Volledige versie bekijken : FKK Royal, Maintal, Algemeen
pedro28
15 maart 2008, 00:59
Ik heb deze week FKK Royal bezocht in de buurt van Frankfurt .
Een naar ik heb gehoord vrij nieuwe club en dat ziet er zo ook uit .
FKK-Royal
Bruno-Dreßler-Str. 4
63477 Maintal-Bischofsheim
www.fkk-royal.de
De foto's op de site zijn een vrij juiste weergave van de werkelijkheid . Ook de foto's van de meisjes .
10€ entree doch de drank wordt aangerekend bij het buitengaan .
De meest meisjes zijn van Roemeense , Bulgaarse of Poolse afkomst .
50€ voor half uurtje + 50€ voor FT . Opletten als je er de eerste keer gaat .
Eentje heeft me 100€ aangerekend voor half uurtje zonder FT .
De meisjes zijn jong en mooi en de meeste spreken een woordje Duits en Engels . Ook aan de entree spreekt men engels .
nadeel : heel veel Turkse en Pakistaanse klanten .
vrije jongen
12 mei 2015, 17:59
Voor ik naar Hessen afreisde had ik al wat geinformeerd over de kleine clubjes in de buurt en had te horen gekregen dat Royal in de avond wel de moeite waard is (ben in de grotere clubs ook wel dames tegengekomen die hier begonnen zijn). Om een uurtje of half tien vertrok ik vanuit FKK Rom en reed in een half uurtje naar Frankfurt (club licht in Maintal, maar je hebt letterlijk dezelfde afslag van de A66 die naar Frankfurt Centrum leidt). Club ligt vlak bij de snelweg op het welbekende bedrijventerrein. Van buiten zag het er allemaal nog best aardig uit, met ook een aardige (gevulde) parkeerplaats.
Binnen dien je 15 euro af te rekenen, waarbij drankjes extra moeten worden betaald en er geen eten is. Je kreeg zo een bandje met een kaartje die me meteen aan de RTC keten deed denken. Dat was niet het enige dat me daar aan deed denken, want de line up (een dame of 15) deed me daar ook enorm aan denken… behalve dan dat elke RTC ook een paar leuke/mooie dames heeft:frown:. Freude op zondag was een heel stuk beter en ook Dietzenbach in de buurt… ik ben na een minuut of 10 echt even aan een kerel gaan vragen wat de dames per half uur vragen: gewoon 50 euro, die dames in Dietzenbach dus 20 euro minder.
Nou ja, toch even gaan douchen (voor de rest alleen sauna en een soort voetenbad) en boven in de bar gaan zitten. Ingericht met nep luxe en ik had binnen no time een natte tongzoen van een Hongaarse te pakken. Ze sipte waarom ik niet terug tongzoende en dat ik niks van plan was, maakte toch niet uit:smile2:. Zo dom ben ik dan nog net niet… maar als dit de norm was, dan kon het nog wat worden... dat leek bij de andere dames dan weer mee te vallen.
Muziek voornamelijk luid en ook af en toe Roemeens met een paar meiden die lomp met elkaar aan het dansen waren. Ik kreeg al snel een groot blondje op schoot die lachend haar poes ging flossen met haar string (door ongeveer de helft gedragen). Beetje zitten faken Roemeens te spreken tot grote vrolijkheid van madame. Uiteindelijk twee dames die misschien, als het moest:cool:, gekamerd zouden kunnen worden. Eentje was vooral in haar telefoon geïnteresseerd… en ik bedacht me al snel dat ze in 95% van de andere clubs volstrekt kansloos was geweest. De tweede dame was en klein en slank blondje dat druk stond te zijn en veel danste… nou ja het zag er vooral lomp uit: leek me echt een straatgypsy. Maar wel grappig.
Na een tijdje het verplichte colaatje besteld en plotseling besloot die kleine dat ze een kamer bij me wilde regelen. Dus het tweede lapdansje en zelfs twee droge kusjes. Meisje had een ontzettend irritante stem en kirde wat in Italiaans/Engels/Roemeens… vooral trashy. Ik had plotseling een visioen van Hans van der Togt die me de keuze tussen twee deuren gaf: nr 1 een half uur met dit blondje op een kamer; nr 2 een half uur op een verlaten snelweg. Keuze was makkelijk en de kleine afgewimpeld en na twee en een half uur weer op weg gegaan (die route liep dit keer letterlijk 200 m langs Mainhattan… was toch een betere keuze geweest). Voor het zelfde geld had ik naar een mooie 3d film kunnen gaan!
Hier kom ik dus niet meer he.