PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Leni) ex- PSR Sonja (Bulgaarse)



hara1d
28 februari 2008, 12:38
Naam : Leni

Nationaliteit : Bulgarin

Leeftijd : 23jaar

Haarkleur/lengte : Kastanienfarbig, halflang, stijl

Lengte : 1.54m

Postuur / Cupmaat : slank / A-B-cup

Tatoeage/piercing : kleines Tattoo auf dem Oberarm /kleinen Nasenstecker

Service : PZC, FT, MMT, NMC, zoenen, beffen

Extra : nachdem sie in meinem Mund kam hat sie sich vortrefflich revanchiert:D

Leni ist erst seit wenigen Tagen im LR, spricht gut deutsch, hat bisher in Hamburg als "Bordsteinschwalbe" gearbeitet.
Eigentlich wollte ich Ilse, die ich im YY kennenlernte wiedertreffen, war also auf blond programmiert, Ilse nicht da, also 3 Stunden auf Brautschau gewesen und schließlich Leni gebucht. Sie bläst wie eine Russin, ob sie poppt wie eine Rumänin werde ich das nächste mal probieren;)
Sie wirkte erst etwas schüchtern, fragte auf dem Zimmer was denn dort geschehen solle. Ich sagte okie, ich blase Dich bis Du es nicht mehr aushältst, danach darfst mit mir machen was Du willst :D
Leni genießt es wenn sie geleckt wird und wurde seehr nass und schmeckte gut dabei. Die "Revanche" fing zunächst zaghaft an, sie kramte in der Handtasche (ich denke schon, blasen nur gummiert?, sie suchte etwas um sich die Haare zusammenzubinden). erst mit viel Handeinsatz, zwischendurch richtige Handarbeit. Das Blasen wurde immer weniger je mehr ich mich dem Finale näherte, dann kleine Künsterpausen, als sie merkte dass ich am Punkt of no return war freihändig und ohne Handeinsatz so tief wie möglich, weitersaugen bis der letzte Tropfen raus ist, großes Kino, ausgezeichnete Choreographie, bei ebay würde ich bewerten, korrekte Abwicklung des Geschäftes, gerne wieder. Toppertje

fukkiedukkie
29 februari 2008, 19:30
Leni afgelopen zondag "im Kino" getroffen. Tegen gewoonte in ter plekke toegegeven aan de drang die onder de gordel voelbaar was.
Leni deed haar orale nummertje best naar behoren.
De FT was evenwel fake en door mij ook niet gewenst. Het afrekenen kreeg daarna een wat vervelend verloop. Ze wilde nog wel uitleggen hoe zij eea beleefd had, maar ik voelde me "genaaid" en dat zonder "gepopt" te hebben.
Heb mijn assertiefste doch vriendelijke houding aangenomen en met standaardtarief met kleine opslag ( gedeelde smart is halve smart) eea afgehandeld. Toch altijd een kleine dissonant zo'n voorval.
Verder fijne zondag in LR gehad door ervaringen met Kyra en Svenja.

Women Lover
5 maart 2008, 22:36
Opvallende verschijning met geweldig mooi haar. Rode krullend haren, geweldig mooi afgwerkt. Ik zag haar de sauna voorbij lopen en mijn mond viel bijna open. Dat ze mijn aandacht had viel haar ook meteen op. Oogcontact, maar mijn ogen bleven wegglijden naar haar haren. Ze kon het wel waarderen dat ik speciaal de sauna uitkwam om haar te zeggen dat ze geweldig mooie haren heeft en ze bleef daarna voor de saunadeur staan. Oogcontact werd alleen maar intenser en de duitser waarmee ik aan de praat geraakt was kon er wel om lachen dat ik af en toe even niet reageerde:love2:. Leni bleef mij uitdagen, ook toen ik op de zandlopen wees. 5 minuten later was mijn kwartiertje voorbij en na het douchen eerst samen kennis gemaakt en al snel bleek dat ze samen met een vriendin de kamer op wilde. Helaas voor beide dames moet er vele malen meer gebeuren wil ik ooit nog een trio doen. Dan moet ik eerst zeker weten dat het wel heel erg goed klikt tussen ons drieen en daar is meer tijd voor nodig dan een uitdagend voorspel en een kennismaking. Uiteindelijk dus alleen met Leni op de kamer beland om zo te genieten van een mooie dame. Erg mooi in mijn ogen. Sexueel was alles aanwezig behalve de klik die net iets extra's doet. Na de eerste uitdagende kennismaking was mijn verwachting misschien ook te hoog en zelf had ik die dag eigenlijk ook al af moeten sluiten na mijn eerste dame, maar dat is een ander vehaal. Na het douchen samen gegeten en afscheid genomen. Een vriendelijke dame die op een verkeerd moment langskwam. Volgende keer kunnen we er ongetwijfeld samen een klein feestje van maken:freu:

Dhr Women Lover (de woorden van Willem:) )

seksenfun
6 maart 2008, 19:04
en ze bleef daarna voor de saunadeur staan. Oogcontact werd alleen maar intenser en de duitser waarmee ik aan de praat geraakt was kon er wel om lachen dat ik af en toe even niet reageerde:love2:. Leni bleef mij uitdagen, ook toen ik op de zandlopen wees. 5 minuten later was mijn kwartiertje voorbij

Zo hoort het sè, eens in de sauna het kwartiertje afmaken, dan de dame pakken :freu:.

Een serieuse vraag dan nu, ontbrak gfe bij haar, tongzoende ze niet?

Women Lover
7 maart 2008, 08:28
Zo hoort het sè, eens in de sauna het kwartiertje afmaken, dan de dame pakken :freu:.

Een serieuse vraag dan nu, ontbrak gfe bij haar, tongzoende ze niet?

Alles was aanwezig. Ook het tongzoenen, maar ik was zelf niet in the mood voor een GFE na mijn 1e ervaring van die dag. Daarom verdient ze een herhaling zodra ik mijn gedachten wel bij haar kan houden.

Willem2
14 maart 2008, 02:26
Naam : Leni ( dacht Yeni / Jenny)

Nationaliteit / taal : Bulgaarse /Duits

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : Roodachtig halflang in een staartje

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra : Gaat ook in bad ;)

Willem2
15 maart 2008, 00:11
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10154
Ben bang dat deze hetzelfde is. Ik verstond Yeni. Zal wel Leni zijn geweest. Ik zal het binnenkort eens even navragen ;)

:wink:

hara1d
19 maart 2008, 15:48
Leni traf ich gestern im GT, sie hat nichts verlernt, es war so lecker wie das erste mal, Willem a.u.b. verplaatsen:fuck:

Willem2
21 maart 2008, 15:54
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10154
Ben bang dat deze hetzelfde is. Ik verstond Yeni. Zal wel Leni zijn geweest. Ik zal het binnenkort eens even navragen ;)

:wink:

Alles samengevoegd en overgebracht naar GT.
Ik zag haar samen met Hara1d en we konden dus meteen vasstellen dat het dezelfde dame was waarover wij praten.

hara1d
27 maart 2008, 13:38
Sie ist immer noch im GT, Willem, wir haben sie zusammen im GT gesehen, Du hast sie versehentlich zurückverplaatst nach LR
Gestern wieder großes Kino im GT mit der leckeren Maus gehabt, sie wollte mich ein 2. mal aufs Zimmer locken, aber alter Mann ist kein D-Zug:D

Randy
13 april 2008, 15:04
Gisteren in PHG, ik denk dezelfde dame als hier beschreven. Type lief buurmeisje.

Mauriceyep
13 april 2008, 16:54
Afgelopen vrijdag, haar aangetroffen in GT. Het is een plaatje om te zien, mooie grote ogen, een mooie bos haar, zeer slank, alleen de borsten hangen een klein beetje, maar goed dat mag de pret niet drukken.
Op de kamer aangekomen was mijn geilheid groot, het is voor een vrouw dan een makkie om er een goede sessie van te maken, zij wist echter mijn geilheid te doen verminderen:eek:
Het zoenen was enigszins terughoudend, het pijpen was erg goed (professioneel, met spugen en alles erop en eraan), het neuken was voldoende. Geen GFE, die ik verwacht had, maar als je in de juiste bui bent, de moeite van het proberen waard.
Cijfer: 6,5.

Willem2
13 april 2008, 17:36
Gisteren in PHG, ik denk dezelfde dame als hier beschreven. Type lief buurmeisje.

Nee dat was een andere. Haar naam was Lena en die kwam uit Slowakije.

Deze Leni heb ik in Living Room en in Golden Time gezien. Heeft op haar bovenarm een tatoeage. Voor de rest geeft Mauriceyep een goede omschrijving van haar ogen.
:wink:

MiniME
13 april 2008, 21:16
Inderdaad bijzonder ogen en mooie krullen. De 1m60 haalt ze echt niet, eerder 1m55 of zo.

Jammer dat MY er een matige ervaring mee had, ze beloofd buiten de kamer duidelijk meer dan er uit komt qua GFE.

Randy
22 april 2008, 20:55
Nee dat was een andere. Haar naam was Lena en die kwam uit Slowakije.

Deze Leni heb ik in Living Room en in Golden Time gezien. Heeft op haar bovenarm een tatoeage. Voor de rest geeft Mauriceyep een goede omschrijving van haar ogen.
:wink:

Je hebt gelijk, afgelopen zondag haar gespot in GT. Helaas was ze druk bezet, ze keek een paar keer mijn kant op en ik vergat alles om me heen...:luvlove:

Randy
4 mei 2008, 12:58
Magic eyes

Vorige keer al wel gespot, maar toen was ze continu bezet, helaas. Nu zag ik haar, op weg met andere beertjes naar de etentsrij. Ze keek me aan en ik ging naast haar zitten op de ligbank. Prachtig lijfje, 1.55 hoog, donkere ogen, zwaar omlijst met makeup, grote donkere krullebos. Even wat gekletst, en daarna in de etensrij. Picasso, Caligula en Boeddha stonden uiteraard weer vooraan, dus hun vriendelijk verzocht 2 bordjes extra mee te nemen voor Leni en mij, zodat wij lekker weer de tuin in konden. Voor mij deden ze dat niet (echte vrienden:angryfire) maar toen Leni op afstand naar hun lonkte namen ze voor haar toch 2 borden mee.

Leni en ik naar buiten, en al babbelend gewacht op de obers. Dank u, heren! Na het eten nog een bakkie koffie en tegen elkaar aan hangen en toen naar de kamer.

Leni zoent heel lekker, en dan kan wat mij betreft de sessie al niet meer stuk. Ze kan je dan ook zo aankijken met die diepdonkere ogen zodat je al snel alle tijdsbesef verliest, en alleen maar opgaat in het hier en nu. Magic! Apart is, toen ik haar wilde beffen, dat ze zei: ga je gang, maar mij doet het niks. Ze vindt er gewoon helemaal niets aan. Vandaar dat we maar met andere dingen verder zijn gegaan, die voor mij alleszins bevredigend waren. Een heerlijk uur! Wordt ongetwijfeld vervolgd.

hara1d
14 november 2008, 10:38
gestern war es rappelvoll im LR, Leni begrüßte mich und hat noch eine Freundin (Marianna, Maria, ich nannte sie "Mascha", Bericht zu ihr im LR).
also Willem a.u.b. verplaats har naar LR

hara1d
23 december 2008, 00:16
Leni ist, wie erwähnt seit 4 Wochen im LR, soeben hat sie mich entgegen meiner Gewohnheit zu einem 2. Zimmer übbererdet :D
A.U.B. verplaatsen naar LR :hah:

hara1d
4 februari 2009, 13:04
Leni buche ich immer wieder gern, einfach zu finden: entweder sitzt sie am Daddelautomaten oder sie ist gebucht. Knackarsch (Tendenz zum Killerarsch), süßes Gesicht und das "Schwyzerdütsch" ist einfach süß (oddrrr?) :thefinger:rubbel::fuck::love2:

seksenfun
3 maart 2009, 19:56
toen ik haar wilde beffen, dat ze zei: ga je gang, maar mij doet het niks. Ze vindt er gewoon helemaal niets aan. Vandaar dat we maar met andere dingen verder zijn gegaan.

Of misschien is ze zo gevoelig aan haar knopje... en om alvast toch maar nul risico te lopen op een (vermoeiendmakend) orgasme... raadt ze het maar af ;) (wie weet?)

seksenfun
18 maart 2009, 22:33
Na steeds de voor mij verkeerde dames te treffen voor een praatje, kwam deze dame een half uur voor etenstijd de bar binnengewandeld. Ik zag haar meteen en vond het af. Ze klampte aan bij een beer aan de bar maar die hapte niet toe. Ik keek haar doordringend aan in haar ogen en het werkte. Ze kwam bij me geploefd in de sofa. Al gauw lagen we tongzoenend en strelend in mekaar gestrengeld. Samen gegeten. Samen een klein uurtje ge-HWP. Was héél geil. Daarna een halfuurtje op kamer eindigend op FT na behoorlijk wat andere geile dingen. Deze dame heeft geen taboes, vermoed ik. Daarna gedouched en in de bar gehangen en wat met de automaten gespeeld. Ook daar is ze top en snel in. Op het moment dat ik weer over van alles en nog wat begon te dromen (met haar), vraagt ze of ik zin had om een filmpje te gaan bekijken. Ik wist het natuurlijk op voorhand dat ik verloren zou zijn. In de kino een irl-show gegeven gedurende een halfuur. Omdat ze zo fijn en klein is ben ik nog eens een keertje voor anaal gegaan. Nadat ik was klaargekomen stond ik nog steeds botergeil van deze dame en zijn we toch maar weer een kamer gaan opzoeken. Na de kamer nog effe samen een pizza gegeten en afscheid genomen van dit hebbedingetje.

hara1d
26 april 2009, 14:40
Nach längerer Zeit Leni wiedergetroffen und klar gebucht. Bei der Zigarette "davor" erzählte sie (in ihrem schwyzerdütschen Dialekt) dass sie eben in die Bar wolle weil sie eine Freundin im Schlepptau habe die weder "nemjetzki" noch "angliski" spricht und sie mit einem Gast "diskutiere" und sie wohl kurz übersetzen müsse. Der Gast hatte sich inzwischen einer anderen Maus zugewendet und deshalb brachte Leni die Silvia gleich mit :D. Natürlich tauchte die Frage auf ob ich mit beiden bleiben wolle. Eigentlich nicht mein Ding, wahrheitsgemäß bezifferte ich mein Barvermögen auf 160 Euronen, also schlug ich vor: FT in 2 Müdchen klappt nicht, also die die mich "erlöst" bekommt 100 für die Stunde, für die andere bleiben dann noch 60 .
Leni: ca. 25 Jahre Jahre, superschlank, süße Maus mit langen schwarzen Naturlocken (zeitweise formt sie diese glatt, gestern waren sie in voller Pracht), leider ein kleines Tattoo auf dem linken Oberarm, sonst naturbelassen, FT hat sie im Programm, bei Sympathie ist vieles möglich.

Silvia: ca 19 Jahre, Tenniefigürchen ohne Babyspeck, völlig naturbelassen. Schwarze, glatte lange Haare, einen Killerarsch haben beide (mangels "Masse meinerseits" nur bischen "angeklopft"), kleine, perfekt geformte Apfelbrüstchen.

Alte niederrheinische Bauernregel: Mädels mit kleiner Brust haben meist ein großes Herz (charakterlich) und eine große Muschi , also galt es beide genüsslich zu lecken, das Zimmer 5 besitzt einen großen Spiegel für die "Übersicht".

So setzte sich Silvia auf meinen Brustkorb, damit ich nicht die Zunge so weit recken muss rutschte sie näher an mich heran und stützte sich etwas ab um meine Gurgel nicht zu blockieren. Silvia schmeckt gut, wird megafeucht, ihre Brustwarzen vergrößern sich von Kirschkern- auf Kirschen- bis Pflaumengröße und werden hart, dazu der Gesichtsausdruck, einfach geil. Wannimmer Silvia etwas "Abstand" von mir nimmt schaue ich durch ihre Lippen direkt auf Lenis Knackarsch, Leni bearbeitet mich derweil intensiv mit Händen und Mund, Silvia greift auch zu (HodenMassage mit etwas Bodymilk) und ich muss mich konzentrieren nicht zu früh abzuspritzen. Natürlich Stellungswechsel vollzogen, Leni war jedoch etwas empfindlich, Silvia vollbrachte nahezu DT, ich spritze denn im "Eifer des Gefechtes" extraoral .

Also für jede 80 incl. Trinkgeld, Fazit: geile Nummer mit 2 süßen Mädels.

Schreit nach Wiederholung, nur brauche ich in diesen Zeiten länger zur finanziellen Regeneration.:wink::fuck::hah::lostit:

hara1d
23 mei 2009, 18:50
war gestern einfach hinreißend, ausnahmsweise nicht am Daddelautomaten, eine gute Stunde verging wie im Fluge, Leni ist der Meinung ich habe zu selten über sie geschrieben. Dieser Aufforderung komme ich natürlich gern nach oddrrr? :D

seksenfun
27 mei 2009, 21:20
Na een hele dag relaxen en genieten (voornamelijk in de zon, van de meiden) kwam ik na het avondeten een ciderke halen aan de bar. Plots komt Leni binnengewandeld. Ze had blijkbaar de late vandaag. We keken mekaar in de ogen en ze kwam naar mij gesneld, recht in mijn armen.
Ze vroeg of ik mee wat in een sofa wou flaneren. Daar had ik uiteraard geen bezwaar tegen. Zo hingen we even later in mekaar verslingerd, terwijl we kusten en tongzoenden. Rex en Timjava konden er in de sofa over ons maar van genieten.

Op haar voorstel doken we na een half uurke in de hete broebels. Daar warmden we mekaar verder heerlijk op, hoewel we daar overbodig veel moeite voor deden, gezien de watertemperatuur alleen al voor hete lichamen zorgde. Maar om één en ander ook nog in brand te steken is natuurlijk toch wel net iets meer nodig dan warm water alleen ;).

De het broebelen werd het boenzen in bed op de kamer. Ook hier intens van Leni haar gfe kunnen genieten. Leni combineert super gfe met seks met een hoog gehalte aan: "hoe vettiger, hoe prettiger".

Leni, ze is lief en stout tegelijk.
Leni, ze is tip-top hygiënisch en toch van niets vies
Leni, ... zo zijn er geen twee!

hara1d
31 mei 2009, 14:20
Erstmals habe ich einen "Transferschein" in Anspruch genommen (wer im GT oder LR bereits Eintritt gezahlt hat kann bei Verlassen des Clubs eine Ermäßigungskarte 50% bekommen, diese ist nur am gleichen Tage gültig).

Im GT erlebte ich erstmals "Gay Club Atmosphäre" (Parkplatz voll, musste am Baumarkt parkieren). In der Bar laute Musik, 60 Männer, 6 Mädels (4 davon Deutsche, außer Nina kein Servicehighlight sichtbar). Draußen wurde Fussball übertragen (30 Männer, 2 Mädels), Kino 4 Männer, 1 Mädel (mit dem Handy beschäftigt), im Atrium 5 Männer im Pool, einer erhält eine Massage, einer auf der Liege, auch 1 Mädel auf der Liege. Da Wartezeiten auf Zimmerschlüssel bestehen warte ich bis 23 Uhr ab (könnte ja noch was für Papa´s Jung vom Zimmer kommen). Käffchen, Cola light reingeschüttet, 23:11 Transferkarte bekommen und Weiterreise angetreten.



23:40 im LR angelandet, letzten semilegalen Parkplatz gefunden, rein und 25 Dollar gezahlt. LR ist voll, zunächst auch keine der üblichen "Verdächtigen" Knackärsche. Simona schiebt mir die nasse Zunge in den Hals, Cola light geordert, Runde gedreht, Alida sieht hinreißend aus, wartet im Kino mit einem Gast auf den Zimmerschlüssel, für later später unverbindlich gebucht, noch eine Zunge in den Hals bekommen, Warten ist angesagt. Denn bittet Leni mich etwas zu bücken (sonst kommt sie nicht an meinen Mund, ist eben 30 cm kleiner als ich, 3. kostenloses Zungenküsschen ). Sie informiert mich 1. über Schlüsselwartezeiten (ich trage mich in die Liste ein oddrrrr?) und 2. dass Simona heute Burzeltag hat, bittet mich in die fröhliche Runde links vor der Theke. Also einen Glühstrumpf für Simona die mich zum Geburtagsf.... fordert, ich kann wahrheitsgemäß bestätigen dass ich schon 1 1/2 Buchungen getätigt habe und eine 3. aus Geld- und Zeitgründen nicht bestätigen kann und dass Simona mit ihren reifen 20 Jahren eindeutig zu alt für mich ist:D . Es gab Jonny Walker mit Red Bull ("Kraftfahrermischung" 1:1) und türkisch-bulgarische äußerst süße aber wohlschmeckende Schweinereien. Da ich nicht auf Drunksex abfahre und Simona einen leicht angetrunkenen niederländischen Eisbären zu begatten gedenkt keinerlei Widersprüche, nach einer Stunde kommt Leni mit Schlüssel und ab geht es. Leni ist um 15 Uhr erschienen und hat mit mir das erste Zimmer des Tages. Es folgt eine gebühriche Tagesdefloration mit allem drum und dran, ich darf alles berühren außer ihrer Nippelchen, die sind heute zu empfindlich :p.



Incl. des Trinkgeldes, welches sich Leni redlich verdient hat ein teurer aber gelungener Samstag

2bat4you
7 juni 2009, 11:18
Vroeg in de morgen (Vrijdag 5 juni) bij LR aangekomen en was de eerste ijsbeer van de dag. Er werd nog van alles schoongemaakt en de theke vrouw zei dat ik maar rustig aan moest doen. ( ik kon trouwens niet anders ) vanmiddag had ik een afspraak met mn meisie joy dus moest wel vanochtend een keer gaan kameren omdat na joy alles minder is en ik het ook langer uit zou houden als het eerste kruit verschoten is:rubbel:...was de filosofie.

Leni die mij de eerste x in Lr besprongen had was toch in mn achterhoofd blijven hangen en ook omdat het zo een klein poppetje is valt ze wel in de categorie van deze bat-man. :green_smi
Ze was met nog 5 andere dames de eerste die boven kwamen en omdat het zo rustig was ( ijsberen) dacht ik wel dat deze dame mij misschien wel voor een tweede keer zou proberen. :hah:Of ondanks mijn nieuwe bril had ze me dan toch herkent ?? en gedacht van bekijk het maar met jou !!

Wel trok ze de aandacht van een veel oudere ijsbeer en dacht dat ik het roer maar om moest gooien en naar iets anders uit moest gaan zien. Al was er niet zo veel op dat moment wat mij kon bekoren. :rolleyes:
:gruebel:De gedachte speelde door mijn hoofd om zelfs een meisje wat totaaaaal niet in mijn belangstelling stond mee te nemen en mij dan misschien een nieuwe wereld kon laten zien.
Maar al snel bleek dat deze beer ook niet voor haar was. Bij het omkijken :roll: ( ze zat met haar rug naar me toe) toch vriendelijk tegen haar glimlachen en de wenkbrauwtjes vragend opgetild.
Dat werd goed opgevangen en een ogenspel was begonnen. :lach_3: Mijn ogen wonnen en ze kwam bij me zitten. Ik begroete haar met haar naam en haar ogen die nog steeds bezig waren met mij in te palmen werden zichtbaar groter bij het horen van haar naam. :eek:Ja ja ze had mij dus met mn nieuwe vermomming niet herkend. Na uitgelegd te hebben van de eerste keer kwam het toch een beetje bij haar boven ( of niet want volgens mij kunnen heel veel van die meiden zo bij het toneel) was het ijs om het beertje weer een beetje gebroken en vroeg ik haar of ze zin had in wat ochtend spass.
Dat was niet tegen dovemans oren gezegd en al rap was ze terug met een sleutel.
Op de kamer rustig zittend begonnen met zoenen :love: en dat ging wel lekker maar toch een beetje terughoudend. maar even gaan liggen dacht ik en probeerde nog even door te gaan.Ze had het koud zei ze.. ( raar he er zit echt geen grammetje vet op dit meisje) Haar maar even dicht tegen mij aangetrokken en al knuffelend haar proberen een beetje op te warmen en haar muggetietjes (kippenvel... dus niet haar borstjes al lijken die daar ook wel op
) proberen weg te krijgen en zo misschien wat beter van start te gaan.
Het was een beetje ongemakkelijk allemaal, ik houd ervan om verwent te worden maar Leni had vandaag waarschijnlijk haar dag niet en was nog een beetje moe.
:blow:Pijpen was o.k maar niet meer dan dat en heel langzaam ging de 2batmachine op de automatische piloot en werkte haar in het half uurtje plichtmatig verder af. Afijn het eerste kruit is verschoten:rubbel: en vanmiddag zou ik dat weer ruimschoots inhalen.
Wat kan het toch verschillen de ene keer met de andere keer, natuurlijk had ik recensies van haar gelezen en dacht dat dit meisje bij mij ook wel op het herhalingslijstje zou komen te staan .... voorlopig maar ff niet maar als ze in de toekomst zelf misschien wat meer interesse toont dat ik het toch nog een keer met haar ga proberen. een ijsbeer gaat natuurlijk nooit over 1 nacht ijs voor een goede beoordeling , dit is een moment opname en dat zegt niet alles.
Misschien was ik ook niet helemaal op mn top omdat ik wist dat mijn :liebessch later nog zou komen. Alles bij elkaar was het toch niet slecht hoor maar mijn asianvirus :huch: was waarschijnlijk toch iets te hoog opgelopen.

