PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, December 2007

Picasso 1
1 december 2007, 15:10
Volgens mij hebben niet alleen de roemeense dames last van tegenvallende inkomsten maar alle nationaliteiten breed in PHG. Een duitse met wie ik naar de kamer ging, gaf dat ook aan.
In de twee andere clubs klagen ook verschillende meiden. De dames moeten echter beseffen dat gasten niet alleen naar een club gaan om te 'neuken' maar ook om een leuke dag door te brengen. Ook wanneer gasten helemaal met geen enkele dame naar de kamer gaan dienen ze die gasten te respecteren en zich niet minachtend over uit te laten. Te vaak hoor ik verschillende meiden zich erg minachtend uit laten over gasten. Respect gaat altijd in twee richtingen.

Wat de roemeense meiden betreft, er is inderdaad een groep roemeense meiden die minder mooi zijn en in dit wereldje zich niet zullen kunnen handhaven. Het probleem bij roemeense meiden is denk ik ook meer dat de mooiere vaak ook meteen een grote arrogantie aan de dag leggen (Louisa, Maya, Loredana...). Het heeft geen consequenties zolang het goed gaat, maar de klanten die ze 'afgeweerd' hebben komen niet terug wanneer ze geen drukke dagen meer hebben....

janm
1 december 2007, 20:25
Ik was gisteren in PHG. Het zat weer vol met Roemeense vrouwen. Ik schat dat zeker 60-70% Roemeens is.
Ik heb ook regelmatig problemen met Roemeense vrouwen. Niet om te stoefen, maar bijna elke keer worden ze 'verliefd' en begint de miserie. Vorige maand was het Bella, deze maand Doris. Ik kreeg gisteren zelfs dreigementen van één van de Roemeense dames. Ik mocht met geen ander dame babbelen behalve met Doris. Daar trok ik me natuurlijk geen bal van aan. Maar iedere keer als ik met een dame sprak kwam wel één van haar vriendinnetjes het vuur aan de lont steken. Uiteindelijk begon Doris mij uit te kafferen in het Roemeens en een andere dame begon het te vertalen. Ik moest echt mijn lach inhouden, wat een zicht.
Ik ben in ieder geval met een andere (zelfs Roemeense :hammer:) dame de kamer op geweest. Na het terug komen kreeg ook zij de volle laag.
Sorry, maar in die kindertuin zien ze me echt niet meer terug. Het strafste van al is dat de thekedame het allemaal zag gebeuren en niet ingreep.

mr rocky
1 december 2007, 23:23
Wat Janm beschrijft, komt me bekend voor. Voor mij ook reden om HG even te mijden.:angryfire:angryfire

r0y
2 december 2007, 09:44
tsja dat probleem herken ik uit duizenden , geloof me dat is niet alleen bij de roemenen zo, ik kan me een tijd herrineren dat dat mij ook overkomen is en niet eenmalig dat dames boos zijn als je met een ander gaat........maar ik vind het wel grappig aan de ene kant geeft toch aan dat ze graag met jou de kamer opgaan, maar op 1 of andere manier vermijd ik roemeense dames, ik hoor zoveel slechte dingen over ze de laatste tijden

Jansen
2 december 2007, 10:28
Ja ik lees hier nu dat ik zeker niet de enige ben die zich stoort over het Roemeense gedrag.
Ook Loredana en Lavinja hebben me al eens verteld dat ook zij vinden dat er teveel landgenoten rondlopen.
Het wordt te kinderlijk en daar kom ik zeker niet voor weinig dames van 18 en 19 jaar die zich volwassen gedragen.
Ik houdt van wat meer oudere dames vanaf 21 tot 35 jaar met een wat meer volwassener figuur en een beetje hersenen ( is toch een brede groep )
Dus ben ik donderdag naar D.Bosch geweest en zaterdag naar Antwerpen en heb geen Roemeense gezien.
Voor mijn Top 5 is ook niet veel verandert ik moet wel vermelden dat Naomi uit D.Bosch bij mij ook goed op nr.2 kan staan maar ik verander niet meer.
Ik denk dat ik weer eens Michelle op ga zoeken in YY voor mij een van de beste dames sinds jaren.

jaccoone
2 december 2007, 13:17
Volgens mij bepaal je nog altijd zelf met wie je je gaat vermaken, maar ik weet ook uit ervaring (poolse Ola in freude) dat het moeilijk is om de dames duidelijk te maken dat je niet van hun gedrag gediend bent.

Ook denk ik dat het te maken heeft met de teruglopende inkomsten van de dames, als ze dan een klant hebben, bijten ze zich er helemaal in vast, in de hoop dat je nogmaals met ze naar de kamer gaat.

De beste tip die ik heb gehad, aangaande Ola is: duidelijk zijn. Maak de dame duidelijk dat je best een keer met haar naar de kamer wilt, maar dat ze je verder met rust moet laten.

Wij gaan tenslotte naar de club om plezier te hebben en als dat plezier wordt vergald door het gedrag van sommige dames, denk ik dat je daar rustig wat van kunt zeggen. In eerste instantie bij de dame in kwestie en heeft dat geen resultaat, dan stap je gewoon naar de clubleiding.
Groet, Jaccoone

Willi69
2 december 2007, 16:09
Anwesende Mädels am Freitag, dem 30.11.2007 (circa 57, D=Deutschland): Aga/Agnieszka (Polen), A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Alexandra (Polen), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Ambra (Rumänien), Aneta (Polen), Anja (D), Chris (Ungarn), Conny (D), Dani (Türkei), Denisa (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien) & Freundin, Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Ebru (Kurdistan), Elly/Emmy (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Ginger (D), Grace (Ungarn), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Kathrin (Rumänien), Kim (Litauen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Liliana (Brasilien), Loredana (Rumänien), Mandy (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn), Marleen (Rumänien), Mimi (D), Monika (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Nadja (D), Nancy (Türkei?), Natascha (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland), Nati (Ukraine), Samantha (Tschechien), Sandy (D), Sarah (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn), Selena (Rumänien), Sina (D), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Yasmina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Türkei), Yula (Polen), Zoy II (Türkei) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Gegen 23 Uhr wurden noch 3 neue Mädels durch den Club geführt, die gerade aus Stuttgart angekommen waren und zu müde waren, um die Arbeit noch am gleichen Tag aufzunehmen. :sleep: Manni1a, bekannt aus Funk & GT :green_smi, erkannte eine zielsicher als Cheyenne, Ex-GT und schwärmte in den höchsten Tönen von ihr. :p Leider konnte er am nächsten Tag nicht persönlich anwesend sein, um ein Wiedersehen zu feiern und beauftragte stattdessen den Hausmeister. :baeh:

Manni1A
2 december 2007, 23:16
Leider konnte er am nächsten Tag nicht persönlich anwesend sein, um ein Wiedersehen zu feiern und beauftragte stattdessen den Hausmeister. :baeh:

Leider hat der Hausmeister noch nicht berichtet, ob er den Auftrag auch ausgeführt hat und zu welchen eindringlichen Ergebnissen er gekommen ist :wand:

Kleine Korrektur noch zur Anwesenheitsliste vom Freitag: Natascha :luvlove: kommt nicht aus Russland, sondern aus Litauen (Leyla like) :freu:

Bis Dienstag und Donnerstag :baeh:

Manni1A :wink:

Willem2
3 december 2007, 02:57
http://www.kiki-net.de/smilies/feiertage/tannenbaumtanz.gif
:kuss:
:essen2:
:prost:
:ola2:
:cheers:
:twisters:
:tietjes:
:dance[1]:
:festeer:
:urlaub[1]
:wiegeil:
:applaus:
:loool[1]:
:winke:
:dance00[1
:ledy-in-r
:bye:
:wink2:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Willi69
3 december 2007, 21:22
Wili69, Sarah aus Ungarn ist wieder da. Ich habe eine vrage. Habst du ein freundin gesehn mit sarah, auch aus ungarn. Das madchen der name ist Linda ???
Ja, sie ist mit einer Freundin da, die heißt laut Thekenfrauen Mandy.

