PDA

Volledige versie bekijken : Oriana

Hollandmale
16 maart 2008, 11:06
Naam : Oriana

Haarkleur/-lengte : Blond, bobgeknipt

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Slank/C

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

Leeftijd : Midden-30

Tatoeages/Piercings : Ja, vergeten waar

Service : Zeer goed TZ, beffen, vingeren, NMC, PZC + FT

Voordelen : Supergeile heftige seks

Nadelen : Komt nooit in de bar

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 100,-

Extra’s bij het bezoek : FT

Bijzonderheden : Zit tussendoor in de gang, spelletjescomputer

Herkende Oriana van 7 weken geleden in VV, heb toen 'n paar keer met haar gepraat. Om onverklaarbare reden destijds niet op de kamer beland, dus gisteren meteen geboekt, kort nadat ze binnenkwam. Wat 'n heerlijk geile vrouw ! Alles gaat lang, nat en diep: heftig tong-
zoenen, stevig vingeren, flink beffen, diep pijpen, mondje vullen, you name it. Voor topseks met 'n lekkere MILF moet je bij Oriana zijn :p.

Ze blijft tot 20/03/08, gaat er dan even uit, zegt daarna weer terug te komen. Laten we het hopen :rolleyes:.

Stiffmaster
30 maart 2008, 21:45
Wel ze was dus inderdaad weer terug op deze 29e maart, samen met haar vriendin Scarlet, een zeer mooi uitdagend vrouwtje, maar goed terug naar Oriana.
Voor het eerst is Stiffie op de bovenste verdieping geweest in kamer was het nou 31 of 32, so what.

Lekker dametje die je een zeer prettige tijd gunt samen met haar, niet moeilijk doen maar gewoon lekker, ik vertelde ze dat ik nog even had overwogen om haar vriendin Scarlet ook mede te vragen, had je zeker moeten doen want nu heb je echt iets gemist vertelde ze me :eek::eek:
Heb ik weer, maar wie weet komt het er nog eens van :lostit:

Stiffmaster
20 juni 2008, 15:19
Iemand de laatste tijd nog iets van een van deze dames Oriana & Scarlet vernomen, zou het op prijs stellen een van de dames weer eens te ontmoeten om wat mee te vieren :D:D

Johnny99
20 juni 2008, 19:19
Hey Stiffler,

Helaas niet meer gezien de laatste weken.

GRTZ,

J99