Dalton
7 juni 2009, 12:59
Leni is een dame die op een makkelijke manier probeert de euros binnen te halen ook een keer mee op de kamer geweest en was een grote fiasco maar nooit meer met die dame.

2bat4you
7 juni 2009, 13:08
Leni is een dame die op een makkelijke manier probeert de euros binnen te halen ook een keer mee op de kamer geweest en was een grote fiasco maar nooit meer met die dame.

Weet niet of dat echt zo is, als je ander recensies leest is ze helemaal top
ik denk dat het ook aan ons kan liggen en ga er voor om toch minstens 2 ervaringen met een meisje te hebben ( behalve als het Helemaaaaal niks was natuurlijk)

Dalton
7 juni 2009, 13:17
En moeders mooiste is ze ook weer niet toen ik met er op bed lag had ik er al spijt van.

2bat4you
7 juni 2009, 13:27
Dalton ik dacht dat jij een beetje een ervaren ijsbeer was??
hoe kan je je dan zo vergissen. Alleen om dat haar borsjes niet zo groot zijn?? , die had ze inderdaad mooi opgeborgen in een goed passende bh ( eenmaal zonder blijft er inderdaad niet veel over) maar aan het gezichtje en het lijfje veranderd niks als ze gaat liggen hoor.

Dalton
7 juni 2009, 15:50
Het was een beetje donker waar ik stond en dan zie je alles niet zo goed.

2bat4you
8 juni 2009, 20:39
Het was een beetje donker waar ik stond en dan zie je alles niet zo goed.


:hah:zal de geiligheid wel in je ogen zijn geweest:p

seksenfun
8 juni 2009, 20:45
Leni is een dame die op een makkelijke manier probeert de euros binnen te halen ook een keer mee op de kamer geweest en was een grote fiasco maar nooit meer met die dame.

Sorry Dalton maar dit is wel érg kort door de bocht! Misschien was er tussen jullie beiden (om wat voor reden(en) dan ook en door wie (of beiden) dan ook) geen klik. Dat kan gebeuren. Tuna van GT en Daina in YY kunnen mij ook niet super bekoren en zal ik ook niet nog eens mee gaan maar grosso modo krijgen beide dames (vooral Daina) zeer goede comments.

Ik kan enkel nog maar eens bevestigen dat Leni er juist alles voor doet om het de beer reuze naar de zin te maken. Ik ken weinig dames die voor en na uren met me blijven vertoeven (over sales gesproken ;)). Bovendien is het bij Leni niet van: "ik ga niet mee in de HWP, niet mee in de sauna én op de kamer: tz, PZC, anaal, vingeren, beffen... het kan allemaal" ;). Bovendien is ze daarbij nog een lief knuffeldiertje ook :smile:.

Dalton
8 juni 2009, 23:16
Dan hebben jullie geluk gehad en ik pech.

seksenfun
7 augustus 2009, 21:57
Afgelopen zondag was ik weer een dagje in LR. Omstreeks half vier stapte Leni LR ook binnen. De sessies waren steeds super. De klik vergrootte alleen maar, ook in bed. Ze maakte iets in mij wakker dat ik nooit voor mezelf zou voorspeld hebben. De tijd die ze voor en na aan mij besteedde nam ook keer op keer toe. Vandaag kon ik voor een zeer gunstige prijs bij haar zijn van vier tot tien. "Wat een schat", dacht ik.

De kamersessies waren vandaag ook weer super. Verder hebben we de tijd gewoon samen gedeeld. Plezier en fun gemaakt. Samen broebelen, samen eten, samen in de tuin zitten, samen friemelen in de sofa....

Mijn dagje bestond dus voornamelijk uit vertoeven met haar. Een superdag dus!!

Ze deed me in de loop van de dag een voorstel nadat ik vertelde dat ik een weekje vakantie had. 3 dagen samen met haar in haar huis (niet in Bulgarije, veel dichterbij). Dit aan een goeie 10 euro per uur, omgerekend. Na getwijfel besloot ik het te doen.

Seksenfun schrijft graag in geuren en kleuren maar of ik deze trip uit de doeken ga doen? Ik twijfel nog en wil graag eerst haar daarover horen. Omdat ze allicht niet zal werken dit weekend en volgende week en ik pas in LR (na dit weekend) terug kan komen begin september zullen jullie dus waarschijnlijk nog een tijdje moeten wachten op het wel dan niet vertellen van deze story.

The Saint
7 augustus 2009, 22:13
3 dagen samen met haar in haar huis (niet in Bulgarije, veel dichterbij). Dit aan een goeie 10 euro per uur, omgerekend.

Je kan ook gewoon schrijven: 720€ voor 3 dagen of heb ik het verkeerd?

seksenfun
7 augustus 2009, 22:17
Je kan ook gewoon schrijven: 720€ voor 3 dagen of heb ik het verkeerd?

http://www.google.be/images?q=tbn:cM3RmEU03bY41M::images2.wikia.nocooki e.net/runescape/nl/images/2/2b/Vissen_andere_kant.PNG (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/runescape/nl/images/2/2b/Vissen_andere_kant.PNG&imgrefurl=http://nl.runescape.wikia.com/wiki/Sjabloon:Screenshot&h=307&w=309&sz=152&tbnid=cM3RmEU03bY41M:&tbnh=116&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dafbeelding%2Bvissen&hl=nl&usg=__uEB4yzFE-R9ZgffZ5hYWBfzvi00=&ei=9Zl8SqSxLY7z-Qaz5qk5&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image)

hara1d
9 augustus 2009, 03:27
fast richtig gerechnet, Beren, 2 mal Anal dazu sind 820 €, und noch bischen spendabel sein (Gutes Essen, paar Klamotten kaufen) werden wohl 1.000 € werden. Grüße Harald (würde Leni auch gern für 3 Tage heiraten, kann ich aber auch zum Sonderpreis nicht zahlen)

Stiffmaster
29 december 2009, 14:07
Had het kunnen weten maar ik ben slecht in het onthouden van namen, deze Leni is al vaak besproken hier en ook Stiffie kan er nu over meepraten, was aardig en zeker niet slecht, inderdaad probeerde ze ook wat extra`s erbij te pakken door anaal aan te bieden, maar dat interesseert Stiffie niks, is eens gebeurd maar doe mij die andere Bulgaarse maar. :cool:

seksenfun
29 december 2009, 14:52
Had het kunnen weten maar ik ben slecht in het onthouden van namen, deze Leni is al vaak besproken hier en ook Stiffie kan er nu over meepraten, was aardig en zeker niet slecht, inderdaad probeerde ze ook wat extra`s erbij te pakken door anaal aan te bieden, maar dat interesseert Stiffie niks, is eens gebeurd maar doe mij die andere Bulgaarse maar. :cool:

"Ach ja Leni"... zo begint je titeltje :gruebel:.

Een klik is persoonlijk! Als het niet zo mee zat voor jou heb je misschien niet voldoende tijd besteed aan het gesprekje vooraf, haar niet genoeg afgetast? Als dat wel zo was, kan het inderdaad toch nog een beetje tegenvallen op kamer, dat is nu eenmaal zo. Iedere man en vrouw en de combinatie tezamen is anders. Maar om dan te stellen: Ach... en Ik had het kunnen weten en Ze probeert wat extra's uit de portefeuille te scharrelen, vind ik niet echt eerbiedig. Dan schrijf je gewoon dat het tussen jullie niet zo klikte.

Dalton
29 december 2009, 22:32
Seksenfun ik weet dat stiffie gelijk heeft en LENI is op de kamer echt niet zo geweldig net als haar zuster ISHA die hebben ook altijd problemen met het afrekenen bij de kastjes willen altijd meer vangen dan ze verdiend hebben.
Pijpen doen ze onder het gemiddelde en neuken is slecht.
De andere bulgaarse zijn top alleen die 2 niet.

Stiffmaster
30 december 2009, 14:27
"Ach ja Leni"... zo begint je titeltje :gruebel:.

Een klik is persoonlijk! Als het niet zo mee zat voor jou heb je misschien niet voldoende tijd besteed aan het gesprekje vooraf, haar niet genoeg afgetast? Als dat wel zo was, kan het inderdaad toch nog een beetje tegenvallen op kamer, dat is nu eenmaal zo. Iedere man en vrouw en de combinatie tezamen is anders. Maar om dan te stellen: Ach... en Ik had het kunnen weten en Ze probeert wat extra's uit de portefeuille te scharrelen, vind ik niet echt eerbiedig. Dan schrijf je gewoon dat het tussen jullie niet zo klikte.

Even speciaal voor S&F, het begint met ach ja Leni, kan je tweezijdig opvatten, denk daar maar eens over na!! en zoals jij moet weten zo langzamerhand, breek ik een dame nooit af, maar ik zeg wel waar het voor staat, dat is eerlijkheid, en er is meer dan genoeg tijd aan haar besteed voor die tijd maar daar weet jij niks van want je was er niet bij, en ze stelt iets voor en dat mag en daar reageer ik op, verder wil ik er niks meer over kwijt, anders krijg je een ja en nee spelletje van voor en tegens. Gegroet :cool::cool:

gignnl
30 december 2009, 18:35
Ze probeert wat extra's uit de portefeuille te scharrelen is wel degelijk van toepassing op deze dame.en dan ben ik nog zo eerbiedig het niet te melden bij de theke.
misschien een klokje cadeau geven....

laurent74
30 december 2009, 19:15
Ze probeert wat extra's uit de portefeuille te scharrelen is wel degelijk van toepassing op deze dame.

Mijn vriend heeft ook maandag problemen gehad met deze dame. Toen hij moest betalen, was hij verbaasd door het aantal extra's :cool:

El Conquistador
30 december 2009, 19:23
ach ja soms vinden mensen de prijs minder belangerijk maar bijvoorbeeld de pre sales belangerijker

Zakkenleger
30 december 2009, 19:47
Mmm, dat zijn veel gelijkluidende kritieken op Leni. ZL heeft al weer te lang geleden 1x gekamerd met haar, en dat was meer dan prima, geen gezeur over geld, geen opdringen van extra's en de pre- en aftersales was ook zeer aangenaam. Tijd voor een herhalingsonderzoekje.

seksenfun
31 december 2009, 00:18
Stiffmaster, ik schreef ook niet dat je ze afbrak. Ik zie enkel dat je in één lange zin gauw effe 3 negatieve kritieken meegeeft aan de wandelaars, waaronder minimaal 1 verdenking van diefstal. Dat vind ik er over. Ik ken haar nu al meer dan een jaar, heb er al veel kamerervaringen mee gehad en ze vraagt telkens veel minder dan waar ze recht op heeft. Als je extra's doet, moet je die natuurlijk ook betalen. Als je met een dame voor de kamer pakweg in totaal al een halfuurtje of uurtje hebt liggen kroelen, mag ze al lachend toch een extraatje vragen. Dan ben je nog vrij om al lachend dat niet te doen. Als ik bij alle dames die mij al ooit eens zelf (al dan niet al lachend) om een fooi vroegen op de rooster moet gaan leggen... zal geen top 5 worden maar een top 30 of zo :wink:.

Big30
31 december 2009, 00:35
Stiffmaster, ik schreef ook niet dat je ze afbrak. Ik zie enkel dat je in één lange zin gauw effe 3 negatieve kritieken meegeeft aan de wandelaars, waaronder minimaal 1 verdenking van diefstal. Dat vind ik er over.

Beste S&F lezen is een kunst zo blijkt wel weer ;)! Dit zijn de woorden van Stiffie,


was aardig en zeker niet slecht, inderdaad probeerde ze ook wat extra`s erbij te pakken door anaal aan te bieden, maar dat interesseert Stiffie niks,

Totaal niets van een verdenking van diefstal dunkt me! Het siert je dat je het voor je dame opneemt hoor!

Groet,
Big30

seksenfun
31 december 2009, 00:55
O.k., maar ik blijf er bij dat het artikeltje zeker niet positief overkomt en wat kleinerend naar haar werd geschreven: "ach", "ik had het kunnen weten", "geef al die andere Bulgaarse maar" alsof Leni... ja... wat is? En de reacties die zo'n omschrijvingen dan weer uitlokken, die dan nog weer een stuk cruer en negatiever klinken.

Dit terwijl net Leni (samen met andere uitzonderingen in LR) het de beren erg naar de zin maakt. Geen tijdsdruk. Ze neemt vooraf ruim de tijd voor jou en tongzoent al lekker in de bar, om maar iets te noemen.

In de tijd dat ik nog recensies schreef, gaf ik een uitgebreid gedetailleerd beeld van het hele gebeuren. Ik somde niet wat negatieve punten uit het geheel op. Daar gaat het mij om. De dames hebben het nét iets moeilijker in het leven dan wij (even betalen voor seks en weer weg).

Stiffmaster
31 december 2009, 09:00
Stiffmaster, ik schreef ook niet dat je ze afbrak. Ik zie enkel dat je in één lange zin gauw effe 3 negatieve kritieken meegeeft aan de wandelaars, waaronder minimaal 1 verdenking van diefstal Ik praat niet over diefstal en even voor jouw om duidelijk te zijn, ze heeft een meer dan goed extra`tje gekregen, Stiffie betaald altijd voor de dames hun tijd, ik ken anderen die dat niet doen. Dat vind ik er over. Ik ken haar nu al meer dan een jaar, heb er al veel kamerervaringen mee gehad en ze vraagt telkens veel minder dan waar ze recht op heeft. Als je extra's doet, moet je die natuurlijk ook betalen Ja S&F dat is logisch. Als je met een dame voor de kamer pakweg in totaal al een halfuurtje of uurtje hebt liggen kroelen, mag ze al lachend toch een extraatje vragen. Dan ben je nog vrij om al lachend dat niet te doen. Als ik bij alle dames die mij al ooit eens zelf (al dan niet al lachend) om een fooi vroegen op de rooster moet gaan leggen... zal geen top 5 worden maar een top 30 of zo :wink:.

Zo en nu ben ik helemaal klaar met Leni, S&F veel plezier met dit meisje, maar ik schrijf zoals ik het beleeft hebt. :cool:

seksenfun
31 december 2009, 18:34
"Ik gaf ze een flinke extra maar vond ze niet zo goed" :gruebel:.

Ik vind ze super en ga me er zeker nog mee amuseren :wink:.


By the way, dat in dit topic mijn reactie staat is toeval en betekent niets persoonlijks tegen S. Reageren bij een dame die ik niet nauw ken, doe ik niet. Er zijn nog genoeg andere van die korte damesrecensies te vinden van andere posters. Waar het totale gebeuren vanaf kennismaking met de dame tot en met de na service niet terug te vinden zijn. Het evenwicht verdwijnt en vaak hellen de paar zinnetjes dan naar negatieve kant over. Mensen geven nu eenmaal eerder hun ongenoegen weer dan iemand proficiat te wensen voor de goede dingen. Erg jammer voor de dames die hierdoor slechter gaan geïnterpreteerd worden dan nodig. Jammer temeer deze dames al in alles behalve rooskleurige situaties verkeren. Als je een dame geen oneer wil aandoen, schrijf je ofwel van naadje tot draadje ofwel niets, (enkel voldoende betalen is niet zegevierend in deze) zeker geen fragmentarische gedeeltes. Tenminste dat is mijn persoonlijke mening. Er bestaat nog een verschil tussen omschrijvingen van naadje tot draadje en de goorste details vertellen.

Ik zeg altijd, als je je recensie ook zou durven voorlezen aan de dame , zit je goed.

hara1d
2 januari 2010, 15:02
ist für mich eine sichere Bank für VGFS (versauten Girlfriendsex).
Wie JEDES Mädel in Clubs versteht sie es den "Servicecall auszuschöpfen", auch ich bin mehrfach darauf "reingefallen" (ohne es zu bedauern).
Beispiel: "ich habe noch nie Analsex gehabt, aber weil ich so ein gefühlvoller Kerl bin möchte sie es gern mit mir probieren" (Es hat mir gefallen, Leni hat auch nicht gelogen denn es war der erste Analsex mit UNS BEIDEN).
Selbst wenn Leni schon etliche Euros in den Spielautomaten gesteckt und nichts gewonnen hat animiert sie "lieb" (da kenne ich von anderen Mädels durchaus heftigere Attacken). Bei einem vollmasterzeugenden tiefen Zungenkuss kann ich kaum widerstehen und will das auch nicht wirklich.

Oft lese ich in Foren: das Mädel möchte gern Geld verdienen oder sie versteht es "dem Eisbären nach seinem Sinn zu machen".
Dienstleisterinnen und Eisbären dürfen nur in Clubs wenn sie erwachsen sind, das nennt man auch "geschäftsfähig"
Wenn ich zwar große Lust aber nur kleines Geld hatte war ich dennoch super mit Leni zufrieden (mein Spezialtarif: 100 Euro für 100 Minuten).

Badslippers
30 juli 2010, 22:13
Leni zit op mijn schoot, holt haar rug waardoor haar borsten tussen de mazen van de netpanty trachten te ontsnappen gevolgd door een natte zoen. Ik onderdruk de reeds sterk aandringende mannenpap en probeer niet al te nadrukkelijk naar de streek der geneugten van deze schone miniatuurvrouw te staren. Want onder de netpanty zit niks. Een dame die haar pruimpje zo achteloos maar tegelijkertijd doordringend ter beschikking stelt aan mijn hunkerende kruis vraagt, roept, nee schreeuwt om een sleutel. Ik ervaar een steeds sterker wordende krapte onder de badhanddoek en ben blij als Leni en ik kunnen ontsnappen aan de loerende mannenblikken.

Leni is een ultra klein dametje en ik was zeer nieuwsgierig hoe het zou zijn om met deze vrouw te kameren. Ik ken haar reputatie van veelzijdige en voor alles in zijnde Bulgaarse. Haar strakke bril (die ze niet vaak op heeft) geeft haar die sexy secretaresse look. Heel even wil ze, professioneel als ze is, haar vaardigheden plus prijzen op sommen. Ik snoer haar de mond met een tongzoen en die wordt beantwoord. Tijdens dat spel ontdoen we ons van kleding en overige ongemakkelijke attributen. Onze lijven kronkelen over het bed en mijn eikel laat zijn eerste vreugdetranen al de vrije loop. Haar kontje steekt omhoog en vraagt om een entree van mijn klepel. Maar niet voordat Leni haar knoopsgat flink in de olie heeft gezet en ik mijn inmiddels gloeiende kroket de geoliede bilspleet inschuif. Ze zit "reverse cowgirl" op me en zie mijn heipaal door de schacht schuiven.

Het is echter zo "Slippery when wet" dat mijn roede telkens weer ontspoort en een onwillekeurige uitglijer krijgt in de vorm van een slappe. Als een pruttelende dieselmotor word ik getroffen door een vastloper. Niet getreurd. We beginnen gewoon opnieuw en na een tweede uitgebreid voorspel belanden we uiteindelijk in een soort van "sixty-nine". Zij geeft me een zeer gevarieerde pijpbeurt terwijl ik haar sprookjeshof en kontje bedien. Sneller dan gewenst doneer ik mijn zorgvuldig opgespaarde tegoeden in haar mond. Aan het gerochel en gekuch te horen ook te snel voor haar. Ze draait zich om en proest: "Ich glaube ich habe mich verschluckt." Tja, dat kan de beste overkomen. We drinken nog een afzakker aan de bar en Leni stelt me voor aan weer een Bulgaarse, Maria genaamd. De laatste weken heb ik echter genoeg kennis over de Balkan verzameld dus ik besluit deze dame aan me voorbij te laten gaan.

Conclusie: Opvallende verschijning binnen "Living Room". Makkelijk te herkennen omdat ze samen met Nancy de kleinste van het hele stel is. Ik denk dat beide amper 45 kg zijn. Aparte ervaring om met deze kleine sletterige dame te seksen. Voor alles in. Niet de knapste, kleine hangtietjes, maar wat is ze geil.

Pistol Pete
30 juli 2010, 23:17
Conclusie: Opvallende verschijning binnen "Living Room". Makkelijk te herkennen omdat ze samen met Nancy de kleinste van het hele stel is. Ik denk dat beide amper 45 kg zijn. Aparte ervaring om met deze kleine sletterige dame te seksen. Voor alles in. Niet de knapste, kleine hangtietjes, maar wat is ze geil.

Nancy heeft me toevertrouwd in de tijd dat we nog regelmatig kamerden dat ze 38 kg woog, sinds die tijd is ze zichtbaar nog wat spek kwijtgeraakt. Ik schat haar nu 35 of 36 kg, voor wie het wil weten....

Badslippers
13 december 2010, 11:49
Kerstparty 9 december, "Living Room". Leni geschaakt en op naar de bioscoop en kamer.

Bij binnenkomst zien we dat de orgie al in volle gang is. Je breekt bijna je nek over de nivea-olie, de vaseline en de volgespoten keukenrollen. Met het risico hier een enge ziekte op te lopen én met gevaar voor eigen leven banen we ons een weg over de met warme saus besprenkelde vloer en gooi ik kleine Leni boven op de matras in de hoek waar wij ons gezellig nestelen en ons van overmatige textiel ontdoen. Die kleine heks gaat er vol overgave tegenaan en maakt me in tien minuten zo gek als een vent die zijn afstandsbediening van de tv kwijt is. Toch maar effe de rem op de zwengel. Na een klein half uur de kamer op maar niet voordat ik de eerste kruitverschijnselen onder de douche heb weggespoeld.

Leni is niet alleen door haar opvallend kleine verschijning een vreemde eend in de bijt. Haar ogen zijn wonderschoon en als zij haar bril draagt ben ik eigenlijk bij binnenkomst al zo heet als een fles tabasco. Ik leg haar op haar rug en lik haar lijf van top tot teen. Dat bevalt haar wel want langzaam duwt ze mijn hoofd richting kruispunt. Normaliter maak ik weleens mee dat dames hun mobiel checken tijdens mijn befcapriolen en doodleuk hun vriendje sms-en dat hij alvast kan komen voorrijden. Verveeld naar het plafond liggen staren en een gaap nauwelijks kunnen onderdrukken is eveneens dodelijk. Ik hoef hier niet uit te leggen wat zoiets doet met je zelfvertrouwen. Leni lijkt daadwerkelijk te genieten. Ze ademt onregelmatig en schokkerig en heeft haar ogen gesloten. Haar kut wordt zeiknat als ik afwisselend mijn tong en mijn vingers gebruik en als ik ook maar iets richting buiknavel dreig te gaan duwt ze mijn hoofd zacht doch dwingend naar beneden. Aangezien ik al vaker met haar gekamerd heb, weet ik dat ze zich niet snel zal laten gaan maar vandaag is anders. Ze heft haar bekken op en duwt haar natte spleet intens en met ritmische bewegingen zowat in mijn bek en trekt met haar handen aan mijn beide oren alsof ze een te kleine sok wil aantrekken. Uiteindelijk schokt ze over haar hele kleine lijfje en snakt naar adem om te eindigen met: "Meine Muschi ist für eine halbe Stunde geschlossen." Kortom, te gevoelig.

Nadat ze wat op adem is gekomen, roken we eerst een sigaretje, Althans, zij rookt en ik neem een teug. Daarna begint ze me oraal te verwennen waarbij de kwijl tussen mijn kloten druipt. Ik trek haar kont naar mijn gezicht en verwen die kleine rozet van haar waar het goed strooplikken is. Terwijl ze doorgaat mij een drijfnatte pijpbeurt te geven masseer ik haar ster en bef dat heerlijke poesje nogmaals. Opnieuw kreunt en schokt ze waardoor ik zo geil wordt dat de saus spontaan in haar mondje verdwijnt. Ze pijpte me zo nat dat na afloop het beddelaken aan mijn kont blijft plakken en ik denk dat ik het bed heb vol gepist. Heerlijke sessie gehad.

Badslippers
15 december 2010, 11:16
Gisteren kreeg ik een flinke uitbrander van de Belgische drie musketiers Kinky-Bull, Boks-Bull, Master-Bull én van Zedd omdat ik niet voldoende aandacht aan hun besteedde en alleen maar met de dames in de weer was terwijl die kloothommels zelf bij het ene na het andere wijf aan de borsten en de billen zaten te grabbelen.

Bovendien werd door de heren de ene na de andere fles Warsteiner soldaat gemaakt zodat ze meer leken op een drankorgel op een paar benen waardoor geen enkele zuivere toon meer uit hun orgelpijpen kwam. En toen Leni ons op zocht was het hek helemaal van de dam. "Ga je nou alweer met die magere panlat stengelen en ons verwaarlozen?". Stoer zei ik dat ze zich niet ongerust hoefden te maken en dat Leni vandaag niet op het menu stond.

Maar die kleine holtor is inmiddels zo bedreven in het opgeilen van BS dat er na 5 minuten al geen houden meer aan was. Mijn vrienden in opperste verbazing achterlatend, vluchtte ik met Klein Duimpje naar de kamer. Het was steenkoud op de kamer en beide waren we niet in goede doen door een opkomende verkoudheid waardoor beffen en pijpen een moeizame aangelegenheid werd. Om de haverklap stoppen om voldoende zuurstof te krijgen. Omdat Leni qua vetlaag eerder doet denken aan een sprinkhaan dan een walvis, hebben we nog wat lakens bijgehaald.

Na het pijpen en beffen heb ik haar toch zeker zo'n 15 minuten liggen bonken maar dat is ondanks mijn goed doortrainde lichaam toch een Tour de Force". Kortom, om een lang verhaal kort te houden, ondanks de goede knuffelseks kon we de orgasme knop bij elkaar maar niet vinden. Desondanks heb ik weer een gezellige tijd met deze ieniemieniemuis doorgebracht. Om ons op te waremn zijn we samen lekker de sauna ingedoken. Is weer eens wat anders. Met de sociale verplichten jegens mijn ijsbeervrienden heb ik inderdaad verstek laten gaan. Volgende keer beter!
De rest van de verhalen volgt later want ik moet nu weer eerst aan de bak.

Badslippers
15 december 2010, 11:19
Gisteren kreeg ik een flinke uitbrander van de Belgische drie musketiers Kinky-Bull, Boks-Bull, Master-Bull én van Zedd omdat ik niet voldoende aandacht aan hun besteedde en alleen maar met de dames in de weer was terwijl die kloothommels zelf bij het ene na het andere wijf aan de borsten en de billen zaten te grabbelen.

Bovendien werd door de heren de ene na de andere fles Warsteiner soldaat gemaakt zodat ze meer leken op een drankorgel op een paar benen waardoor er geen enkele zuivere toon meer uit hun orgelpijpen kwam. En toen Leni ons op zocht was het hek helemaal van de dam. "Ga je nou alweer met die magere panlat stengelen en ons verwaarlozen?". Stoer zei ik dat ze zich niet ongerust hoefden te maken en dat Leni vandaag niet op het menu stond.

Maar die kleine holtor is inmiddels zo bedreven in het opgeilen van BS dat er na 5 minuten al geen houden meer aan was. Mijn vrienden in opperste verbazing achterlatend, vluchtte ik met Klein Duimpje naar de kamer. Het was steenkoud op de kamer en beide waren we niet in goede doen door een opkomende verkoudheid waardoor beffen en pijpen een moeizame aangelegenheid werd. Om de haverklap stoppen om voldoende zuurstof te krijgen. Omdat Leni qua vetlaag eerder doet denken aan een sprinkhaan dan een walvis, hebben we nog wat lakens bijgehaald.

Na het pijpen en beffen heb ik haar toch zeker zo'n 15 minuten liggen bonken maar dat is ondanks mijn goed doortrainde lichaam toch een Tour de Force". Kortom, om een lang verhaal kort te houden, ondanks de goede knuffelseks kon we de orgasme knop bij elkaar maar niet vinden. Desondanks heb ik weer een gezellige tijd met deze ieniemieniemuis doorgebracht. Om ons op te waremn zijn we samen lekker de sauna ingedoken. Is weer eens wat anders. Met de sociale verplichten jegens mijn ijsbeervrienden heb ik inderdaad verstek laten gaan. Volgende keer beter!
De rest van de verhalen volgt later want ik moet nu weer eerst aan de bak.

christiano
18 januari 2011, 20:37
Ik weet niet zeker of het dezelfde Leni is; ik ben 1 uur naar de kamer geweest met een zekere Leni. Ze zei dat ze van Roemeense afkomst was. Klein en zwart haar. Ik vond de sex prima, alleen ze vroeg na afloop 50 euro meer. Ook dringt ze zich op, maar dat kan ook aan mij liggen.

madiwodovr
3 maart 2011, 22:50
Dinsdag 1 maart 2011, klokslag 20.00 uur stappen wij uitgedorst in berenpak de huiskamer binnen. Aklimatiserend met een overheerlijk welverdiend pilsje, neergestreken in één der rode banken aan uwer linkerhand bij binnenkomst. Louter bekomen van de tocht over de Duitse autosnelwegen na een lange werkdag, maakt mijn compaan aanstalten zich te prepareren in de Kino. Mij alleen latend als aangeschoten wild in de huiskamer, op de rode bank. :bibber_2:

Saabie was de hoek nog niet om of daar kwam Leni al aan gemarcheerd. Ik kreeg de kans niet eens om haar eens even op m'n dooie gemakje van afstand te aanschouwen, want mevrouw zat al naast me... Nou ja, wat heet, zeg maar rustig half op me. :smile2: Daar ik op en top gefocust was en de laatste weken in topvorm verkeer, duurde het ook niet lang of de hand van Leni zat onder mijn berenvel te schuivelen langs een oprukkende artillerie. Het duurde dan ook niet lang of het afweergeschut stond in positie en was behoorlijk op scherp gezet. Reden temeer om maar eens even een deurtje verder te kijken of een kogel kon worden afgevuurd.

Eenmaal op de kamer aanbeland verliep eea heel smooth. Mij werd gevraagd wat ik allemaal wilde en hierop antwoordde ik dat ik gewoon het normale verwachtte. Heel dom vroeg ik natuurlijk ook wat zij dan allemaal wilde... hahaha... 'alles'. Ja dat zal best, maar daar ben ik niet voor in. Ik dacht nog: commercieel dametje.
Door het verrichte voorwerk op de bank, was er weinig tijd nodig om in de stemming te komen. Beetje zoenen, strelen en huppa... There we go. PMC was prima en vervolgens NMC ook. Geen op- of aanmerkingen hierover. Nadien nog even leuk gebabbeld, maar herhalingsgevaar is niet aanwezig. Wat mij betreft was zij gewoon één van de zovelen. Zeker niet slecht, maar niet bijzonder genoeg.

Badslippers
24 april 2011, 17:54
Na de actie met Jessy vertrek ik naar het bubbelbad om de boel effe te laten "Jet Streamen" en al vrij snel komt Leni me gezelschap houden. Dit kleine duiveltje is niet ieders "Cup of Tea" maar ik heb er altijd goede sessies mee. Soms neuken we de pannen van het dak (heeft "Living Room" trouwens een pannendak?) en de andere keer liggen we maar wat te ouwehoeren en een beetje te flirten en te bekken. Omdat ik mijn sessie er net heb op zitten ben ik meer in voor dat laatste en we vertrekken naar de kamer. En inderdaad, het begint met wat prietpraat. "Wat heb jij de afgelopen weken uitgevreten?", Je kent dat wel. Maar zoals ik bij de recensie van Jessy al schreef, ik had al zo'n drie weken geen saunaclub van binnen gezien. Gevolg: na wat gekletst werd ik toch wel geil van dit kleine mokkel en dat voelde ze aan.

Omdat Leni van alle markten thuis is, kies ik nu voor de "GFE" variant. Geil kussen en langzaam wippen. Het hele orale gedeelte overgeslagen en maar pompen op dat graatmagere lijf van haar. Heerlijk om dat hoogtepunt net even uit te stellen en dan weer rustig verder hengsten en te vozen totdat je op dat punt komt van: "Shit, nu kan ik niet meer terug" en de sperma uit je lul knalt. Aangenaam anderhalf uurtje samenzijn en de beurs van deze straatkat weer wat gespekt. Want uiteindelijk geldt: "Pecunia Non Olet"

Pistol Pete
30 april 2011, 02:03
Leni is (door mij) gespot op vrijdag in FKK Planet, gisteren zag ik haar nog in Living Room. Of ze in Planet bijft is mij onbekend.

sunny
6 mei 2011, 00:52
jetzt ---> PHG

Badslippers
15 mei 2011, 18:32
jetzt ---> PHG

Ze heet in "Planet Happy Garden" Sonja.

Deze kleine sprinkhaan heeft blijkbaar haar eigen "Fuck Tour" georganiseerd want het nomadenbloed blijft maar door dat tengere lijf stromen. Vanuit "LR" eerst naar "FKK Planet" gehopt om vervolgens bij "PHG" haar tenten op te slaan. Haar service heeft er niet onder te lijden gehad net zo min als haar onverzadigbare honger naar Euro's. Ik had haar beloofd om haar mentaal, fysiek en financieel te ondersteunen als ze in "PHG" zou arriveren. Ik moet zeggen, het is toch wel een apart wijf. Graatmager, klein, apart gezicht, heel lang haar, mooie ogen en zo doortrapt als een Roma zigeunerin. Zeg dat niet tegen haar want ze draait je nek compleet om met haar kleine klauwen.

Zo in de namiddag heb ik met haar kamer 1 gereserveerd. Ik had behoefte aan pure ontspanning en zij kan dat bieden als geen ander. Het veelgeprezen "GFE" heeft ze goed in de tengels zitten en het is altijd weer een aparte ervaring om dat tengere lijf van top tot teen af te lebberen. Haar tieten zijn iets minder maar haar poes en kakgat mag ik graag uitlikken. En het standje waarbij zij in "Reverse Cowgirl" je pik in haar kont laat verdwijnen is meer dan geil. Als ze zich tenslotte voorover buigt en ik frontaal tegen mijn telkens weer verdwijnende pik in de reet kijk, is het gauw gebeurd. Geile sessie en dit geslepen zigeunerwijf weet voor zichzelf ook altijd wel een hoogtepunt in de wacht in de vorm van een aangename financiële vergoeding. En gelijk heeft ze!

egon, Dr. Rammler
16 mei 2011, 01:40
:hop::a_alarm13:

Badslippers
21 augustus 2011, 11:04
Deze kleine sprinkhaan heeft blijkbaar haar eigen "Fuck Tour" georganiseerd want het nomadenbloed blijft maar door dat tengere lijf stromen. Vanuit "LR" eerst naar "FKK Planet" gehopt om vervolgens bij "PHG" haar tenten op te slaan.

En nu is ze weer in "Park Sauna Residenz" te bewonderen zo liet ze me weten.

MiniME
21 augustus 2011, 11:26
Inderdaad was ze driftig aan het rondflirten in PSR deze Sonja (zo heet ze ook in PSR). Leuke lolita looks, echt Mauriceyep-meisje...........en ik kende haar ook ergens van, maar kon het niet direct plaatsen...........nu ik dit draadje lees weet ik het weer.............3 jaar geleden uit GT! :cool:

Ze stond nog wel op mijn to-do list, maar als ik het zo lees, weet ik dat zo net nog niet. Had ook niet echt chemie met haar tijdens een praatje, maar goed, S&F natuurlijk weer wel, en dat zegt mij voldoende! :biggrin:

seksenfun
21 augustus 2011, 14:41
Ja, sinds ze weg is bij LR ben ik haar niet meer tegengekomen. In Planet heeft ze niet lang gewerkt en daar kom ik niet alle dagen. In PHG zal je mij écht niet veel meer zien.
Ineens stond ze achter mij toen ik buiten op het terras van het restaurant aan de visvijver wat aan het eten was. Een blij weerzien na haar lang niet meer gezien te hebben. Ze heeft me niet echt losgelaten gisteren maar heeft toch nog moeten wachten tot een uur of half zes vooraleer ik er een uur mee naar kamer zou gaan. Ik had heel wat andere vrouwen op mijn to do-lijstje geprikt maar op haar eigen geile manier wist ze me toch zo ver te krijgen.

Op de kamer weer eens een sessie beleefd die tot de betere behoort. Sonja is eigenlijk in alles volleerd. Tongzoenen, pijpen, neuken.... Enkel voor een massage hoef je niet bij haar te zijn. Het is heel erg lang geleden dat ik nog zo lang en heerlijk geil het penetratiegedeelte heb beleefd. Op een gegeven moment mij maar helemaal laten gaan omdat ik stiekem op de klok in de kamer keer en zag dat we nog maar vier minuten van het uur verwijderd waren. Vroeger vulde ik 20' op met GFE-dingetjes maar tegenwoordig moet dat maar buiten de tijd, in de tijd: seks.

Sonja overweegt echter om terug naar PHG te gaan omdat ze niet zomaar met alle mannen (stinkebekken...) wil tongzoenen en het management daar streng op toekijkt in PSR :smoke:.

Big30
21 augustus 2011, 19:14
n.b. discussie over zoenen must of dame beslist verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27106-Zoenen-verplicht-of-dame-beslist

MiniME
21 augustus 2011, 21:45
n.b. discussie over zoenen must of dame beslist verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27106-Zoenen-verplicht-of-dame-beslist

Daar ging de discussie helemaal niet over, zoenen is nl een non-issue in PSR (waar dit draadje sowieso heen verplaatst moet worden) en juist het feit dat deze dame anders beslist (ik zoen niet met iedereen en dus ga ik binnenkort weg uit PSR) maakt het zeer relevant in dit draadje bij deze dame.

Pistol Pete
22 augustus 2011, 11:17
Overigens vreemd dat Sonja niet wil kussen nu ze veel andere dingen weer wel doet. Heeft Gondolas in haar geval dan wel gelijk dat kussen intiemer is voor een dame dan andere orale, anale en vaginale handelingen?

Badslippers
22 augustus 2011, 20:24
Daar ging de discussie helemaal niet over, zoenen is nl een non-issue in PSR (waar dit draadje sowieso heen verplaatst moet worden) en juist het feit dat deze dame anders beslist (ik zoen niet met iedereen en dus ga ik binnenkort weg uit PSR) maakt het zeer relevant in dit draadje bij deze dame.

Dat zij seksenfun toevertrouwt niet met iedereen te tongzoenen is relevante info en kan in dit draadje. De rest niet want dat is allemaal geleuter over stokpaardjes die de dame in kwestie onrecht aan doen m.b.t. haar service. Ze besluit "PSR" te verlaten. Klaar! Graag had ik info als ze weer ergens anders opduikt want de service van deze kleine geldwolf is van een zeer hoog nivo.

Voor zichzelf probeert ze altijd zoveel mogelijk euro's in de wacht te slepen door haar hele assortiment op te sommen. Dat opsommen laat ze bij bekende ijsberen achterwege maar nog steeds probeert ze je het geld uit de zak te kloppen. Tja, dat zit gewoon in het bloed van die kleine zigeunerwijfjes.

Prettig om te horen dat ze haar tong niet in elke walmende gore ijsberenbek steekt. Dan sta ik er goed op bij haar maar ja, als dank lik ik ook altijd haar nauwe poepgaatje schoon. En dan weer volop bekken natuurlijk. Lekker voor degene die na me komt! Inderdaad JW heeft het met terugwerkende kracht toch bij het rechte eind!!! Ik wacht de volgende "Transfer" wel af.

Nu even serieus. Zoals gemeld levert Leni uitstekende "All Round" service waar weinigen aan kunnen tippen. Het is wel een apart typje die niet bij ieder in de smaak zal vallen. Maar als je iemand zoekt die het allemaal in haar pakket heeft zitten (en als je bek schoon is!) dan zul je bij deze kleine dreumes niet teleurgesteld van de kamer komen.

seksenfun
29 augustus 2011, 23:27
Afgelopen zondag was Sonja (ex-Leni) een beetje verrassend nog in PSR. Ze vertrouwde me toe dat ze weer naar PHG zou vertrekken, vorige keer. Ze vertelde me echter dat ze zich steeds beter voelt in PSR. Ik zie haar graag, ik heb haar graag en ik kan op 1 hand de dames tellen die een man zo geil krijgen, zoals Sonja dat kan. Toch was het zondag in zekere zin een ideale dag voor mij in PSR. Geen van mijn vriendinnetjes aanwezig. Wel exen zoals Serena. Eindelijk zonder veel moeite wat nieuwe dames aan de tand voelen. Dat was een mooie gedachte maar niet veel later vernam ik van een beer dat Sonja binnen gekomen was en al direct naar mij vroeg. Nog een beetje later kwam ze de lounge binnen toen ik daar zat en komt goeiedag zeggen. Op een heel normale manier. Zonder verleiding, zonder veel franjes, zonder ondeugend gefriemel, zonder.... Dat duurde natuurlijk niet lang. Al snel wat kusjes, haar benen over mijn benen en nog ietsje later begon ze me te berijden. Toen ze me ook nog eens lekker wou binnendraaien liet ik haar weten dat ik me voorgenomen had om vandaag niet met haar te gaan kameren. Eigenlijk is het erg verklaarbaar, ze geloofde er niets van en zou nog maar eens als de sterkste uit de strijd komen. Dat was buiten mijn nieuwe vlam Melanie gerekend. Hoe moe ik ook was vandaag, met haar wou ik zeker gaan én eerst. Ondanks mijn duidelijke voornemen die ik bekend maakte aan Sonja, gaf ze niet af en zei ze ook doodleuk dat ze me niet gerust zou laten en voor het bijltje zou laten gaan.
Een mens zou vanalles kunnen zeggen maar ik moest wel heel eerlijk zijn want met een stijve lul vertellen dat je geen lust hebt... is vrij moeilijk, nietwaar?
Ik kreeg haar met enige moeite weer naast mijn schoot en ging richting HWP. Ze wou er graag bij komen zitten maar ik wou alleen in de pool. Ze liet me gaan, met een traantje.
Dat traantje kwam een vijftal minuten later troost zoeken bij mij, jawel, in de HWP. Wie Sonja een beetje kent, weet wel dat ze ook in de HWP niet twijfelt om wat dan ook te doen om een man geil te krijgen. Ze lukte daar natuurlijk behoorlijk in. Een Duitse beer zocht veiligere oorden op. Wat ze ook deed, ik was nog altijd de sterkste. Ik zou dat vandaag trouwens heel de dag blijven. Chapeau voor mezelf. Sonja op haar beurt verdient het wel om weer even bovenaan de lijst dames van PSR te staan.
Net voor ik naar huis wilde gaan, kwam ze nog even een babbeltje maken en kreeg ik nog een innig afscheid :smoke:.

seksenfun
5 september 2011, 20:12
Leuke lolita looks.
Ze stond nog wel op mijn to-do list, maar als ik het zo lees, weet ik dat zo net nog niet.

Ik begrijp je niet zo goed. Ik kan er hélemaal niet bij dat jij haar laat ontglippen. Wat wil je dan nog meer? Bij "service" kan je bij haar eindeloos zijn. FT, anaal, MMT, vingeren, lotuskus.... Geile vettige opwindende seks in een GFE+++-kleedje gestoken. Tongzoenen als je vriendinnetje (en niet willen ophouden), pijpen als de beste en lekker meeneuken.

Of zoek je extra's zonder extra financiële transacties te moeten verrichten? Dan ben je bij haar aan het verkeerde adres, als je zo begint. Eerlijke assertieve mannen krijgen bij haar toch het maximum eruit tegen gunstige prijs :smoke:.

seksenfun
12 september 2011, 21:26
Grote afwezige (net als al mijn vriendinnetjes in PSR) dit weekend. Zij speelde met PHG in haar hoofd. Zou ze daar nu weer uithangen :smoke:?

MiniME
14 september 2011, 10:19
Sonja is weer (even?) in PSR. Zoals gezegd optisch echt een mooie lolita, en zoals door S&F al gememoreerd een dame met full service pakket!

Dat full-service niet persé leidt tot een super goede sessie is bekend, en ook Sonja laat dit weer eens zien: technisch is het allemaal ok, en als je wilt kun je er wel een PSE uithalen (voor sommige ijsberen zoals S&F is dat voldoende) maar voor de ijsberen die een GFE zoeken is ze helaas te afstandelijk en te profi.

seksenfun
14 september 2011, 19:41
Spreek je nu uit ervaring of is het gewoon jouw overtuiging (= eigen waarheid)?

Ik ben er al zó dikwijls mee geweest en had van het eerste kamertje een superklik en super GFE, nu nog altijd. Als je uit ondervinding spreekt, zeg dan gewoon dat je geen bijzonder klik met haar hebt (wat overigens geen enkele dame met iedereen kan en andersom).

Noot: je zou me nu al beter moetn kennen en zeer goed moeten weten dat "gewoon" niet goed genoeg is voor mij, dus "gewoon" een PSE-sessie is niet goed genoeg voor mij (zelfs een "niet-gewone" PSE-sessie is onvoldoende voor mij) :smoke:.

Badslippers
14 september 2011, 20:50
Sonja is weer (even?) in PSR. Zoals gezegd optisch echt een mooie lolita, en zoals door S&F al gememoreerd een dame met full service pakket!

Dat full-service niet persé leidt tot een super goede sessie is bekend, en ook Sonja laat dit weer eens zien: technisch is het allemaal ok, en als je wilt kun je er wel een PSE uithalen (voor sommige ijsberen zoals S&F is dat voldoende) maar voor de ijsberen die een GFE zoeken is ze helaas te afstandelijk en te profi.

Ik ken haar zo'n anderhalf jaar. De eerste sessie was er een van klant/dvp. Ik zocht seks en zij leverde dat waarbij ze keurig netjes haar aanbod plus prijsopgave opsomde. Ze probeerde er zoveel mogelijk uit te slepen en ik had daar geen problemen mee omdat het transparant was. De seks was zonder meer goed maar wat me opviel was dat ze in staat was om de welhaast perfecte illusie neer te zetten. De illusie van: "Jij bent de enige kerel met wie ik het doe en dat zul je weten ook"

Daarna heb ik nog vele malen van dit commercieel wijf met topservice kunnen genieten. Vaak lagen we gewoon wat in elkaars armen zonder dat we naar de kamer gingen. Het kostte niks, zij investeerde en ik genoot. Natuurlijk wist ik dat ze honderden mannen neukte maar haar specialiteit is juist dat ze je het gevoel, de illusie, geeft dat jij de enige bent. Nogmaals seks met deze vrouw is van een zeer hoog nivo. Tot mijn grote spijt zal ik een hele poos niet meer met haar kameren maar dat heeft niks met slechte seks te maken, sterker, het werd een beetje te goed! Bovendien ben ik geen liefhebber van "nose candy"

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

MiniME
14 september 2011, 23:07
Spreek je nu uit ervaring of is het gewoon jouw overtuiging (= eigen waarheid)?

Ik ben er al zó dikwijls mee geweest en had van het eerste kamertje een superklik en super GFE, nu nog altijd. Als je uit ondervinding spreekt, zeg dan gewoon dat je geen bijzonder klik met haar hebt (wat overigens geen enkele dame met iedereen kan en andersom).

Noot: je zou me nu al beter moetn kennen en zeer goed moeten weten dat "gewoon" niet goed genoeg is voor mij, dus "gewoon" een PSE-sessie is niet goed genoeg voor mij (zelfs een "niet-gewone" PSE-sessie is onvoldoende voor mij) :smoke:.

Zoals je in mijn DISCLAIMER (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=143178&postcount=1)kunt lezen zijn alle zaken die ik schrijf persoonlijke eigen ervaringen (en hiermee mijn zeer subjectieve eigen waarheid :cool:).

Blijkbaar zijn BS en jij wel gevoelig voor haar "maniertjes", maar net als madiwodovr had ik gewoon een redelijke sessie, met veel goede techniek, maar teveel profi gedrag (inclusief aanprijzing van al haar "extra opties" plus bijbehorende prijzen).. Ze probeert wel een illusie te creeren, maar het is zo doorzichtig, dat het (bij mij en blijkbaar ook madiwodovr) juist averechts werkt. Mogelijk dat, net als bij BS, een volgende meer GFE gaat geven, we gaan het zien.

seksenfun
18 september 2011, 14:47
Leni behoort nog tot de "oude garde" van de saunaclubdames. Hiermee wil ik niet stellen dat ze oud is maar dat ze inderdaad nog "maniertjes" heeft die velen nu niet meer kennen. Leni doet haar werk zoals het hoort. Ze doet er gewoon nog wat voor. Leni is één van de weinige dames die heel veel pre and after sales geeft aan haar klanten, zélfs al voelt (en weet) ze dat je die dag niet met haar gaat kameren. In die sales gaat ze trouwens op dat moment erg ver. Het blijft niet bij een praatje en een kusje.

Leni heeft daarbovenop nog de gave om mannen erg geil te kunnen maken. Hiervoor neem ik als goed voorbeeld het voorval met een berenvriend. Hij valt niet op die fijne slanke kleine types en je moet hem met rust laten als hij voetbal aan het kijken is (op dat moment mag je doen wat je wil, z'n ding zal niet werken). Leni is dus lang niet zijn type. "Te lelijk om doet te doen", om het sterk uit te drukken. Leni wist/weet dat niet: Leni maakte hem zo geil als wat tijdens de voetbalmatch :smoke:.

Bosco
26 september 2011, 21:02
=> Terug in happy. Volgens eigen zeggen zal ze er voorlopig ook blijven. Maar hoelang dat is :confused:

Big30
26 september 2011, 21:30
=> Terug in happy. Volgens eigen zeggen zal ze er voorlopig ook blijven. Maar hoelang dat is :confused:
Ik zal geen flauw grapje maken :). Yep zag haar ook vrijdag. Neem aan dat ze in PHG weer Sonja gedoopt is, zal wel.

Overigens ze leest hiermee en denk dat ze volgende week Woensdag niet in Happy zal zijn :biggrin: (Dit was mijn zeeeeeeeeer flauw grapje ... .)

(Ze is en dat is de waarheid alleen in PHG omdat ze Badslippers heel erg mist, dat is gewoon de waarheid, ik lieg nooit!)

Badslippers
26 september 2011, 22:57
=> Terug in happy. Volgens eigen zeggen zal ze er voorlopig ook blijven. Maar hoelang dat is :confused:

Dodelijk voor mij. De afstand Venlo - Lohmar Durbusch vormde een mooie natuurlijk buffer om deze doortrapte maar ook lieve zigeunerin op afstand te houden. En dan te bedenken dat die idioot van een SFL "PHG" twee keer in het routeschema heeft opgenomen. En als "Wingman" mag ik niet verzaken want dan is die functie weer voor de Killer-Bull.

egon, Dr. Rammler
27 september 2011, 06:35
"dat die idioot van een SFL "PHG" twee keer in het routeschema heeft opgenomen." :roll3::hah::smile2:
gut gesprochen

MiniME
1 oktober 2011, 17:01
En vandaag weer in PSR. Kortom: blijft voorlopig nog wel even in beide clubs actief (en ze zal zich dan geconformeerd hebben aan de bekende huisregels :-)).

seksenfun
1 oktober 2011, 20:14
. Ze doet véél meer dan de basis huisregels :smoke:. Als enige tothiertoe slaagde ze er overlaatst in om een voetballiefhebberbeer weg te halen zo geil als wat bij de voetbalmatch, toppunt: zij is niet zijn type, dat zegt genoeg.... :smoke:.

Big30
2 oktober 2011, 02:44
En vandaag weer in PSR. Kortom: blijft voorlopig nog wel even in beide clubs actief (en ze zal zich dan geconformeerd hebben aan de bekende huisregels :-)).
Ben ik nu gek (iedereen zegt JA :biggrin:)?
Ik dacht toch echt haar vandaag dus gisteren in PHG gezien te hebben. OK, Fata Morgana of zonnesteek dus :tongue:.

Bosco
2 oktober 2011, 08:21
Ben ik nu gek (iedereen zegt JA :biggrin:)?
Ik dacht toch echt haar vandaag dus gisteren in PHG gezien te hebben. OK, Fata Morgana of zonnesteek dus :tongue:.

@Big, we hebben dit Bulgaarse opdondertje gezien gisteren.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15963-Nora-(Bulgaarse)-ex-Leni-PSR-ex-Simona-LR

Dit Bulgaarse opdondertje ( van dit topic ) zit zoals MiniMi zegt, weer in PSR.

egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 10:04
Sonja, Leni, Simona.........ist doch alles gleich !! wo ist sie denn nu wirklich ? Jungs ich glaube ihr müsst das Trinken aufhören !!! :gruebel::biggrin::roll3:

Dalton
2 oktober 2011, 14:10
EGON vrijdag en zaterdag was ze in HAPPY maar sommige halen LENI en SIMONA door elkaar.
SIMONA uit LR was in HG de laatste 2 dagen.

Big30
2 oktober 2011, 15:35
@Big, we hebben dit Bulgaarse opdondertje gezien gisteren.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15963-Nora-(Bulgaarse)-ex-Leni-PSR-ex-Simona-LR


Yep klopt zoals Dalton ook al zei heb de 2 verwisseld!

seksenfun
25 december 2011, 13:30
Wat een verwarring allemaal.

Ex-Nora, Simona (LR), nu Leni hopt rond in vele clubs waaronder Planet, PHG....
EX-Leni (LR), nu Sonja zit alvast de meeste weekends in PSR.

De mods zien maar wat ze met deze up date doen :smoke:.

Dalton
26 december 2011, 02:45
Wat een verwarring allemaal.

Ex-Nora, Simona (LR), nu Leni hopt rond in vele clubs waaronder Planet, PHG....
EX-Leni (LR), nu Sonja zit alvast de meeste weekends in PSR.

De mods zien maar wat ze met deze up date doen :smoke:.

SIMONA uit LR is onderweg naar BULGARIJE maar eerst een paar dagen in OOSTENRIJK geweest bij haar zuster.

Badslippers
26 december 2011, 22:59
SIMONA uit LR is onderweg naar BULGARIJE maar eerst een paar dagen in OOSTENRIJK geweest bij haar zuster.

Ik ken ze gewoon als Leni en Simona uit "Livingroom". Heb ze beide al maanden niet meer gezien. Echte zwerfkatten, doortrapte zigeunerwijven, geil, top service en als je ze een beetje kent zeer aaibaar en lief. Maar het blijven zakenvrouwtjes en gelijk hebben ze.

seksenfun
18 januari 2012, 20:14
Hopt graag maar blijft minstens tot aanstaande zaterdag in PSR. (Een tip voor badslippers omdat hij mij altijd zo bekritiseerd) :smoke:.

seksenfun
18 januari 2012, 20:20
Een uur met Sonja op kamer geweest afgelopen dinsdag waarvan zowat de helft besteed aan het eigenlijke neukwerk. Nu zij, dan weer ik wat werken, wat standjes afwisselen (moeilijke vermoeiende en makkelijke). Ik kan me niet veel sessies voor de geest halen waar ik zo intens genoten heb van de daad. Na lang, mezelf niet meer kunnen controleren en gekomen, lange tijd nadat zij al was gekomen. Ik ken haar al wat langer (jaren en jaren) en ben dus vrijwel zeker van wat ik zeg (ik zeg dat overigens niet snel). Enige tijd ervoor had ik ze trouwens al eens van mijn lul moeten duwen of ik was al veel eerder gekomen en dat wou ik persé niet. Ik denk dat ik de sessie in een top 3 van de afgelopen 30 jaar mag klasseren.

Natuurlijk vooraleer de eigenlijke daad begon weer de gehele andere revue gepasseerd van innig en lang tongzoenen (ook na rimmen etc.), vingeren, beffen, 69....

Ik had mezelf beloofd om haar niet meer te daten, wegens veel te gevaarlijk. Ik heb dat 1,5 maand volgehouden. Gisteren dus mezelf gebuisd.

Wat doet ze toch? Hoe doet ze het? Eva, Sibyl, Julia en Sonja: ze riepen alle 4 op mij. Sonja won de verleidingsstrijd met glans :smoke:.

Badslippers
18 januari 2012, 20:41
[ . . . ]
Ik had mezelf beloofd om haar niet meer te daten, wegens veel te gevaarlijk. Ik heb dat 1,5 maand volgehouden. Gisteren dus mezelf gebuisd.

Dan heb ik mezelf toch beter onder controle. Jonge dame al een poos niet meer gezien. Bedankt voor de aanwezigheidstip.


Wat doet ze toch? Hoe doet ze het? Eva, Sibyl, Julia en Sonja: ze riepen alle 4 op mij. Sonja won de verleidingsstrijd met glans[ . . . ]

Een der besten in haar klasse zowel in de kamer als daarbuiten. Zij beheerst het spel der verleiding als geen ander. Ik betreur nog steeds dat Leni (zoals ze daar heette) "Living Room" verlaten heeft. Van de andere kant is het voor mij beter dat ze nu wat verder weg zit. Sonja is een zeer aparte opvallende verschijning die een welhaast perfecte illusie weet neer te zetten. Ook de aandacht voor en na de sessie is uitermate aangenaam. Een dame die de vloer aan veegt met de minimum-service-eisen die "PSR" stelt. Zij heeft geen opgelegde eisen nodig om de kamersessie tot een succes te maken. Maar het blijft een kleine geldwolf! Laat dat een waarschuwing zijn voor beginnende ijsberen.

seksenfun
18 januari 2012, 21:03
Wij maken steeds afspraken over de prijs voor we op kamer gaan. Eigenlijk kennen we "onze" prijs vanbuiten. Beginners mogen háár niet kwalijk nemen dat ze alle extra's "per stuk" aanrekend. Dan had je die extra's maar moeten kunnen laten vallen. Als je echter meermaals met haar gaat kameren en er is een bepaalde klik dan geeft ze graag een voordelige all-in prijs (die enkel voor mij geldt: :hammer: haar woorden).

Ze was afgelopen dinsdag gekleed in een zwart latex kleedje wat haar nog aantrekkelijker maakte. Haar haar is nu lichter (zoiets tussen matig-donkerbruin met wat licht bruine en zeer licht rossige schijn). Het staat haar mooi en geeft haar weeral iets speciaals :smoke:.

christiano
8 maart 2012, 21:08
Ik ben met Sonja naar de geweest. Op zich een goede kandidate om lekkere sex mee te beleven. Ze doet graag tongzoenen, pijpen zonder condoom etc. Wel rekent ze wat meer in euro´s. Overigens is het een hele mooie club.

MeesterMixer
19 maart 2012, 12:09
Optisch zeer mooi, maar erg profi, met name door het continu "pushen" voor extra's. Ook bij het afrekenen is ze duidelijk niet klant- maar geld- (en dus korte termijn) gericht en rond ze spontaan de bedragem flink naar boven af..........tsja...........

Megaboob
6 februari 2013, 23:05
Deze Sonja wist mij na veel teasen in de wellnessruimte te verleiden tot een sessie. Ze maakte een praatje, ging mee in de sauna, ging mee in het bubbelbad, ging wat te drinken voor me halen, etc etc. Hoewel ze optisch niet mijn type is, heeft ze mooie ogen, en door alle aandacht ging ik uiteindelijk dan toch voor de bijl. Technisch gezien was de sessie en sex in orde, ze doet alles wat ze moet doen, maar er sprak weinig gevoel uit, en ik had dan ook moeite om op dreef te komen. omdat ze geen mooie borsten heeft, maar eerder wat slappe theezakjes, was het optisch ook niet een superstimulans voor me. maar goed ook dat kan wel eens goed zijn, verandering van soijs zullen we maar zeggen. Dus uiteindelijk in missio de boel wel afgemaakt, en naar tevredenheid. Kussen en pijpen ded ze dus ook goed, maar niet uitmuntend, dara had ik iets meer van verwacht na het "voorspel" in de whirlpool, dat was wel zeer "heet".

Ze probeerde me inderdaad te verleiden tot een ft, of anaal, maar dat zat er niet in bij deze sessie, dus 50 euro betaald, en vriendelijk bedankt voor de geleverde diensten! Geen herhalingsgevaar voor mij vanwege de optiek.

Dalton
7 februari 2013, 00:34
Dan had je beter haar zuster kunnen hebben MEGABOOB die had een paar grote tieten en flinker dan SONJA(LENI in LR).
ISHA vroeger in HAPPY gewerkt samen met ZOY en later nog in LR.

seksenfun
7 februari 2013, 20:17
Deze Sonja wist mij na veel teasen in de wellnessruimte te verleiden tot een sessie. Ze maakte een praatje, ging mee in de sauna, ging mee in het bubbelbad, ging wat te drinken voor me halen, etc etc. Hoewel ze optisch niet mijn type is, heeft ze mooie ogen, en door alle aandacht ging ik uiteindelijk dan toch voor de bijl. Technisch gezien was de sessie en sex in orde, ze doet alles wat ze moet doen, maar er sprak weinig gevoel uit, en ik had dan ook moeite om op dreef te komen. omdat ze geen mooie borsten heeft, maar eerder wat slappe theezakjes, was het optisch ook niet een superstimulans voor me. maar goed ook dat kan wel eens goed zijn, verandering van soijs zullen we maar zeggen. Dus uiteindelijk in missio de boel wel afgemaakt, en naar tevredenheid. Kussen en pijpen ded ze dus ook goed, maar niet uitmuntend, dara had ik iets meer van verwacht na het "voorspel" in de whirlpool, dat was wel zeer "heet".

Ze probeerde me inderdaad te verleiden tot een ft, of anaal, maar dat zat er niet in bij deze sessie, dus 50 euro betaald, en vriendelijk bedankt voor de geleverde diensten! Geen herhalingsgevaar voor mij vanwege de optiek.

Waarschijnlijk was jij ook haar type niet :roll3:. De meeste mannen maakt ze botergeil op kamer :smoke:

Dalton
7 februari 2013, 21:56
Waarschijnlijk was jij ook haar type niet :roll3:. De meeste mannen maakt ze botergeil op kamer :smoke:

Sorry S&F maar dat is geen dame om geil op te worden,alleen als je anaal wilt daar is ze zeer goed in en kan je leuter niet dik genoeg zijn.
Dat werd me verteld door een bulgaarse vriend van haar.
Ik ben zelf eens met haar de kamer op geweest in LR maar eenmaal op de kamer schrok ik me rot toen ze zich uitgekleed had,mijn leuter zakte gelijk tot het nulpunt.
Jammer dat ik geen anaal doe anders was het misschien nog gelukt want dan zie je de voorkant niet.
Ik vind alleen de rose sappige kutjes lekker en de rest kan me gestolen worden.
Ieder zijn smaak.

Badslippers
8 februari 2013, 18:47
Megaboob wat flik je me nou kerel. Dit is totaal geen Megaboob dame. Eerder het volstrekt tegenovergestelde. Inderdaad tietjes als theezakjes. Doch ik moet bekennen dat ik met deze chick ongelooflijk goeie seks heb gehad. Vooral het pre salen. Intens tongzoenen en op de kamer mocht ik alles doen. En inderdaad, ook anaal in dat enge kutje. Zo'n half jaar geleden trof ik haar weer eens in LR en haar herkenningslach was onvergetelijk zo mooi sprankelden haar ogen. Maar het is ook een regelrechte geldwolf en van wat nose candy is ze ook niet vies. Nogmaals de seks met haar was onvergetelijk. Volgende keer moet je toch maar een ander wijfje kiezen.

egon, Dr. Rammler
9 februari 2013, 16:05
Megaboob wat flik je me nou kerel. Dit is totaal geen Megaboob dame. Eerder het volstrekt tegenovergestelde. Inderdaad tietjes als theezakjes. Doch ik moet bekennen dat ik met deze chick ongelooflijk goeie seks heb gehad. Vooral het pre salen. Intens tongzoenen en op de kamer mocht ik alles doen. En inderdaad, ook anaal in dat enge kutje. Zo'n half jaar geleden trof ik haar weer eens in LR en haar herkenningslach was onvergetelijk zo mooi sprankelden haar ogen. Maar het is ook een regelrechte geldwolf en van wat nose candy is ze ook niet vies. Nogmaals de seks met haar was onvergetelijk. Volgende keer moet je toch maar een ander wijfje kiezen.

gut gesprochen BS, kann ich bestätigen

Megaboob
9 februari 2013, 17:25
Bedankt voor bovenstaande reacties. Tja, megaboob heeft weer eens wat anders/nieuw geprobeerd, en probeert ook eens vand e gebaande paden af te dwalen want alleen mokkels met liters siliconenen in zich is niet ijsbeervriendelijk/leesbaar genoeg voor de massa, en dus waag ik me ook af en toe eens aan een girl next door type met natuurlijke cupjes in een formaatje wat ik al tijden niet meer heb gehad. Vandaar bovenstaande Sonja dus, die inderdaad en meesteres was in het pre-salen.

Zoals badslippers vind ik het ook weel eens spannend en leuk om eens iets totaal anders te proberen, en dat is me deze keer dus gelukt.

Megaboob

Wijze grijze
14 april 2013, 22:53
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=310790#post310790

Echter, zoals zo vaak in het leven, liep het anders dan gepland. Rudi_NL had van me afscheid genomen en was overduidelijk naar Michelle gelopen en ik wachtte. En wachtte, en wachtte. Lang geleden dat ik op een vrouw heb moeten wachten. Ik begon dus ondertussen een gesprekje met 2 Bulgaartjes die aan het jagen waren. Het gesprekje ontaardde al snel in wat verbaal uitdagen en grappen maken, totdat de kleinste en rankste van de twee besloot op mijn uitdaging in te gaan.

Naam : Sonia
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 29
Haarkleur/-lengte : Zwart opgestoken. Anders halflang sluik
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : klein slank, 45 Kg maat 32/ slappe A-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: 69/ PZC/ NMC/ TZ/ EL
Voordelen: Zeer goede presales in jacuzzi
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Ik had Sonia namelijk uitgedaagd haar bikini uit te doen en spiernaakt bij me in de jacuzzi te komen zitten en dan zouden we wel zien wie van ons twee er het eerst schuchter zou reageren. Opgejut door haar collegaatje voegde Sonia niet alleen de daad bij het woord, maar kwam met haar kleine poesje zowat in spagaat op Wijze Stijve zitten. WTF, heftig man. Dat zijn nog eens professionele presale activiteiten. Die laat er geen gras over groeien. Met open ogen en haar neus zowat tegen me aangedrukt, begon ze met een bare pussy slip ’n slide sessie in het bubbelbad. Ik wist niet hoe ik het had. Sonia wist heel goed wat ze deed, want ze had het wel goed onder controle en masseerde Wijze Stijve lekker onder de waterspiegel. Tongzoenen erbij van jewelste en het had niet veel gescheeld of ik had er public action (hoewel; er was op dat tijdstip geen publiek meer aanwezig in het wellness gedeelte, Fußball op TV!) van gemaakt. Na een tijdje kwam Michelle eindelijk even langs gelopen, zag mij en Sonia, schudde haar hoofd en haalde haar schouders op. Dus Sonia moest het gaan worden. Ik heb Sonia wel duidelijk laten merken dat ik geen gemakkelijke prooi was en dus lekker lang met haar in de jacuzzi geflikflooid. Ze wilde het misschien nog wel naar een hoger level tillen door me mee naar de bioscoop uit te nodigen. Dat hoefde echter niet want ik wilde het liever meteen op de kamer vervolgen en er dan misschien nog een laatste sessie met iemand anders tegenaan gooien. Op de kamer bleek Sonia inderdaad een lekker ongecompliceerd stoeipoesje te zijn, die lekker zoent en van knuffelen houdt, maar wildere actie ook niet uit de weg gaat. Al met al was het gewoon een lekkere eerlijke recht toe recht aan pornosessie. Niks mis mee. Ook vanwege haar uitstekende presales geeft dit een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

Badslippers
10 februari 2014, 13:28
Na wat omzwervingen weer in "Living Room" aangekomen.

Badslippers
10 maart 2014, 23:24
Na wat omzwervingen weer in "Living Room" aangekomen.

Nu met blonde lokken. Had haar bijna niet herkend.

seksenfun
11 maart 2014, 19:56
Toevallig vroeg ik me afgelopen weekend in PSR nog af waar ze zat en dat ik ze al lang niet meer gezien heb. Als ze daar blijft zullen we mekaar nog een veel langere tijd niet meer zien :smoke:.

seksenfun
24 maart 2014, 21:34
Terug in PSR beland, sinds afgelopen weekend. Het ultra slanke is er af (of net er bij gekomen). Ze heeft nu tieten en een kont (en pronkt ermee) :smoke:.

Badslippers
24 maart 2014, 22:01
Het ultra slanke is er af (of net er bij gekomen). Ze heeft nu tieten en een kont (en pronkt ermee) :smoke:.

Viel me ook op. Ik dacht zelfs heel even dat ze haar tieten iets had laten vergroten maar dat zal mijn vertroebelde blik wel zijn geweest want ik had m'n bril niet op.

Badslippers
3 mei 2014, 22:33
Gisteravond aanwezig in "Living Room". Ze probeerde me op allerlei manieren te 'versieren' en ik moet zeggen dat ze daar behoorlijk in slaagde. Ik vond haar aantrekkelijker dan vroeger. Volwassener, meer vrouw. Geen jong ding meer. Ze rook ook zo lekker. Ze kwam de hele tijd wat friemelen of op mijn schoot zitten maar ik had gewoon geen plannen meer om de kamer op te gaan. Bovendien was ze te "schlüsselgeil". Ik zei nog tegen Saabiejojo die als een perverse voyeur met een vochtig kruis naast me in de bank zat: "Vroeger was ik na 5 minuten de lul geweest. Toen kon ik me niet inhouden". Waarop hij zei: "Vroeger? Man, je was 10 minuten van de kamer en toen lag je er alweer op met dat blonde mokkeltje" Tja, dat klopte als een zwerende vinger.
Leni heet trouwens Lisa in "LR". Na een paar dagen gaat ze weer naar Zürich om daar haar geluk te beproeven.

Badslippers
2 oktober 2014, 11:38
Gespot in "Living Room" tijdens het "Oktoberfest". Ze zag er goed en opgewekt uit.

Dalton
2 oktober 2014, 14:19
BADSLIPPERS deze dame zal zo'n 32 jaar jong zijn en indien ze haar neus niet meer ophaalt zal ze er zeker mooier uitzien want ze was op haar 27ste al aardig afgetakeld met haar theezakjes en mager lijfje.
Verschrikkelijk zoals ze door de club liep om iedere keer weer haar neus te verwennen en niet alleen deze,die andere die bij haar was hetzelfde jammer want van leuke jonge dames werden het heksen.
Dat gebeurd er met je wanneer je geen maat weet te houden en vooral zoals sommige ijsberen die wijfjes vol stoppen met dat spul.

seksenfun
15 februari 2015, 13:22
Is zij momenteel actief in LR? Ze werkte de laatste maanden in PSR (toch zeker deeltijds dan). Nu zal ze echter nooit meer te zien zijn in PSR. Ik had dus graag een seintje ontvangen waar ze nu dan wel paradeert (en zal dit zelf uiteraard ook bekend maken als ik ze ergens anders zie) :smoke:.

Badslippers
15 februari 2015, 17:52
Ik heb haar zo'n drie maanden geleden in Living Room gezien. Ze zag er goed uit vond ik. Minder afgeleefd, ietsje steviger en vanzelfsprekend geil. Daarna niet meer gezien. Ik weet niet waar ze nu is.

seksenfun
15 februari 2015, 19:08
Klopt, laatste keer zag ze er in PSR erg goed uit, enkele weken geleden :smoke:.

seksenfun
1 maart 2015, 12:43
Toch weer gesignaleerd in PSR, eergisteren :smoke:.

Badslippers
11 april 2015, 21:51
Deze gehaaide sprinkhaan was vandaag weer in "Living Room" te bewonderen. Aan haar "pre-sales" kunnen veel dames een voorbeeld nemen. Hoewel je weet dat je met een regelrechte "Golddigger" te maken hebt, weet ze het toch zo te spelen dat ze "For the time being" jouw vriendinnetje is. Ik geloof dat het jaren geleden is dat ik nog eens met haar ging. Ze toont nu meer als een volwassen vrouw en zo beweegt ze zich ook door de club.

Samen in de bank gehangen, beetje kletsen, roken en "teasen". Ik wilde haar toch weer eens proeven. Half uurtje geboekt en naar volle tevredenheid liggen scharrelen. Ik weet niet wat ze met haar tieten gedaan heeft maar ze zagen er beter uit dan in het verleden. Kon echter niks zien van enig renovatiewerk. Kan ook zijn dat ze wat voller oogde. D'n Laef vond haar juist slanker maar die slaapmuts heeft in het dagelijks leven alleen met zeugen te maken dus die heeft daar geen kijk op. Voor GFE liefhebbers blijft zij een uitstekende keuze. Service is nog immer prima bovendien investeert ze veel om je binnen te halen. "Aftersales" ook prima. We schoten een paar minuten over het half uur. Vroeger had ze dan liggen bedelen bij het afrekenen. Nu was daar niets van te merken. Accepteerde probleemloos 50 piek. Ik heb haar een tientje fooi gegeven.

Conclusie: dame van de oude stijl. Geeft waar voor je geld. Een van de weinigen die in de publieke ruimte al vol aan de slag met je gaat. Geen loze praatjes maar gewoon doen en waarmaken.