PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Angela en Samantha ( via kinky)



Dennis 1
18 maart 2008, 11:23
Nog geen recensies over Angela (http://www.kinky.nl/adver.asp?id=72734) op dit forum, dat is vreemd ? Want Angela is gewoon een topwijf !

Angela is een spontane, knappe blondine met een super strak lichaam ( Zie foto's ) (http://www.kinky.nl/adver.asp?show=website&id=72734).
Ze heeft plezier in haar werk en doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Over de seksuele handelingen ga ik niet in details treden ( dat moeten jullie zelf maar ervaren ) maar dat is meer dan uitstekend. Samantha ken ik nog niet maar ik heb wel andere ervaringen met vriendinnen van Angela gehad waarmee ze heeft samen gewerkt en dat is altijd goed bevallen, dus ga ik er maar vanuit dat het met Samantha ook goed zit.

frankkinky
7 september 2008, 18:11
Het is alweer 6 maanden of iets langer geleden dat ik via kinky.nl een advertentie zag van een lesbi-kinkytrio met de 2 blondines Angela en Samantha.

Zij ontvangen nabij het centrum van Utrecht en ook in nabijheid van het Zandpad in een flatwoning, niet groot maar knus.

Beide dames hadden op mijn verzoek lange laarzen aangedaan en in de woonkamer werd mij wat te drinken aangeboden en even doorgenomen wat ik wilde en toen kon het spel beginnen. De dames zijn beide slank (Samantha zal ik een topic over haarzelf nader beschrijven), Angela is begin 30 lange benen, slank en enkele tattoo's en kleine borsten, ze nam direct het initiatief door mijn shirt uit te trekken en mijn tepels te bewerken met nagels en haar tong en tanden terwijl Samantha naast mij op de bank zat mij en zichzelf streelde. Lichte spanking met zweepje volgde en dit nam Samantha op een gegeven moment over. We gingen naar de aangrenzende slaapkamer waar wat speeltjes klaar lagen en ik kon aanwijzen welke ik eventueel in het spel betrokken wilde hebben.

Op bed werd ik door beide dames verder opgegeild ook met behulp van poppers en daarbij was Angela wat ruwer en miste ik wel wat ervaring of subtiliteit in het spel bij haar, Samantha was wat handiger in het spel en ik werd getriggerd door haar geile uitstraling, mooi lichaam en geile ogen.

Angela bracht een dildo in bij mij en speelde daarmee terwijl Samantha met mijn tepels speelde en mij aanmoedigde mij af te trekken, door haar opgegeild stelde ik voor dat zijn de dildo overnam wat ze deed en vervolgens hiermee steeds heftiger tekeer ging, terwijl Angela mij verbaal toesprak en mij probeerde op te geilen.

Op zich leuk voor een keer, maar ik ben denk ik te veel verwend met professionele dames daarbij had ik niet echt een sexuele klik met Angela, overigens wel met Samantha!

Wie een keer betaalbaar een grappig trio wil meemaken kan je dit gewoon doen, maar verwacht geen vuurwerk.