Jansen
3 december 2007, 21:55
:applaus:
:loool[1]:
:winke:
:dance00[1
:ledy-in-r
:bye:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Carmen is gestopt in PHG.

ozzy1
3 december 2007, 22:09
nach lisas wechsel ins golden time heute zum ersten mal wieder im phg gewesen!
hatte mich für 19:00 mit asia ( polen) verabredet , wurde von ihr aber im stich gelassen.
erst mal richtig stinkig gewesen !!!:angryfire:angryfire:angryfire
das essen war fürchterlich. :wand::wand:
viele mir nicht bekannte mädels aus osteuropa ( keine echten kracher dabei ) waren da.
von den bekannten waren loredana,kiara, lazarina ,yula,zoe,helen,veronika, leyla,chris anwesend.
ich wollte schon wieder nach hause fahren als gina ( passport folgt ) mich anlächelte.
ich konte nicht wiederstehen und habe eine sehr sehr angenehme zeit mit ihr verbracht.:love::love2::love:
der tag war jedenfallas gerettet.

viele grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:

Babbel
3 december 2007, 23:32
Ik was zaterdag incognito in de PHG :cool: en hele volkstammen bekende ijsberen waren er aanwezig. Deze waren echter ook allen incognito :D ;)
Dus heel stiekem ben ik een paar keer naar de buitensauna geweest, daarna sneaky wat gegeten en uiteindelijk heel voorzichtig een dame gevraagd met mij naar een kamer te gaan.
Kortom het was weer erg gezellig :lostit:

11cc
4 december 2007, 00:56
Ik was zaterdag incognito in de PHG :cool: en hele volkstammen bekende ijsberen waren er aanwezig. Deze waren echter ook allen incognito :D ;)
Dus heel stiekem ben ik een paar keer naar de buitensauna geweest, daarna sneaky wat gegeten en uiteindelijk heel voorzichtig een dame gevraagd met mij naar een kamer te gaan.
Kortom het was weer erg gezellig :lostit:

En daar kan ik mij helemaal bij aansluiten.....
het leven heeft ook zn mooie kanten, en een gezellige avond in PHG -al dan niet met kamerbezoek -hoort daar met stip bij....
Was weer een fijne avond in mijn 2e huiskamer.( en mijn 1e huiskamer:freu: is na de verbouwing al zo mooi.....):freu::freu::freu:

Willem2
4 december 2007, 10:38
Hoeveel Gina's lopen er nu opeens rond ?
En ik heb er ook nog ééntje in de oude doos :lostit:

egon, Dr. Rammler
4 december 2007, 16:46
wat bedeutet denn dieses ? Kreuz von W 2 ??

wird der Hmstr gekreuzigt ??

Willem2
4 december 2007, 18:08
wat bedeutet denn dieses ? Kreuz von W 2 ??

wird der Hmstr gekreuzigt ??

Nein, aber der Hausmeister versteht das sehr gut ;)

http://www.kiki-net.de/smilies/feiertage/tannenbaumtanz.gif
:kuss:
:essen2:
:prost::prost:
:ola2:
:ola2::ola2:
:ola2::ola2::ola2:
:wink: :wink: :wink: :wink:

Knabbel
4 december 2007, 23:53
Ik was zaterdag incognito in de PHG

Zie je wel, ik wist wel dat ik een bekende zag....
Zo zit je theorethisch een paar kilometer verderop en praktisch ineens in Oedt.
Mooi toch dat dat zomaar kan...

Knabbel
5 december 2007, 00:13
Na een kleine afwezigheid teruggekeerd in PHG. Had gelijk her en der wat uit te leggen, waar ik geweest was, en of ik soms een nieuwe vriendin had. Volgens beproefd concept eerst maar eens de kat uit de boom gekeken, alvorens met Emmy de kamer op te duiken. Had me helemaal voorgenomen eens lekker 1.5 of 2 uur te gaan genieten. Had haar al gewaarschuwd dat ik een aantal weken het landelijk gemiddelde niet gehaald had. Kortom er was geen houden aan en binnen een half uur al mijn kruid(noten) verschoten en klaar. Eigenlijk was het daarom ruk, maar volledig mijn schuld. Voordeel was wel dat ik daarna ruimschoots tijd voor Selena had. Altijd prettig om haar weer terug te zien, helaas echter aanwezig tot ca. 12 december om in januari ergens weer terug te keren.

Daarnaast Conny al voorbereid op de komst van Sonny en de nodige instructies meegegeven om e.e.a. nog enigszins in goede banen te leiden.

Uiteindelijk weer een geslaagde dag met enkele bekende beertjes, en samen met 11cc het licht en de sauna uitgedaan. PS Het eten vond ik ook weer uitstekend en dankzij Willi69 konden we zomaar achter hem als 2e aansluiten in de rij. Als we Willi toch niet hadden... :wink:

Big30
5 december 2007, 00:15
Aan de ene kant wacht ik nog steeds op wat sfeervarhalen van al die bekende IJsbeertjes die zaterdag jl. in PHG waren :eek:!

Aan de andere kant zal het er wel op neer komen "het was weer leuk en gezellig, veel bekende IJsbeertjes gezien, eten was als altijd weer goed en 2 geslaagde sesssies gehad :D:p!

:wink::wink:
Big30

r0y
5 december 2007, 08:37
gisteren in phg geweest , de sfeer was erg goed, er werd zelfs champagne geschonken, hierdoor gingen de dames ook lekker los :D toen we smiddags binnenkwamen dacht ik nog dat het ging tegenvallen omdat het er zo rustig was, savonds kwamen er wel wat vrouwen bij, maar volgens mij waren er meer vrouwen als mannen de hele dag, eten was lasagne en kip met rijst en gehaktballen, de beamer werd nog naar beneden gehaald voor de champions league, maar door andere bezigheden vrij weinig gezien van de hele wedstrijd, kortom was weer een goede dag in de happy garden, wel jammer dat er zo'n nederlandse viespeuk rondliep die volgens de dames hun graag zonder gummi wilde neuken.....

Rob10
5 december 2007, 11:41
.....Ohja, ook mij viel die kerel op die aan de dames aan het vragen was of die ze zonder gummi kon nemen. Als die een nee op zn request kreeg was die ook meteen weg, ik hoorde zelfs een dame echt hard nee schreeuwen en hem liet weten dat die moest verkassen. Hij ging alleen met ze naar de kamer als ze er mee in stemden. Toch een naar gevoel, het idee dat er zon smeerkees rondloopt, was nog een nederlander ook.

Bij zulk irritant gedrag zou die kerel eigenlijk een uurtje buiten gezet moeten worden om af te koelen en daarna moeten zn kleren hem toegeworpen worden. Weet je zeker dat tie nooit meer wil komen.:D

Carpe diem
5 december 2007, 13:21
Ohja, ook mij viel die kerel op die aan de dames aan het vragen was of die ze zonder gummi kon nemen. Als die een nee op zn request kreeg was die ook meteen weg, ik hoorde zelfs een dame echt hard nee schreeuwen en hem liet weten dat die moest verkassen. Hij ging alleen met ze naar de kamer als ze er mee in stemden. Toch een naar gevoel, het idee dat er zon smeerkees rondloopt, was nog een nederlander ook.

Jammer, heel erg jammer dat zo'n idioot daar rond loopt.
Helemaal jammer dat het ook nog een nederlander is.
Dit absoluut geen reclame voor onze nederlandse ijsbeertjes.

Ik hoop dat het de leiding van PHG het ook is opgevallen en tegen hem actie ondernemen of gaan nemen.
Dit gedraag hoort helemaal niet thuis in de bar van PHG.
Dit kan straks ook onderling bij de dames wrijving geven dat sommige dames toch met hem de kamer op gaan. De dame(s) in kwestie doen misschien wel NMC maar de andere dames denken dat van niet. Je krijgt hier toch misschien veel spanning onderling bij de dames.

Nee jammer dat een zo'n kl**tz*k de boel kan verzieken.
Want als het jullie is opgevallen is dat bij meerdere personen opgevallen.

Greetz CP

TT Man
5 december 2007, 14:29
Van de ene kant begrijp ik de ophef wel, maar van de andere kant ook weer niet. Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat een ijsbeer naar NZC vraagt. En iedereen weet toch dat er dames zijn die het aanbieden.

Ik kom niet veel meer in PHG maar in GT hoor ik het toch regelmatig. Vooral de opschepperige verhalen tegen zijn vrienden als zo'n figuur van de kamer komt.

Willi69
5 december 2007, 20:12
Anwesende Mädels am Samstag, dem 1.12.2007 (circa 55, D=Deutschland): Aga/Agnieszka (Polen), A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Alexandra (Polen), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Ambra (Rumänien), Aneta (Polen), Chris (Ungarn), Conny (D), Dani (Türkei), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Ebru (Kurdistan), Elly/Emmy (Polen), Emma (Ungarn), Eva (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien, Ex-GT-Cheyenne), Eve (Polen), Gina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Marokko), Grace (Ungarn), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Julia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien) & Freundin, Kiara (Rumänien), Kim (Litauen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Mandy (Ungarn), Marleen (Rumänien), Melissa (Rumänien), Mimi (D), Monika (Polen), Nancy (Türkei?), Natascha (Litauen), Nati (Ukraine), Sabrina (D, bis 18 Uhr), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Sarah (Ungarn), Selena (Rumänien), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tina (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D, Ex-GT-Thekenfrau), Yasmina (Türkei), Yula (Polen), Zoy II (Türkei) sowie ca. 6 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Dazu diverse Eisbären, die aber alle incognito da waren. :cool: An diesem Tag wurde auch die festliche Weihnachtsdekoration angebracht, Tanja hat den ganzen Abend hin und her geräumt, um die optimale Platzierung zu finden. :D

Jansen
6 december 2007, 20:42
Van de ene kant begrijp ik de ophef wel, maar van de andere kant ook weer niet. Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat een ijsbeer naar NZC vraagt. En iedereen weet toch dat er dames zijn die het aanbieden.

Ik kom niet veel meer in PHG maar in GT hoor ik het toch regelmatig. Vooral de opschepperige verhalen tegen zijn vrienden als zo'n figuur van de kamer komt.

Ja ik ben het met bovenstaande schrijver eens.

Het is gewoon een stomme lul om dit zo te vragen aan de dames, je weet van te voren dat ze juist nee zeggen t.o.v. de andere dames.
Dat het wel gebeurd op de kamers is ook bekend ook zijn er dames die hier zelf op aan laten komen.

Voor mij dus absoluut niet en ook niet mee met een dame die het met andere NZC doet.
Dit gebeurd in alle clubs helaas.

En wat TT man ook schrijft is de opschepperige verhalen van een paar te brede macho,s dat heb ik ook regelmatig gehoord vooral in GT.
Dezelfde vertellen ook dat ze niets hoeven te betalen.
Dat zijn twee Hollanders die al een paar jaar lopen te patsen van rond de 27 jaar.

Ik hoop dat ze dit lezen dan kunnen ze Jansen ook een keer zelf aanspreken
en Jansen is niet eens zo breed :green_smi

Trouwens gisteren weer heerlijk vermaakt en met Raluka naar de kamer geweest ( met Condoom ) ik had afgesproken met Sonny maar die had gisteren kamer 17 afgehuurd en een feestje gebouwd maar dat moet hij zelf maar schrijven.
Ook flipper weinig gesproken die had het ook druk met de dames en de coctails.

TT Man
7 december 2007, 13:01
Bleef het maar bij die twee...

r0y
7 december 2007, 17:20
Heeft iemand op dit forum wel eens PHG op oudjaarsavond bezocht ?? en zoja is het er dan druk qua dames en mannen ?

Horny_one
7 december 2007, 17:27
Heeft iemand op dit forum wel eens PHG op oudjaarsavond bezocht ?? en zoja is het er dan druk qua dames en mannen ?

De PHG is twee dagen per jaar dicht: 'Heiligenabend und Sylvester'. dus dat is met kerstavond en oudjaar. ik vermoed dat het dan dus wel niet zo gezellig zal zijn in de phg.

H1 heeft meestal met andere ijsbeertjes op die avond wel normaal vertier.

Grtz. H1

Willem2
7 december 2007, 19:24

Dat is dus niet mogelijk.
Het is wel mogelijk op 1e/2e kerstdag of nieuwjaarsdag de PHG te bezoeken. Maar of het altijd verstandig is om dat te doen is een tweede vraag.
De periode vlak voor kerst tot en met 6 Januari (3koningen) is het vaak rustiger in de clubs, kwa dames.

:wink:

Big30
9 december 2007, 16:17
Ik was door tijdgebrek gisteren helaas niet in staat af te reizen naar PHG!

Maar gelukkig heb ik de hele middag kunnen besteden aan het lezen van al die prachtige sfeervolle berichten van de circa 15 Forum IJsbeertjes die gisteren wel aanwezig waren :D:eek::thefinger!

Willem2
9 december 2007, 17:36
Nou ik zal even snel wat vertellen voor Big30 en anderen
Het was namelijk weer ouderwets gezellig. Er waren ongeveer 70 dames en daar zaten hele mooie exemplaren tussen :freu:. ( Willi69 komt met de lijst)
Het eten was echt weer van grote klasse. Ondanks dat het enorm vol was met ijsberen was er voor iedereen genoeg te eten; verschillende soorten warm vlees,aardappels,rijst,groente, koude schotels, sauzen noem maar op.....
Daarnaast waren er weer de bekende cocktails. Er was een kerstman of vrouw :rolleyes: die rond liep met cadeautjes. Sekt /Champagne voor de gasten en andere versnaperingen.
Daarnaast kreeg iedereen een cadeau toen ze weggingen.

Ik was door tijdgebrek gisteren helaas niet in staat af te reizen naar PHG!

Maar gelukkig heb ik de hele middag kunnen besteden aan het lezen van al die prachtige sfeervolle berichten van de circa 15 Forum IJsbeertjes die gisteren wel aanwezig waren :D:eek::thefinger!

IJsberen die wel aanwezig waren :Horny_one, JackD, Babbel, Eagledriver, Picasso 1, Pipokoeien, Rex, Pim, NWU, Robin, Willem2, Willi69, Flipper, Hara1d, Bonkie5 Be, George36, Bitchhunter en dan nog enkele ijsberen die ik vergeten ben of niet van naam ken.......... .

Manni1A
9 december 2007, 23:42
IJsberen die wel aanwezig waren :Horny_one, JackD, Babbel, Eagledriver, Picasso 1, Pipokoeien, Rex, Pim, NWU, Robin, Willem2, Willi69, Flipper, Hara1d, Bonkie5 Be, George36, Bitchhunter en dan nog enkele ijsberen die ik vergeten ben of niet van naam ken.......... .

Da wird der Hausmeister ja bestimmt heute noch einen ausführlichen Bericht mit kompletter Anwesenheitsliste einstellen :freu:

Pim
10 december 2007, 17:22
Da wird der Hausmeister ja bestimmt heute noch einen ausführlichen Bericht mit kompletter Anwesenheitsliste einstellen :freu:

Er waren toch heel wat dames aanwezig. Maar het was ook behoorlijk druk met ijsberen. Uiteraard weet je dat op een feest en ik moet ook zeggen dat het wel weer leuk was. Ik ben maar een paar keer gevlucht naar een kamer wachttijden waren op een gegeven moment bijna een uur.
Er waren genoeg mannen en dames waarmee ik even een praatje kon maken. En dat was ook wel nodig toen je de hele rij voor het eten zag staan. Hoewel ik zeker niet voor het eten kom is het in de PHG gewoon altijd wel goed. Met zulke feestjes is er altijd genoeg en trachten ze ook iets speciaals te doen. Die muziek is voor mij veel te hard maar de meisjes vonden het wel leuk. Ik zie dat wel graag van die dansende meisjes.
Ik heb me dus wel weer vermaakt afgelopen zaterdag.

Willi69
10 december 2007, 21:59
Gestern hat es leider nicht mehr geklappt, weil ich nach der anstrengenden Nikolaus-Party :prost: :fuck: früh schlafen gegangen bin. :sleep:

Nachdem das Mädels-Angebot in der letzten Woche vor allem in der Spitze doch etwas schwächelte, war die TA-Dichte diesmal erheblich höher. :freu: Es wurden schon kritische Stimmen laut, dass man sich bei dieser Auswahl kaum entscheiden könne. :rolleyes: Auch das Rahmenprogramm und das Drumherum stimmte, sehr gute Stimmung bei allen Anwesenden. Viele Mädels waren originell kostümiert, auch Teile des Personals. Verpflegung wurde quasi nonstop nachgeliefert, bei den Getränken gab es neben Cocktails auch jede Menge Eierlikör aus essbaren Bechern sowie Sekt. Wer von den deutschen Meistern nicht gekommen war, z.B. wegen langweiliger Fußballspiele :sleep: (Spitzen-Fußball kommt doch erst heute! :D), hat wirklich allerhand verpasst. :baeh: Obwohl das PHG mehr als ausverkauft war, hielten sich die Wartezeiten auf freie Zimmer doch in Grenzen. Im geschmückten Barraum gab es "Live"-Musik von einem DJ, gegen ca. 22 Uhr eine Strip-Show, dazu Fußball und Boxen auf Großbild-Leinwand.

Da es offensichtlich nicht selbstverständlich ist, möchte ich ausdrücklich darauf hinweisen, dass der Eintritt zu dieser Party wie auch zu den vorangegangenen im PHG nur den Standardpreis von 50 Euro betrug und man darauf verzichtet hat, die (Stamm-)Gäste abzuzocken. Mit diesem Event hat das PHG eindrucksvoll bewiesen, wer die Nr. 1 unter den Clubs am Niederrhein ist. :wink:

:ola2: :ola2: :ola2:

Keine leichte Aufgabe diesmal, die Anwesenheitsliste zu erstellen, bei so vielen unbekannten, umbenannten und verkleideten Mädels, laut Thekenfrauen 65 Mädels, nach meiner Zählung aber deutlich mehr. Bitte ergänzen, wenn ich wen vergessen haben sollte.

Anwesende Mädels auf der großen Nikolaus-Party am Samstag, dem 8.12.2007 (circa 70 - 75, D=Deutschland): Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Alena (Albanien/Montenegro?), Alexandra (Polen), Alini (Brasilien), Ambra (Rumänien), Anja (D), Anna (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Brooke/Sandy (Schottland), Chris (Ungarn), Corinna (D), Delia (Rumänien), Denisa (Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Dominica (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen, mit neuen Titten :tietjes: ), Ebru (Kurdistan), Elly/Emmy (Polen), Emma (Ungarn), Eva (Rumänien), Eve (Polen), Georgiana (Rumänien), Gina (D/Türkei), Gina (Marokko), Ginger (D), Grace (Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Jana (Slowakei), Julia (Rumänien) & Freundin, Katharina (Ungarn), Kathrin (Rumänien), Kati (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D, Ex-GT-Anna), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kinga oder Paulina (Polen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Liliana (Brasilien), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Mandy oder Sarah (Ungarn), Maria (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Marleen (Rumänien), Melana (Ungarn, bis 18 Uhr), Melissa (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen, Ex-GT, Name im PHG?), Nancy (Türkei?), Natascha (Litauen), Roxanna (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Sabrina (D, bis 18 Uhr), Samantha (Tschechien), Samira (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Nordafrika/Arabien?), Sandra (Polen), Selena (Rumänien), Simona (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien, ohne ihre Cousine), Sina (D), Tatjana (Ukraine), Stella (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D), Tina (D), Veronika (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Yula (Polen), Zoey (Türkei) sowie ca. 7 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

ijsbeer
10 december 2007, 23:04
Da es offensichtlich nicht selbstverständlich ist, möchte ich ausdrücklich darauf hinweisen, dass der Eintritt zu dieser Party wie auch zu den vorangegangenen im PHG nur den Standardpreis von 50 Euro betrug und man darauf verzichtet hat, die (Stamm-)Gäste abzuzocken.

Hier geh ich voellig mit! Mit diese party zeigt das PHG wie man mit Ihre kundschaft umgeht, und zwar; ein "danke schoen" an die gaeste! :freu:

Die ueberige laden nutzen solche party's aus fuer mehr eintritt! Ich denke auf jedem fall sollte mann stammgaeste NIE extra zahlen lassen bei solche party's ... ;)

"der neue laden" soll sich in diesem noch erst beweisen.......

Babbel
10 december 2007, 23:11
Ik vind ook party's waarvoor je extra moet betalen nergens voor nodig. Meestal is de service al heel goed en zijn alle extra's een beetje overbodig. Ik vind de feesten in de PHG altijd wel geslaagd. Wel druk maar nog redelijk beschaafd. Je merkt wel, net als bij GT ,dat ze dan vanwege reclame in kranten ook éénmalige "rare" ijsberen krijgen. En sommige gasten willen ook wel eens erg veel drinken :mad:
Ik heb mij op dit feest erg goed vermaakt. Er was gezien de aanwezigheidslijst van Willi69 genoeg te zien :roll:

Willem2
12 december 2007, 11:30
Samira was er weer. Deze dame duikt overal op maar ik kan maar geen paspoort van haar vinden :huch: Die moet ze wel hebben want anders kan je niet overal opduiken ;)

JackD
14 december 2007, 18:20
Zaterdag , de Nikolaus-Party, bracht mij o.a. een weerzien met twee "oude" bekenden; leuke uurtjes gehad met Grace (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4494) en Veronica (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2256).

Verder was het, zoals verwacht, eigenlijk weer iets te druk voor mij, maar de sfeer en verzorging waren zeker OK; complimenten zijn
hier wel op hun plaats!

Noodgedwongen, want de DJ werd geparkeerd op mijn favoriete "hangplek", moest ik een plaatsje vinden op de andere bankjes, waar opeens twee onbekende roemeense voetjes eerst op mijn schoot en later onderzoekend onder mijn badjas belandden ... :p
Gelukkig werden diezelfde voetjes niet veel later ingezet op de dansvloer ...

… En ik moet zeggen ze brachten heel veel stemming en er waren een paar zeer fraaie exemplaren te bewonderen. :wink:Inderdaad, laat ze dansen! Een genot om die aantrekkelijke voetjes van de vloer te zien. :bounce::ebounce::bounce::ebounce:
Gangmaker Chris ("geboren om te dansen"), Emma aan de zwier met Grace, personeel dat deelde in de feestvreugde, kortom ,
het kon niet op …
Ik kan me echter wel voorstellen dat de dames met een andere nationaliteit zich een beetje ondergesneeuwd voelden bij deze overwegend roemeense uitbundigheid ...

Keine leichte Aufgabe diesmal, die Anwesenheitsliste zu erstellen ... :goodjob:Kinga oder Paulina? Dat was dus Kinga (zwart haar); Paulina (rood haar) was er (helaas) niet.
Ook gezien: Sheila (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7380), zwart haar, zwart hemdje, zwarte kousen; zag er moe uit, maar is wel lief …

Big30
14 december 2007, 18:40
Samira was er weer. Deze dame duikt overal op maar ik kan maar geen paspoort van haar vinden :huch: Die moet ze wel hebben want anders kan je niet overal opduiken ;)

Je hebt zelf haar paspoort aangemaakt ;):hah:;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4161&highlight=samyra

Manni1A
15 december 2007, 02:09
@ willi69

davon abgesehen muss ich eine Erkältung auskurieren.

zu ärgerlich, dieser Resthusten, lieber Hausmeister, denn so hast du einen der besten Tage des Jahres verpasst :baeh:

Anwesend waren knapp 80 Mädchen, darunter einige sehr vielversprechende Neuzugänge:freu:

Leider hatte das Forums-Kommando Robin und Manni1A nicht die Kapazität, um alle persönlich unter die Lupe zu nehmen. Hochgeradig empfehlen kann ich die neue Lisa - zuletzt GT (keine Ahnung, unter welchem Namen sie da gearbeitet hat). Ein "polnisches Mädche", das in Deutschland lebt, akzentfrei Deutsch spricht, und auf dem Zimmer ihre polnische Herkunft nicht verleugnen kann :fuck:

Meine zweite Runde ging an die rumänische Kathrin, die der Hausmeister zuletzt geoutet hat :loud:

Neben Lisa gab es mindestens noch fünf oder sechs weitere interessante Neuzugänge aus Polen (puhhhhhhhhh - das wird eine anstrengende Weihnachts-Woche) :D Und ein neues deutsches Titten-Monster namens Nicky, wobei aber die Chemie zwischen ihr und mir beim Vor-Gespräch überhaupt nicht stimmte :nee:

Fazit: Genialer Tag ohne Anwesenheitsliste (Grund: zu viele Neuzugänge) :thefinger

Willi69
15 december 2007, 12:24
zu ärgerlich, dieser Resthusten, lieber Hausmeister, denn so hast du einen der besten Tage des Jahres verpasst :baeh:
Den hatte ich ja schon letzte Woche, einen der besten Tages des Jahres (nicht den Resthusten :green_smi).

Und ein neues deutsches Titten-Monster namens Nicky, wobei aber die Chemie zwischen ihr und mir beim Vor-Gespräch überhaupt nicht stimmte :nee:
Vielleicht solltest Du Dich nicht immer gleich als Schalke-Fan outen! :eek:

Fazit: Genialer Tag ohne Anwesenheitsliste (Grund: zu viele Neuzugänge) :thefinger
Schwache Ausrede, Du kannst Dich ja ausnahmsweise mal auf die Dir namentlich bekannten Mädels beschränken. :nee: Und bitte noch den Lisa-paspoort erstellen... :wink:

mrwize
15 december 2007, 14:28
zu. Hochgeradig empfehlen kann ich die neue Lisa - zuletzt GT (keine Ahnung, unter welchem Namen sie da gearbeitet hat). Ein "polnisches Mädche", das in Deutschland lebt, akzentfrei Deutsch spricht, und auf dem Zimmer ihre polnische Herkunft nicht verleugnen kann :fuck:

Well don t look further ... this has to be my Melissa from GT.

Manni1A
15 december 2007, 14:28
Du kannst Dich ja ausnahmsweise mal auf die Dir namentlich bekannten Mädels beschränken. :nee: Und bitte noch den Lisa-paspoort erstellen... :wink:

Aber nur weil du so schwer krank bist :green_smi

Eigentlich ist die Liste völlig ohne Aussagekraft, weil mir wirklich viele Mädchen nicht bekannt waren, oder mich einfach nicht interessieren (Rumänien/ Bulgarien), oder ich die Namen der meisten interessanten Neuzugänge nicht behalten habe.

Anwesende Mädels am Freitag, dem 14.12.2007 (circa 75 bis 80, D=Deutschland): Aleko (Polen), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien), Anja (D), Brooke/Sandy (Schottland), Chris (Ungarn), Denise (Libanon), Ebru (Kurdistan), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eva (Rumänien), Gina (Marokko), Ginger (D), Grace (Ungarn), Isa (Polen), Jana (Slowakei), Kathrin (Rumänien), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kira (D), Lazarina (Bulgarien), Lilly (Holland/Jugoslawien), Lisa (D/Polen, neu), Loredana (Rumänien), Marleen (Rumänien), Marnel (Kroatien), Nadja (D), Natalja (Polen, neu), Nati (Ukraine), Nicky (D, neu), Patrizia (Nigeria), Samantha (Tschechien), Sina (D), Sonja II (Polen), Tatjana (Ukraine), Veronika (mit Brille, Polen), Zoë (Rumänien) sowie ca. 40 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).

Gute Besserung an den Hausmeister :rofl:

Manni1A
15 december 2007, 14:34
Well don t look further ... this has to be my Melissa from GT.

Das kann gut hinkommen

Zitat von bitchhunter
.....
Die dritte Runde dann purer Porno mit Mellissa. Blasen in jeder Stellung und bis zum Hals, robuster bis harter Geschlechtsverkehr ohne angezogener Handbremse. Porno-FT. Wer bei Illusionsfaktor 0 mit einer sehr schlanken und attraktiven Frau hemmungslosen Sex haben will, sollte sie unbedingt ausprobieren. Aber die meisten hier kennen sie ja sowieso.

Das war mein GT-Tag letzte Woche. Es war ein guter Tag.

Gruß
bitchhunter

uurtje
15 december 2007, 19:01
Gisteren sinds lang weer in PHG geweest. De dag begon langzaam. Het was rustig en er heerste vrouwen overschot. De dames vroegen, nee schreeuwden, om aandacht. Dit keer dus niet alleen after sales maar ook before sales. Lot's of.....
Later op de dag werd het druk. En, belangrijk voor de beren, er waren heel veel dames. Een aantal zaken die mij verder opvielen of die ik wil vermelden:

Als je je zat wilt zuipen is dat geen probleem. Doe dat echer thuis of in de kroeg. Mocht je het al in de FKK doen ga dan ergens hangen maar ga geen dames lastig vallen.

Het eten smaakte best goed. Ik weet niet hoe het kwam maar de rij leek wel erg goed te vlotten. Had in no-time mijn bordje vol

Denk dat 40% van de dames Roemeens is. Voor mij niet echt een probleem. Zolang de dame maar Duits of Engels spreekt.

De thekefrauen waren keihard aan het werk en slaagden erin om de hele tent weer schoon en netjes te houden.

Als je gaat douchen mag je gerust de douche uit zetten als je klaar bent. Sta niet als een stom varken te kijken als je erop aangesproken word op een bijzonder vriendelijke wijze. Zet dat ding dan gewoon uit.

Als je met een dame staat te babbelen en er valt een glas om(maakt niet uit wie het om stootte) dan is het niet verboden om ff te helpen met oprapen. Stom kijken en weglopen schijnt voor sommige mede ijsberen helaas ook een optie te zijn'

Voor de liefhebbers van jarretels/kousen was het gisteren een goede dag. Of dit iets met het koudere weer te maken had?

Flurkman
18 december 2007, 10:47
Vraagje 1: wie is de blonde schone (tamelijk lang lichtblond haar, eindigend in een soort "wrong", lachebek, "vol" maar niet dik) die als mooiste troef een prachtige kont heeft (praktisch gelijkwaardig aan die van Duitse Corina... Heerlijke meid, heel dikwijls bezet trouwens. Was gisteren (maandag) aanwezig. Als ik één jongedame zou willen schaken.......

Vraagje 2: Gisteren een heel lekkere beurt gehad met Nigeriaanse Naomi (in de loop van de avond trouwens een tweede uurtje met haar genomen). Vriendin van een ander Nigeriaans meisje (Patricia denk ik). Is dat nu dezelfde Naomi als diegene van wie reeds een thread bestaat?? En met wie ik trouwens een jaar geleden ook de lakens gedeeld heb(!!). Tja, mijn geheugen... of is het Alzheimer?

Willem2
18 december 2007, 11:14
Vraagje 2: Gisteren een heel lekkere beurt gehad met Nigeriaanse Naomi (in de loop van de avond trouwens een tweede uurtje met haar genomen). Vriendin van een ander Nigeriaans meisje (Patricia denk ik). Is dat nu dezelfde Naomi als diegene van wie reeds een thread bestaat?? En met wie ik trouwens een jaar geleden ook de lakens gedeeld heb(!!). Tja, mijn geheugen... of is het Alzheimer?

Dat is dezelfde :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4002&highlight=Naomi
Even navragen bij Patricia die loopt er al tijden rond ;) Maar ik weet het eigenlijk wel zeker wanthet namenbeleid is altijd wel redelijk verzorgd bij de PHG.

Boebel
18 december 2007, 19:35
;)was er zaterdag, echter ben de naam kwijt van het duits/srilankaanse meisje! Toppertje!

wie weet wie ik bedoel ? hoe is haar naam en waar staat haar profiel?

thanks !;)

Willi69
18 december 2007, 21:07
;)was er zaterdag, echter ben de naam kwijt van het duits/srilankaanse meisje! Toppertje!

wie weet wie ik bedoel ? hoe is haar naam en waar staat haar profiel?
=> Samyra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4161)

Nach allgemeiner Auffassung nicht wirklich ein toppertje. :rolleyes:

Flurkman
19 december 2007, 10:01
...Naomi werkt ongeveer vanaf juli in PHG, ze was toen nieuw daar...

DUS: toch een andere Naomi dan die van een jaar geleden!!??

Willem2
20 december 2007, 00:58
Dit is de presentielijst voor de 22ste December : Aga, Asia, Aleko, Alicia, Alini, Ambra, Anja, Angelina, Bella, Bianca, Brenda, Conny, Dalia, Danny, Debby, Delia, Dilara, Dominica, Ebru, Emma, Eve/Eva, Franciska, Georgie, Gina, Hellen, Ina, Isa, Jana, Katja, Katrin, Kim, Kimberly,Kira, Lazarina, Laura, Leila, Liliana, Lisa, Loredana, Maria, Manel, Mimmy, Naomi, Nati, Raquel, Roxana, Sahra, Samantha, Samira, Scherin, Sina, Tina, Zoe.

Zo nu kan Willi69 pas echt gaan genieten :lostit:
Volgens mij zou Katharina ook nog komen :o en ik denk dat Ginger ook nog wel binnenkomt vliegen.
Sommige dames kunnen uiteraard op het laatste moment bedenken dat ze toch liever naar huis gaan en daardoor een bus, auto of vliegtuig eerder hebben genomen.
We zullen het allemaal wel zien, zaterdag :wink:

Stiffmaster
20 december 2007, 11:04
Dit is de presentielijst voor de 22ste December : Aga, Asia, Aleko, Alicia, Alini, Ambra, Anja, Angelina, Bella, Bianca, Brenda, Conny, Dalia, Danny, Debby, Delia, Dilara, Dominica, Ebru, Emma, Eve/Eva, Franciska, Georgie, Gina, Hellen, Ina, Isa, Jana, Katja, Katrin, Kim, Kimberly,
Kira, Lazarina, Laura, Leila, Liliana, Lisa, Loredana, Maria, Manel, Mimmy, Naomi, Nati, Raquel, Roxana, Sahra, Samantha, Samira, Scherin, Sina, Tina, Zoe.

Zo nu kan Willi69 pas echt gaan genieten :lostit:
Volgens mij zou Katharina ook nog komen :o en ik denk dat Ginger ook nog wel binnenkomt vliegen.
Sommige dames kunnen uiteraard op het laatste moment bedenken dat ze toch liever naar huis gaan en daardoor een bus, auto of vliegtuig eerder hebben genomen.
We zullen het allemaal wel zien, zaterdag :wink:

Met zo`n lijst aan dames moet Stiffler ook maar eens in PHG gaan kijken :lostit:, zeker na het contact met Dupke dat het gisteren heel erg rustig was in YY, dus op de valreep van het jaar Stiffmasters eerste bezoek aan PHG :confused:, hoop dat de daar bekende ijsbeertjes wat goede tips aldaar voor mij hebben :bowlol:

Willi69
20 december 2007, 12:34
Mijn cadeau aan Willi69
Und wer ist http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif und http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg? :rolleyes:

Willem2
20 december 2007, 12:52
Und wer ist http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif und http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg? :rolleyes:

Ohohoh .....................Oeps :D

Keiner ist glaube ich wirklich neu und allen sind wieder da :lostit:

The Joker
20 december 2007, 13:09
Weten mensen hoe het komende zaterdag gaat worden qua M/V verhouding en de openingstijden?
Een vriend van me wil weer eens een kijkje nemen, maar hij kan alleen in het weekeinde weg.
Ik zag dat er wat te doen was komende zaterdag en vrees dus dat het een homo societeit gaat worden vol mannen en dat de vrouwen al gevlucht zijn voor de kerst of valt het allemaal nog wel mee?

Willem2
20 december 2007, 13:29
Ik zag dat er wat te doen was komende zaterdag en vrees dus dat het een homo societeit gaat worden vol mannen en dat de vrouwen al gevlucht zijn voor de kerst of valt het allemaal nog wel mee?

Hmmm. Nu plaats ik vantevoren een lijst van de aanwezige dames en nog is het niet goed :cool:;)

Wir sind Eisbären, aber keine Hellseher! :rolleyes:

Jouw vriend :rolleyes: kan gerust komen want wij zitten in de sauna :lostit:

Alex1
20 december 2007, 18:53
hallo weet er iemand hoelang Julia (Romeense) al in Duitsland actief is?

Picasso 1
20 december 2007, 19:20
Ohohoh .....................Oeps :D

Keiner ist glaube ich wirklich neu und allen sind wieder da :lostit:

http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif gäste:

Stiffmaster (?)
Dupke

http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg:
Willem2
Big30
Rex
Tiga
Willi69
Knabbel
Babbel
Manni1a
JackD(?)
Robin

:rofl:

Randy
21 december 2007, 09:37

Vanwaar de vraag? Het lijkt me relevanter hoelang deze dame (en anderen) nog blijven. Ze verdwijnen voor je het weet :eek:.

En je kunt het haar zelf ook vragen natuurlijk...

Stiffmaster
21 december 2007, 10:32

Stiffmaster (?)
Dupke

Willem2
Big30
Rex
Tiga
Willi69
Knabbel
Babbel
Manni1a
JackD(?)
Robin

:rofl:En wie is dan de grote afwezige, toch niet Picasso1 ???????:green_smi

dupke
21 december 2007, 14:23

Stiffmaster (?)
Dupke

Willem2
Big30
Rex
Tiga
Willi69
Knabbel
Babbel
Manni1a
JackD(?)
Robin

:rofl:

Dupke is niet echt nieuw, Zal mijn 3e bezoekje worden :lostit:
Wat niet wil zeggen dat enige goede raad van de vaste kliek in dovemans oren terecht zal komen. :hah:

Willem2
21 december 2007, 14:46
Dupke is niet echt nieuw, Zal mijn 3e bezoekje worden :lostit:
Wat niet wil zeggen dat enige goede raad van de vaste kliek in dovemans oren terecht zal komen. :hah:

Dupke komt een sigaar uitdelen :D voor iedere goede tip ;):lostit:

dupke
21 december 2007, 16:20
Dupke komt een sigaar uitdelen :D voor iedere goede tip ;):lostit:

:eek: Let maar op Willem2 met je voorspellingen, het is alsof je je nog kan herinneren dat ik op de party in de zomer bij PHG toen die sigaren gewonnen heb in de tombola , en als niet roker + astma patient heb ik er nog een 25 tal uit te delen dus ...... :thefinger

Dit astma probleempje is een beetje gekoppeld aan mijn smeekbede aan de kerstman van Living Room

kopie bericht in die sectie :

Beste Kerstman,

Mijn 1e poging om LR eens te bezoeken, onder begeleiding van enkele medebeertjes, is anders gelopen als ik gehoopt had.
In plaats van een leuke rondleiding in LR te krijgen werd ik ten tijde van uw welbekende vriend Sinterklaas zijn verjaardag getracteerd op een weekje ziekenhuis.

Vandaar, misschien bij deze een herkansing ( niet op dat ziekenhuis aub )

Jansen
21 december 2007, 18:49
Woensdag samen met Sonny en Flipper weer aan de coctails gezeten daarna even terug getrokken met Franceska.
Er waren super veel mooie dames aanwezig,ze hebben allemaal nog extra kerst geld nodig vandaar dat ze er massaal waren ongeveer 60 dames.

Jansen
22 december 2007, 00:41
Ik heb net nog contact gehad met een dame die ook kerst gaat vieren in Roemenie.
Zij vertelde dat de uittocht is begonnen.
Vooral de Poolse dames zijn met vakantie verlof vertrokken,maar ook een aantal naar Roemenie.
Dit komt omdat men op zondag al thuis wil zijn.
Ik verwacht dan ook dat het vanaf zaterdag tot 6 januari vrij rustig zal zijn zowel in PHG als GT.

Picasso 1
22 december 2007, 03:01
Ik was er vandaag :D. En Sonny ook!
Een redelijk aantal van de mij bekende dames was niet aanwezig. Toch nog een prima dag gehad. Ik schat dat er desondanks een 50-tal dames aanwezig waren. Willy69 zal vast wel met een aanwezigheidslijst komen.
Het zou me niet verbazen als er morgen nog meer dames ontbreken.....maar wie weet heb je geluk.

Big30
22 december 2007, 11:40
Ik was er vandaag :D. En Sonny ook!
Een redelijk aantal van de mij bekende dames was niet aanwezig. Toch nog een prima dag gehad. Ik schat dat er desondanks een 50-tal dames aanwezig waren. Willy69 zal vast wel met een aanwezigheidslijst komen.
Het zou me niet verbazen als er morgen nog meer dames ontbreken.....maar wie weet heb je geluk.

Ik zou verbaasd als er vandaag 50 dames aanwezig zouden zijn. Vorig jaar was het de zaterdag voor kerst rustig kwa dames maar toen was eerste kerstdag maandag, nu dinsdag. Dat scheelt ;)!
Nu zal voor veel dames de zondag de reisdag zijn. Kunnen ze nog net de zaterdag dagopbrengst incasseren :cool::p!

Picasso 1
22 december 2007, 13:07
Ik zou verbaasd als er vandaag 50 dames aanwezig zouden zijn. Vorig jaar was het de zaterdag voor kerst rustig kwa dames maar toen was eerste kerstdag maandag, nu dinsdag. Dat scheelt ;)!
Nu zal voor veel dames de zondag de reisdag zijn. Kunnen ze nog net de zaterdag dagopbrengst incasseren :cool::p!

In katholieke landen is kerst op 24 (heilige nacht) en 25 (kerst) december. De 26ste heeft geen betekenis. Dus niet op dinsdag maar op maandag zullen veel dames al thuis willen zijn ;).

Willi69
23 december 2007, 00:16
Dit is de presentielijst voor de 22ste December : Aga, Asia, Aleko, Alicia, Alini, Ambra, Anja, Angelina, Bella, Bianca, Brenda, Conny, Dalia, Danny, Debby, Delia, Dilara, Dominica, Ebru, Emma, Eve/Eva, Franciska, Georgie, Gina, Hellen, Ina, Isa, Jana, Katja, Katrin, Kim, Kimberly,Kira, Lazarina, Laura, Leila, Liliana, Lisa, Loredana, Maria, Manel, Mimmy, Naomi, Nati, Raquel, Roxana, Sahra, Samantha, Samira, Scherin, Sina, Tina, Zoe.
Ich ergänze dann mal die Mädels, die Willem2 "vergessen" hat: :D

Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alena (Albanien/Montenegro?), Brooke/Sandy (Schottland), Ginger (D), Hannah (Russland), Isabella (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Ive (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D), Joyce (D/Marokko), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Kinga (Polen), Melana (Ungarn), Nancy (Türkei?), Paulina (Polen), Sheila (Rumänien).

Dafür waren einige der vorhergesagten Mädels nicht da, die darf W2 selbst streichen. :rolleyes:

Zusammenfassung:

Essen: sehr gut, :smile: :smile: :smile:
Anzahl der Forumsmitglieder, vor allem aus Holland: gut, :smile: :smile:
Anzahl der Mädels: mangelhaft, :o
Qualität der anwesenden Mädels: sehr mangelhaft :o :o
Musik im Barraum: katastrophal. :nee:

Manni1A
23 december 2007, 02:35

Das kann man auch anders sehen :green_smi

Ich sag mal: Sehr wechselhaft. Anfangs gut, zwischendurch wirklich schlecht, später wieder besser (aber da war der Hausmeister schon zu Hause) :thefinger

Willem2
23 december 2007, 05:00
Zusammenfassung:

Essen: sehr gut, :smile: :smile: :smile:

Het eten was weer van uitzonderlijk goede kwaliteit. Genoeg keuze was er voor iedereen. 's Avonds ook nog pizza.

Anzahl der Forumsmitglieder, vor allem aus Holland: gut, :smile: :smile:

Ja er waren wel wat bekende ijsberen. En van de duitse zijde waren er ook weer een paar die ik langer niet gezien had. Ik heb me erg goed vermaakt met alle ijsberen en heb nog last van de blaren op mijn tong ;)

Ik vind het een beetje onzin. Het is het weekeinde voor kerst en velen zijn dan misschien al wel weg maar er bleef echt voldoende over voor iedereen. Ik heb in ieder geval hele goede seks gehad.
Jansen spreekt over weinig poolse dames. Dat viel ook nog wel mee.
oa Aischa, Aleko, Dominica, Isabella, Franceska, Kinga, Paulina, Isa, Lisa (Melissa) ..........

Zie boven.
Had je laten mangelen door Mimmy ;)
Uiteraard geen "nieuwe" dames voor onze Hausmeister

Ik heb het niet constant aangehoord maar ik vond het lied : Ich möchte gern ein Eisbär sein wel erg geslaagd :D;) Die muziek was in ieder geval niet de hele tijd techno of andere pling-plang-plong muziek.Voor mij is het allemaal wat te hard en daardoor wat onnodig.

becks
23 december 2007, 12:49

Julia erzählte mir, dass sie am 20.12.07 wieder nach Hause fährt. Leider habe ich sie nicht gefragt, wann sie zurück kommt und wohin sie dann gehen will (PHG oder Stuttgart). Bei meinem letzten PHG-Besuch am 17.12. war sie nicht anwesend.

Gruss, becks

Stiffmaster
23 december 2007, 12:50
Het is er dan toch eindelijk van gekomen, mijn eerste bezoekje aan PHG, zo rond de klok van drieën van mijn werk vertrokken, had tot 17.00 uur gemoeten maar in het kader van de kerstgedachte de deuren eerder dicht gedaan, en het is maar goed dat ik eerder was weggegaan want toen ik eenmaal wakker begon te worden kwam ik tot de schrik erachter dat ik gewoon richting YY reed, is denk ik macht der gewoonte, maar afijn zo rond de klok van 16.30 uur dan toch gearriveerd bij PHG, na er eerst zeker 3 keer langs te zijn gereden :cool:. Maar goed gelijk met Rex die ook zijn verzetje nodig had naar binnen getogen, wat euries betaald en de benodigde spullen van een zeer vriendelijke dame :nee: mogen ontvangen en me omgekleed.

Eerst maar achter Rex aan en in de bar beland waar al vele bekende ijsberen aanwezig waren en toen van Dupke een rondleiding gehad, mijn eerste indruk was vele smalle doorgangen, wel maakte het een nette indruk op me en vooral het nachtcafe had wel wat, en zeker belangrijk, de muziek stond op een niveau dat je rustig met elkaar kon praten, zijn clubs die hier nog wat van kunnen leren, in de bar zou het later op de avond iets harder gaan door de komst van een deejee.

Was wel blij dat er veel bekenden waren, ik denk dat ik anders met een uur weer zou zijn weggeweest, en dan had ik wel eens onverrichtte zaken terug naar huis kunnen rijden omdat ik onderweg nog wat andere clubs had gebeld en het daar ook niet erg geweldig was werdt me medegedeeld, wel eerlijk. :freu: Nadat W2 was gearriveerd even wat bijlessen gehad en een beetje vermanend toegesproken te zijn, vertelde hij me toch waar ik wel en beter niet iets mee kon gaan doen, ja,ja nu mijn broer er niet meer op toeziet doet W2 dat, bedankt hè.

In de bar werden hier en daar wat dames omzichtig door W2 aan mij voorgesteld en met de wijze raad van hem maar met Dominica even een blokhutje opgezocht, gadver wat was het koud omdaar te komen, gelukkig voor mij zorgde Dominica dat ik het snel weer warm kreeg. Daarna mogen genieten van, ik denk zo ongeveer de beste maaltijd die ik in een club heb gekregen, sorry YY kom bij jullie ook niets tekort maar dit was echt goed met nog een lekker toetje na, wat wil een mens nog meer, ja dat weet ik ook wel wat!!!! maar dat is er niet meer van gekomen. Zo rond de klok van elven na de meesten gedag te hebben gezegd de parkeerplaats afgereden en zo rond 00.30 uur heerlijk me bedje ingekropen. Al met al me prima vermaakt, maar YY blijft toch mijn favoriete clubje, maar zal zeker nog eens terug gaan naar PHG.

W2, Jack42, Dupke, Rex, Knabbel en Babbel en alle andere bedankt voor jullie gezelligheid en maak er wat moois van het komende jaar, we zullen elkaar zeker weer ergens tegenkomen :wink::wink:

De Stiffmaster :baeh:

becks
23 december 2007, 13:54
Hallo Eisbären!

Die Weihnachtszeit ist für uns Eisbären der härteste und entbehrungsreichste Abschnitt des Jahres. Wo auf der Terasse vor der Bar sonst die Sonne lacht und die Schlange vor dem duftenden Grill endet, leuchten jetzt zwei strombetriebene Rehe vor sich hin und bewegen monoton ihre Köpfe. Kalter Wind fegt durch den Happy Garden, so kalt, dass selbst die holländischen Gäste sich das Rauchen auf der Terasse verkneifen und unter den Entzugserscheinungen darben.

Wäre dies alles für sich nicht schon schlimm genug, lichten sich - wie stets zur Weihnachstzeit - auch noch die Reihen der Damen. Sie gehen in ihre Heimat, um mit der Familie Weihnachten zu feiern. Sagen sie. Als ob dies ein Grund wäre, uns alleine zu lassen. Eisbären sind auch nur Menschen!

Nun, die üblichen Verdächtigen sind auch zur Weihnachtszeit anwesend:

Lazarina, mit neuer Frisur und Strümpfen. Ob es hilft?

Christina, frech und fröhlich wie eh und jeh.

Kiara und Loredana, immer noch knackig und arrogant.

Emma, die natürliche Feindin aller Gambas.

Dominica - "mit neuen Titten" [Copyright by Willi69]. Nach Anna die zweite OP des Jahres. Beide m.E. nicht wirklich notwendig.

Romina. Erwachsener geworden. Immer noch ein optischer Leckerbissen. Warum wurde sie eigentlich so selten gebucht?

Bereits weg: Julia, die 2007 sicherlich so manches Eisbärenherz gebrochen hat. Ist nun ihr Gesicht oder doch ihr Po hübscher? Macht sie auch FT? Wann kommt sie wieder? Fragen über Fragen...

Mein Jahresausstand 2007: Sonja (Polen). Hübsches Gesicht. Herrliche lange schwarze Haare und dazu blaue (!) Augen. Samtweiche Haut. Schlank und dennoch was zum Greifen. Zarte, formschöne Brüste. Duftende Haut. Nichtraucherin. Überall sehr lecker. Nachdem das Eis gebrochen war, kam ich in den Genuß von feinstem gf6.

So kann es 2008 weitergehen!

Gruss, becks

Willi69
23 december 2007, 15:18
Neben Lisa gab es mindestens noch fünf oder sechs weitere interessante Neuzugänge aus Polen (puhhhhhhhhh - das wird eine anstrengende Weihnachts-Woche) :D
Die sind leider am frühen Freitag Abend alle abgereist - bevor es zu Basistests meinerseits kommen konnte. :o

Und ein neues deutsches Titten-Monster namens Nicky, wobei aber die Chemie zwischen ihr und mir beim Vor-Gespräch überhaupt nicht stimmte :nee:
Nicky ist nicht http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif, sondern http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg. Scheint eine Bekannte/Freundin von Lilly zu sein, nach Aussagen von Thekenfrauen soll der Service okay sein. Leider am Freitag auch zu früh abgereist... :o

Knabbel
23 december 2007, 15:31
.
Nun, die üblichen Verdächtigen sind auch zur Weihnachtszeit anwesend:

.
Loredana, immer noch knackig und arrogant.

Meinte gehort zu haben dass sie auch fur 5 Tage nach Hause fliegen sollte.
Vermutlich nach Weihnachten bis zum Jahreswechsel.

.
Emma, die natürliche Feindin aller Gambas.

Heute schon geflogen im ware Sinne des Wortes. Wird erst zuruck kommen in Februar.

Willi69
23 december 2007, 20:06
'n Abend Manni1a,

Das kann man auch anders sehen :green_smi
könntest Du das geneigte Publikum statt nebulöser Andeutungen vielleicht mal wieder mit einer detailreichen Schilderung der Dinge aus Deiner Sicht erfreuen? :green_smi M. möge Dich dafür mit einem BJT belohnen... :smkiss:

Big30
24 december 2007, 00:22
Zusammenfassung:

- War Samstag vor Weihnachten, also dan war die Anzahl der Mädels doch OK ;)!
- Musik ist ja Geschmacksache, hat mir gut gefallen :hah:!

Het was weer eens een gezellige zaterdagavond voor de Kerst in Happy. Veel bekende Forumleden, gelet op het feit dat het de zaterdag voor Kerst is en de zondag voor veel Dames grote reisdag is dan wel dat ze zaterdag al op pad waren vond ik het aantal aanwezige dames niet tegenvallen.

Klein puntje van kritiek: het schoonmaken van de tafels etc. is wel eens wat beter verzorgd geweest, idem dito klein ongemak als een lege zeepreservoirhouder :eek:!

Eten was wel goed maar heeft me in PHG wel eens beter gesmaakt.

Van de aangekondigde dames miste ik o.a.: Bella, Maria, Conny, Kimberly, Laura, Samira, Samantha, ... .

Was en daar ben ik 100 % zeker van mijn laatste PHG bezoek dit jaar. In 2006 heb ik PHG ik meen 6 maal bezocht. In 2007 ben ik al vrij snel de tel kwijt geraakt ;).
Mijn enige goede voornemen voor 2008 is om PHG wat minder te frequenteren.
Eitje :p!

Jorah Mormont
24 december 2007, 00:26
Van de aangekondigde dames miste ik o.a.: Bella, Maria, Conny, Kimberly, Laura, Samira, Samantha, ... .

Conny zat vrijdag al tegen een griepje aan, waarschijnlijk dus doorgezet.

Sonny:wink:

Willem2
24 december 2007, 00:28
Conny zat vrijdag al tegen een griepje aan, waarschijnlijk dus doorgezet.

En Sonny had dus ook griep :lostit:;)

Jorah Mormont
24 december 2007, 00:32
En Sonny had dus ook griep :lostit:;)

Ik weet niet wat de incubatietijd is, voorals nog geen last:p

Manni1A
24 december 2007, 17:11
'n Abend Manni1a,

könntest Du das geneigte Publikum statt nebulöser Andeutungen vielleicht mal wieder mit einer detailreichen Schilderung der Dinge aus Deiner Sicht erfreuen?

Asha (Polen), Aleko (Polen), Brooke/Sandy (Schottland), Ebru (Kurdistan), Franceska (Polen), Kiara (Rumänien), Kinga (Polen), Lisa (Polen/ D), Nati (Ukraine), Paulina (Polen), Sina (D) waren u.a. am 22.12. anwesend. Alles Mädels, die aus meiner Sicht alles andere als "sehr mangelhaft" (Zitat Willi69) sind. Wenn du die alle an diesem Abend geschafft hättest - Respekt :moon:

Frohes Fest

Knabbel
24 december 2007, 17:59
Wir sind halt versaut und zu viel verwöhnt :D

So jetzt mal schön Weihnachtsessen (ne andere Sucht)

Willi69
28 december 2007, 20:02
In den letzten Jahren habe ich es vermieden, in der Weihnachtszeit Clubs zu besuchen, da die Situation dann doch sehr "übersichtlich" ist. :sleep: Gestern wollte ich mir mal wieder selbst ein Bild verschaffen und habe als Testobjekt - Überraschung! - das PHG ausgesucht. :D

Auf den ersten, zweiten und dritten Blick konnte ich fast 10 Mädels, wenn nicht sogar noch mehr, sehen :eek:, beim genauen Nachzählen zuhause bin ich auf immerhin 33 gekommen. Und - das wird sicherlich Manni1a besonders freuen - die Anwesenheitsliste ist diesmal komplett, keine Unbekannten! :freu: Ich erwarte dafür von seinem morgigen Besuch das gleiche, die Liste wird dann vermutlich noch kürzer ausfallen. Ultrakurz war die Liste der bekannten Forumler, sie tendiert stark gegen Null. :o Da keine neuen Mädels anwesend waren, gib es auch keine neuen paspoorts. Der Hausmeister verabschiedet sich damit in die wohl verdiente Winterpause und wünscht allen Lesern einen guten Rutsch ins Jahr 2008. http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/w/a_w_ma04.gif

http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/f/a_feuerwerk_bunt21.gif

Anwesende Mädels am Donnerstag, dem 27.12.2007 (33, D=Deutschland): Aleko (Polen), Alena (Albanien/Montenegro?), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Angelina (Spanien), Anja (D), Bella (Rumänien/Libanon), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Ebru (Kurdistan), Editha (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen), Eve (Polen), Georgia (Rumänien, Name korrigiert), Gina (Marokko), Ginger (D), Hannah (Russland), Helen (Dominikanische Republik), Kim (Litauen), Kinga (Polen), Lena/Chanel (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Russland), Maria II (Bulgarien), Marnel (Kroatien), Melana (Ungarn), Mimi (D), Nancy (Türkei?), Paulina (Polen), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Samira/Michelle (D), Samira (D/Sri Lanka), Sandy (D), Tanja/TaTa (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D, Ex-GT/PHG) und Yale (Türkei) - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit.

Manni1A
28 december 2007, 23:51
Gestern wollte ich mir mal wieder selbst ein Bild verschaffen und habe als Testobjekt - Überraschung! - das PHG ausgesucht. :D

Nach unseren Telefonaten am Nachmittag in der Tat eine Überraschung :D

Auf den ersten, zweiten und dritten Blick konnte ich fast 10 Mädels, wenn nicht sogar noch mehr, sehen :eek:, beim genauen Nachzählen zuhause bin ich auf immerhin 33 gekommen. Und - das wird sicherlich Manni1a besonders freuen - die Anwesenheitsliste ist diesmal komplett, keine Unbekannten! :freu: Ich erwarte dafür von seinem morgigen Besuch das gleiche.

So präzise Angaben sind einfach dem realen Hausmeister vorbehalten :hah:
Außerdem leide ich immer noch an starkem Resthusten :mad:

Der Hausmeister verabschiedet sich damit in die wohl verdiente Winterpause und wünscht allen Lesern einen guten Rutsch ins Jahr 2008.

Die Winterpause und den guten Rutsch hast du verdient. Vor allem, weil du ja ab 15. Januar eine doppelte Hausmeister-Stelle ausfüllen musst :D

Bis die Tage

Knabbel
29 december 2007, 01:57
An dieser Stelle will ich mich trotzdem noch mal bedanken fur's erstellen der Anwesenheitsliste von dem Hausmeister und seinem Ersatzhausmeister. Ab den 15. konnt Ihr euch den Arbeit ja aufteilen :thefinger

Ubrigens Editha war wieder da, und keinen weiteren bekannten Forumler? Komisch!

Beron
29 december 2007, 09:52
Die Winterpause und den guten Rutsch hast du verdient. Vor allem, weil du ja ab 15. Januar eine doppelte Hausmeister-Stelle ausfüllen musst :D

Bis die Tage

Warum seid ihr so stolz auf diese "Hausmeister" Stellung - die muss ich auch mal ausprobieren. Ist die schwierig?

:hammer:

Willi69
29 december 2007, 12:59
Ist die schwierig?
Teuer! :o

Jorah Mormont
30 december 2007, 02:18
Met een record in de zin van langste kamerbezoek heb ik mijn ijsberenjaar 2007 afgesloten in PHG. Tevens als afluiting van de Kersttour welke ik met Big30 en Forza Germania heb mogen ervaren. Het was super, de recensies komen nog. Even over PHG vandaag (zaterdag 29-12). Bij binnenkomst om 15:30uur werd mij al keurig verteld dat er maar hoogstens 25 dames aanwezig zouden zijn. Mij deerde dat niet en volgde mijn weg naar mijn doel.
Na een halfuur in de openbare ruimte te zijn geweest, waar op dat moment weinig tot niets te doen was, heb ik me teruggetrokken met een dame om uiteindelijk even voor enen weer boven water te komen:eek: Ik heb zelfs het eten overgeslagen. Een mooiere afsluiting van dit jaar heb ik me niet kunnen voorstellen. Sonny is uitgeput en verzadigd. Voorlopig even een kort winterslaapje. Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling!!

Big30
30 december 2007, 02:27
Sonny is uitgeput en verzadigd. Voorlopig even een kort winterslaapje. Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling!!

Daar sluit ik me 100 % bij aan! Tsja Hessen is wel super he :D:p:thefinger, enuhm PHG is ook zo slecht nog niet :lostit:!
Ce faci si la revedere, sumn usor Sonny!

Big30

Manni1A
31 december 2007, 02:16
........und die letzte Anwesenheitsliste des Jahres

Jahresabschlusspoppen am 30. Dezember 2007 im PHG. Anwesend waren 21 Mädchen, namentlich bekannt waren mir folgende 16: Alison (Polen), Alena (Albanien/Montenegro?), Conny (D), Ebru (Kurdistan), Francesca (Polen/D), Ginger (D), Hannah (Russland), Kiara (Rumänien), Kira (D), Kinga (Polen), Paulina (Polen), Sherin (Albanien/ Kroatien), Samira (D/Sri Lanka), Tanja/TaTa (D), Tina (D), Loredana (Rumänien).

Um dem Hausmeister nicht die Show zu stehen, dass er am 27.12. die einzige komplette Liste des Jahres geliefert hat, habe ich mich nach den fünf fehlenden Namen nicht erkundigt :D

Bis nächstes Jahr

Beron
31 december 2007, 12:54
Laut Homepage gibts am 1.1.08 mal wieder fetten Wildschweinbraten und Hirschbraten - erstaunlich für einen Neujahrstag. Mit vielen Mädchen rechne ich nämlich eher nicht. Wenn Francesca auch Neujahr da wäre, dann würde ich allerdings auflaufen. Ohne Wenn und Aber. Könnt mich schon ohrfeigen, am 30igsten ins GT gefahren zu sein. Das war nämlich unfassbar mies. Für das dort anwesende Publikum gibts jedenfalls kein passendes Wort mehr. Aber dafür ein schönes Symbol::kotz: :madgo:

Willi69
31 december 2007, 13:27
Laut Homepage gibts am 1.1.08 mal wieder fetten Wildschweinbraten und Hirschbraten - erstaunlich für einen Neujahrstag. Mit vielen Mädchen rechne ich nämlich eher nicht.
Das Essen ist vermutlich eher für die Gäste gedacht. ;) Immerhin, ein sicheres Indiz dafür, dass das PHG auch nächstes Jahr noch geöffnet hat. :D

Wenn Francesca auch Neujahr da wäre, dann würde ich allerdings auflaufen.
Kann Dir niemand vorher sagen, da hilft nur am Neujahrstag anrufen und nachfragen... :wink: