PDA

Volledige versie bekijken : Is het Meetingpoint van invloed op een saunaclub bezoek ?

dupke
23 maart 2008, 22:56
Laat je je door berichten op dit forum ,al dan niet in het meeting point, of door Interne mail over halen om vaker dan gepland in een saunaclub langs te gaan of naar een andere (nieuwe) saunaclub te gaan.

seksenfun
24 maart 2008, 11:20
Het nadeel aan enquêtes is vaak dat het juiste antwoord er niet écht bij staat. Nu dus ook weer :cool:. Ik koos uiteindelijk voor 'soms'. Hoewel de waarheid eerder tussen 'soms' en 'vaak' ligt.

In de praktijk ga ik vaak met dezelfde klik mede-beertjes naar onze zelfde favoriete club. Je kan het bijna als een stilzwijgend contract bekijken :smile:. Maar als zowat de gehele klik beslist om eens ergens anders te gaan kijken ga ik mee, nét om de reden die bij 'vaak' staat :rolleyes:.

Vriendschap eerst!

r0y
24 maart 2008, 11:37
NOOIT: ik ga enkel voor de dames op de momenten die mij passen

dupke
24 maart 2008, 12:11
Het nadeel aan enquêtes is vaak dat het juiste antwoord er niet écht bij staat. Nu dus ook weer :cool:. Ik koos uiteindelijk voor 'soms'. Hoewel de waarheid eerder tussen 'soms' en 'vaak' ligt.

In de praktijk ga ik vaak met dezelfde klik mede-beertjes naar onze zelfde favoriete club. Je kan het bijna als een stilzwijgend contract bekijken :smile:. Maar als zowat de gehele klik beslist om eens ergens anders te gaan kijken ga ik mee, nét om de reden die bij 'vaak' staat :rolleyes:.

Vriendschap eerst!

Volgens mij ligt de waarheid voor jou tussen vaak en altijd.... :teuflisch
Enkel een zware griep kan roet in het eten werpen :rofl:

Sphinx
24 maart 2008, 14:01
NOOIT: ik ga enkel voor de dames op de momenten die mij passen

Dito.

seksenfun
24 maart 2008, 15:19
Volgens mij ligt de waarheid voor jou tussen vaak en altijd.... :teuflisch
Enkel een zware griep kan roet in het eten werpen :rofl:

:smile: :smile: :smile:

Vertel even op het forum over jouw dagje YY vandaag hè :D

Randy
24 maart 2008, 16:16
Ik kijk wel vaak op MP, en soms weegt dat mee. Vaker kies ik gewoon de club die op dat moment voor mij het beste lijkt, en dan is het meegenomen als er ook andere beertjes zijn. Noodzakelijk is dat niet. Ik zie nog steeds uit naar het moment dat ik de enige beer ben tussen 40 of meer dames :D:smkiss:.

sofaking
24 maart 2008, 16:20
Ik zie nog steeds uit naar het moment dat ik de enige beer ben tussen 40 of meer dames :D:smkiss:.
Kan je zo'n club niet afhuren voor een dagje ? ;)

seksenfun
24 maart 2008, 18:20
Ik kijk wel vaak op MP, en soms weegt dat mee. Vaker kies ik gewoon de club die op dat moment voor mij het beste lijkt, en dan is het meegenomen als er ook andere beertjes zijn. Noodzakelijk is dat niet. Ik zie nog steeds uit naar het moment dat ik de enige beer ben tussen 40 of meer dames :D:smkiss:.

Je bent (niet meer) alleen :rofl:. Ik hoop(te) dat ook :sleep:. Daarom was ik tussen Kerst en nieuwjaar een keertje meer in YY. Het resultaat: noppes: meer drukte dan anders :wand:

r0y
24 maart 2008, 18:47
Gewoon op dinsdag clubben :D gegarandeerd rustig in de meeste clubs, ik ga altijd met een maat of in me uppie, natuurlijk is het gezelliger met zijn tweeen maar als ik alleen ben dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik stukken langer op de kamer verblijf :fuck:

Randy
24 maart 2008, 20:00
Kan je zo'n club niet afhuren voor een dagje ? ;)

Vast wel, maar ik durf niet aan het financiele plaatje te denken... ;)

Vooruit, toch een poging. Zeg dat de 40 dames pp met 235 eur genoegen nemen (35 gaat naar de club), en de club met 200 gemiste entrees van andere gasten genoegen neemt, kost me dat 40*235+200*50 = 19400 €... Is toch geen kattepis... Kan ik toch veel bezoekjes voor afleggen...

Jansen
24 maart 2008, 22:03
Ik verander niet zo vlug door berichtgevingen of info van het meetingpoint.

Soms weet ik al weken van te voren welke clubs ik ga kiezen.

In ieder club zit voor mij wel een kanjer van een dame en zo niet dan pak ik gewoon weer iets nieuws.
Ik kies wel het liefst voor PHG,VV en GT i.v.m. de afstand,maar soms een keer naar YY of L.R. dat is alleen voor een weer zien met Nicolle/Michelle (P)
Ik ben niet gevoelig voor wat andere ijsberen doen,maar ga wel met hun mee als men mij vraagt. (tenzij ik een afspraak hebmet een dame)

Omdat ik diverse mobiel nummers heb van dames bel ik in de middag naar de dame die ik het liefst op die avond wil zien en dan verandert soms mijn keuze voor een club.

Rex
25 maart 2008, 00:29
Voor mij is het meetingpoint niet per sé een reden met de aangemelde ijsberen om per sé naar die club te gaan. Meestal weet ik van te voren al waar ik heen zal gaan.

Het is natuurlijk best gezellig als er wat bekenden zijn, maar dat geeft bij mij niet meteen aanleiding om er naar toe te gaan.............

Babbel
26 maart 2008, 19:00
Ik ga tegenwoordig liever met andere ijsberen op stap dan dat ik alleen ergens heen ga. Gebruik daarvoor niet alleen het Meetingpoint maar ik ben één van de weinige eekhoorntjes met telefoon :D;)

Stiffmaster
27 maart 2008, 12:48
Meeting Point is voor mij inderdaad heel belangrijk om te weten waar ik heen gaat :lostit:, meestal informeer ik vooraf met wat bekende ijsberen waar die uithangen want een stuk gezelligheid is voor mij even onontbeerlijk belangrijk dan TZ met een dame op de kamer, als er geen gezelligheid is dan is Stiffie minder in zijn sas. :eek:

Willi69
27 maart 2008, 13:12
Ik ga op basis van het meeting point bepalen wanneer en waar ik heen niet ga. :rolleyes:

Willem2
27 maart 2008, 13:26
Ik ga op basis van het meeting point bepalen wanneer en waar ik heen niet ga. :rolleyes:

Jij gaat daarheen waar je een vrijkaartje van hebt ;)
En wie jou weer terug naar huis kan brengen :D

:wink:

facial
6 juni 2008, 15:30
ga altijd naar PHG kijk wel ooit op meeting point maar ga toch weer naar PHG

Willem2
6 juni 2008, 15:40
Ik ga woensdag 2 juli (vanaf 19.00u), donderdag 3 juli en vrijdag 4 juli weer wat uitrusten in Duitsland. :lostit:
Het waar is nog niet duidelijk. Er is maar één ding zeker. De volgorde van de dagen :D.

:wink:

Bij Carpe Momentum wel en die gaat dus eerst het Meetingpoint vervuilen voordat hij een beslissing gaat nemen of hij wel het vliegtuig inspringt ;)

bergm550
6 juni 2008, 16:43
Is het Meetingpoint van invloed op een saunaclub bezoek?

Soms, als ik lees dat een bepaalde dame aanwezig is. Maar dan alleen bij uitzondering. Voor vrouwen als Lara en Cosmina heb ik in het verleden mijn plannen gewijzigd. Voor Lara ben ik zelfs twee keer naar Palace (Frankfurt) gegaan omdat ik zin had met haar naar de kamer te gaan.

De Cock
6 juni 2008, 17:09
NIET echt!

Kijken doe ik wel, maar klaarblijkelijk weet ik altijd waar ik beland en waarom :teuflisch Geen idee :bowlol:.

Vind het op dit moment wel beste zo :roll3: