PDA

Volledige versie bekijken : Nadine (Fun Garden)



harry
14 maart 2008, 09:56
Naam :Nadine

Nationaliteit / Taal : Duits/ (Keulen)

Leeftijd :21

Haarkleur/lengte : Blond / lang

Lengte :1.62

Postuur / Cupmaat :slank / C (superrrr)

Tatoeage / Piercing :Arschgewei

Service :PMC, NMC, beffen, massage

Extra : Niet nodig, haar schoonheid en 'pijp'-blik vergoed alles

Prijs : half uur/ 50 euri

harry
14 maart 2008, 11:09
Bij binnenkomst zag ik haar gelijk zitten op een van de rode bankjes; een beetje zelfverzekerde, ietwat arrogante blik maar bij nadere inspectie en de nodige blikken over en weer bleek toch dat ze kon lachen :D.

Op moment X naast haar gaan zitten en het is gewoon een lieve meid, en dat niet alleen ....ze is gewoon verschrikkelijk mooi !!! Dus na een gezellig gesprekje op de bank maar naar boven vertrokken alwaar ik confronteerd werd met een flashback!!! De andere PHG-ijsberen kennen haar wel : Lisa :luvlove:. Beneden had Nadine al kenbaar gemaakt niet te zoenen en dat ze pijpt met Gummie (correct, zoals het hoort)(de melding bedoel ik:cool:) Normaal gooi ik dan zo'n beetje m'n anker in de grond maar nu was ik op een of andere manier zo overdonderd door haar verschijning dat ik de beroemde sleutelvraag volmondig met " JA" beantwoorde!!! Nu terug naar de kamer waar Nadine zich voor m'n neus ontdeed van haar zwarte kledingstukje en al teasend haar knoopjes opende....twee prachtige tieten zagen het daglicht :plapper:!!
Gelijk aan Lisa ( PHG/GT) begon ze me vervolgens heerlijk te pijpen..zacht , hard, van onder tot boven incl. m'n ballen en dat alles terwijl ze me geil aankijkt met haar donkerbruine ogen........terwijl ik het opschrijf krijg ik nondeju alweer een paal in de broek!!! Ze bood me haar sappige jonge kutje aan om eens lekker uit te likken en ik had eigenlijk vier handen(en tong natuurlijk) nodig om haar aan alle kanten vast te pekken , te beffen en ook die zalige borsten te kneden. Nadat ik na de nodige standjes achter haar plaats nam en haar lekker hard neukte kwam ik echt ge-na-de-loos klaar :fuck: en bleek haar aftersales ook in orde : even nababbelen en knuffelen. Kortom, weer een SUPER ervaring rijker, ik geloof dat het beneden wel opviel want ik kreeg die smile niet meer van m'n kop af :smile2:.