PDA

Volledige versie bekijken : Mauriceyep

Mauriceyep
19 maart 2008, 18:32
(Nav discussie over deze dame (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10510)):

Is ze beneden de 55 kilo .... dan wil ik eerst :D

MiniME
19 maart 2008, 18:34
hum, ze is idd onder de 55 kilo, maar wel iets te oud voor jou denk ik MY! :D

Cupido
20 maart 2008, 00:26
en langer dan 1.55 mtr, dus valt af voor MY.

Gr.
Cupido

Mauriceyep
20 maart 2008, 18:40
en langer dan 1.55 mtr, dus valt af voor MY.

Gr.
Cupido

Je vergist je, alleen mijn kerstboom moet niet groter zijn dan 1.50m:D
Voor dames is het zelfs een vereiste dat ze boven de 1.60m uitkomen:smile:
Als ik hier iets te zeggen had op dit forum, dan zou ik me toch wel langzamerhand gaan afvragen wat dit met het onderwerp te maken heeft ;)

MiniME
20 maart 2008, 19:10
natuurlijk, MY wil er een die groter is dan 1m60 en lichter dan 45 kilo...........doet me aan Biafra denken! :rolleyes:

Mauriceyep
20 maart 2008, 19:26
en lichter dan 45 kilo
Ook MiniMe vergist zich, dit gaat wederom over die kerstboom:D
Dames moeten ergens tussen de 48 en 55 kilo zijn, dat is een mooi gewichtje ... anders wordt het wel erg anorexia!

Biafra? Ik ben duidelijk onderontwikkeld, geen idee wat dit woord betekent en mijn woordenboek heb ik thuis laten liggen :eek:

Randy
20 maart 2008, 19:50
Tijd voor een eigen onderwerp... :thefinger

Cupido
20 maart 2008, 22:30
Je vergist je, alleen mijn kerstboom moet niet groter zijn dan 1.50m:D
Voor dames is het zelfs een vereiste dat ze boven de 1.60m uitkomen:smile:
Als ik hier iets te zeggen had op dit forum, dan zou ik me toch wel langzamerhand gaan afvragen wat dit met het onderwerp te maken heeft ;)

Dat krijg je met die afgekickte, jonggepensioneerde ijsberen, dan ga je je soms afvragen hoe zat het ook weer met die MY? Wilde hij nu lang en minder dan 55 kilo, of kort en minder dan 55 kilo of gewoon minder dan 55 kilo, had hij nou wel of niet een voorkeur voor het thaise schoon, of waren die hem te klein.........., wat maakt het eigenlijk ook uit, hij is toch gepensioneerd? Ik zal me nu niet meer vergissen hoor. :D. Al met al, het wordt tijd dat we elkaar weer eens treffen, dan kennen we elkaars voorkeuren weer voor een tijdje onthouden.

Gr.
Cupido

Willem2
21 maart 2008, 01:02
Nu had ik de hoop dat Mauriceyep zich opnieuw ging voorstellen ;)

:wink: