PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, December 2007



seksenfun
5 december 2007, 20:09
Heb eigenlijk de hele week nog maar weinig van YinYang gelezen :eek: , is er daar niets meer te doen of moet Stiffler er zelf even gaan kijken :lostit: , zal niet meevallen in mijn winterslaapje die eigenlijk niet mag worden onderbroken :cool:

En dat weekend was ik er en was het er drukker dan anders.

Maar het is weer stil qua recensies over YY. Houden we graag geheimpjes voor onszelf?... alhoewel ik van een mede-ijsbeer vernam dat het vorige zaterdag erg kalm was. De feestdagen zijn toch nog effe weg en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....

rplover
5 december 2007, 22:19
... en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....
Neen, daar geloven we niet meer in, in de kerstvrouw daarentegen :D
http://i187.photobucket.com/albums/x11/rplover_1983/1463035828_l.jpg

Een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen of ik haar niet in YY kan vinden ;)

Stiffmaster
6 december 2007, 09:29
En dat weekend was ik er en was het er drukker dan anders.

Maar het is weer stil qua recensies over YY. Houden we graag geheimpjes voor onszelf?... alhoewel ik van een mede-ijsbeer vernam dat het vorige zaterdag erg kalm was. De feestdagen zijn toch nog effe weg en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....

Gezien het feit dat er relatief weinig nieuws uit YY komt denkt de Stiffmaster erover om dit met eigen ogen zaterdag 8 december maar eens te gaan onderzoeken :lostit: , ik denk dat een uitstapje het verdere winterslaapje niet al te veel zal beinvloeden :D , nu nog hopen op wat bekende beertjes :freu:.

rplover
6 december 2007, 12:45
Gezien het feit dat er relatief weinig nieuws uit YY komt denkt de Stiffmaster erover om dit met eigen ogen zaterdag 8 december maar eens te gaan onderzoeken :lostit: , ik denk dat een uitstapje het verdere winterslaapje niet al te veel zal beinvloeden :D , nu nog hopen op wat bekende beertjes :freu:.
Slaapwandelen, noemen we dat, Stiffmaster :D
Ook benieuwd naar de kerstvrouw? :teuflisch

Stiffmaster
6 december 2007, 12:51
Slaapwandelen, noemen we dat, Stiffmaster :D
Ook benieuwd naar de kerstvrouw? :teuflisch

I love it, sleepwalking :lostit::lostit: . En ja echt wel, wil het wel eens met de kerstvrouw doen :D:D:D:D

Nami
6 december 2007, 16:39
heb op dit forum al vaker gelezen dat je voor FT gebuikelijke extra 25 betaald.
Stel dat je in een uur 2xFT wil, naar ik vandaag heb ervaren is dat dan Eur 75 voor 1 uur en 2xFT apart dus 2x25 = Eur 125. Is ze gaan navragen!
Heb ik het dan niet goed gelezen?

zeppos58
6 december 2007, 17:39
NEEN een extra mag maar 1 keer aangerekend 1 uur met FT (al was het 10 keer) is 100€ 1 uur met anaal is 125€ (l neem je ze 2 keer anaal) 1 uur met anaal en FT is 150€

Nami
6 december 2007, 17:53
.....
Dacht edoch dat je Eur 25 voor dat extra genoegen moest betalen.
Dus 75 + 25 euri = 100, maar na navraag ook aan de balie moest er extra gelapt worden dus 2x eur 25 voor 2xFT.
Is dat gebruikelijk vraag ik aan de medeberen?


.....dat is gebruikelijk, getuige de ervaring met andere dames in YY :blow2:.




Begin nu wel benieuwd te worden hoe het dan (meestal) zit. De ijsberen spreken zich tegen! Feit is dat ik in elk geval 2x extra betaald heb ervoor dat is ze (Marina) aan de balie speciaal gaan navragen. Niet dat het om die extra 25E gaat :moon:, maar meer omdat ik die service erg op prijs stel! :smile2:

Willem2
6 december 2007, 18:17
.....dat is gebruikelijk, getuige de ervaring met andere dames in YY :blow2:.


NEEN een extra mag maar 1 keer aangerekend 1 uur met FT (al was het 10 keer) is 100€ 1 uur met anaal is 125€ (l neem je ze 2 keer anaal) 1 uur met anaal en FT is 150€


Begin nu wel benieuwd te worden hoe het dan (meestal) zit. De ijsberen spreken zich tegen! Feit is dat ik in elk geval 2x extra betaald heb ervoor dat is ze (Marina) aan de balie speciaal gaan navragen. Niet dat het om die extra 25E gaat :moon:, maar meer omdat ik die service erg op prijs stel! :smile2:

Gewoon afspraken maken voordat je de kamer op gaat, dan heb je zeker geen problemen ;).
Het hangt sterk van de dames af hoeveel ze rekent voor een dubbele FT ( dat is in iedere club zo ). Ik vind het niet zo gek dat ze nog een keer het extra tarief vragen (en dat vonden ze aan de balie ook niet).

Nami
6 december 2007, 20:18
In de FAQ's van de meeste sauna's staat er iets over vermeld.

Afspraken maken vantevoren :hammer:, daar heb je gelijk in!!!
Als het het geld maar waard was en dat was zo! :freu:

Big30
6 december 2007, 22:16
Het hangt sterk van de dames af hoeveel ze rekent voor een dubbele FT ( dat is in iedere club zo ). Ik vind het niet zo gek dat ze nog een keer het extra tarief vragen (en dat vonden ze aan de balie ook niet).

In bijna alle clubs is het gebruikelijk dat je om het maar plat uit te drukken "per Ft betaalt".
Maar mocht je dit overwegen natuurlijk als gezegd beter dit van te voren met de dame afspreken, het is aan haar of ze het gewoonte recht wil toepassen of er van wil afwijken.

:wink::wink:

rplover
7 december 2007, 15:37
I love it, sleepwalking :lostit::lostit: . En ja echt wel, wil het wel eens met de kerstvrouw doen :D:D:D:D
De Kerstvrouw was er gisteren, vermomd als Hongaarse Viviane :D
Met nog wel een 60-tal andere Meiden, het was weer als vanouds lekker gezellig ;)
Er wordt wel weinig geschreven, maar daarom is het er niet slechter op geworden. Sfeer was optimaal, en de Meiden gisteren wel van zeer zeer lichte zeden :teuflisch
Later op de avond een iets uitgebreider verslag van een avondje YY.
Met een knettergekke afsluiter, nog nooit meegemaakt :smile2:

rplover

seksenfun
8 december 2007, 16:43
Later op de avond een iets uitgebreider verslag van een avondje YY.
Met een knettergekke afsluiter, nog nooit meegemaakt :smile2:

rplover

Nog hélemaal betoverd dat het ongelofelijke verhaal nog niet gepost is? :rolleyes:

zeppos58
8 december 2007, 17:25
Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
Kwestie van het jaar plezierig in te zetten

rplover
8 december 2007, 17:36
Donderdag zoals al vermeld nog een keertje, na lange afwezigheid (werkverplichtingen alom), YY bezocht.
Ook nieuwsgierig gemaakt door de weinig berichten, de stilte, en de berichten over kwaliteiten hier en daar.
Ik moet zeggen, heb eens voor een avondje gekozen, in plaats van een ganse dag, noodgedwongen.
De wegen zaten potdicht, ben vertrokken in Bergen Op Zoom omstreeks kwart voor drie, en parkeerde mijn tuf tuf op de parking van YY omstreeks kwart voor zeven.
Maar daar hebben we weinig aan. Het viel me meteen op, bomvolle parking, nu ja, redelijk vol.
Toe ik me omkleedde, en na een douchke (hygiëne voor alles) op verkenningsronde ging, wist ik meteen waarom. Meer dan 60 vrouwen dartelden er rond. Nog nooit meegemaakt. En wat een verscheidenheid, van klein naar groot, van dun naar minder dun, met weinig en veel voorgevels, van knap naar uiterst knap.
Als je dan je gading niet kan vinden, ben je ofwel stekeblind, ofwel ben je zwaar homo. Zelfs bi kan niet helpen, je komt dan wel aan je trekken :teuflisch

Na een prettig weerzien met Carmen en Sandra (het blijven schatjes van konijntjes), en nog wat andere bekenden, rustig de inwendige mens gaan versterken. Lekker, zelf op eigen tempo grillen, en intussen het aanwezig wild gadeslaan, wat wil een mens nog meer? :D
Dat wild in je netten krijgen uiteraard, of gevangen worden in hun netten ;)

Nu was ik nogal onder de indruk van Sarah, maar die lieverd, die ook wel wat in petto heeft, was de ganse avond bezet. Next time, en die date hebben we alvast vastgelegd.
Aan de toog, bij een colatje (ik giet me echt niet vol met alcohol, de terugweg is nog lang en donker, en je weet maar nooit waar het gevaar loert), kennis gemaakt met enkele beertjes.
De flyers van de (eikes) hookersparty lagen verspreid her en der, en aan de praat geraakt met een Belg en een Nederlander. Heren, gegroet :wink:
En toen kwam daar Malou. Tot mijn verbazing Nederlands pratend, en wat een ondeugende oogjes....(dit moeten jullie maar verder lezen onder haar topic).....
Na twee en een half uur spetterend van deze Meid te hebben genoten, of zij van mij, nog eentje (alweer een colatje) gaan drinken, en fluitend naar huis toe gereden.
Toen ik de parking afreed, neuriede ik.....I am a....neen, niet dat deuntje, ik neuriede "Nachtzuster" van The Scene. Waarom, dat ontdekken jullie straks wel onder Malou's topic ;)

rplover :wink:

rplover
8 december 2007, 17:37
Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
Kwestie van het jaar plezierig in te zetten
Als je hen even belt, en het vraagt, en het dan hier neerpent, weten wij het ook ;)

rplover

Willem2
9 december 2007, 04:00
Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
Kwestie van het jaar plezierig in te zetten


Als je hen even belt, en het vraagt, en het dan hier neerpent, weten wij het ook ;)

rplover

Zijn gewoon open. En het is een gewone woensdag.Dus ik denk dat er wel genoeg dames zullen zijn.

:wink:

Local Hero
9 december 2007, 17:53
Afgelopen donderdag nog een (te) korte intieme ontmoeting gehad met een Hongaarse

Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : 1.65?
Postuur/Cupmaat : Slank, A/B
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings : voor, achter/piercing aan de mondhoek
Service: Zeer goed
Voordelen: Prachtig meisje, zeer slanke figuur
Extra’s bij het bezoek: fruitcondoom :wink:
Service : PMC, NMC, passioneel zoenen

Loopt topless rond,heeft dankzij die donkere teint + zwart haar iets van een Egyptian Queen :love2:
Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?

zeppos58
9 december 2007, 18:13
Cleopatra ? :rolleyes::confused::D

laurent74
9 december 2007, 19:42
Afgelopen donderdag nog een (te) korte intieme ontmoeting gehad met een Hongaarse

Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : 1.65?
Postuur/Cupmaat : Slank, A/B
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings : voor, achter/piercing aan de mondhoek
Service: Zeer goed
Voordelen: Prachtig meisje, zeer slanke figuur
Extra’s bij het bezoek: fruitcondoom :wink:
Service : PMC, NMC, passioneel zoenen

Loopt topless rond,heeft dankzij die donkere teint + zwart haar iets van een Egyptian Queen :love2:
Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?

Misschien gaat het om Alicia ?
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7397

Local Hero
9 december 2007, 20:36
Alicia? Hmmmmmmm, je ne sais pas quoi.
Het paspoort klopt voor een stuk, maar ik denk dat ze wel wat groter is dan 1m55 + opvallende tatoos op de buik en rug + die piercing in de mondhoek is opvallend en uniek. Ze lijkt mij ook te behoren tot die nieuwe lichting van het Hungarian Army of Lovers van de laatste maanden. Het gekke is dat ze bij de eerste kennismaking eerst haar (echte) naam prijs gaf en daarna haar artiestennaam, wat het allemaal nog verwarrender (en mysterieuzer) maakt.
En TZ wou ze bij die eerste kennismaking in het natte gedeelte pas doen als geen van haar vriendinnen in de buurt was :confused:

laten we het voorlopig op Cleopatra houden :rolleyes::D

OnkelJoseph
9 december 2007, 21:22
Misschien een laat berichtje, maar dan toch.
Op vrijdagmiddag 30 november heb ik voor de tweede keer YY bezocht.
Tegen half twee kwam ik aan en ben direct voor de eerste keer in het restaurant een broodje gaan eten. Ziet er daar zeer verzorgd uit en de keuze is prima. Ik ben aan geschoven aan het tafeltje van een lieftallige Hongaarse ( jammer ik ben haar naam kwijt). Gezellig gekletst en getafeld. Later op de middag heb sterk getwijfeld om met haar naar een kamer te gaan, maar dat komt vast een volgende keer.
Het plan was eerst whirl pools , massage en dan de ontwikkelingen laten komen. Welnu afspraak gemaakt met de masseuse ; kon pas om drie uur terecht. Dus eerst soppen in de whirlpool er waren geen gelijkgestemden wat dat betreft dus rijk voor mij alleen met uitkijk op de deur en in en uit paraderende dames.
Aansluitend een rondje gelopen en aan de bar beland.
SAM bleek druk bezet. Een type dat me aantrekt, maar ze is zo druk dat je haast je er tussen moet wringen en dat vind ik nou net niet leuk. Er moet tijd zijn om het spel van lonken, praten , overwegen etc te spelen.
Er waren relatief veel Hongaarse en andere OostEuropese interessante dames. Maar ook een echte dame ( Nederlandse naam ..?..) die met een nieuwe outfit zich via de bar "meldde". Ze ging eerts bijpraten met haar collega's. Ik vond haar te stijlvol om hier te werken. En ja ik moest eerst naar de massage. Dat bleek een ontspannende sessie van een half uur.
Shannon verstaat haar vak en voert dit in stilzwijgen uit. Ik vond het echt passen in het middagprogramma ondanks het feit dat de "jacht" onderbroken werd en uitgesteld. Na afloop ben ik een kwartietje de sauna in gekropen lekker door en
door warm. Na een douche opgekikkerd naar de bar het bleek tegenhalf vijf te zijn. Er waren enkele voor mij nieuwe dames bijgekomen te zijn. Zoals bijv een stevige Hongaarse die met een strakje net rokje haar body accentueerde. Heerlijk hoerig. Rondje gelopen naar beneden en ja hoor in de ruimtes werd actief de sex bedreven. Het is een bijzonder plaatje dat nogal stimulerend werkt.
Via het zwembad opnieuw naar de bar. SAM was alweer weg. Luana (tip van Gustomass) niet aanwezig, Nederlandse niet echt geil kijkend, mijn eetpartner zocht kontakt, maar nu even niet. Er liep ook een prachtige meid met fraaie blote borsten enigszins onrustig rond. Op de gang liep ik echt letterlijk tegen Aline aan de stevige Hongaarse.
Ok eerst wat kletsen, bijvoorbeeld vooraan in het zwembadgedeelte. Ze blijkt zachter van aard dan ze van afstand doet bevroeden.
En ja hoor laten we het maar eens nader onderzoeken op de kamer. Het werd kamer 27. Super met die spiegels alom. Na een wederzijdse opfrissing. Uitgebreid gezoend met uitzicht via spiegels op haar Rubens lijf. Ze heeft van de volle lippen, die zich lekker laten zoenen. Ze wil er ook van genieten en doet haar best. Langdurig gebeft en ze werd super nat, waarbij ze een beetje professioneel aangaf hoe lekker het was. Nou gewoon doorgaan en genieten van het moment. Het pijpwerk was van hoge klasse en haast zonder einde. Dus het werd een uur in plaats van een half uur. Ze drong daar enigszins op aan en ik vond het al lekker zo. Dus nog eens haar poesje goed onderzocht en doggy style genomen met uitzicht op die volle derriere. Dus dat wilde wel. Het was al met al tegen zessen, dus eigenlijk te laat. Een volgende keer zal ik haar in eerste instantie passeren om het met een ander hertje ( term: Seqoya ) te doen. Het is bij YY een verdomd mooie formule.
Ik zal de andere lokaliteiten tzt ook eens bezoeken.

sofaking
9 december 2007, 22:14
Hallo,

Misschien ga ik over een dikke week ook eens de YY verkennen. (Eerste bezoek) Het staat helemaal nog niet vast hoor, eerlijk gezegd is de grote afstand een probleem, zeker deze tijd van het jaar nu het zo vroeg donker is en met dat vieze weer. Maar bon. Er zou een gelegenheid kunnen zijn dus ik ben erover aan't nadenken.
Een tijdje geleden waren er hier allerlei alarmerende berichten over langdurige wegenwerken en ingewikkede omleidingen in de buurt van Roermond, en zelfs een waarschuwing om geen gps te gebruiken omdat die je helemaal verkeerd zou leiden.

Daarom wou ik eens informeren hoe dat ondertussen zit met die moeilijkheden. Als ik zou gaan zou ik vanuit België Nederland binnenrijden langs de E314/A2. Zijn er momenteel moeilijkheden te verwachten om tot aan de YY te geraken ?

seksenfun
10 december 2007, 00:41
Heen gegaan op m'n eentje, teruggekomen met een nieuwe ijsbeer, die er een meer dan toffe dag YY aan overhoudt in gedachte.

Toegekomen zoals gebruikelijk na een frisse douche m'n maag gevuld met heerlijke sandwiches en spek met appeltjes, een paar expresso's, wat sinaasappelsap en een stukje taart, hmmm. Klaar voor de start!

Eerst een babbeltje geslagen met de inmiddels aangekomen new born ijsbeer Marlboro, hem een korte rondleiding gegeven in YY en hem daarna natuurlijk niet aan z'n lot overgelaten en hem gezegd welke meiden beter te mijden zijn (niet mijden te meiden :moon:) en welke top zijn. Dus kwam Claudia snel ter sprake.

Daarna een heetwaterbaddeke genomen, waarna ik in de sauna neerstreek, gevolgd door het koude dompelbad.

Nog wat aan de toog gehangen en na al dat moois voorbij te zien flaneren en paraderen werd ik behoorlijk geil en moest en zou er actie ondernomen worden. Oogcontact gemaakt, meermaals, met Mariann. En er dan maar naartoe gegaan en bij gaan zitten om later.... (zie elders recensie).

Een tweede saunarondje en nadien begon ik honger te krijgen. Maar een vol restaurant, dus nog maar even gewacht. En plots... loopt daar zomaar Claudia voorbij. Ik zei tegen Marlboro dat dit zijn kans was. Maar hij was niet snel genoeg (die nieuwtjes hè :smile:). Hij had echter na het avondeten het geweldige geluk dat ze weer(??) even vrij was. Ik zei: "laat die pas getapte pint maar voor wat ze is en speel op zeker". En hij zal het geweten hebben.

Ik maar even gaan brubbelen. Tot Sonja erbij kwam zitten en me klaarmaakte voor een anaalspelletje, bleek later.

Terwijl Marlboro zijn verhaal deed over Claudia in het natte gedeelte (om even uit de muziek (disco) te geraken, zat al snel Dorothy naast me, die ik eerder (toen ik net binnen was) al tegenkwam en waarvan ik een uitgebreide goeiedag kreeg, maar haar zei dat ik het nog wat té vroeg vond. En met haar mijn laatste supersessie beleefd. Herhalingsgevaar ook supergroot, nee zéker!

En zo kwam er tegen tienen weer een einde aan deze geweldige dag YY. Was het maar elke dag zondag :nee:.

Ah ja, vandaag onder andere niet gekamerd met Nipa, Maya... (reden: afwisseling doet eten) en nátuurlijk ook niet met die meiden die door half YY roepen: "lust" :thefinger.

Yin Yang, ik kom terug!

seksenfun
10 december 2007, 16:44
Zondag 9/12 waren er een goed uurtje na 1 uur al 35 dames aanwezig. Het was weer moeilijk kiezen.... en hoe later het werd hoe meer vrouwen er aanwezig waren. De verhouding ijsberen/vrouwen was heel o.k.. Duidelijk meer ijsberen dan vrouwen, wat de vrouwen ten goede kwam. De sfeer was weer uitermate top!

seksenfun
10 december 2007, 18:57
Ik ben al blij dat ik, die zo slecht namen onthoud, er toch al in geluk om ongeveer 40% van de dames bij naam te kennen.
Dus onvolledige, aanvulbare, lijst van de dames die present waren op zondag 09/12/07:
Bettina http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5945
Christina http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8193
Claudia http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5724
Donna http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250
Dorothy http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6562
Suzy http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2393
Mariann http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9092
Maya http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8397
Mercedes http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4964
Gina (en hun vriendinnetje) http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4965
Natascha http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6243
Nathalie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1619
Nipa http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7192
Sam http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3753
Sonja http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156

sofaking
10 december 2007, 21:14
Let goed op. Ik ben afgelopen donderdag omstreeks 15 uur vertrokken in Bergen Op Zoom en VIER uur later aangekomen in Roermond.
Gigantische problemen rond Eindhoven.
Als je kan, Genk nemen, vermijd je die Eindhovense hinder.
En een GPS werkt perfect hoor, geen enkel probleem mee gehad in en om Roermond.

rplover :wink:

Bedankt rplover. Ik zou niet passeren langs Eindhoven. Een beetje ten noorden van Maastricht vallen we Nederland binnen en dan naar boven via de E314 en de E25. Ik vind die posts nu niet direct terug, maar herinner me dat sommigen zeiden dat ze via Duitsland rondreden om in Roermond te geraken. Ik had de indruk dat die werken van lange duur waren, maar misschien zijn ze al gedaan (en zijn werken van "lange duur" in Nederland niet te vergelijken met hun homologen in België)

Willem2
10 december 2007, 21:28
Na het lezen van de volgende zin :


....Een beetje ten noorden van Maastricht vallen we Nederland binnen en dan naar boven via de E314 en de E25. ...

Denk ik dat het leger snel de wegwerkers zal opbellen om wegversperringen neer te zetten, belgeninvasie :D;)

Willem2
10 december 2007, 21:32
Nogmaals kijk op deze site : http://www.vananaarbeter.nl/

sofaking
10 december 2007, 22:24
Na het lezen van de volgende zin :



Denk ik dat het leger snel de wegwerkers zal opbellen om wegversperringen neer te zetten, belgeninvasie :D;)
Dit is het geheime wapen van het Belgisch leger:
http://www.hln.be/static/FOTO/art/5/1/11/large_219607.jpg
Wie is daartegen opgewassen ?

Willem2
10 december 2007, 22:32
....Maar missen we niet wat berichtjes van Stiffmaster? Of is die gewoon terug in een diepe winterslaap verzonken? ;)

rplover :wink:

Die is vandaag een paar keer begonnen met typen maar iedere keer had hij last van een plakkerig toetsenbord :lostit::D

Stiffmaster
11 december 2007, 13:21
Ja het was al weer even geleden dat Stiffler in zijn cluppie was, maar afgelopen zaterdag dan eindelijk aangekomen en uitbundig door Silvia begroet die vroeg of ik nu was uitgeslapen :eek:, ja ik was weer wakker en ze vondt het fijn dat ik er weer was, dus de binnenkomst was toppie, me omgekleed en naar de bar waar Johnnie99 me begroette, verder eigenlijk niet echt bekende beren, wel bekende hertjes die zin hadden maar daar had Stiffler nog even geen tijd voor.

Even wat te drinken genomen met J99 en de boel verkend, wat me opviel waren de vele Roemeense dames en de Poolse dames erg weinig, zeker een nieuwe trend? :cool: Afijn na wat te hebben gedronken even de inwendige mens versterkt en dat was gewoon weer klasse, toen weer de bar in met J99 en eens gekeken of er nog iets te :fuck: viel en eigenlijk, maar dat is mijn inziens, viel dat tegen, J99 ging er met een leuk deerntje vandoor en heb ik niet meer gezien en Stiffler zat eigenlijk een beetje voor zich uit te staren, Nipa die het probeerde met een massage, maar ook daar zag ik niets in. De muziek was op een gegeven moment van een niveau van een laag overvliegende F16 en dus oorverdovend, dat kwam mijn humeur niet echt te goede, ik begon mezelf zelfs af te vragen of ik er wel goed aan had gedaan om mijn winterslaap te onderbreken en stond zelfs op het punt om maar naar huis te gaan toen ik werdt aangesproken door een zeer lief Duits meisje met de naam Jenny of zoiets, het geluid hè :angryfire.

Ondanks de aandacht die Stiffler van Jenny kreeg was hij niet erg gelukkig met de situatie zoals die op dat moment daar aanwezig was, lag het aan Stiffler en had die gewoon zijn dag niet en had beter thuis kunnen blijven of naar PHG waar wellicht wel vele bekende ijsbeertjes waren die er hun kerstfeestje vierden of lag het toch aan de sfeer die niet optimaal was, want behalve nog een stuk of 10 Nederlanders bestond de rest toch echt uit andere buiten Nederland geboren ijsberen en die hielden de meeste tijd de dames wel bezig :cool:, even tegen tienen vondt ik het tijd om weg te gaan en bedankte Jenny voor haar gezelligheid en wilde de boel de boel laten, op weg naar de omkleedruimte liep ik Kelly tegen het bevallige chocoladebruine huidje aan, en Stiffie wist zich nog te herinneren dat hij daar toch een meer dan perfecte dreier mee had gehad samen met Lana, dus toch met deze dame de kamer opgezocht en mijn opgespaarde zaadjes de vrije loop gelaten, Kelly blij en Stiffler opgelucht. :p

Al met al een voor mij toch wat tegenvallende dag na mijn winterslaapje maar de vooruitzichten zijn na wat I.M. geweldig, wel positief over de ontvangst van het personeel na mijn afwezigheid, minder positief over het geluidsniveau wat de trommelvliezen af en toe deed buigen.

hardon
12 december 2007, 17:38
afgelopen zaterdag was ik in yy. na een zeer teleurstellende sessie met nikita, waarom gaan zo'n meiden werken, zag ik een klein blond meisje met een lekkere kont en een paar blote jetsers die er ook mogen wezen. Wie kent haar.:roll3::roll3:
ook nog een keer met poolse vivian naar de kamer geweest maar ook niet echt wat ik zocht.wie is er aan te bevelen voor wat lekkere GFE met zoenen er van uitgaande dat de klik er is.
er lopen ook schijnbaar twee zussen rond een blonde en een zwartharige. Zijn deze aan te bevelen.

groetekes mannen.:lostit::lostit::lostit:

Stiffmaster
13 december 2007, 10:24
afgelopen zaterdag was ik in yy. na een zeer teleurstellende sessie met nikita, waarom gaan zo'n meiden werken, zag ik een klein blond meisje met een lekkere kont en een paar blote jetsers die er ook mogen wezen. Wie kent haar.:roll3::roll3:
ook nog een keer met poolse vivian naar de kamer geweest maar ook niet echt wat ik zocht.wie is er aan te bevelen voor wat lekkere GFE met zoenen er van uitgaande dat de klik er is.
er lopen ook schijnbaar twee zussen rond een blonde en een zwartharige. Zijn deze aan te bevelen.

groetekes mannen.:lostit::lostit::lostit:

De blonde en de donkere zusjes zijn Carmen en Sandra, goede sex maar geen GFE gevoel, wel jammer. Die met die grote voorgevel is me de naam even ontschoten heb haar ook gespot maar ze was steeds druk bezet, de Poolse Claudia is echt een GFE van de hoogste catagorie, de Jamaicaanse Kelly mag er ook zijn en heb begrepen dat Thaise Nipa ook erg knuffelig is, maar het moeten wel je type`s zijn, ja en dan lopen er nog een aantal, Lana :lostit:, Ivonne :luvlove:, Dunya en voor alle goede informatie kijk even onder deze link, hou wel rekening met de komende feestdagen er zullen er veel niet zijn, kan je altijd nog even met YY bellen.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7584

Veel plezier en we zijn benieuwd naar je reacties :wink::wink:

hardon
13 december 2007, 17:11
Is claudia die meid met die grote lippen en dat potje lipglos, blond haar.

greetz:rubbel::rubbel:

mr rocky
13 december 2007, 19:02
Is claudia die meid met die grote lippen en dat potje lipglos, blond haar.

greetz:rubbel::rubbel:


Nee, dat is Claudia niet.

Claudia is tegenwoordig makkelijk te herkennen aan haar Rasta-haren, maar volgens mij is ze weer vertrokken naar Polen.

Stiffmaster
14 december 2007, 09:58
Is claudia die meid met die grote lippen en dat potje lipglos, blond haar.

greetz:rubbel::rubbel:

Nee Claudia is inderdaad makkelijk te herkennen, blond rastahaar en een mooi gezichtje, eigenlijk nog een meisjesachtig typetje maar wel een die je sterretjes laat zien, heb ik begrepen :lostit: :fuck:, moet er wel bij vertellen dat ze er zaterdag erg vermoeid uitzag en niet weet of ze er nu nog is en de kerstparty afwacht, of dat ze nu aan het uitrusten thuis is :confused:.

marlboro
14 december 2007, 16:52
zal het hier maar posten :D

zondag 9 dec rond 14.30 aangekomen,binnen was seksenfun er al, even mee gepraat en een rondleiding gekregen van hem (was heel tof)
en dan wat gedronken,sauna genomen enzo

2u later ben ik Maya tegen gekomen en met haar boven geweest mooie vrouw maar had zo iets van dat ze haast had heel even gepijpt en toen deed ze al gelijk de condoom om en kuste ook niet er goed als een GFE !! maar goed :D

2de dame was ongeveer een uur later dat was claudia, seksenfun zei dat ze heel goed was! en jaaaaaaa:D:D hes right !!! dat was echt een lekkere ding vol met GFE pijpen doet ze goed kussen ook alles
kan er niks slecht over zegen................gewoon SUPER :lostit::lostit:

3de was een dame uit duitsland wat ouder van leeftijd dan de 2 andere (31 jaar)
was wel goed maar had een hangbuik, kan dat niet zien want ze had zn topje aan.
maar voor de rest was ze wel goed

jonge jonge jonge nooit gedacht dat ik 3 keer kon klaarkomen :rofl::rofl:.

was echt leuk en vooral als iemand je de eerste keer kan begeleiden.
dus vriendelijk bedankt seksenfun

en rond 22u reed ik en seksenfun terug naar belgie:cool:

seksenfun
15 december 2007, 20:40
Tina Turner - Private Dancer


well the men come in these places
and the men are all the same
you don`t look at their faces
and you don`t ask their names
you don`t think of them as human
you don`t think of them at all
you keep your mind on the money
keeping your eyes on the wall


i`m your private dancer
a dancer for money
i`ll do what you want me to do
i`m your private dancer
a dancer money
any old music will do


i wanna make a million dollars
i wanna live out by the sea
have a husband and some children
yeah i guess i want a family
all the men come in these places
and the men are all the same
you don`t look at their faces
and you don`t ask their names


deutschmarks or dollars
american express will nicely thank you
let me loosen up your collar
tell me do you wanna see me do the shimmy again
repeat chorus


Waarom de dag voor de megaparty naar Yin Yang willen gaan? Met het gedacht dat het er rustig en zeer relaxt zou zijn. Even wat minder druk, alle dames voor mij alleen :D.
Niets was echter minder waar. Het leek de party itselfs wel!! Yin Yang trouwens omgedoopt tot een kerstparadijs. De versiering, de kerstwensen en de eerste uren inclusief kerstmuziek.
De Belgen waren weer goed vertegenwoordigd :freu:.


Ik was al vroeg binnen (11.00 u.) en kreeg meteen de kerstwensen en dikke kussen van Dorothy, waarmee ik vandaag als het ware even mee getrouwd was. Samen vertoeven in het natte gedeelte, samen op de kamer, samen ons tweeuurtje genomen in het restaurant en 's avonds ook samen gedineerd. Maar omdat het restaurant vol zat, ik meer kon eten dan zij, kwam er een kink in onze relatie :smile2:. Ze maakte plaats voor anderen. Ik tafelde dan maar verder met Tanja. Monogamie is hier de grote onbekende, immers.
Op de kamer uiteraard weer super genoten van Dorothy. Dorothy, waar ik van kan zeggen dat de liefhebbers van haar blij zullen zijn als ze hier en nu mogen vernemen dat ze vanaf 2008 véél meer in Yin Yang zal zijn. Sporadisch eens niet meer, i.p.v. andersom, zoals het nu was. Waarschijnlijk is ze er ook tussen Kerst en nieuwjaar, de dagen dat YY open is.


Later op de avond nog twee mooie erotische dansacts mogen beleven. De dansact van Donna was perfect, super!! Ze act zeer goed, gebruikt de hele vloer, zeer uitdagende poses, slingert écht rond de paal en kan zo sexy met haar mooie poepje schudden :smkiss::smkiss:.


Nadien nog van een Braziliaanse dansact mogen genieten van Haisa. Best opwindend.


Vooral voor de vele vrouwen, vele nieuwe ook, was het een succesdagje, omdat er nóg meer beren dan dames waren.


Op de acts na stond de muziek zacht vandaag.

Hoe was de kerstparty......?

Hollandmale
16 december 2007, 03:37
Een medebeertje telde gisteren bijna 50 dames over de hele dag:

- 10x Duits: Mia (nieuw, D-Tur), Jenny, Jen + Melissa, Lucy, Julena, Natascha (blonde MILF), Mandy,
Celina (vriendin tweeling), Kathy (ex-PHG)

- 9x Hongaars: Rebecca (nieuw, 20, blond, 1.60, grote borsten), Vanessa, Christina, Alina, Celina,
Esther, Mariann + Kitty, Janet

- 6x Pools: Kaya, Martina (ex-PHG), Agatha, Vivian (vriendin van Luana), Veronika, Klaudia (nieuw, MILF, blond, 1.70)

- 3x Roemeens: Mercedes & Gina (tweeling), Carmen (zus Sandra NIET)

- 2x Lithouws: Angelika (terug !) + zus Wicka

- 2x Ests: Donna + Yula

- 2x Braziliaans: Haisa + Chantal

- 2x Nigeriaans Kelly, Stella (ex-Jessy)

- 1x Lets: Dayna

- 1x Tjechisch: Jessie

- 1x NL: Dunya (NL-Caribisch)

Plus nog zeker 8 onbekende dames, waarvan 4x Hongaars.

hardon
16 december 2007, 12:50
waarom heb ik toch altijd de pech de verkeerde dame uit te kiezen. :confused::confused:Gisteren naar YY. kwam rond 5 uur binnen en het was er vrij rustig. later op de avond trok het wel weer wat aan. Tot aan een uur of zeven wat rond gehangen en toen eens rond gaan kijken. Er zaten twee volgens mij duitse dames ( zitten meestal bij elkaar), een lange slanke wat magere met blond haar en een wat vollere met ook lange blonde haren. Zat lang te twijfelen de iets vollere aan te spreken maar toch niet gedaan. Weet iemand iets van haar/hun kwaliteiten.
Wat later gekozen voor paris zwart lang haar, slank en rond de 25 denk ik met een mooi lachje op haar gezicht.
Op de kamer bleek dat ze 100 euro vroeg voor een uur, nou ja als het goed is niks mis mee dacht ik. Wat een sof. niks mocht en ze had het enthousiasme van een tafelpoot. Echt niks, tenminste niet bij mij. Ze komt bij mij bovenaan de lijst met slechte ervaringen. :hammer::hammer: Nou we zoeken maar verder tot we weer een aanrader hebben gevonden. Tot nu toe de beste ervaringen gehad met michelle en luana.Weet iemand ondertussen al iets over dat blondje met lange haren mooi kontje en blote grote.

groeten en ik hoop op wat goede tips wat betreft wel lekkere dingen.:wink::wink::wink:

laurent74
16 december 2007, 13:17
Er zaten twee volgens mij duitse dames ( zitten meestal bij elkaar), een lange slanke wat magere met blond haar en een wat vollere met ook lange blonde haren. Zat lang te twijfelen de iets vollere aan te spreken maar toch niet gedaan. Weet iemand iets van haar/hun kwaliteiten.

- slanke Jen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6448
- vollere Melissa http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6369

guidog
16 december 2007, 20:12
ben het helemaal eens et hardon (2 posts terug). Ook met paris naar de kamer geweest en jezus wat een flop. Sessie afgebroken na 15 minuten en haar 50 euro betaald zonder verder commentaar. Paris heeft een klein beetje aziatisch in haar uiterlijk, daaraan herken je haar. Absoluut te mijden. Daarna sessie met larissa (zie aldaar) en dat maakte alles goed.

Jansen
16 december 2007, 23:02
Nou toch even een reactie over de party,
Ik was er rond 20.00 u omdat ik vernomen had dat Michelle er ook was.
Dus Hollandmale hoe kan je deze dame missen in je lijst. :eek:
Of komt het dat zij constant bezet is :confused:
Ik heb me met haar weer uitzonderlijk vermaakt en ze zal speciaal woensdag terug komen ( is niet haar vaste avond )
De cock Met (vriend even de naam kwijt) waren er samen met Calicula en een oude bekende van Hooke... Moderator.
De muziek was goed door het optreden van een goeie band.
Het was wel te druk vond ikzelf,ik ben ook niet direct een party ganger omdat ik voor het neuken kom.:rofl:
Na de sessie met Michelle van een uurtje weer stilletjes vertrokken.

sorry mensen jullie niet meer gezien maar volgens mij waren jullie ook op de kamer.
De Cock had met zijn lotje een prijs gewonnen die ook echt bij hem past.
Een rubberen popkop die hij om zijn lul kan schuiven voor een rubberen pijpbeurt.

P.S. PZC is hier niet zo gevaarlijk mee :rofl:

zeppos58
16 december 2007, 23:06
Nou toch even een reactie over de party,
.............................
Het was wel te druk vond ikzelf,.......................

Dat is 1 van de redenen waarom ik NIETMEER naar een YY party kom.
En ook je moet meestal 65€ inkom ophoesten, en daar heb je infeite niets aan.

laurent74
17 december 2007, 06:04
Nou toch even een reactie over de party,
Ik was er rond 20.00 u omdat ik vernomen had dat Michelle er ook was.
Dus Hollandmale hoe kan je deze dame missen in je lijst. :eek:
Of komt het dat zij constant bezet is :confused:


Presentielijst zaterdag 15/12/07

Hollandmale
17 december 2007, 16:10
Nou toch even een reactie over de party,
Ik was er rond 20.00 u omdat ik vernomen had dat Michelle er ook was.
Dus Hollandmale hoe kan je deze dame missen in je lijst. :eek:.....was Jansen afgelopen vrijdag met Michelle.
HM's presentielijst was van eergisteren zaterdag.
En toen was Michelle er (helaas :heul:) niet :nee:.

Jansen
17 december 2007, 21:16
.....was Jansen afgelopen vrijdag met Michelle.
HM's presentielijst was van eergisteren zaterdag.
En toen was Michelle er (helaas :heul:) niet :nee:.

Ja dat is balen he :cool: Maar het goede nieuws is dat ze woensdag nog even komt werken dit was de enige avond dat ik naar YY kon komen voor zij vrijdag naar Huis vliegt.

Stiffmaster
18 december 2007, 13:54
Heb net nog even met YY gebeld, en gecheckt of ze nu gesloten zijn op de dagen dat S&F dit aangaf of dat ze tussen kerst en nieuwjaar volledig gesloten zijn, zijn inderdaad op 24-25-26 en 31 december alsmede 01 januari gesloten, wel vertelde ze er eerlijk bij dat het wel met een minimale bezetting zou zijn op de open dagen en dat de meeste meisjes eind van deze week al huiswaarts zullen keren om even uit te :sleep::sleep:

seksenfun
18 december 2007, 19:33
Voor de liefhebbers is de kans reëel dat Dorothy bij de aanwezigen zal zijn.

Stiffmaster
19 december 2007, 10:11
Voor de liefhebbers is de kans reëel dat Dorothy bij de aanwezigen zal zijn.

Ze staat nog op mijn To-Do list, denk je dat ze er het weekend, en dan met name, zaterdag 21-12 zal zijn in YY? het kan het verschil maken tussen naar YY of PHG gaan zijn :lostit: Dan neem ik de snoeiharde muziek wel voor lief :cool:

seksenfun
19 december 2007, 19:25
Je gaat nog tot 2013 moeten wachten als je op een zaterdag 21/12 naar YY wil gaan :rofl:

Afgelopen donderdag stond de muziek zacht, jawel! Nochtans vind ik het best ook wel gezellig om wat te keuvelen met enkele dames in het natte gedeelte, van tijd tot tijd, als 's avonds de muziek harder staat. Héérlijk rustig praten, friemelen.... ;).

Tegen mij heeft ze gezegd dat ze waarschijnlijk in de week tussen Kerstmis en nieuwjaar aanwezig zou zijn (27 t/m 30/12).
Vermits ze na de party vertrokken is zou het gek zijn van haar om voor een weekendje voor de sluitingsdagen af te komen hè.

dupke
19 december 2007, 19:55
Voor de liefhebbers is de kans reëel dat Dorothy bij de aanwezigen zal zijn.


Vandaag nog even daar geweest en Dorothy was niet daar

Stiffmaster
20 december 2007, 10:09
Je gaat nog tot 2013 moeten wachten als je op een zaterdag 21/12 naar YY wil gaan :rofl:


Dat is wel een hele lange winterslaap :rolleyes:, goed opgemertkt S&F, had natuurlijk 22 december moeten zijn, maar heb inmiddels contakt met Dupke gehad en zoals het er nu naar uitziet wordt het PHG i.p.v. YY, weer een nieuwe wereld bezoeken :D

Gustomass
20 december 2007, 11:55
Dat is wel een hele lange winterslaap :rolleyes:, goed opgemertkt S&F, had natuurlijk 22 december moeten zijn, maar heb inmiddels contakt met Dupke gehad en zoals het er nu naar uitziet wordt het PHG i.p.v. YY, weer een nieuwe wereld bezoeken :D

Sjonge Stifmaster,
gezien je frequente gebruik van dit forum tijdens je " winterslaap" , nou ja, had ik toch wel verwacht dat je beslagen ten ijs zou komen..
Sta je daar voor je ijsberenhut, weet je niet eens welke kant je op gaat/wilt/kunt/mag/zou willen/zou mogen...
Blijkbaar hebben niet alle ijsbeersignalen mogen helpen, want die ene lieve dame zit noch in YY, noch in PHG, maar wel degelijk in...
Nee zonder gekheid, geniet van je vrijheid... nu nog even wachten tot die kudde van andere " stoppers" zich weer melden....

Veel plezier en hopeloijk nog eens tot ziens..

Gustomass.

Stiffmaster
20 december 2007, 14:14
Sjonge Stifmaster,
gezien je frequente gebruik van dit forum tijdens je " winterslaap" , nou ja, had ik toch wel verwacht dat je beslagen ten ijs zou komen..
Sta je daar voor je ijsberenhut, weet je niet eens welke kant je op gaat/wilt/kunt/mag/zou willen/zou mogen...
Blijkbaar hebben niet alle ijsbeersignalen mogen helpen, want die ene lieve dame zit noch in YY, noch in PHG, maar wel degelijk in...
Nee zonder gekheid, geniet van je vrijheid... nu nog even wachten tot die kudde van andere " stoppers" zich weer melden....

Veel plezier en hopeloijk nog eens tot ziens..

Gustomass.

Ja, ja, Gm ik weet het maar ze kunnen me daar nog steeds niet vertellen op welke dagen ze er echt is, heb gevraagd of ze het aan haar kunnen vragen, en als het goed is zouden ze dat ook doen........maar waar heb ik dat eens meer gehoord? En je weet als mijn favoriete dame niet daar is heb ik er in ieder geval niets te zoeken :hammer: en we zullen elkaar zeker weer ergens tegenkomen. :wink::wink:

Hollandmale
20 december 2007, 23:10
Een medebeertje telde donderdag 45 dames over de hele dag:

- 12x Duits: Melina (D-Grie), Nora, Lucy, Gina, Jen, Melissa, Annalena (ex-Coco), Alifia, Mandy,
Paris, Mia (D-Tur), Alex (= Tanja)

- 10x Pools: Alexandra, Luana, Veronika, Sylvia, Michelle, Maya, Klaudia (MILF) + vriendin
(= Meggy ???, ook blond, dertiger), Agatha, Vivian

- 9x Hongaars: Bettina, Kira, Christina, Celina, Alina, Rebecca, Esther, Vanessa, Janet

- 2x NL: Dunya + Surinaamse (vaak aanwezig, naam vergeten)

- 2x Lithouws: Sara, Emma (beide terug !)

- 1x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG)

- 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessy)

- 1x Lets: Ilse (terug !)

- 1x Tjechisch: Jessie

Plus 6 onbekende dames, waarvan 3x Hongaars en 1x Duits (vriendin Paris).

Hollandmale
22 december 2007, 08:20
Ik heb net nog contact gehad met een dame die ook kerst gaat vieren in Roemenie.
Zij vertelde dat de uittocht is begonnen.
Vooral de Poolse dames zijn met vakantie verlof vertrokken,maar ook een aantal naar Roemenie.
Dit komt omdat men op zondag al thuis wil zijn.
Ik verwacht dan ook dat het vanaf zaterdag* tot 6 januari** vrij rustig zal zijn zowel in PHG als GT......geldt ook voor YY :cool:.

*Zaterdag = vandaag.

**Russische dames, ook uit Estland/Letland/Lithouwen, vieren Kerstmis 13 dagen later vanwege de orthodoxe kalender.
Zij zijn vaak tussen Kerst en Nieuwjaar nog aanwezig en vertrekken pas daarna. Ook dit geldt voor alle clubs, incl YY.

seksenfun
24 december 2007, 00:10
Net zoals de weersverwachtingen niet altijd kloppen, klopt deze voorspelling dus ook niet helemaal. Hoewel hier de geschiedenis nog wat kan meespelen.

Hoewel namen mijn zwakste punt is waag ik mij toch aan een gedeeltelijk lijstje van aanwezige dames op zaterdag 22 december:

Alicia, de Paris Hilton sisters, Paris, Mercedes-tweeling + slanke vriendin, Bettina, Kirra, Tina, Ilse, nieuwe donkerharige Duitse, Tanja, Sam, Claudia (nieuw) en haar vriendin, Debby, nieuw negerinnetje, lange slanke Russische dame, Larissa, Maya, Rebecca, Sonja.

Verder zie ik er minstens nog een zes-tal voor de ogen, een paar nieuwe en diegene die ik vergeten ben.

Misschien kunnen mede-ijsberen met een beter 'naamgeheugen' aanvullen?

seksenfun
24 december 2007, 00:22
Zaterdag 22 december weeral op weg naar Yin Yang. Nog maar eens proberen om al de meiden voor mij alleen te kunnen hebben :roll3:, zoals de dag voor de kerstparty. Maar ook vandaag bleek bij aankomst al snel dat dit niet het geval zou zijn. Enkele nieuwe dames aanwezig en vooral véél schoon vrouwvolk. Mede-ijsbeertjes dachten er net zo over. Een man zou een paar keer meer moeten kunnen klaarkomen op zo’n dagje ;)

Aan de bar vertelde ik aan een bevriende ijsbeer dat ik die dame aan de overkant van de bar best wel zag zitten. Oogcontact was er al, de rest zou volgen. Ze leek heel lief en sympathiek en later bleek dit nog te kloppen ook.
Maar links van mij viel me nog een meid op. Goedlachs, pittig en spontaan. Zo heb ik het graag. Ze blijkt Rebecca te heten en werkt nog maar sinds deze week in Yin Yang. Dat ze niet snel verlegen is werd om kwart voor één ’s nachts duidelijk met een verbluffende paaldansact. Zij kan het écht wel. Klimt helemaal naar boven op de paal en blijft dan languitgerekt weg van de paal gewoon sierlijk hangen. Ze kreeg dan ook een flink applaus. Ook Maya kwam in de loop van de dag even poolshoogte nemen. Maar afwisseling doet eten…. En ook Debby… nam méér dan poolshoogte bij me aan de bar. De laatste uurtjes van de avond ook meer topless meiden zien rondlopen dan overdag. Blijkbaar als de drank in de vrouwen is, worden extra bovendeeltjes te veel :eek: En over borsten gesproken, ik ben de naam kwijt, maar ik had het geluk om een meid helemaal naakt te kunnen bewonderen, bij toeval :rolleyes: naast de douches, waar de dames zich dikwijls even opfrissen. Een mede-ijsbeer had haar net aangewezen om te zeggen dat de service maar gewoontjes was, maar je zou ze alleen al eens naast je willen liggen hebben om haar prachtige borsten. Natuurlijke, mooi en stevig gevormde C-cup. Wat kan in godsnaam de reden zijn dat zij niet topless loopt. Alle mannen zouden voor haar vallen :rolleyes::rolleyes:

Na het heerlijke avondeten (en wat later nog eens speciaal terug naar het restaurant geweest voor de lekkere kippenvleugeltjes) was ik wat aan het uitrusten in een zetel, terwijl ik wat babbelde met een mede-ijsbeer. Totdat Sonja pardoes op mijn schoot sprong. Na wat opgegeild te zijn geweest hebben we ons naar een nattere plek begeven: het broebelbad (waar wij tweetjes een andere ijsbeer deden opschuiven naar het andere broebelbad, hij bleek wat verlegen :rofl:, of waren wij de 'verboden grenzen' aan het overschreiden?) om te eindigen in de hut (alle kamers waren immers bezet) onder de whirlpools, met een anaalsessie en FT.

Tja en nu ik dan toch met de nacht begonnen ben, alles begon met een verfrissende douche, heerlijk ontbijt, saunabeurt en gekamerd met Mendy.

Al bij al dus weeral een heerlijke dag én weeral een niet-standaard dag uitgekozen. Tenminste als je sommige berichten hier naleest, alsof er maar gemiddeld een goed 20-tal dames zouden aanwezig zijn per dag in Yin Yang. Ik zal dus mijn droom om al die meiden zo goed als voor mij alleen te kunnen hebben maar voor goed opbergen zeker :wink:

BTW, ook Jannet was aanwezig!

Hollandmale
24 december 2007, 13:48
Hoewel namen mijn zwakste punt is waag ik mij toch aan een gedeeltelijk lijstje van aanwezige dames op zaterdag 22 december:

Alicia, de Paris Hilton sisters, Paris, Mercedes-tweeling + slanke vriendin, Bettina, Kira, Tina, Ilse, nieuwe donkerharige Duitse, Tanja, Sam, Claudia (nieuw) + haar vriendin, Debby, nieuw negerinnetje, lange slanke Russische dame, Larissa, Maya, Rebecca, Sonja.

Verder zie ik er minstens nog een zes-tal voor de ogen, een paar nieuwe en diegene die ik vergeten ben.

Misschien kunnen mede-ijsberen met een beter 'naamgeheugen' aanvullen?Opgeteld waren er eergisteren dus toch nog 32 dames aanwezig, inclusief Mandy en Janet die je naderhand nog noemt.

Die slanke vriendin van de tweeling is hoogstwaarschijnlijk de Duitse Celina. En betreffende die lange slanke Russische dame, als ze veel opvallende tattoos heeft, is het Marina (ex-Malvina-PHG). Die vriendin van Poolse MILF Klaudia is waarschijnlijk Meggy. Overigens lijkt deze nieuwe Klaudia veel op de al 'n tijdje afwezige Poolse Nathalie (ex-Katharina-PHG). Als er iemand nog aanvullingen heeft, be my guest :smile2:.

Hollandmale
24 december 2007, 15:53
Een aanwezig beertje stuurde HM zojuist 'n lijst van 40* dames:

- 17x Duits: Gina (ex-Kiara), Celine, Sam (D-Cub), Steffi (nieuw, kleine blonde, wat flinker), Natascha (blonde MILF), Alifia (D-Por), Julena (bril), Jen + Melissa, Jenny, Mandy (ex-Yvonne), Paris + Tina (ex-PHG), Mia (D-Tur, grote borsten), Geraldine, Alex (= Tanja) ,
Mari (nieuw, blond, grote borsten, topless)

- 7x Pools: Luana + Vivian (beide ex-GT), Veronika, Klaudia + Meggy (beide nieuwe blonde MILF), Maya, Sonja

- 4x Hongaars: Bettina, Kira, Janet, Rebecca

- 2x Roemeens: Gina + Mercedes (tweeling)

- 2x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG), Larisa

- 1x Lets: Ilse

- 1x Tjechisch: Jessie

- 1x Jamaicaans: Kelly

- 1x Nigeriaans: Stella

Plus 4 onbekende dames:
- 1x donkere dame (nieuw, D-Martinique),
- 1x flinkere dame (40 ?, lacht veel),
- 1x vriendin van Paris (D ?),
- 1x jonge en flinkere dame.

*Van deze lijst gaan 10 tot 15 dames nog naar huis.
Dan blijven er de komende 2 weken 25 dagelijks over.

Hollandmale
26 december 2007, 07:07
..... telde een bezoekend beertje :cool:.

Nami
28 december 2007, 21:06
Vandaag geweest van 12 tot 20uur en heb zo ongeveer 25 dames geteld.
Al met al geen topdrukte qua dames maarja we weten het he...:rolleyes:
Toch paar goede sessies gehad :blow: zodat we relaxed 2008 in kunnen:rofl:

zeppos58
28 december 2007, 21:18
Wat kunnen we op 2 januari verwachten ??

seksenfun
28 december 2007, 21:26
Zaterdag ongeveer 35 dames. Het zou me verbazen dat er zoveel eendagsvliegjes zouden geweest zijn, daar YY 31/12/07 en 1/1/08 sluit. Maar ach, we komen ook niet om te tellen... Ik hou op het etensuur wel rekening met enkele dames in het resto en steeds meer dan de helft van de kamers bezet.

Misschien wil ik tegen een soort vergoeding, nu er reclame binnenkomen gaat, zorgen voor een exacte telling tussendoor:rolleyes: :thefinger:smile:

Nami
28 december 2007, 21:28
:snoopysle Deutsche Madels.
:welcome2: einde van de vakantieperiode ivm het aanbod! :ola2:

seksenfun
29 december 2007, 23:11
Ik zou het begot niet weten of het voor het eerst is? Dit jaar was YY gesloten rond Kerstmis. Vandaag donderdag 27 december ’07 om elf uur terug open . Helemaal onwetend welke weerslag dit zou hebben op de damesaantallen er toch maar naar toe gegaan. In het leven moet je risico’s pakken, zegt men.

Zoals wel vaker met de trein en dan 10’ met de bus, die je tot bijna vlak voor YY brengt. Ik stapte dit keer warempel niet alleen af. Nee, ook nog een man van mijn leeftijd (maar iets ouder) en een óógverblindende jongedame :eek: (veel jonger dan ik), die ik op de bus natúúrlijk al opgemerkt had. In de bus was er geen enkel haar op mijn hoofd dat er maar aan dacht dat deze schoonheid eventueel wel eens werkzaam zou kunnen zijn in YY. Toen ze mee afstapte ook niet echt hoor. Zij komen wel aangereden met sjieke vierwielers. Maar toch… misschien heel even, ja heel even spookte enkele seconden een utopie door mijn gedachten. Heel even maar want ze liep de verkeerde richting uit natuurlijk. :madgo: De man moest daaraantegen wel naar YY. Hij vroeg de weg. Duidelijk zijn eerste keer. Zo arriveerden we dus tezamen voor de grill van YY, die al open ging, ietsjes voor elven.

Wat me van op de parking opviel was dat boven de ‘big chef’ van YY al druk in de weer was. “Al vroeg in de weer, zo na de feestdagen”, dacht ik. Máár dat had een reden.

Bij aankomst aan het onthaal zoals altijd even vriendelijk bediend. Maar blijkbaar was ik die dag, samen met andere ijsberen, al eerder uit de veren na de feesten , dan de dames :redface:. Het aantal meiden lag om 11 uur op het aardslelijke getal ‘nul’ (nada, rien, nothing, nihil, niks dus). “Geniet, relax alvast wat, de dames komen wel”, zei men intussen. Geen probleem. De eerste keer moet nog uitgevonden worden dat ik kom binnengestrompeld en meteen na het omkleden in de bar m’n meisje ga uitkiezen om meteen te gaan :fuck:.

Dus… omkleden en naar de douches, beneden. De speakers van de kino waren al vrolijk aan het kreunen. Ik zat dus toch juist :smile:. Maar onder de douche kwam verrassing twee. Koud water, erg koud water stroomde uit de douchekop. Koud water dat na enige minuten niet warmer werd. Waarmee duidelijk werd dat het niet lag aan het feit dat allicht alle energieverslinders afgezet waren tijdens de sluiting. De warmwaterketel moet al ergens bij den boer dernaast in de wei staan als het water na enige minuten nog niet opgewarmd is.
Niet zo direct veel zin om mijn badjas en sleffers terug aan te trekken om boven de douches te gaan proberen liep ik dan maar met m’n badjas in de hand, een beetje voor m’n edele delen de trap op. Er was toch bijna niemand. Uitgerekend boven: den baas :huch:. Hmm… effe terug het trapje af, mij een beetje deftig aangekleed en weer naar boven. Blijkbaar was er een panne geweest van de verwarming tijdens de dagen dat er niemand in YY was. Gelukkig werkte de douches boven wel nog perfect. Dus toch nog een heerlijke warme douche voor de brunch.

Overal was het lekker warm, de bakplaat werkte… dus weerom genoten van een uitgebreide lekkere brunch.

Later weer beneden in de bar waren de eerste dames al toegekomen. En niet de minsten. Maar na mijn koude-douche-historie en de trip leek het me geen slecht idee om mijn eten de eerste vertering te laten doen omringd door heerlijk heet brubbelend water. Ja wadde :eek:… tot mijn enkels in het water en er weer even snel terug uit. Water voor échte Noordpoolijsberen, niet voor ‘nep-ijsberen’. En dat water zou heel de dag zo koud blijven, net als de gehele ruimte in het natte gedeelte. Dat circuit kregen zelfs ‘gespecialiseerde specialisten'(die direct ter plekke waren) niet voor mekaar. Ik dacht: “ik neem dan maar eens een kijkje buiten”. Maar daar was het ook al niet warm :smile:. Gelukkig behoorde de sauna tot het circuit dat wel werkte en was het daar héérlijk heet. Hoe zou het toch komen, heel de dag ontbraken de meiden die anders flaneren in het natte gedeelte :rofl:?
Na de sauna heb ik steeds de durf om in het koudedompelbad te springen, wat zélfs ook vandaag koud was. Héérlijk, die kou, zo merkte ik de tweede saunaronde want de eerste keer heb ik me gedragen zoals een échte ijsbeer zich dient te gedragen en van de nood een deugd gemaakt: rechtstreeks van de sauna naar het koude broebelbad gegaan en wat heerlijk ‘gekoudbroebeld’. Was dat effen verschieten voor die ijsbeer die er ook net aankwam en die er met volle moed in wou gaan :roll3:.

Maar goed: de bar warm, de sauna heet, de kamers op temperatuur en de meiden hot hot hot… een échte ijsbeer laat zich hierdoor niet van zijn stuk brengen. Bovendien moet het voor het management dat altijd prachtig werk aflevert een nachtmerrie geweest zijn.

Nadien de bar terug opgezocht om mijn verloren zweet weer bij te drinken. Al snel aan de praat geraakt met Mandy. Van al dat gepraat kwam meer.

Nadat we van de kamer kwamen was het aantal meiden al flink opgeklommen. Wat een drukte voor een rustige periode :smile:.

Omdat ik vandaag nog niet in de kino languit was gaan liggen daar maar naartoe gegaan. Waar ik niet gerust gelaten werd. Ik lag er dan ook alleen. Het is te zeggen, er waren nog vijf ijsberen, maar die lagen gezellig bij mekaar :smile:. Maar ja, de sessie met Mandy van een uur zat er nog niet zo lang op, dus mij opgeilen ging net iets moeilijker. Geen erg voor dame 1 (naam foetsjie), wel voor dame 2 (Debby). Wat later kwam ik ze weer tegen ergens in de ruimtes van YY, ze was nog kwaad:motz:. Nu, dat moet zij weten. Als je op voorhand aangeeft dat het waarschijnlijk nog wat snel is en ze proberen toch… kan ik mezelf niets verwijten hoor. De discussie ging over het feit dat zij vond dat het wel alweer zou lukken en ik die mening niet toegedaan was. Allicht speelt hier mee dat ik met haar al meerdere keren op kamer ben geweest. Maar mijnsinziens hoef ik me hierdoor niet tot sneller en méér verplicht te voelen dan een ijsbeer die nog niet met haar naar de kamer ging.

Hoewel ik normaal niet zo veel in de kino vertoef, vandaag na wat ontspanning en relaxen toch terug een filmpje gaan kijken. Ik ben dan maar naast de aantrekkelijke Marina (Malvina) gaan zitten ;). Wat later speelde we zelf een filmpje op de kamer.

Inmiddels was het ietsje na vijven, eigenlijk nog te vroeg voor mij om te gaan eten, vanwege de grote drukte dan. Ik voel er niet zo voor om als garnalen elkaars vlees te liggen bakken. En mijn oog viel trouwens voor de zoveelste maal op Kyra :rolleyes:. Eerst nog wat aan de bar bekomen, maar haar wel goed in het oog gehouden. Later een paar verleidelijke blikjes :love2: (geen colablikjes) en poses van haar kant naar mij toe en na een praatje beslist om met haar naar de kamer te gaan. Zonder haar vriendin. Ja ze bood een triootje aan. Ik ben daar niet altijd zo verlegen :huch: om hoor, maar vandaag, zo snel na de andere sessies, jong, da kon ik nie meer aan ze :nee:.

Ondertussen behoorlijk honger gekregen, dus hop naar de bakplaat boven in het restaurant, waar je je vingers kon aan verbranden, zo heet :smile:. Terwijl ik mijn vlees aan het bakken was werd ik plots stevig omarmd en gekust :love:door Sofie, die net aankwam met haar vriendin Peggy. Weer wat bijgepraat en veel gelachen. Hier was dan weer het voordeel van de trein en dat ik nog richting Antwerpen moest. Ik bespaarde op mijn geldbeugel want ik had niet meer zo lang om nog een sessie met haar af te werken voor de laatste trein. En mijn temperatuur waarnemende had ik anders niet kunnen weerstaan aan een vierde sessie.

Beneden nog wat gedronken. En ook achter de bar sloeg de pechdag voor YY toe. Even dacht ik dat we een schuimparty zouden krijgen toen een nieuw biervat tegendraads deed :smile:.

Een prachtige dag zat er weeral op. Of toch niet helemaal. Het YY-management wou me liever nog wat daar hebben, dus sloten ze mij maar op tussen de buitendeur en het hek :o. Hééééélp roepen helpt niet (zeggen ze), dus maar braaaaaaaaand geroepen :plapper: en toch die avond nog in België geraakt. :smile::smile:.

Hollandmale
30 december 2007, 04:02
Gisteravond telde HM eigenhandig 40 aanwezige dames.
Met behulp van enkele medebeertjes zijn hier de namen:

- 20x Duits: Sam (D-Cub, topless), Mandy (ex-Yvonne), Melina (D-Grie, MILF), Julena/Joline (bril), Jen (grote slanke blonde),
Melissa (Larissa-Freude), Florentina, Alifia (D-Por), Natascha (blonde MILF), Kathy (ex-Kelly-PHG), Steffi (kleine blonde), Geraldine,
Samira (D-Tun), Angela (D-Tur, ex-LR), Mia (D-Tur, 20, flinke borsten, ex-Schieferhof), Tina (ex-Lena-PHG), Nora, Lucy, Vanessa, Nadine

- 4x Pools: Luana + Vivian (beide ex-GT), Klaudia (mooie blonde MILF, zie recensie) + Meggy (blond, topless)

- 3x Hongaars: Bettina (ex-GT) + Kitty (bril, ex-GT/PHG), Janet (ex-GT)

- 3x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling), Amber (blonde krullen, rood corsetje, zwarte kousen)

- 3x Russisch: Lana, Larisa + Anja (nieuw, groot, blond, flinke borsten, zwart corsetje en kousen)

- 1x Lets: Ilse (terug !)

- 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessy)

Plus 5 ongeidentificeerde dames:

- 1x Hongaars: Blond, vriendin Bettina + Kitty
- 1x Duits: Flinke dame die sympathiek oogt
- 1x Vriendin van die rossige dame
- 1x Vriendin van Paris, Duitse
- 1x Donker: Duits-Martinique

dupke
30 december 2007, 10:01
Zaterdag 29/12 nogmaals een bezoekje gebracht aan YY ( ben ondertussen al een tijdje de tel kwijt maar als de dames al beginnen op te merken dat je vaak komt ...:eek:).

Zoals gewoonlijk rond 2 uur eerst mijn berenvelletje aangetrokken ( ja die witte, ik ben geen bosbeer :thefinger ) en dan even een rondgang door de bar om te zien welke bekende mede beertjes al aanwezig waren en welke dames mijn dag zouden verblijden. Het ontvangstcommitee stond al weer klaar in de vorm van 4 mede beertjes. Effe ouwehoeren en dan tijd voor het ontbijt.

Spek bakken, eitje bakken, pistoleke, en een desserke en uitgebreid onder ons bijpraten over de ervaringen van de laatste tijd.

Terug tijd voor een rondgang. Effe testen of het water van de douches warm is en dan ben ik klaar voor de strijd.

Even bij praten over andere medebeertjes die onderweg zijn en zo groeit ons groepje vrienden aan tot een nummer niet meer op je 2 handjes te tellen.
Blijkbaar gaat de tam tam snel :teuflisch als je met iemand via IM afspreekt van Zaterdag naar YY te gaan.

Na de nodige drankjes en geouwehoer met het personeel is het tijd voor onze dames natuurlijk (daar komen we toch voor niet ? :hah:)

Effe bijpraten met Larissa en haar nieuwe vriendin ( prachtige vrouw!) en me dan maar laten overhalen tot een kamer bezoekje ( altijd leuk met zo een mooie vrouw je even terug te trekken).

Nadien tegen 5 uur : overrompeling in het restaurant. Iets later terug gegaan en een klein hapje gegeten : ja een volle maag die werkt niet graag hé.

Vervolgens nog wat rondgehangen en later op de avond nog een beetje gaan eten samen met een maatje en dit maatje aan Claudia II voorgesteld.

Ik zeg nog veel plezier en niet te lang op kamer hé ( want ik had daar ook een oogje op) maar ja voor vrienden....

Goede vrienden ja :angryfire : dat veel plezier heeft ie wel gehoord maar dat stukje niet te lang zodat ik ook nog een kans had was blijkbaar voor dovemans oren bestemd :cool:

Nog een 2e kamertje gedaan met Nadine ondanks dat ik haar pogingen een kamertje te versieren eerst wat afgehouden had : zeer goed meegevallen.

Tegen sluitingstijd mijn vriend? nog een uitbrander gegeven en dan toch als maatjes terug naar huis na eerst Lana nog uitgebreid vaarwel te zeggen.

Eind goed , al goed en de klok tikt weer af naar volgende week zaterdag. :bowlol:

Johnny99
30 december 2007, 10:03
Na ons bezoek van afgelopen donderdag aan het Hof in Hennef dacht ik dat het wel goed was geweest dit jaar. Niet dus.

Zaterdag morgen kwamen enkele mailtjes binnen dat vandaag YY werd bezocht door diverse bekende beertjes. Tja en dan kan J99 niet achterblijven, he. Dus in de loop van de middag naar YY getogen. Partner in crime HM en chauffeur, L74 en Dupke waren al aanwezig. Later zou de Stiffmaster ook zijn opwachting maken. Het leek wel een oudjaarsreceptie.

Tegen de verwachting in, gezien de feestdagen, was het gezellig druk. Reeds voldoende dames binnen waaronder best veel nieuwe gezichten. Later zou het aantal oplopen naar de 40. Naarmate de avond vorderde steeg het aantal gasten ook, en ontstond er al snel een file voor de kamers.

Met al dit vrouwlijk schoon binnen duurde het natuurlijk niet lang: -> HORMONAAL OPGEWONDEN!!!!
Dus naar de kamer met nieuwkomer Mia een prachtige dame. Daarna nog twee kamerbezoeken gemaakt met Amber en Vanessa.

Dit was toch wel een gedenkwaardige dag voor Johnny99, met anderhalf goed en andehalve slecht kamerbezoek, zie recensies.


Nu wordt het tijd voor een korte winterslaap. Tot volgend jaar.

De beste wensen voor 2008 aan alle stamgasten en het YY personeel,

Johnny99

Stiffmaster
30 december 2007, 10:55
Voor dat ik iets gaat neerzetten moet ik mij verontschuldigen bij mijn maatje Dupke, die door het mislopen met Claudia zelfs de datum van ons samenzijn verkeerd heeft neergezet :green_smi.

Afijn op zaterdag dus in YY terecht gekomen om ongeveer 18.30 uur na een dag van hard werken en in mijn achterhoofd er zal wel weinig of niets te doen zijn maar omdat ik wist dat Dupke, Laurent, Johnny99 en L74 er zouden zijn er toch maar even heen. Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de security boy, als zelfs die me al bij naam kent?? Dupke al begroet en me omgekleed, naar de bar getogen en nog wat andere bekende beertjes gezien waaronder HM, even bij kletsen en van een enorm aantal meer dan mooie dames mogen genieten ik schat toch gauw van rond de veertig, en ja dat had ik dus echt niet verwacht. :lostit:

Wat gedronken en wat bijgekletst met de een en ander, door HM op dat moment al op de hoogte gebracht van een lieve milf waar hij een goede ervaring mee had gehad en die nu met een van onze Belgische vrienden op de kamer was, Stiffler zou naar later bleek met deze zelfde milf ook wat tijd doorbrengen, nogmaals sorry Dupke maar het was zo lekker om met haar te :fuck::fuck:, maar jouw beurt komt zeker. Sfeer was erg goed en lekker ontspannen, zelfs de muziek stond op een normaal peil en zodoende kon je lekker wat babbelen ;)

Stiffler die ook Bettina zag lopen en het daar toch wel erg warm van kreeg, wat een verschijning maar het lot moest zo zijn dat zij met een ander ijsbeertje mee ging en ik alleen kon kijken, ja toen baalde Stiffie echt wel een beetje, maar dat zou meer dan goed komen met Claudia, ondertussen nog even wat gegeten en toen met Claudia een kamer opgezocht, en ja een ijsbeer in zijn hol komt er dan niet snel meer uit zou later blijken, oefff wat ben ik blij dat ik eerder uit mijn winterslaapje bent ontwaakt, zo rond de klok van 01.15 de auto weer richting mijn eigen huis gereden en met een voldaan gevoel mij bedje ingekropen, zo zie je denk je dat het niets wordt is het ineens een topavond geworden :freu::freu:

seksenfun
30 december 2007, 20:31
de muziek stond op een normaal peil en zodoende kon je lekker wat babbelen ;)





Babbelen aan de ingangzijde van de bar gaat sowieso al een heel stuk makkelijker dan aan podiumzijde, merkte ik een tijd terug op. Maar ik heb ook de indruk gekregen dat de muziek minder op disconiveau staat 's avonds afhankelijk van wie er van dienst is achter de bar. Of is dat maar toeval. Donderdag stond de muziek ook niet zo hard.

Gustomass
30 december 2007, 21:29
Ben vanmiddag nog maar eens naar YinYang geweest, om het jaar af te sluiten. Op ons forum al begrepen, dat ik toch beter gisteren had gegaan, gezien het grote aantal bekende ijsbeertjes toen.
Maar anderzijds, had ik vandaag geen"last"van ijsbeervrienden, enkel plezier van YY dames..
Net voor 15 uur binnengekomen. je bent een Nederlander of niet, nietwaar.
Het was rustig, errug rustig.
Minder dan 10 dames aanwezig, cq wakker en een dito aantal ijsbeertjes.
Geen bekenden en er werd maar weinig gesproken. Me even gewassen, kreeg van een grote blonde dame het advies haar douche te nemen, die was nog/tenminste warm zei ze me auf Deutsch.
Eenmaal afgedroogd lopend richting de bar, valt mijn oog op een bruine dame die in de natte ruimte haar plekje warm houd. Exactemente op deze plek mocht Gustomass al zijn vorige bruine dametjes begroeten, zijnde Faith, dear Faith, thank you for everything, en Jessy( ex Stella) en dan nu een kleine vlotte Surinaamse genaamd Diana.. Schöne Name für diese schöne Dame, placht Gusto dan in de clubs net over de grens te stellen, maar dat rijmt hier toch niet zo goed . Tis toch maar enkele km's...
Diana was heel vriendelijk gewillig en had honger, maar Gusto kon zich nog bedwingen. Hij was immers gekomen voor een andere dame..
In de bar liep nog een andere bruine dame die in haar snelle voorbijgaan best iets had van.....Jenny...... Ik kan het niet helpen....
Na een klein stukje wiskunde bleek het percentage bruine meisjes nu al op 20% te liggen, waar maak je dat mee als "bruine dames liefhebber".
Toch deden deze dames mij niet wat een andere bruine dame, ook weer over de grens wel doet...
Even kwam Jessy me nog gezelschap houden, ze kon zich onze sessie van november, de tweede in YY op Gusto's konto van 2007..., nog heel goed herinneren. Ze wilde nog wel meer....ik ook maar toch... Gusto had andere plannen... Toch nog vrolijk wat gebabbeld, want tja, veel anders was er niet te doen. De bardame, sinds een weekje hier naar verluid, vroeg me veelvuldig wat ik te drinken wilde, ze zou zo in GT stage gelopen kunnen hebben, maar dat geloof ik niet. Bovendien zorgde deze dame ervoor dat we goed met de dames konden praten en dat we ze nog konden horen en verstaan als ze wat terugzeiden. De muziek stond op een voor YY ongekend laag niveau, heel plezierig voor ons allen. Na 19 uur werd onze bardame afgelost door een andere, een mooie slanke blonde lange haren, smal snoetje, smal lijfke en in hele mooie witte broek en shirt... De volumeknop kreeg nu even het heen en weer, wat harder, weer terug, wat harder, weer terug, wat harder....de rest heeft Gusto niet meer meegemaakt, want er was gezien andere omstandigheden alle reden om huiswaarts te keren.

Gusto was gekomen afgaande op recensies van ijsbeertjes die gisteren al hun YY afsluiter hadden gehad. Zij waren heel tevree met een dame en nou, dat was voor Gusto een goede rede om vandaag tóch nog te gaan. Een mooie afsluiter van wéér een saunaclub/Partytreff jaar .Zou zij er niet zijn, zou Luana, of Bettina, of Jessy, of ...er wel zijn om me te plezieren.
De dame was er en aan de bar verliep het perfect. Ronduit praatten we over van alles en nog wat en de klick was prima. Tijd voor de vervolg stappen. Even opfrissen en dan mag je een sleutel halen, als je tenminste zin hebt. "En of ik zin heb", herhaalde ze nog eens. Dat zat wel goed.
Daarna volgde een uur op de kamer dat netjes gesteld maar heel gewoontjes was. Eigenlijk ver beneden de saunaclubmaatstaven, zelfs in een PartyTreff zou zo een sessie amper met de mindere mee kunnen.
Veel vraagtekens, hoe kan dat nu gebeuren?? Te hoge verwachtingen mijnerzijds, ben ik dan intussen een zo verwend ijsbeertje??
Was het betreffende dame wel?? Ja alle tekenen en kenmerken klopten...
Was de dame dan in een minder goede doen dan gisteren, OK dat kan...de ene dag is de nadere niet..
Was de klick er niet dan...in de bar was het gewoon fantastisch....
Ik heb het haar nog toegeroepen: ": was ne schöne überraschung das du noch hier bist". Toch was het een plichtmatige passieloze sessie die ik niet gauw meer meemaak tegenwoordig.

waarom nu dit verhaal.
Zo zie je maar, de ene ervaring is de andere niet, dezelfde dame hoeft de ene dag niet zoals de andere te zijn. recensies zijn heel nuttig, maar de eigen ervaring kan toch nog anders uitpakken. Hou daar rekening mee.
Omstandigheden, ook mbt tot je eigen toestand spelen altijd een rol. Jij bent geen robotje, zij is ook geen robotje.
Wil de naam van betreffende dame (nog) niet noemen, eerst even afwachten of er nog meerdere ervaringen beschreven gaan worden. Hopelijk voor betreffende dame, voor mij en voor jullie is het een eenmalige uitglijder, hoewel ik daar wel aan twijfel. De passie en de emotie was wel héél ver te zoeken, kan me niet voorstellen dat ze in andere omstandigheden die passie wél kan hebben...maar... ik kan me grondig vergissen in dames, zou niet de eerste keer en ook zker niet de laatste keer zijn

De sauna was heet, heel heet. Een beertje gooide flink wat water op de hete stenen, en besloot na enkele minuten de sauna te verlaten... hij hield het niet meer...
Het bubbelen kan me in YY nog steeds niet bekoren. Zit niet lekker, geef mij maar gewoon van die voorgevormde zitplaatsen zoals in GT. Kan niet anders stellen. Jenny, als je ooit een bubbelbad aanschaft, asjeblief eentje waarin het lekker zitten ...en...is...

Het eten was lekker, iets waar we het gauw over eens zijn. Op dit punt is YY gewoon het summum onder de saunaclubs.
Er hangt aangeplakt dat de prijzen voor de consumpties, alcohol houdende, boven biergehalte dan, vanaf 1 jan omhoog gaan. Ik zag 3,50 euro enm 7,50 euro staan.

Het blijft een hele mooie en een hele nette club, dat is zeker. Toch het plezier hangt af van de dames en van met wie je op stap bent, maar dat is in alle clubs zo.
Heb nog net even de kans gehad om Hongaarse Bettina een goede jaarwisseling te wensen en heb haar tot 3 keer toe op het hart mogen drukken, asjeblief de groeten te doen aan mama Mariann, die op 10 Januari volgend jaar terug komt...( tis dichter bij dan je denkt) die op dit moment thuis is in Hongarije. Hongaarse dames vinden het plezierig vertoeven in YY. Er zijn er vele, eigenlijk allen afkomstig van GT. Ook Anita was er en nog enkele slechts bekend van gezicht bij mij.
Bettina was gekleed in spijkerbroek en strak wit shirt. meid wat ben je mooi en aantrekkelijk zo... De bardame drukte haar op het hart dat ze zo gekleed slechts kort in de bar met haar vriendinnen mocht bijpraten. Om het hoekje konden we iets langer staan. Gusto realiseerde zich dat ie deze Bettina nu al in 3 clubs heeft ontmoet....in de afgelopen 8 maanden...hoezo... Gusto zien we nooit meer en komt enkel nog in Xanten...Vraag het maar aan Bettina...en aan ....

Een Tsjechische dame, woonachtig niet zo ver van Xanten wist heel goed waar ik het over had.. Dah Im Industriegebiet..Heb haar uitgenodigd, maar dat was toch allemaal wat te dicht bij voor haar. Het feit dat ook daar minimaal 90% nederlandse gasten komen kon haar zelfs niet van gedachten doen veranderen.

De A73 is nu gedeeltelijk open.. Nu nog even uitvinden welke afslag te nemen om toch ook volgende keer maar weer net voor 15 uur daar te zijn.

Gusto zal de deur niet platlopen bij YY, maar zo af en toe is het er heerlijk toeven.
Ieder heeft zo zijn stekkie... en dat is maar goed ook..
De dames doen wel aan clubhoppen, dus vroeg of laat weten ze je toch te vinden en komen ze zo lekker bij je staan.... even een praatje en even met die brutale handjes onder je ijsberen vel ...gewoon even kijken of junior ook mee mocht vandaag....
Mmm toch maar weer snel op stap...

Gustomass.

seksenfun
30 december 2007, 23:31
Net voor 15 uur binnengekomen. je bent een Nederlander of niet, nietwaar.

Inderdaad, ik kom nóóit vóór 15.00 u. als goede Belg :rofl:

De A73 is nu gedeeltelijk open.. Nu nog even uitvinden welke afslag te nemen om toch ook volgende keer maar weer net voor 15 uur daar te zijn.



Maakt zoveel niet meer uit, denk ik. Over een halfuur sluit YY zijn deuren voor het jaar 2007. De kom-vroeg-promotie liep tot 31/12/07.

Hierbij toch ook de beste wensen voor 2008 aan het YY-team. Doe zo voort!!

Hollandmale
31 december 2007, 07:13
Maakt zoveel niet meer uit, denk ik. Over een halfuur sluit YY zijn deuren voor het jaar 2007. De kom-vroeg-promotie liep tot 31/12/07.Met de opening van VV komt het aantal grote YY-concurrenten op 3.

Dan is het niet handig om de entree weer terug te zetten op 50,- :nee:.
Dat gebeurde in september, het kostte veel klanten, vooral 's-middags.
En begonnen veel dames ook weer later binnen te komen :heul:

Conclusie: de huidige promo gewoon aanhouden.

janjanjan
31 december 2007, 12:35
Hoi medeberen,

Normaal lees ik alleen, maar nu zag ik dat er recent een zekere Meggy is gespot in YY. Misschien kan iemand me met het volgende helpen. Het toeval wil dat ik in augustus 2006 ook een Meggy (noemde zich ook wel Anya) heb leren kennen in YY, met wie ik een wel zeer bijzondere klik had :rolleyes: Deze dame is pools, nu 29 jaar oud, blond, bruine ogen, slank, b-cup, ca. 1.65, geen tatoo's/piercings, spreekt zeer goed duits, geen engels en is een heel spontaan enthousiast type waarmee je je geen moment verveelt. Sindsdien heb ik haar niet meer gezien :confused:
Is dit heeeel toevallig de Meggy die nu in YY aanwezig is? Zo ja dan sta ik 2 jan om 11.00 op de stoep ;)

Alvast bedankt!

Johnny99
31 december 2007, 15:53
Hoi Janjanjan,

Ik denk dat ik je moet teleurstellen. De Meggy die genoemd wordt heb ik nog niet eerder in YY gezien het zal dus niet om de zelfde gaan. Ik heb zaterdag een praatje met haar gemaakt en zij vertelde mij dat ze voorheen in Stuttgart heeft gewerkt.

janjanjan
31 december 2007, 16:01
@Johnny99: dank voor je antwoord. Maar geeft deze Meggy zelf aan voor het eerst in YY te zijn? Via Im kreeg ik nl een berichtje dat genoemde Meggy aan mijn beschijving voldoet.

@laurent74: dank voor je im, ik kan je helaas niets terugsturen (nog geen 5 posts)...

laurent74
31 december 2007, 17:07
:rolleyes: Deze dame is pools, nu 29 jaar oud, blond, bruine ogen, slank, b-cup, ca. 1.65, geen tatoo's/piercings, spreekt zeer goed duits, geen engels

Deze beschrijving klopt maar ik had deze dame nog nooit gezien.
Misschien moet jij gaan kijken ;)

janjanjan
31 december 2007, 17:12
Kijken ga ik zeker :rolleyes: Als het de Meggy is die ik ken ga ik heeeel snel kijken :fuck: Zo niet dan wacht ik ff tot Yvon weer terug van vakantie is...

seksenfun
1 januari 2008, 11:38
@janjanjan Het zou natuurlijk voor 'ons' zo leuk zijn, als dat het voor jou is, om info omtrent Meggy te krijgen dat we jouw 'story's' mee mogen beleven op het forum :rolleyes::smile:.