PDA

Volledige versie bekijken : Le Baron, Heerewaarden, Christien

Kanis1
18 maart 2008, 09:51
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : D
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 46
Tatoeages/Piercings :kleintje
Service: PMC, PZC, NMC, NZC, beffen, zoenen,spuiten in mond
Voordelen: Nymfo
Nadelen:
Tijdsduur :1 uur
Prijs :95,--
Extra’s bij het bezoek:gaat ervoor

www.parenclublebaron.nl

bruintje
16 augustus 2011, 22:26
Vorige week de eerste keer in Le Baron geweest, op aangeven van een oud-collega wandelaar.

Na eerst een rustig doch zeer plezierig uurtje met Tonnie doorgebracht, werd ik na, door de eerder genoemde wandelaar aan Christien voorgesteld.
Deze antwoordde met een bijna verkrachting van mij aan de bar.

Hierna een zeer, zeer turbulent uurtje met haar op de kamer doorgebracht. Werkelijk alles mag, alles kan, als het maar in een hoog tempo gebeurd, antwoord zij met de gelijke snelheid in geilheid en inventiviteit. Gewoon goed. Heeft wat leeftijdssporen, echter de service maakt dit meer dan goed.

In le Baron ga je geen GT, PHG of Bernds - dames aantreffen, echter de inzet van de dames maakt bijna alles weer oke.
Betaalbaar, goede kwaliteit – prijs verhouding. Ga zeker op herhaling, maar zal de Duitse clubs zeker niet vergeten
Ook omdat de Le Baron entourage ietwat gedateerd is.

bergm550
16 augustus 2011, 22:47
In le Baron ga je geen GT, PHG of Bernds - dames aantreffen, echter de inzet van de dames maakt bijna alles weer oke. Betaalbaar, goede kwaliteit – prijs verhouding. Ga zeker op herhaling, maar zal de Duitse clubs zeker niet vergeten
Ook omdat de Le Baron entourage ietwat gedateerd is.

Ik was in 2005 ook een aantal keren met een vriend in Le Baron in Heerewaarden. Je treft er inderdaad geen vrouwen van de schoonheid die je in clubs als GT, Oase of World gewend bent, maar desalniettemin had ik toch nog een leuke vrouw ontmoet. Belle heette ze, en ze kwam geloof ik uit Italie.

Wat wel apart is, zijn de kamers. Die hebben kleine piepgaatjes en mensen kunnen dus naar binnen kijken. Ik vond het toch wel eng, maar na een paar minuten ben je het al snel vergeten. Natuurlijk heb ik me ook schuldig gemaakt door bij anderen naar binnen te gluren. :) Voor de voyeurs onder ons is Le Baron misschien wel een bezoekje waard, maar daarentegen kun je ook in de kino in GT liggen met een stuk mooiere vrouwen.

Kanis1
1 oktober 2011, 11:02
Hoi Bruintje,

Ben lang niet meer bij LB geweest.

Zijn er naast Christien (nzc)en Tonnie(nzc) altijd nog de dames die er enkele jaren geleden (2007) aktief waren zoals Francien, Hannie (nzc), Melissa, een belgische blonde nymfo, en kleine blonde Sandra ?
Of zijn er overwegend poolse/russische en braziliaanse dames zoals dat zich destijds zich ontwikkelde ?

Graag een impressie van recente bezoekers svp.