PDA

Volledige versie bekijken : Ergens voorbij Brustem



jaja
20 maart 2008, 15:10
Voorbij het militair domein vanuit Brustem het dorp er op.
Rechts.
Op een avond , slanke meid met bril zonder zonnebank.

Binnen gegaan, prijzen gevraagd en 75 betaald.
Onvoorstelbaar.
Niet wassen, direct op bed gaan liggen en lullen lullen en nog eens lullen.
Maar één ding gehoord, GET-READY.
Ergens een boy bandje of zo waar ze blijkbaar behoorlijk wild van was.
Dat ze best eens aan haar tetten mochten zitten en nog veel meer.
GET-READY,GET-READY daar,GET-READY GET-READYGET-READY:kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::kotz::ko tz::kotz:
Toch maar eens gevraagd om te pijpen maar omhoog gaan deed hij helemaal niet meer bij dat gezelschap.
Ik zou nooit nog GET-READY worden die avond.
Als het wassen al misgaat en je hoort 100 keer GET-READY dan is de sfeer helemaal weg.:angryfire

Ik ken zelfs haar naam niet eens of de naam van de bar.
Er was geen stokken in haren uitleg te krijgen en ik heb me verder niet eens de moeite gedaan om dat te vragen.

Maar als je op een avond na achten in die buurt bent en je ziet de overeenkomsten dan kan ik maar een ding zeggen, GET-READY :moon::moon::moon::moon::wand::wand::madgo:

seksenfun
20 maart 2008, 16:53
Deze buurt staat nogal bekend als duur en algemeen genomen weinig in ruil ervoor.

qs1
25 mei 2010, 06:35
Deze buurt staat nogal bekend als duur en algemeen genomen weinig in ruil ervoor.

Ik kom daar zeer regelmatig voorbij en heb al verschillende ervaringen. Inderdaad weinig om over naar huis te schrijven ; mooie dames, dat wel, maar nog nooit eentje die wilde PZC. Beffen kost extra.

Ik denk dat de buurt stilaan ten onder gaat aan eigen imago, want ik heb nog nooit zoveel bars leeg (of helemaal gesloten) zien staan dan tegenwoordig.

creamontop
6 juli 2010, 08:35
er is inderdaad véél beters op de "markt" van het wandelen en ijsberen. Sowieso, raamprostitutie en privé- clubhuizen, komen altijd duurder uit dan een FKK - saunabezoek. (toch als je aan "multi-neuking" wil doen. en zelfs aan een single wip, lig je dikwijls nog altijd goedkoper in een FKK. Voor mij geven deze plaatsen van "vermaak" nog bitter weinig motivatie tot consumptie.
Geef mij dus maar de MC Donald van de sexindustrie : de FKK
- grote menukaart
- alles aan de "min of meer" zelfde prijs
- geen gejank en gezever eens je aan het eten bent
- grote ruimte, veel plezier en kennismakingsmogelijkheden