PDA

Volledige versie bekijken : Mandy ( poolse)

Willem2
16 maart 2008, 13:33
Naam : Mandy

Nationaliteit / Taal : Poolse /duits

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : Blond halflang wat krullend haar

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Normaal /B-cupje

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC

Extra : Volgens mij voorheen werkzaam in Samya

becks
24 maart 2008, 10:56
Mandy hat eine natürliche Ausstrahlung und sie ist eine nette Gesprächspartnerin. Ihr Service ist aber bestenfalls durchschnittlich. Französisch mit zuviel Handeinsatz und beim GV kontrolliert sie mit einer Hand ständig den richtigen Sitz des Kondoms. Ihre Körpersprache signalisierte, dass eine nähere Beschäftigung mit ihrem Körper nicht erwünscht ist. Ob mehr als PZC und NMC möglich ist, habe ich daher nicht getestet. Alles in allem: Keine Abzocke, aber auch keine Wiederholungsgefahr.

Im samya kann Mandy nur kurz gearbeitet haben. Denn ich bin häufiger dort, habe Mandy aber nie gesehen.

Gruss, becks

molaar
8 april 2008, 19:44
Wie heeft er ervaring met dit meisje ,Girls next Door type.
Zat zondag te overwegen ,maar te lang gewacht en in een keer was ze weg:wand::wand:

Snoepveter
30 april 2008, 10:04
Ik ben op zowel 28 als 29 april in LR geweest en hier heb ik deze Poolse dame 2 dagen lopen 'stalken' omdat ik haar wel zag zitten. De eerste dag was ze telkens weg net op het moment dat ik haar wilde aanspreken. Dat lukte overigens wel maar toen had ik net daarvoor zelf een 'Termin' met een andere dame (Nikki). Ze fluisterde me toen al wel toe dat ze me eerder gezien had en me zelfs bij de eerste keer dat ik in LR kwam rondgeleid. Ik keek haar verbaasd aan want toen zag ze er dacht ik anders uit (toen paardestaart). Dat beaamde ze. In ieder geval kwam ik de 29ste om 11:30 binnen omdat ze me verteld had dat ze de 29ste er ook vroeg zou zijn. PECH, toen ik naar haar toe wilde gaan stond ze op en liep ze naar de kamer toe naar een klant die (gekleed?) rechtstreeks van buiten naar een van de kamers liep. Ik dacht, nou ja dan wachten we ff, kan geen kwaad ;). Gelukkig kwam ze zo'n klein uurtje later weer binnen waarna ik me direct op haar stortte "Darf ich bei dich Sitzen?" Zo gezegd zo gedaan en we hebben samen ff wat gedronken en gepraat over boeken, koetjes en kalfjes. Ze heeft een mooi amandelvormig gezicht met blauwe ogen. Ze heeft donker haar met strepen blond. Ze heeft daarnaast een welgevorm lichaam, volle borsten (in verhouding) en een lekkere ronde kont en heupen. Lekkere harde en welgevormde benen (geen slappe hap).Ze is overigens in tegenstelling tot haar paspoort gegevens 29 jaar, maar iedereen schat haar rond de 24... Op de kamer doorgekletst en vooral ook veel ontspannen lachen, daarna heb ik haar met mijn mond en tong verkend en is ze lekker langzaam maar zeker klaargekomen. Ik weet dat omdat ze ineens kletsnat werd en de boel bij elkaar schreeuwde, schokte etc. (dus dan klopt het toch of heeft ze stiekum een bekertje warm water tussen haar benen laten lopen :D) Daarna kreeg ik een heerlijke pijpbeurt (ballen niet overgeslagen...) Daarna jasje aan en verschillende posities uitgeprobeerd. Hierbij is ze ook nog eens klaargekomen (maar misschien heeft ze dit gefaked?) terwijl ze bovenop me zat met die borsten in m'n gezicht :redface:. Daarna lepeltje lepeltje afgemaakt. Daarna lekker kletsen en laten we lekker tegen elkaar aan. Ze vertelde dat ze me lekker vond en aardig etc. Ineens schrok ik want ik moest om 18:00 uur terug zijn in NL Dus snel betaald en afscheid genomen :mad: Herhalingsgevaar: redelijk groot. Ze wisselt overigens onze gezamenlijke vriendin :D (Martha) af; ze vertrekt naar huis en Martha komt terug uit Polen :o Weer een reden voor mij om haar weer te begroeten en ander feestje te vieren...;) Uiteindelijk toch op tijd aangekomen, in Duitsland continue 200 km/pu kunnen kruisen dus dat schoot op.

Manni1A
1 mei 2008, 23:59
Mandy hat eine natürliche Ausstrahlung und sie ist eine nette Gesprächspartnerin. Ihr Service ist aber bestenfalls durchschnittlich. Französisch mit zuviel Handeinsatz und beim GV kontrolliert sie mit einer Hand ständig den richtigen Sitz des Kondoms. Ihre Körpersprache signalisierte, dass eine nähere Beschäftigung mit ihrem Körper nicht erwünscht ist. Ob mehr als PZC und NMC möglich ist, habe ich daher nicht getestet. Alles in allem: Keine Abzocke, aber auch keine Wiederholungsgefahr.

Habe ähnliche Erfahrungen mit ihr gemacht. Mandy macht kein FT und küsst auch nur sehr eingeschränkt. Den Handeinsatz bei ihrem ansonsten schönen Französisch (mit ausdauerndem EL) fand ich allerdings ergänzend und gut. Und sie lässt sich sehr schön lecken.
Angesichts der Top-Optik und ihrer sehr, sehr netten Art möglicherweise doch eine Wiederholungsgefahr

Manni1A

Snoepveter
5 juni 2008, 23:00
afgelopen maandag (2 juni) me uitstekend vermaakt met deze dame. (net zoals eind april) Ze is weliswaar verderop in de twintig (alsof dat 'oud' zou zijn voor mij :-)) Maar ze is superlief, geen kapsones, enne, vooral supersex! Gezellig met haar kletsen etc. Ze is ietsje mollig, met lekkere billen en borsten. mmmmm altijd goed voor mij, meer heb ik niet nodig :rolleyes: Daarnaast is ze goede vriendin van Martha die dus (helaas voor mandy en mij) moest vertrekken naar een andere club...

molaar
29 juni 2008, 09:39
afgelopen maandag (2 juni) me uitstekend vermaakt met deze dame. (net zoals eind april) Ze is weliswaar verderop in de twintig (alsof dat 'oud' zou zijn voor mij :-)) Maar ze is superlief, geen kapsones, enne, vooral supersex! Gezellig met haar kletsen etc. Ze is ietsje mollig, met lekkere billen en borsten. mmmmm altijd goed voor mij, meer heb ik niet nodig :rolleyes: Daarnaast is ze goede vriendin van Martha die dus (helaas voor mandy en mij) moest vertrekken naar een andere club...

tja en nu is Mandy zelf ook weg uit Living Room:eek:

Snoepveter
7 juli 2008, 12:27
Zal ze zich weer herenigd hebben met haar vriendin? Deze zekere optie in LR valt dus af vor deze week :o. Toch een probleem als je moeilijk kunt kiezen. Wat nu? :rolleyes:

:wink:

Ja Carpe.....wat moeten we nu in godsnaam doen ?:confused:

Ze had me wel verteld dat ze helemaal uit de business weg wilde, maar ja...