PDA

Volledige versie bekijken : Birgitte ( roemeense)

Willem2
19 maart 2008, 11:01
Naam : Birgitte

Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang

Lengte dame : 1m70cm

Postuur/Cupmaat : Normaal/ B-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Redelijk Duits

Leeftijd : 23-25jaar

Tatoeages/Piercings : -/-

Service : NMC/PZC/zoenen

Extra : Ik zal Babbel even helpen ;)

seksenfun
19 maart 2008, 18:58
Soms zijn de paspoortjes een beetje vaag. Ik doel dan speciaal op de gfe-zoekers der ijsberen. Zij gaan liever niet op kamer met een dame die niet zoent. Maar wat is zoenen? Een voorzichtig kusje op de mond of net diepe lange natte tonzoenen? Misschien kan hier iets meer gespecifieerd worden in de toekomst?

Willem2
20 maart 2008, 02:01
Soms zijn de paspoortjes een beetje vaag. Ik doel dan speciaal op de gfe-zoekers der ijsberen. Zij gaan liever niet op kamer met een dame die niet zoent. Maar wat is zoenen? Een voorzichtig kusje op de mond of net diepe lange natte tonzoenen? Misschien kan hier iets meer gespecifieerd worden in de toekomst?

Zal dat niet heel afhankelijk zijn van de klant :rolleyes:;)

Ik zal even navragen bij Babbel maar volgens mij zoende ze niet heel uitgebreid:cool:

seksenfun
20 maart 2008, 14:13
Zal dat niet heel afhankelijk zijn van de klant :rolleyes:;)

Ik zal even navragen bij Babbel maar volgens mij zoende ze niet heel uitgebreid:cool:

Dit kan in sommige gevallen inderdaad zeer afhankelijk zijn van klant tot klant, meen ik ook te weten. Waarmee ik nu niet speciaal haar bedoel, maar gewoon algemeen. Blijkbaar is pzc soms afhankelijk van klant tot klant. (zie Naomi, YY)
Maar sommige meiden gaan toch altijd voluit en vol initiatief voor lekker tongzoenen.
Toch vind ik de term 'zoenen' vaag. Voor mij staat dat inderdaad gelijk met 'als-het-al-tongzoenen-wordt-kort-en-zeer-voorzichtig' :rolleyes:. En dus zeker niet zelf het initatief er toe nemen.

Clan
20 maart 2008, 16:12
Dit kan in sommige gevallen inderdaad zeer afhankelijk zijn van klant tot klant, meen ik ook te weten. Waarmee ik nu niet speciaal haar bedoel, maar gewoon algemeen. Blijkbaar is pzc soms afhankelijk van klant tot klant. (zie Naomi, YY)
Maar sommige meiden gaan toch altijd voluit en vol initiatief voor lekker tongzoenen.
Toch vind ik de term 'zoenen' vaag. Voor mij staat dat inderdaad gelijk met 'als-het-al-tongzoenen-wordt-kort-en-zeer-voorzichtig' :rolleyes:. En dus zeker niet zelf het initatief er toe nemen.

Misschien een aparte topic openen;)
Ik heb zelf de ervaring dat ze op een enkeling na dus gewoon tongzoenen.
Sommige beginnen met de volle mond zonder tong, maar als ze merken dat je je eigen tong niet tussen hun amandelen stopt, dan gaat de rest vanzelf.
De meeste hebben er een hekel aan om die lap vlees helemaal tot de huig te voelen, en dan heb ik het niet over dat andere stuk vlees:o

Buiten dat houd ik er zelf niet van om de zeem helemaal uit te hangen,

Babbel
22 maart 2008, 11:43
Ik ben dus met deze Birgitte geweest en ik weet 100% zeker dat deze dame in de PHG gewerkt heeft ( ik ben er zelf mee geweest) en wel onder de naam Ambra maar nog voor de Ambra die in de lijst staat. Zij kent zeker alle roemeense dames die er toen waren : Louisa, Loredana, Lavinia....
Maar goed het maakt mij niet uit. Ik was dus met deze Birgitte en ik heb me er goed mee vermaakt. Ik kon er wel redelijk goed mee zoenen om aan de discussie hierboven een eind te maken ;). Maar of deze dame dat bij iedereen doet is toch altijd afhankelijk van de gast.
Ik weet niet of deze Birgitte er nog is want het is soms een komen en gaan van dames in Villa Vertigo. Maar ik heb wel een vermoeden dat ze zou blijven. Ze had in ieder geval wel wat te doen op die dag en ze ziet er wel leuk uit.

:wink:

Big30
23 maart 2008, 03:20
Ik ben dus met deze Birgitte geweest en ik weet 100% zeker dat deze dame in de PHG gewerkt heeft ( ik ben er zelf mee geweest) en wel onder de naam Ambra maar nog voor de Ambra die in de lijst staat.

Ik weet niet of deze Birgitte er nog is want het is soms een komen en gaan van dames in Villa Vertigo. Maar ik heb wel een vermoeden dat ze zou blijven.
:wink:

Donderdag jl. was ze in ieder geval nog wel in VV. Voor de duidelijkheid is dus niet de Ambra die al een PHG topic heeft,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5093

Die Ambra heb ik al geruime tijd niet meer in PHG gezien. Die Ambra schijnt nog wel te werken maar niet in een van de bekende clubs ;)!

:wink::wink: