik graag zie) lekker lang. Niet te slank en mooie vormen.
Communicatie t.b.v. een bezoek aan de kamer verliep vlot en leuk.
Zijn eigenlijk de enige twee positieve zaken welke ik over Verena kan melden.
Op de kamer is haar perfomances voor mijn verwachting vrij matig. Totaal ongeïnteresseerd laat ze de zaken over haar heen komen. Beffen was voor mij wel lekker, mooi gevormd kutje en zeker zuiver, maar haar response was nul, nul. Ze presteerde zelfs om op haar horloge te kijken toen we dreigde naar een half uur te gaan.
Op dat moment mij terug getrokken en haar vriendelijk verteld dat ik mijn patronen voor een andere dame zou bewaren en de sessie op 29 minuten en 59 seconden laten klokken:p
FAZIT: Ik denk voor een standaard nummer waarbij je als klant geheel voor je eigen plezier de kamer op gaat, voldoet Verena helemaal. Je kunt gewoon volledig op deze lekkere meid je geiligheid botvieren. Echter ikzelf prefereer dames welke zelf ook kunnen genieten. Dit laatste was bij Verena ver te zoeken.
Sonny:wink: