Volledige versie bekijken : Hoe ben je op het IJsberenforum gekomen ?
Willem2
24 maart 2008, 18:04
Ja, met een computer en via de digitale snelweg ,dat begrijp ik.:rolleyes:;)
Maar via welke site,zoekmachine of heb je van het ijsberenforum gehoord in een saunaclub ?
Randy
24 maart 2008, 18:30
Via een ijsbeer die al heeeeeeel veel heeeeeeeeele lange verhalen heeft geschreven (en het is niet Ace2) :prost: :wink:
Voor mij geldt hezelfde, en nee het was niet Ace2, en ook niet Gustomass :D
RAUL7
24 maart 2008, 18:33
Via een vriend, die regelmatig naar de Wallen gaat maar nog nooit in een saunaclub is geweest. Hij had me deze forum aangeraden!:wink:
sofaking
24 maart 2008, 18:46
Via www.provla.com (forum over prostitutie in Vlaanderen), door de bijdragen van leden als zeppos58, hollandmale, julio e.a. eerst over de Ritz te Mol (nooit naartoe geweest) en later Queenie's (wel naartoe geweest) De bijdragen over het buitenland las ik daar toen helemaal niet. 't is dus eerder toevallig dat ik daar het woord "ijsbeer" heb leren kennen en daarna het bestaan van dit forum.
Gustomass
24 maart 2008, 18:53
Tja, dat herinner ik me nog als de dag van gisteren, nou ja als de dag van voorgisteren..tis immers al weer dik 2 jaartjes geleden, 25 maanden om precies te zijn..
Van één van die 2 broers die ik Golden Time tegen het ijsbeerlijf aanliep.
Was niet direct op zoek naar een nieuw Ijsbeerforum, kende enkel nog Hookers.
Maar ik was, wat een vooruitziende blik,ahum, wel op zoek naar een forum dat mijn nog steeds langer wordende verhalen wilde plaatsten, maar dan zonder meer dan helft weg te censureren.......en daarmee een moderator op Hookers eigenlijk werkloos achterlatend;)
overigens heeft een heerlijke Dominicaanse dame( Gusto was zich van zijn voorliefde voor latina's nog niet bewust, hooguit in zijn onderbewustzijn) genaamd Iris, die me na een werkelijk allermooiste erotische massage ooit van mijn leven meegemaakt, zo tussen neus en lippen(nee niet die....:cool:) even vroeg of ik wel eens op Hookers kwam....en via Hookers kwam Yinyang..en toen Claudia( nee, deze is al enkele jaren op ZZZZ) en via Claudia op Golden Time ..en toen ...en toen.... en nu.... Jenny's Party Treff en toen.......
"Hopefully a never ending story" maar als rode draad wel degelijk ons eigen IjsberenForum...
Gustomass die blij is met zijn uitlaatklep....
ennuh... hij komt nog steeds door de Ijsberen-APK keuring....
Gustomass , de nog immer spuitende ijsbeer;);).
Dank aan de "Niet meer spuitende isjbeer"of aan zijn broer....
gelukkig kan Gusto de dames nog wat beter uit elkaar houden...
seksenfun
24 maart 2008, 19:30
Net zoals sofaking via ProVla. Toen daar nog IM-mogelijkheden waren kreeg ik tussen de vele IM-mekes af en toe ook enkele van Zeppos. Op een keer met een (bleek later héél snel :freu:) subliem voorstel. Saunaclubs, en eu... neem maar eens een kijkje als voorproefje bij het ijsberenforum, schreef hij nog.
Eerst geloofde ik hem amper, over dit concept. Nu heb ik het op 40-jarige leeftijd véél te laat leren kennen :angryfire. Maar ik tracht mijn schade in te halen :roll3:.
Nochtans had ik jaaaaren voordien al eens geklikt op het item 'andere regio's' bij ProVla. Maar om een aantal redenen (te ver, vreemdtalige meiden, enfin, stomme dingen :huch:) niet op in gegaan :wand: :wand:.
Na mijn eerste vrijdagse bezoekje postte ik direct van contentement mijn recensies hier... en zowel het bezoeken :fuck: :love: :plapper: als uitschrijven houdt precies niet meer op :smile:.
Is het een verslaving? Ga ik niet op antwoorden, anders gaat dit item de verkeerde richting uit, we blijven mooi bij de vraag :hah:!
Sphinx
24 maart 2008, 20:15
De winnaar van Beste recensie van de Maand Februari heeft me er op gewezen :p
thesickboy
24 maart 2008, 20:35
De winnaar van Beste recensie van de Maand Februari heeft me er op gewezen :p
Wie je zo'n schat aan informatie aanwijst mag je wel eens beter bedanken dan met eens simpel vrijkaartje...:hah:
thesickboy
24 maart 2008, 20:38
TSB kende enkel 'het andere forum' en provla en kwam bij het ijsberenforum terecht op aangeven van een beer die ik ontmoette bij PT Xanten. (off all places...)
Bredero had dus toch gelijk... 'Het kàn verkeren!'
:wink:
uurtje
24 maart 2008, 20:42
Ooit zat ik een keer in een FKK te genieten van rust, voetbal en vrouwelijk schoon. Toen kwam ik Willem2 tegen die mij verplichtte om aktief te worden op het forum. Indertijd was dat een ander forum. Zo (min of meer ongeveer) werd ik dus een echt ijsbeertje....
Mijn geheugen laat me meestal niet in de steek, maar ik laat nu toch een steekje vallen....................ik zou het echt niet meer weten.:confused:
Carpe diem
25 maart 2008, 01:23
Door Willem2.
Stiffmaster
27 maart 2008, 13:52
Door mijn broer Wil48 op Hookers :eek: en door hem leerde ik later W2 kennen en toen IJsberenforum werdt opgericht heb ik de informatie van W2 gehad en zo kwam IJsberenforum in mijn zo onschuldige leven :green_smi:green_smi
Willi69
27 maart 2008, 14:08
Op een andere manier (graag aangeven welke)
neukie :smkiss:
lustman
27 maart 2008, 20:24
Scoobert vertelde me het onstaan van de site in Phg.
Mauriceyep
27 maart 2008, 21:01
Van één van die 2 broers die ik Golden Time tegen het ijsbeerlijf aanliep.
Hij kan ons nog steeds niet uit elkaar houden:D
We zullen je tijdens de volgende familiereunie uitnodigen ;)
TT Man
27 maart 2008, 21:09
Ik werd via een e-mail door een van de moderators op het forum gewezen. Meteen aangemeld en niet meer weg geweest.
Picasso 1
27 maart 2008, 22:15
Willem2 bracht me vaderlijk naar de drempel...en duwde me er vervolgens in :wand::thefinger.
Mauriceyep
28 maart 2008, 20:19
Dankzij Rob Oudkerk leerde ik hookers kennen en dankzij Willem Nieuwkerk leerde ik ijsberenforum kennen .... de wereld is klein :D
Jansen
29 maart 2008, 01:49
Ik schreef eerst op Hookers en na diverse malen Willem2 in PHG ontmoet te hebben vertelde hij over het nieuwe forum.
Dus ben ik een beetje overgelopen naar hier.
Big30
2 april 2008, 00:31
Eind 2005 leerde ik via IM op een ander forum een IJsbeertje kennen die zei je moet eens naar Duitsland gaan. Je weet niet wat je overkomt en als je echt goede info wilt lezen over Duitsland moet je lid worden van het IJsberenforum.
Dat heb ik toen maar gedaan.
Begin 2006 ben ik dan na lange aarzeling naar de favoriete locatie van dat IJsbeertje gegaan ;).
Een paar weken daarna ben ik samen met dat IJsbeertje (die ik toen als eerste IJsbeertje in levende lijve zag) voor het eerst naar PHG gegaan een reis die al lang op het programma stond maar waar het nog steeds maar niet van gekomen was.
Ik werd daar opgewacht, hartelijk verwelkomd en rondgeleid door Willem2.
:wink::wink:
Ik werd daar opgewacht, hartelijk verwelkomd en rondgeleid door Willem2.
Willem2 bracht me vaderlijk naar de drempel...en duwde me er vervolgens in :wand::thefinger.
Door Willem2.
Als die Willem2 er niet geweest zou zijn, wat waren wij dan brave burgers geweest...............:confused:
Big30
2 april 2008, 01:05
Als die Willem2 er niet geweest zou zijn, wat waren wij dan brave burgers geweest...............:confused:
Saai he :D!
Spermie
2 april 2008, 12:14
..is op het forum gekomen na de openingsparty van Relax.
Heb toen forumleden als HM, .357Magnum, Coco en Rex ontmoet en die vertelde hoe je je kon registreren.
Aldus geschiede....
Befke
2 april 2008, 13:42
Ik ben door een vriendelijke vriend die al hier was, gevraagd om mee te doen :D
Ascari
5 april 2008, 05:28
Gewoon via Google! :sleep:
Twinangel
8 april 2008, 12:53
In PHG heb ik dit van collegaberen vernomen.
rolf.xanten
8 april 2008, 13:59
Ik stond glazen te spoelen achter de bar... In een partytreff. Hookers kende ik al wel, maar van dit forum had ik nog nooit gehoord. Toen raakte ik in gesprek met een van onze (trouwe) bezoekers: Gustomass. Die vertelde enthousiast over de voordelen van dit forum, en over de nadelen van hookers.nl ;-)
Een paar weken later ben ik lid geworden en sindsdien volg ik de berichten hier op de voet - samen met de eigenaresse van de bewuste partytreff!
ein-steen
16 april 2008, 14:16
Van Kees Pellenaars de ploegleider van Willem 2
foots
16 april 2008, 16:01
Dat weet ik niet meer, of jawel ik zocht op google met de woorden "Jessica Eindhoven Prive" en ijsberenforum verscheen boven hookers.nl Toen even gaan kijken en jawel gelijk verslaafd.
De vraag is dan ook niet hoe kom ik er op, maar hoe kom ik van het ijsbeerforumverslaving af ?
Groet, Foots :wink:
facial
9 juni 2008, 14:38
na een bezoek aan een PHG dame vroeg ze me of ik vaak stukjes schreef op dit forum ik had nog nooit van ijsberenforum.nl gehoord, maar ben thuis gekomen wel meteen achter m'n pc gaan zitten en het was groter en meer dan ik verwachte
paultje
22 juni 2008, 10:25
Gewoon via Google! :sleep:s
idem:D
seqoya
23 juli 2008, 14:08
via gustomas die me aansprak bij hookers..
Ik kan me al lang niet meer herinneren hoe ik op dit forum ben terecht gekomen. Als ik echter kijk wanneer ik lid ben geworden blijkt dit in mijn exclusieve GT tijd geweest te zijn, ongeveer een jaar nadat ik lid ban H***s ben geworden.
Vermoedelijk heb ik in GT een en ander gehoord, dat kan niet anders, maar ik weet echt niet meer van wie.
Verder ben ik door dit speurwerk erachter gekomen dat ik medio zomer 2005 het walhalla van de saunaclubs heb ontdekt en in de zomer van 2003 ben beginnen wandelen. 2 jaar te laat dus het saunaclub principe ontdekt :wand:
en nog veel meer jaren te laat de DVP's ontdekt als je bedenkt hoe lang Happy al bestaat :wand::wand:
rplover
23 juli 2008, 23:47
Als ik echter kijk wanneer ik lid ben geworden blijkt dit in mijn exclusieve GT tijd geweest te zijn, ongeveer een jaar nadat ik lid ban H***s ben geworden.
Tja, als je een ban op hookers krijgt ...... :teuflisch:D;)
Anvers
23 juli 2008, 23:59
Tja, als je een ban op hookers krijgt ...... :teuflisch:D;) :wink:
Tja rplover,
HOEVEEL bans heb jij op Hookers al gekregen? :confused:
Denk dat jij wel dat jij daar kampioen in waart, en desondanks slaagde je er steeds weer in om toch nog opnieuw met een andere nickname te voorschijn te komen. :hah:
wico
rplover
24 juli 2008, 00:04
Tja rplover,
HOEVEEL bans heb jij op Hookers al gekregen? :confused:
Denk dat jij wel dat jij daar kampioen in waart, en desondanks slaagde je er steeds weer in om toch nog opnieuw met een andere nickname te voorschijn te komen. :hah:
wico
Tja, heel veel, en velen zelfs terecht. maar ook wat onterechte, omdat ze geen relnichten willen daar, en het persoonlijk werd :D;)
En het laatste jaar geen enkele meer he Wico, want ik lees en schrijf nog enkel hier.
Hoe ben ik hier terechtgekomen? Door toedoen van Wico, denk ik ;)
Anvers
24 juli 2008, 01:03
Hoe ben ik hier terechtgekomen? Door toedoen van Wico, denk ik ;)
Of andersom? :hah:
wico
Tja, als je een ban op hookers krijgt ...... :teuflisch:D;)
Bewuste ? typfout : tja als je nooit iets schijft op H kan je blijkbaar ook een ban hebben opgelopen :wand:
little diablo
8 november 2008, 01:20
Door Willem2 natuurlijk:p:p en een beter forum is er niet. Hookers is helemaal afgedwaald:teuflisch
Salut L Diablo
Hollandmale
8 november 2008, 02:39
.....om uit de doeken te doen hoe IJF tot stand kwam :zauberkis.
Een aantal beertjes voelde zich in het voorjaar van 2005 niet meer thuis bij onze concullega's. Dat kwam omdat de Duitsland-pagina 'n echte community was, van beertjes die mekaar kenden. Elders was dat niet zo, toen is bij enkelen het idee opgekomen om op eigen benen te gaan staan. W2 had veel modder-ervaring, Neukie had nog 'n sofwarepakket van VBulletin, Tiga kende nog iemand met extra serverruimte en enkele founding members werd gevraagd hun metersdikke FKK-dossier ter beschikking te stellen :green_smi. In de zomer van 2005 begonnen we met 'n besloten testforum om de juiste modus te vinden, in het najaar gingen we publiekelijk online. Als zelfs de grootste optimist toen had durven voorspellen dat we in 3 jaar tijd van 9 naar 10.000 beertjes zouden groeien, was-ie voor gek verklaard :hah:.
Analoog aan Obama's verkiezing is dus ook IJF een forum van, voor en door beertjes :smile2:.
The Saint
8 november 2008, 08:46
Dankzij Zeppos58 ben ik met de saunaclubwereld en met ijsberenforum in contact gekomen. Hij schreef op de site 'deernes.com' - die vooral in België
druk bezocht wordt -een rubriek buitenlandse ervaringen => saunaclubs:
toen ik dit las, dacht ik direct: dat is de formule waar ik al jaren van droom.
(deernes.com vind ik trouwens een prima site: heeft ook een forum waarop een paar Vlaamse dames blijkbaar echte toppers zijn: dit is te merken aan de recensies.
bootyfan
25 maart 2009, 22:10
Via mijn vorige favoriete dame (Iriss van YP te Eindhoven).
Ze vroeg me om ook eens een recensie te plaatsen over haar of YP.
Ondertussen is zij gestopt in deze sector en ik ben pas goed op dreef gekomen. Het kan verkeren......
kater
22 april 2009, 14:03
2x klikken met mn muis was genoeg.
Gr, kater
asiantai
28 mei 2009, 14:27
Toevallig betrapte ik een collega die op de site niet zijn werk aan het bijwerken was. Hij heeft het niet gezien dat ik het zag.:freu: Hierdoor werd ik geintersseerd