Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Januari 2008
seksenfun
1 januari 2008, 11:44
Met de opening van VV komt het aantal grote YY-concurrenten op 3.
Dan is het niet handig om de entree weer terug te zetten op 50,- :nee:.
Dat gebeurde in september, het kostte veel klanten, vooral 's-middags.
En begonnen veel dames ook weer later binnen te komen :heul:
Conclusie: de huidige promo gewoon aanhouden.
Moet het nu hier of bij 'kwaliteit van de dames' :huch:
Over de kwaliteit (en soms ook wel kwalitieten :roll:) van de dames is veel gediscussieerd. Hoe goed de totale kwaliteit van YY is zal inderdaad binnenkort écht blijken. Indien er terug 50 euro wordt gevraagd en er inderdaad minder mannen en vrouwen binnen'wippen' :smile:, na enige tijd zal blijken dat er eerder een economische overweging gemaakt werd dan een puur zuiver kwalitatieve.
thesickboy
2 januari 2008, 10:20
Het resultaat van Miss IJsbeer 2007 is bekend!
Neem snel een kijkje: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=60100&posted=1#post60100
TSB
:wink:
Hollandmale
2 januari 2008, 23:53
.....is nog steeds 35,- voor 15.00 :smile:.
Fijn dat YY zo goed meegeleest ;).
Verder meldt HM's informant dat Claudia om 19.00 binnenkwam.
Het begin van de middag zag er donker uit met slechts 7 dames.
Gelukkig liep dat nog op naar 24, getuige onderstaande lijstje:
- 6x Duits: Coco, Alifia, Mari (terug !), Tina, Tanja (= Alex), 'n flinkere D-Turkse
- 3x Pools: IJF-winnares Claudia (terug !), Luana (ex-GT), Meggy
- 3x NL: Dominique, Diane (Sur), 'n nieuwe rossige MILF : Marianne
- 3x Russisch: Larisa, Anja, Marina (ex-Malvina-PHG)
- 3x Roemeens: Mercedes & Gina (tweeling), Amber
- 2x Tjechisch: Simona, Jessie
- 1x Lets: Ilse
- 1x Hongaars: Anita
- 1x Braziliaans: Lisa
- 1x Nigeriaans: Stella
benno35
3 januari 2008, 02:07
hallo
vind zo wie zo de laatste tijd wat er wat meer nieuwe dames zijn. dus het kan alleen maar beter worden:freu:
seksenfun
3 januari 2008, 23:00
Nog maar net het nieuwe jaar ingetreden en alweer in YY verbleven. De eerste openingsdag van het jaar was ik er bij :lostit:.
Ik heb het nog nooit écht rustig geweten in YY. Maar dat heb ik dan nu wel geweten. Lange tijd maar een achttal dames aanwezig. Dus bij het binnenkomen, wat rare aanblik, beetje ongewoontjes.
Maar... onverwacht en toch attent... stond er een nieuwjaarsaperitiefje klaar. Lekker! Daar alvast van genoten. Later plezier gemaakt en bijgebabbled met mede-ijsberen, een paar saunarondjes en wat HWP-en :smile:.
Tussendoor een halfuurtje naar de kamer geweest met Mira.
Omdat het management van YY steeds zijn uiterste best doet om het ons naar de zin te maken verdiende dat uit appreciatie best een doosje wereldberoemde Belgische pralines. Ook aan de vrouwen had ik gedacht en de mede-ijsberen proefden ook mee. Meestal bleef het niet bij ééntje :rolleyes:.
Voor het avondmaal nog gekamerd met Alifia. Hmmm... nadien heerlijk honger van gekregen. Maar toch nog eerst aan de bar van de sfeer genoten. Want ja, rond vijf/zes uur zat de ambiance erin. De muziek was aangenaam en stond niet keihard.
In de kino eigenlijk minimaal verbleven vandaag.
Dat het nog heerlijk vertoeven was, veelal niet kamerend maar babbelend en lachend met de dames, in de late avond bewees het feit dat ik de deuren mee gesloten heb om één uur.
Hollandmale
4 januari 2008, 00:37
Een medebeertje telde gisteren 40 dames totaal:
- 11x Duits: Annalena (ex-Coco), Sam (D-Cub, topless), Mandy (ex-Yvonne), Melina (D-Grie, MILF), Sofia ,
Jen (grote slanke blonde), Alifia (D-Por), Kathy (ex-Kelly-PHG), Geraldine, Tina (ex-Lena-PHG), Nadine
- 4x Pools: IJF-winnares Claudia (tot 9/1 !), Luana (ex-GT), Klaudia (mooie blonde MILF), Yvon
- 3x NL: Dominique, Diane (Sur), Marianne (nieuw, rossige MILF)
- 2x Roemeens: Mercedes & Gina (tweeling)
- 2x Hongaars: Anita, Janet (ex-GT)
- 2x Lets: Ilse, Anja (geen Russin)
- 2x Tjechisch: Simona, Jessie
- 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessy)
- 2x Braziliaans: Chantal, Lisa
- 1x Russisch: Larisa
Plus 10 onbekende dames, van gezicht of naam.
Bredero
4 januari 2008, 16:02
.....is nog steeds 35,- voor 15.00 :smile:.
Fijn dat YY zo goed meegeleest ;).
:welcome2: :applaus:
Willem2
4 januari 2008, 18:39
Er stond hier een link naar foto's van het hookersfeest met bekende ijsberen :cool:.
Ik weet best dat je deze op het internet terug kan vinden maar we kunnen deze foto's beter intern houden.
oblix
4 januari 2008, 18:45
Er stond hier een link naar foto's van het hookersfeest met bekende ijsberen :cool:.
Ik weet best dat je deze op het internet terug kan vinden maar we kunnen deze foto's beter intern houden.
Maar ik vind wel dat er discussie mag komen waarin YY om opheldering wordt gevraagd.
1 van de belangrijkste taken van een saunaclub is volgens mij het waarborgen van de privacy van de klanten zowel dames als heren.
Als ze daar anders over denken, IS DIT VOOR MIJ EEN REDEN OM ER NIET MEER NAAR TOE TE GAAN.
Graag de mening van andere ijsberen en van YY.
zeppos58
4 januari 2008, 21:32
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België is de wet hier zeer duidelijk over.
Foto’s waar personen zeer duidelijk herkenbaar op zijn mogen NIET gepubliceerd worden zonder toestemming.
Foto’s van een massa mensen bv, waar toevallig iemand zou kunnen herkend worden daarvoor is geen toestemming nodig.
Dit gaat dus over het publiceren van foto’s in kranten, maar deze regel geldt ook voor internet.
Johnny99
5 januari 2008, 09:41
Ik kan mij goed voorstellen dat mensen dit niet in de openbaarheid willen hebben. Ik ook niet. Ik sta dan ook niet op de foto's, heb de fotograaf goed kunnen ontwijken. Aan de mensen die "ongewild" op de foto staan pas in het vervolg beter op als er foto's worden gemaakt. Ik vind het is ook een stukje onze eigen verantwoordelijkheid. Ik bedoel dus, wil je niet op de foto ontwijk de fotograaf, dan heb je nooit kopzorgen.
We hadden het er deze week over in YY dat de foto's op het net staan. Ook diverse mensen van het personeel staan op de foto. En zij weten zelf niet eens dat de op het net staan. Ik weet niet of de leiding van YY hiervan op de hoogte is. Zowel dan vind ik dit een kwalijke zaak dat men dit niet mededeelt aan het personeel.
Anders snel een mailtje sturen naar de betreffende site om de foto te verwijderen.
rplover
5 januari 2008, 12:06
Ik sta dan ook niet op de foto's, heb de fotograaf goed kunnen ontwijken. Aan de mensen die "ongewild" op de foto staan pas in het vervolg beter op als er foto's worden gemaakt. Ik vind het is ook een stukje onze eigen verantwoordelijkheid. Ik bedoel dus, wil je niet op de foto ontwijk de fotograaf, dan heb je nooit kopzorgen.
Als ik naar een club ga, en dat mag eender welke dag zijn, of eender welk feestje, ga ik om plezier te maken met de Meiden.
En ik hoef helemaal niet uit te kijken naar loslopende fotografen, ik kijk enkel naar loslopend wild ;)
Ben dus helemaal NIET akkoord dat het onze verantwoordelijkheid is.
De fotograaf en de "knuppel" die deze foto's publiceert, dat zijn de schuldigen.
Trouwens, enkele foto's zijn 'langs achteren gepakt'. En dat is het voorrecht van Malou, Sheila en andere schatjes, zeker geen fotograaf :smile2:
Als we beginnen de verantwoordelijkheden door te schuiven naar de beertjes, waar zijn we dan mee bezig :green_smi
Als ik naar YY ga, of eender welke club, wil ik in alle rust kunnen genieten. Niemand hoeft mij te vereeuwigen, voor eeuwige roem schrijven we recensies :teuflisch
Johnny99
5 januari 2008, 16:34
Hey rplover,
We moeten inderdaad ongestoord kunnen genieten, dat ben ik helemaal met je eens.
Ik stel voor, ook aan de clubs, gewoon geen fotograven meer binnen laten.
The Joker
5 januari 2008, 22:07
Afgelopen vrijdag was het trouwens al vroeg goed druk in de YY, rond 14:00 zat de hele barruimte vol met ijsberen en waren er maar een paar dames te zien.
Later op de middag trokken de verhoudingen weer recht en heb ik 2x een uur de kamer opgezocht. 1x met Yvonne en 1x met Alifiah o.i.d.
Kortingsactie tot 15:00 €35 inkom gold idd nog steeds en de prijs voor sterk staat nu op €7,50 en wijn €3,00.
Ik hoop dat Johnny bedoelt geen aan het werk zijnde fotografen binnenlaten, anders kom ik er niet meer in :)
rplover
5 januari 2008, 23:24
Ik hoop dat Johnny bedoelt geen aan het werk zijnde fotografen binnenlaten, anders kom ik er niet meer in :)
Sir, je raadde mijn gedachten, was het eerste waar ik aan dacht als ik je naam zag verschijnen onder dit topic :D
YY leest mee, en aangezien ze nogal ageren op wat er hier geschreven wordt (zie maar de gehandhaafde inkomprijs van 35 euro), ben ik vrij zeker dat dit niet meer zal voorvallen ;)
tsjoep
6 januari 2008, 02:16
Begrijp héél goed dat velen van jullie het allerminst een prettig idee vinden dat er (party)foto's worden gemaakt, die dan ook nog eens op het internet moeten gaan cirkuleren...(Kijk mama, een foto van papa!), maar moest ik in de buurt zijn geweest, ik had het wél geinig gevonden...
Eindelijk tastbaar bewijs van de verhalen die ik aan collega's (met een grote mond) vertel over mijn wandelaktiviteiten... Weten ze ineens dat ik niet zomaar wat uit mijn nek sta te lullen...:green_smi
Enfin, maar daarover wou ik het niet meteen hebben in mijn eerste bijdrage...
Zit met een vraag. Lees hier toch al enige tijd en mede daardoor ben ik eind november voor de eerste keer in YY (en sowiezo in een saunaclub) geweest en dat is met dusdanig goed bevallen dat ik half december nog eens terug (bij jullie:D) ben geweest...
Heel die atmosfeer en het spel dat wordt gespeeld...yammie!!
Eerste keer ben ik twee maal op een kamer beland, tweede keer drie maal...!
Jaja, ik hoor het jullie al roepen:"En waar blijven je recensies!??", maar daar wringt nu juist het schoentje...
Was die twee keer dat ik er was samen met een (niet zo ervaren wandel)vriend gekomen en twee van de vijf die ik neukte had hij eerder 'gehad en uitvoerig besproken'. Tja, en dan kan het moeilijk mislopen, tenzij je vriend er heel andere criteria op nahoudt dan jijzelf, wat gelukkig niet zo was:p ...
MAAR...die twee (eentje 2X) andere...dat was telkens een sprong in het duistere...!
En één van die twee, naam effe kwijt (zwart haar, C-cup, grote tatoe op de rug en constant animerend) vond ik echt zo'n griet die ze beter kunnen vastbinden aan de toog ter verfraaiing van het etablisement...
Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
Lijkt mij een goed middel om het kaf van het koren te scheiden...:green_smi
Tja, en de reaktie die ik van Willem2 hierop kreeg, was dat ie dacht dat er dan misschien een probleem zou zijn ivm privacy, maar dan stel ik mij toch de vraag wat je dan doet met heren (én dames!!) die heel de club doorkruisen met hun mobieltje MET CAMERA...?!
Enfin, misschien is dit stof ter discussie...?
tsjoep
Hollandmale
6 januari 2008, 03:01
We telden gisteren 35 dames over de hele dag.
Daarvan waren er pakweg 30 tegelijk aanwezig:
- 17x Duits: Peggy + Steffi, Nora, Nicky, Ashley (D-Dom), Alifia, Mia (D-Tur, ex-Bernds), Joline (bril), Jen, Nadine,
Kathy (ex-Kelly-PHG), Mari (topless), Mandy, Tanja (= Alex, topless), Sam (D-Cub, topless), Angela (D-Tur)
- 7x Pools: Yvon, Isabella, Kaya (bril), Luana + Vivian (beide ex-GT),
Klaudia (mooie blonde MILF), Meggy (blond, topless)
- 4x Hongaars: Erika, Janet (ex-GT), Anita, Alina
- 2x Lets: Ilse, Daina
- 1x Tjechisch: Simona
- 1x Nigeriaans: Stella
- 1x NL: Jasmine (donker)
Plus 3 (nog) onbekende dames:
- Lange profi blonde, vriendin Nicky
- Flinke (Duitse ?) MILF, lacht veel
- Jonge blonde Duitse, rode bikini
Vrij druk met beertjes, soms 'n damestekort.
's-Avonds 15 min wachttijd voor de kamers.
Zoals voorspeld geen Miss IJF-winnares Claudia.
En mede daarom ook geen kamergang van HM :o.
Desondanks toch zaken gedaan, zonder dames :green_smi.
Silvester
6 januari 2008, 10:01
....Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
Is helemaal geen slecht idee.
Dit systeem wordt ook in Zeus toegepast, geeft meteen een beeld van wie er allemaal zijn.
En wat betreft privacy is dit ook geen probleem, de dames lopen immers letterlijk om je heen!
Willem2
6 januari 2008, 11:25
....Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
Lijkt mij een goed middel om het kaf van het koren te scheiden...:green_smi
Tja, en de reaktie die ik van Willem2 hierop kreeg, was dat ie dacht dat er dan misschien een probleem zou zijn ivm privacy, maar dan stel ik mij toch de vraag wat je dan doet met heren (én dames!!) die heel de club doorkruisen met hun mobieltje MET CAMERA...?!
Enfin, misschien is dit stof ter discussie...?
tsjoep
Ja, privacy is een groot goed.
Met het nemen van foto's zijn er allerlei haken en ogen voor wat betreft de privacy en foto-rechten.
Er zijn clubs waar dus wel foto's op hun site staat zodat je vrouwen iets makkelijker kan herkennen. Denk hierbij aan Zeus, Samya etc.
Dat is wel handig maar nog handiger is het om een ervaren ijsbeer te treffen :rolleyes:. Dan heb je veel minder problemen met haar privacy en foto-rechten. En denk eens aan de gevolgen dat een vrouw jaren later nog achtervolgt wordt door bepaalde foto's.
En voor wat betreft de mobieltjes : Er zijn al clubs die deze verbannen hebben. Ook ken ik clubs die ter plekke een mobieltje vernielen indien er foto's mee gemaakt zijn van de dames. Wees daar dus zeer voorzichtig mee.
willyboy1956
6 januari 2008, 13:54
Wie is dit ,vrijdag ...duitse met turkse roots geneukt ,zeer mollig ,altijd lachend ,werkte er nog maar 3 weken ,naam vermoedelijk asia .Dame die zeer aan de normen voldoet .wie kent ze beter
seksenfun
6 januari 2008, 19:09
05/01/08
Al van bij de middagbrunche was het duidelijk: dit ging een dag worden die gewoon super zou worden! Temidden het gezelschap van toffe mede-ijsbeertjes. Het restaurant wat verbouwd, zodat we met ons zes/zevenen bij mekaar konden gaan zitten. Belgen onder mekaar, of toch bijna, ook HM was erbij :rolleyes:; wat overigens een blij terugzien was, na lange tijd.
Er was zoveel te bepraten, nog nooit zo lang getafeld in YY.
En eigenlijk hielden de beren geen moment hun bek. Af en toe even ertussenuit om van de warme broebels te genieten of een saunabeurt. Het overwicht aan mannen was groot, de dames hadden het heel erg druk. Nooit eerder om halfeen nog zoveel man in de whirlpool getroffen. De bar vertoonde geen leeggang om elf uur, de dames kwamen tussen halfeen en klokslag één uur nog massaal van de kamers.
In de bar was het van tijd komisch om te zien hoe de dame met de beer richting sleutels keerden en 5' later zonder sleutels richting kino.
Peggy, vriendin van Sofie, had iets bijzonders uitgedokterd. Zij maakte rondjes tussen de hotwhirlpool, de hutjes eronder, de douche en weer de whrilpool, om een nieuw beertje geil te maken.
Maar goed... rond halfzeven met een mede-ijsbeer ons avondmaal gaan klaarmaken. Als bij grote uitzondering nog steeds geen sessie gehad. De social talk was op dat moment véél leuker en maakte het, mee met m'n sessie later op de avond met Mandy, tot één van de meest amusante YY-bezoekjes.
Later op de avond nog wat bijgepraat met 3 heren uit het Leuvense. Ja België is tegenwoordig aardig vertegenwoordigd in dat Nederlandse stadje Roermond.
Nadien in de sofa met een drankje éérst nog wat herinneringen opgehaald via de videoschermen met muziek van Michael Jackson, Bananarama, Bee Gees... en jawel ook de twee verwijfde heren van Modern Talking.
Plots ging de muziek keihard en van die dancedeuntjes. Samen met wat drank in sommige vrouwen kan dit een aardig schouwspel opleveren. Een nieuwe jonge knappe slanke hoogblonde langharige jongedame, die eerder tot driemaal toe na 15' van de kamer terug was, ontpopte nu tot de spontane losbol. Die man voor mij in de sofa werd heel innig en gretig getongzoend, afgelikt en kreeg daarbij haar bh-tje nog in zijn gezicht geslingerd en een schootdans op een geile erotische manier. Toppunt was dat ik waarschijnlijk veel minder verveelt hierbij was dan hijzelf. Het stoorde hem duidelijk, ze zijn dan ook op kamer verdwenen... waar ze dan na 20' toch weer afkwamen.
En drank... ja drank... hoe korter bij één uur hoe meer topless.. én sommige knappe meiden vonden dat volledig naakt :eek: pas het summum is. Ik vond dat ook :smile2:.
Zelf ben ik na middernacht toch nog een kijkje gaan nemen in de kino. Ik zag daar in de doucheruimtes Peggy staan, die toch wel op mijn verlanglijstje stond. Ik had bij de deur moeten blijven staan, dan had die mede-beer haar niet nét voor mij kunnen wegkapen. Alhoewel, later bleek dat tongzoenen niet haar favorietje is. Hmm... toch goed dat die beer me voor was.
Kwart voor één de boel maar gelaten voor wat ie was.
Het was een échte voltreffer! En ik ben er nog wijzer uit geworden ook.
zeppos58
6 januari 2008, 20:19
Wat er kan veranderen nietwaar. Ik herinner me nog mijn eerste YY bezoek, Belgen waren er toen nog nauwelijks of zelfs niet te bespeuren, op Ellen na, maar ja die deed haar job.
Een goede zaak toch dat ook mijn landgenoten (vooral de Vlaamse toch) hun weg hebben gevonden. Hoe het komt, onder andere door het veelvuldig aanprijzen op het voorlopig nog steeds ziekelijk gesloten Vlaams forum PROVLA. En de mond aan mond reclame natuurlijk.
Het gaat YY goed en dat is zowel voor het management als voor de klanten een goede zaak.
Helaas is het weer een tijd geleden dat ik er kon zijn. Een acute darmontsteking zorgde er voor dat ik nog niet in YY ben geraakt, al was een bezoek op 2 en 5 januari voorzien.
Nu ik stilaan aan de beter hand ben, begin ik toch aan een nieuw schema te denken.
Nog even inplannen in mijn agenda want de komende weken zijn al zeer druk.
Bij seksenfun begin ik tekenen van verslaving op te merken, als dat maar goed afloopt.
Zeggen dat hij voor maart 2007 nog van geen saunaclub gehoord had en er nu al 2 keer per week rond hangt.
Nu ja, ik ben steeds een gelukkig man als ik een nieuwe ijsbeer heb kunnen introduceren en als hij er zich later nog gelukkig bij voelt geeft dat nog een extra waardering.
Eén ding is zeker, bij mijn volgede bezoek zal het gensters geven, want ik zal scherp staan.
Hollandmale
7 januari 2008, 01:17
Wie is dit, vrijdag.....Duitse met Turkse roots geneukt, zeer mollig, altijd lachend, werkte er nog maar 3 weken, naam vermoedelijk Asia. Dame die zeer aan de normen voldoet. Wie kent ze beter.Ze heet Angela (D-Tur), komt uit LR, staat in presentielijst 29/12/07 :smile2:.
Je zou veel beertjes 'n groot plezier doen met 'n compleet paspoort :cool:.
thesickboy
7 januari 2008, 08:00
En voor wat betreft de mobieltjes : Er zijn al clubs die deze verbannen hebben. Ook ken ik clubs die ter plekke een mobieltje vernielen indien er foto's mee gemaakt zijn van de dames. Wees daar dus zeer voorzichtig mee.
Klopt, ik heb ondertussen reeds twee beren gezien die stiekem foto's haden gemaakt en die (terecht) de club uitgeflikkerd werden na een bolwassing en flink wat gescheld van de aanwezige dames.
(club in kwestie: GT)
TSB
foempje2
7 januari 2008, 19:41
het voorlopig nog steeds ziekelijk gesloten Vlaams forum PROVLA.
Dat begint inderdaad lang te duren, ik moet mij inhouden of ik ga hier ook nog beginnen posten :cool:
Maar hier ben ik natuurlijk nog supergroen achter mijn oren :D. Op Vrijdag 28/12 ook even naar YY getrokken
seksenfun
7 januari 2008, 20:09
Ik moet mij inhouden of ik ga hier ook nog beginnen posten :cool:
Maar hier ben ik natuurlijk nog supergroen achter mijn oren :D. Op Vrijdag 28/12 ook even naar YY getrokken
Héy groentje :rofl:, ik zal stoppen met lachen als je veel meer dan een tipje van de sluier prijsgeeft over je YY-bezoekje :smile:.
seqoya
9 januari 2008, 08:52
Ik wil even kwijt dat ik het een belachelijk besluit vind van YY om Dominique niet meer toe te laten.. Het is een hele aardige en correcte vrouw die helemaal geen onzinnige dingen vraagt. Dan ken ik daar wel wat dames die er echt een potje van maken en die huppelen er nog steeds rond.. Dus de beweegredenen om deze dame te weigeren snap ik niet helemaal.
Ik denk dat er heel wat ijsberen zijn die voor deze vrouw naar YY gaan en gingen. Ik was ook weer op korte termijn van plan om YY te bezoeken en hoofddoel was ook dominique ! Erg jammer dat ze dit zo uit de hand laten lopen en dat de directie van YY niet op zijn minst een poging doet om dit op zijn minst uit te praten met Dominique denk dat wij als gasten en Dominique zeker recht hebben op op zijn minst een poging tot verzoening !
YY Directie doe er aub wat aan jullie zouden hier heel wat ijsberen een plezier mee doen !!
Rob10
9 januari 2008, 12:02
Ik wil even kwijt dat ik het een belachelijk besluit vind van YY om Dominique niet meer toe te laten.. Het is een hele aardige en correcte vrouw die helemaal geen onzinnige dingen vraagt. Dan ken ik daar wel wat dames die er echt een potje van maken en die huppelen er nog steeds rond.. Dus de beweegredenen om deze dame te weigeren snap ik niet helemaal.
Ik denk dat er heel wat ijsberen zijn die voor deze vrouw naar YY gaan en gingen. Ik was ook weer op korte termijn van plan om YY te bezoeken en hoofddoel was ook dominique ! Erg jammer dat ze dit zo uit de hand laten lopen en dat de directie van YY niet op zijn minst een poging doet om dit op zijn minst uit te praten met Dominique denk dat wij als gasten en Dominique zeker recht hebben op op zijn minst een poging tot verzoening !
YY Directie doe er aub wat aan jullie zouden hier heel wat ijsberen een plezier mee doen !!
Verhaal heeft altijd 2 kanten. Er worden wel meer dames de toegang geweigerd in clubs, dus Dominique is zeker niet de enige en zeker niet in YY. En ach ze heeft hier toch een goed podium om te vertellen waar ze nu gaat werken:D
foempje2
9 januari 2008, 12:22
Héy groentje :rofl:, ik zal stoppen met lachen als je veel meer dan een tipje van de sluier prijsgeeft over je YY-bezoekje :smile:.
Alé om de seksenfun uit zijn lachstuip te verlossen zal ik maar mijn ervaringen posten over mijn laatste bezoekje aan de YY van vorig jaar (28/12) :cool:
Ik vond dat er nogal veel ijsberen rondliepen en nogal weinig dames. Maar ik had bij het binnenkomen en tijdens het eten mijn 'gerief' al gevonden.
'k zal hier mijn laatste ervaring zetten, want ik weet niet meer hoe ze heet. Was een Duitse blondine, mooi lichaam. Goed PZC, NMC was ook goed. Echter geen TZ hoewel ze vooraf aangegeven had dit wel te doen. Voor deze keer was het geen probleem, was nog gauw een snelle hap voor het naar uit gaan. Nog effe :blow: en :fuck: en dan de wagen in naar Vlaanderen ;)
De andere ervaringen zet ik wel bij de juiste dame.
seksenfun
9 januari 2008, 19:03
Verhaal heeft altijd 2 kanten.
Zo is dat... en vermits kant 2 hier nooit wat zegt, lijkt oordelen over... niet gepast.
Wat ik onderhand al wel heb kunnen vaststellen in YY is dat ze precies weten welke 'sfeer' ze in de club willen. En daarvoor hebben ze nog preciezere regels. Regels die zowel de dames als de beren dienen na te leven. Ook ik. Ondanks dat ik in de winter ook niet alleen met een omgezwierde handdoek mag rondlopen (is me vriendelijk verteld) juich ik het wel toe dat er een duidelijk beleid wordt gevoerd.
In YY weet je exact welke sfeer je kan verwachten. Zo hoort dat. Een 'product' moet herkenbaar zijn. Een ietwat ludiek voorbeeld maakt dat toch heel duidelijk: stel dat Lotus de éne keer zijn speculoosjes zout zou laten afsmaken en de andere keer zoet ---> niemand koopt ze nog. :smile:
oblix
9 januari 2008, 21:15
Zo is dat... en vermits kant 2 hier nooit wat zegt, lijkt oordelen over... niet gepast.
Bij dit onderwerp !!
Op het foto verhaal reageren ze ook totaal niet.
Ik kan dan niet anders concluderen dan dat ze het goed vinden dat er in hun club foto's gemaakt worden en het niet zo nauw nemen met de privacy van hun klanten, Zowel dames als de heren.
Het lijkt mij zeer gepast dat ze kenbaar maken wat hun beleid hier in is.
Zeker in de toekomst.
Het is ook bekend dat het managment alles leest op het ijsberenforum wat YY betreft. dus een reactie lijkt mij meer dan wenselijk.
Dominique
9 januari 2008, 22:29
Verhaal heeft altijd 2 kanten. Er worden wel meer dames de toegang geweigerd in clubs, dus Dominique is zeker niet de enige en zeker niet in YY. En ach ze heeft hier toch een goed podium om te vertellen waar ze nu gaat werken:D
Lieve schat, voor de goede orde.. wil het liefste naar YY. Echt, ik had het daar naar mijn zin.. ondanks dat ik daar meer als een uur voor moest rijden (enkele reis). Ik blijf van mening dat ik onterecht de deur geweigerd wordt. En mocht er iets zijn voorgevallen..? Dan kun je daar altijd met mij over praten. Dit is zo bot en onmenselijk. Nee.. Liefste zou ik een gesprek met Ron aangaan. Maar kwam er niet doorheen met de telefoon met Nancy. Ze was standvastig en vastbesloten. Ik kon argumenteren wat ik wilde, maar ze had duidelijk de opdracht om mij echt te weigeren..
Helaas. Maar ik blijf open staan voor een gesprek en wil graag terug naar YY. Dat was mijn eerste goede ervaring qua clubs, en dat had ik graag zo willen houden. Nu wordt ik noodgedwongen toch naar een club gestuurd waar ik slechte berichten over hoor..
Dus als je wat dat betreft nog wat kan regelen voor mij? Graag..
X Dominique
Rex
9 januari 2008, 22:38
Ik blijf van mening dat ik onterecht de deur geweigerd wordt. Maar kwam er niet doorheen met de telefoon met Nancy. Ze was standvastig en vastbesloten. Ik kon argumenteren wat ik wilde, maar ze had duidelijk de opdracht om mij echt te weigeren..
Helaas. Maar ik blijf open staan voor een gesprek en wil graag terug naar YY. Dat was mijn eerste goede ervaring qua clubs, en dat had ik graag zo willen houden. Nu wordt ik noodgedwongen toch naar een club gestuurd waar ik slechte berichten over hoor..
Hoi Dominique,
er moet toch meer gebeurd zijn lijkt me in YY, want niet eens de moeite nemen om een constructief gesprek met jou aan te gaan lijkt me toch wat vreemd..................
waarom laat je YY niet gewoon voor wat het is en probeer je eens iets anders?
zie ook je andere bericht hier.................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60793&postcount=2
Ik begrijp er geen snars (meer) van.:wand:
seqoya
10 januari 2008, 08:06
oblix wat is "het foto verhaal" dit heb ik toch even gemist ? zijn er fotos geplaatst ergens ??
Willem2
10 januari 2008, 09:41
oblix wat is "het foto verhaal" dit heb ik toch even gemist ? zijn er fotos geplaatst ergens ??
Zie bij bericht 159 : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60422&postcount=159 ( even terugbladeren ;) )
seqoya
10 januari 2008, 11:47
bedankt willem ja is niet erg handig om die fotos er op te zetten .... krijg je van die poolse problemen dadelijk ;)
seksenfun
10 januari 2008, 19:18
@ oblix: Het zou m.i. en met enige voorbeelden elders, onverstandig zijn van YY om hier iets te posten. Vanuit hun standpunt (zakelijk gezien dus) zou het alles behalve verstandig zijn om mee te discussiëren op dit forum.
Wie regelmatig in YY komt, komt ook meer te weten en voelt ook precies welke sfeer er heerst en men wil dat er heerst.
oblix
11 januari 2008, 17:20
@ oblix: Het zou m.i. en met enige voorbeelden elders, onverstandig zijn van YY om hier iets te posten. Vanuit hun standpunt (zakelijk gezien dus) zou het alles behalve verstandig zijn om mee te discussiëren op dit forum.
Wie regelmatig in YY komt, komt ook meer te weten en voelt ook precies welke sfeer er heerst en men wil dat er heerst.
Nou Seksenfun ik ben vaak genoeg in YY geweest om de sfeer daar te kennen.
En Inderdaad het is heel verstandig van ze om foto's van een party op internet te zetten. want die conclusie trek ik hier uit.
En om het even zakelijk te houden, als ze niet kenbaar maken dat ze de privacy van hun klanten belangrijk vinden. dan ga ik er niet meer heen.
Weg klant dus.
Ik ga wel naar Berns, GT, PHG, VV keus genoeg.
rplover
11 januari 2008, 19:21
....ben ook ik van oordeel dat er een professione fout gemaakt is in deze. Maar wie maakt geen foutjes?
Ik begrijp het management in deze dan ook niet helemaal.
We weten allemaal dat ze meelezen, maar nooit antwoorden (soms moet je afwijken van je principes).
En dat vind ik een zeer goede zaak, als management hoef je je niet te mengen in de debatten. Wel lezen en naar de goede geest van wat je leest handelen.
Dat doet YY ook, en dat is wel een pluim op die hoed van hen.
Maar ik had ook een kleine statement verwacht. Waarin ze gewoon zouden zegen, ok, er is een foutje gemaakt, en dit zal nooit meer gebeuren.
Ik ben nog steeds van oordeel dat niet met opzet is gebeurd.....
.....een feestje, kiekjes maken, en tja, je denkt ook niet aan alles uiteraard.
Maar gewoon even melden: jongens, lieve beertjes, we waren hier mis, onze excuses, 't zal niet meer gebeuren, zou heel die hetze in één keer wegvegen.
En dan zou Oblix ook zeggen, 't is goed, ik ben een goedzak(kijk maar zijn avatar :D)
Wij beertjes maken meer fouten dan jullie hoor YY, maar wij geven het grif toe.
En ijsbeertjes (toch op DIT forum) zijn zeer vergevingsgezind.
Dit voor wat het waard was/is.
The Joker
11 januari 2008, 20:06
http://img.photobucket.com/albums/v387/jonathanwong/thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
Silvester
12 januari 2008, 10:05
http://img.photobucket.com/albums/v387/jonathanwong/thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
Nou vooruit dan, hier (http://www.frenchtuesday.com/cities/ny/galleries/NY081407/index.html) wat Yin Yang Party pics....
....:rolleyes:....
Picasso 1
12 januari 2008, 13:41
Nou vooruit dan, hier (http://www.frenchtuesday.com/cities/ny/galleries/NY081407/index.html) wat Yin Yang Party pics....
....:rolleyes:....
:green_smi:thefinger:D:D:D:teuflisch
seksenfun
12 januari 2008, 21:07
Al was het maar al omdat de naam erin komt.....
This is Kim Cooper. I'll tell you what I mean. I'm here tonight to prase the beauty of that ilusive creature called..ahhh..Man! :D
And I don't mean his brains or even his broa! No..no..no..
I wanna go for the down, DOWN! Pass his pulsing heart..DOWN! to the value of his..lust! :moon:
Let me pait your picture
Let me take you to that wonderline :rolleyes:
That line between heaven and hell
Yin and yang
Great and small :smile2:
(ohh) ;);)
I'm released set free
You wanna come you hold
The key
You're so sexy...sexy...sexy
So so sexy...sexy...sexy
At the centre of a man is barried a treasure chest, a pleasure.. waiting to be unlocked. And you? You hold the key.
A look, a smile, a touch, a kiss and he is yours. So remember, don't be afraid..Don't even be geluas.. Just enjoy! :smile::smile:
Bis
Enjoy the rainbow of his many colors
The value that leads to his mountains
The river that flows to your city
The vulcano that erupts with his passion
Remember..the man
You know what I mean..?
He's the dream that makes you sweat
No no no no no...not yet not yet
Wait... :thefinger
(ohh) :eek:
You're so sexy
He's the north pole to your south
He's the fire and the...
Ohh hold on...wait a minute
That's just a little to sexy
Ah..yeah!
I'll show you mine if you'll show me yours... :freu:
He's is the pictures in your cream, he's the one that makes you, AH, screaam :plapper:
I think i'm done now.. :rubbel:
I'm released set free
(it's just all to sexy)
You wanna come you hold
The key
So so sexy...sexy...sexy
I'm released set free
You wanna come you hold
The key
So so sexy...sexy...sexy
Hollandmale
13 januari 2008, 04:03
Met hulp van enkele medebeertjes telde HM gisteren 40 dames.
Niet zo druk met beertjes als vorige week, dus 'n betere keuze.
De Poolsen en Hongaarsen keren langzaam van vakantie terug :smile:.
12x Duits: Ashley (D-Mar), Lucy, Jen, Kathy (ex-Kelly-PHG, topless-A, donker), Alifia (D-Por), Nora, Marie (topless-D, blond, Playboy-looks !), Mia (ex-Aliya-Bernds), Angela (D-Tur, ex-LR, flinker), Nadine (blond, buurmeisje-looks), Tanja (= Alex), Steffi
8x Hongaars: Suzy, Alina, Dorothy (tot 20/01 !), Mariana (ex-VanGoch/GT), Katrina , Janet (ex-GT), Anita, Erika
8x Pools: Martina + Kaya (beide ex-PHG), Maya (topless-A, blond), Aisha ( voorheen Isabella LR), Goscha ( vriendin van Aisha/Isabella ex-LR), Vivian (ex-GT), Nicole (ex-Relax), Magda (ex-Claudia II)
3x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling), Amber
2x Lets: Donna + Rosa
1x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG)
1x Lithouws: Emma (zonder Sara)
1x Tjechisch: Jessie
1x Italiaans: Myriam (nieuw, hot !)
1x NL: Jasmine (negerinnetje)
Plus 3 onbekende damesnamen:
- Marie's vriendin (D ?, mooie grotere slanke blonde)
- Flinke MILF die veel lacht (D ?, eerder al aanwezig)
Quote van de dag: "Waarmee kan ik jou blijmaken ?" (Sylvia, receptie ;))
HM's palmares: de 4 airbags van Martina en Marie, zie beider draadjes :p.
BigBear
13 januari 2008, 16:21
De €35 Regeling, is die ook in 2008?
Zou wel mooi zijn.
laurent74
13 januari 2008, 19:44
De €35 Regeling, is die ook in 2008?
Zou wel mooi zijn.
tot nu toe, ja
Hollandmale
13 januari 2008, 22:11
Een medebeertje in YY telde 36 dames.
En alweer enkele Hongaarsen terug :smile: :
- 11x Hongaars: Mariana (ex-GT/VanGoch), Suzy, Alina, Dorothy, Bettina (terug !),
Christina (terug !), Katrina, Erika, Janet (ex-GT), Anita, Ramona (terug)
- 9x Pools: Yvon, Martina + Kaya (beide ex-PHG), Maya,
Aisha (Isabelle-LR) + Gosha (LR), Magda, Meggy, Isabella
- 9x Duits: Nora, Lucy, Sam (D-Cuba), Jen, Marie, Ashley,
Alifia (D-Por), Mia (ex-Aliya-Bernds), Annalena (ex-Coco)
- 2x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling)
- 1x Lets: Donna
- 1x NL: Jasmine (negerinnetje)
En 3 onbekende damesnamen:
- 1x Hongaarse dame
- 1x Marie's vriendin
- 1x Rossige dame
Eagledriver
14 januari 2008, 18:45
Een medebeertje in YY telde 36 dames.
Geen slecht aantal voor een zondag zou ik zo zeggen.
De dame aan de telefoon wist te melden dat er ± 50 dames zouden zijn. :freu:
Nu vind ik een verschil van 14 dames wel aan de hoge kant, hopelijk is het niet structureel dat ze een hoger aantal opgeven om op deze manier ijsbeertjes te lokken.....:teuflisch
Overigens wel een goede zondag hoor, heb me goed vermaakt.
Groetjes Eagledriver :wink: :wink:
Stiffmaster
15 januari 2008, 12:11
Geen slecht aantal voor een zondag zou ik zo zeggen.
De dame aan de telefoon wist te melden dat er ± 50 dames zouden zijn. :freu:
Nu vind ik een verschil van 14 dames wel aan de hoge kant, hopelijk is het niet structureel dat ze een hoger aantal opgeven om op deze manier ijsbeertjes te lokken.....:teuflisch
Overigens wel een goede zondag hoor, heb me goed vermaakt.
Groetjes Eagledriver :wink: :wink:
Ik denk dat ze bedoelde met ± 50 dames inclusief barpersoneel, receptie, poetsvrouw enz. :green_smi:green_smi
Stiffie die misschien 27 januari er zelf even polshoogte gaat nemen en wellicht enkele :fuck::fuck: tracht te maken, of het wordt LR, voorkeur dame is LR, voorkeur club is YY, altijd lastig deze beslissingen :D:D
zeppos58
15 januari 2008, 13:11
Het is een hele tijd geleden maar nu vrijdag ga ik YY eindelijk nog eens met en bezoekje vereren. De dames wezen gewaarschuwd :teuflisch:fuck:
mr williams
15 januari 2008, 20:14
Gezien de tellende medebeertjes in YY is Carmen nog niet terug op het honk wel makkelijk z'n ijsberen-newsflash iedere keer.:freu:
JackD
17 januari 2008, 19:00
... en zo gebeurde het dus dat ik enkele minuten later op weg was naar YY, samen met JackD.Wanneer Eagledriver zich zondagmiddag rond half vier meldt met de mededeling dat er dringende redenen zijn om naar YY af te reizen, dan moet je niet te lang twijfelen, dan laat je de boel de boel, vergeet je het schaatsen en het voetbal, pak je je tas en stap je in ...
Mijn laatste (en toen tevens eerste) bezoek aan YY dateerde van halverwege 2006. Met "ene" Willem, "ene" Wil en "ene" Koos had ik toen de mogelijkheid om gedurende een uurtje of drie rond te kijken in deze club. Daarbij kwam het toen toch ook nog tot een kamer-bezoekje met "ene" Aisha (momenteel PHG of VV).
De dringende redenen van ED heetten Aisha (voorheen Isabel) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6255) en Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553), twee poolsen die wij vorig jaar zomer troffen in Living Room.
Zoals Eagledriver al schreef herkenden wij de dames met enige moeite :o (was overigens geheel wederzijds!), maar na het nemen van
die hobbel(s) hebben we de kennismaking tot tevredenheid hernieuwd.
YY lijkt haar zaakjes momenteel wel op orde te hebben, maar het zou voor mij toch wel ietsjes "losser" mogen ...
Aisha..... ze gaat me binnenkort zeker weer zien :fuck:Het zou me niets verbazen als ED binnenkort weer voorrijdt ... :D
Willem2
18 januari 2008, 11:32
is soms lastig ;)
Inzake de foto's die genomen zijn op het feest en daarna geplaatst op een site geeft YinYang de volgende mededeling :
Beste Willem,
Na enige terug houdendheid, willen wij toch bij hoge uitzondering reageren inzake het een ook voor ons probleem "geplaatse foto's".
De betreffende fotograaf is ingehuurd door een mede organiserende party, waarbij de uitdrukkelijke boodschap was meegegeven GEEN FOTO'S TE PLAATSEN -WAAR DAN OOK- zonder voorgaand hiervoor toestemming te hebben verkregen van de betrokken gasten, man / vrouw.
Duidelijk mogen zijn dat hij het niet zo nauw heeft genomen met deze boodschap.
Tot onze grote verbazing hebben wij een zelfde als de uwen moeten constateren, dat er toch beelden geplaatst zijn op een site.
Wij hebben opdracht gegeven deze per direct te verwijderen.
Als Saunaclub Yin Yang kunnen wij niet anders dan onze wel gemeende excusses aanbieden en zoals gebruikelijk hanteren wij in hoge mate de privicy van allen onze gasten.
Verblijvend met vriendelijke groet,
Saunaclub Yin Yang
Ron.
Rob10
18 januari 2008, 12:20
Ok, waardeer ik van YY. Maar was die party niet alweer 5 weken geleden? M.a.w. zijn ze genoodzaakt te reageren door de vaststelling van ijsberen dat het wel erg lang stil bleef is Roermond voor een excuus:confused:
is soms lastig ;)
Inzake de foto's die genomen zijn op het feest en daarna geplaatst op een site geeft YinYang de volgende mededeling :
dupke
18 januari 2008, 12:36
Ok, waardeer ik van YY. Maar was die party niet alweer 5 weken geleden? M.a.w. zijn ze genoodzaakt te reageren door de vaststelling van ijsberen dat het wel erg lang stil bleef is Roermond voor een excuus:confused:
Het belangrijkste is dat die foto's weggehaald zijn op vraag van het management van YY. Soms heb je niet alles in de hand, YY heeft die foto's niet geplaatst en is ook voor voldongen feiten gezet door een mede organiserende partij. Maar als op het carnavals feestje niemand met een camera rond loopt kan dit niet meer gebeuren ! ;)
Stiffmaster
18 januari 2008, 16:01
is soms lastig ;)
Ik zeg altijd maar zo "beter laat dan nooit" ik vindt het toch klasse van YinYang dat ze publiekelijk hun excuses aanbieden, weet zeker dat ook YinYang hier in het vervolg voorzichtiger mee om zal gaan, gewoon stijl van een goede club :bowlol::bowlol:
Silvester
18 januari 2008, 16:36
Hulde aan YY, goede zaak dat ze hier op terug komen.
Wellicht geeft dit akkefietje Ron/YY dan ook eindelijk aanleiding om het telefoonverbod in het pand ook daadwerkelijk eens strikt door te gaan voeren....
Want telefoontjes zijn :green_smi... ach ja iedereen weet wat ik bedoel...:rolleyes:
seksenfun
18 januari 2008, 19:41
Het belangrijkste is dat die foto's weggehaald zijn op vraag van het management van YY. Soms heb je niet alles in de hand, YY heeft die foto's niet geplaatst en is ook voor voldongen feiten gezet door een mede organiserende partij. Maar als op het carnavals feestje niemand met een camera rond loopt kan dit niet meer gebeuren ! ;)
Zelfs sommige medewerkers bij YY wisten eerst niet dat ze ergens op de foto stonden.
n l e
C r a a sf st: vrijdag 1 februari vanaf 15.00 uur.
a v e
entree: 50,00 euro
live DJ moedigt je aan... om nog meer te genieten van de ambiance en de wervelende showtjes gedurende het hele feest van de mooi uitgedoste mooie dames.
(Ook die dag opent YY zijn deuren zoals gewoonlijk om 11.00 uur.)
meer info op de site bij de nieuwsbrief (http://www.yinyang.nl/)
molaar
19 januari 2008, 00:02
Jammer,jammer dat Y.Y het carnaval, bij ons in Limburg Vastelaovundj. aangrijpt om een party te houden.
Vastelaovundj een feest van traditie, feest en plezier.
En laat ons dat zo houden in het zuiden en wek niet het idee dat het enkel zuipen en sex is.
Door zo`n party te organiseren krijgen mensen van boven de rivieren een verkeerd beeld van carnaval.
Begrijp met ik hou van carnaval maar ook van saunaclubs , maar hou beide zaken graag gescheiden.
Dat Y.Y nu wel die combinaties maakt is voor mij een reden om deze club te
boycotten:teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch
Hollandmale
19 januari 2008, 07:07
.....en wek niet het idee dat het enkel zuipen en sex is.
.....is voor mij een reden om deze club te boycotten :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch....., maar vind dit 'n beetje overdreven. YY doet gewoon wat veel saunaclubs doen; 'n Carnavalsparty houden, meer niet. Dat zo'n
party niks te maken heeft met het traditionele Limburgse Carnaval, moge duidelijk zijn. HM, die principieel tegen saunaclubboycots is :green_smi.
Johnny99
19 januari 2008, 08:11
Wat een zever!!
YY houdt elk jaar een carnavalsparty. De datum is misschien iets ongelukkig omdat vanaf vrijdag het feest echt lostbarst. Andere jaren was de carnavalsparty een week van te voren ofzo.
Ik vier ook carnaval, en heb dus geen tijd om naar YY te gaan. Ik zie het probleem niet.
Zo dat moest ik effe kwijt.
Stiffmaster
19 januari 2008, 09:16
Wat een zever!!
YY houdt elk jaar een carnavalsparty. De datum is misschien iets ongelukkig omdat vanaf vrijdag het feest echt lostbarst. Andere jaren was de carnavalsparty een week van te voren ofzo.
Ik vier ook carnaval, en heb dus geen tijd om naar YY te gaan. Ik zie het probleem niet.
Zo dat moest ik effe kwijt.
Stiffie die nog nooit carnaval heeft gevierd :eek: ondanks het feit dat zijn ouders van onder de grote rivieren vandaan komen, maar Stiffler zou Stiffler niet zijn om hier in YY misschien wel eens op 1 februari verandering in te gaan brengen, om de woorden van Johnny99 te gebruiken, dan moet ik ook wat kwijt :fuck:, nu nog vrij zien te krijgen :cool::cool:
rplover
19 januari 2008, 09:34
...houdt van carnaval, als traditioneel vastenavond feest.
Een der geboden luidt trouwens...pleeg geen overspel :teuflisch
Maar ook hier is hij mis, carnaval is wel degelijk een "heidens" feest, waar de protestant-katholieken mee verveeld zaten, en dat dan maar overgenomen hebben, ter ere van vastenavond. Als ik me mijn geschiedenislessen goed herinner vierden de Grieken een driedaags feest ter ere van Dionysis, Bacchus. Afbeeldingen van deze "god van de wijn" werden dan op een kar door Hellas gereden....
Een heidens feest, mmmmm, laat ze de duivels dus maar ontbinden in YY;)
zeppos58
19 januari 2008, 10:56
Het was een tijdje geleden maar gisteren stapte ik omstreeks 11u20 eindelijk nog eens de YY binnen.
Het leek wel of ik Adam was in het paradijs, enkel had god een vergissing gemaakt en teveel Eva’s geschapen. Ik bleek §bijna) alleen te zijn tussen al dat goddelijk schoon.
Enkel minuten later sprak een toch ook al aanwezige ijsbeer me aan of ik ik was. Et was een West-Vlaming die samen met zijn maat de eerste YY ervaring kwam opdoen, hen een beetje wegwijs gemaakt in het saunaclub wereldje en die 2 zagen het wel zitten. Hun ultieme droom is eens naar Bernds gaan, enkel de afstand houd hen tegen, maar een ijsbeer is een reisbeer dus ze geraken er wel eens, wees gerust.
Stilaan kwamen wat meer ijsberen binnen (druppelsgewijs) en de vrouwen keken vooral werkloos toe.
Toen ik de whirlpool passeerde zag ik de 2 W-VL beren genieten met 2 Poolse schonen, de ene kende ik nog vaan voorheen het is de immer geile Stephanie waar ik ooit een deugddoende sessie mee had, de andere kende ik niet. Ik was in het badje ernaast gaan zitten om die 4 niet te storen, maar Stephanie wenkte me, ik had er wel zin in, maar mijn ingewanden werkte een beetje tegen, dus juist eerst de WC even opzoeken en nog een douche nemen, iets drinken, en met de idee als ze nu nog in het water zitten kruip ik er bij.
Wat bleek er zaten 2 ijsberen en 3 Poolse meiden in de whirlpool, een beer te kort dus….. enkel seconden later zat ik ook in ’t water.
Een zeer jong ding, Mirjam bleek later, had de beren komen vervoegen. Terwijl ik aan Stephanie begon te friemelen waren de anderen ook al bezig de meiden binnen aan het doen, en dat koste vanouds niet veel moeite, enkel minuten later trokken we allen naar de kamer en keerde 30 min later tevreden terug.
Vooral de Ijsbeer die de piepjonge Mirjam een beurt gaf was zeer opgetogen over haar prestaties. Mirjam werkte pas haar 2de dag in YY en zou enkel op donderdag vrijdag en zaterdag komen.
Later op de dag heb ik haar van de toog geplukt en ook een geweldige sessie mogen beleven, net als mijn vriend en medebeer Julio die om 14u30 ons kliekje kwam vervoegen.
Enkel vaste waarden waren er niet, Sonja, De tweeling Mercedes en….(BMW ), Sam (die op mijn verlanglijstje stond, Claudia die er wel op donderdag bleek te zijn, verder enkele bekende gezichten maar vooral onbekende en enkele dames die ik eerder in de GT al had gezien.
Ook de Tsjechische en immer lekkere Simona schitterde in haar afwezig zijn. Omstreeks een uur of 4 kwam ze in vol ornaat echter de bar binnen en Julio wipte ernaar toe alsof zijn leven er van af hing. Hij zowel als ik zijn fans van deze rondborstige meid.
Een tijdje later zag ik haar aan de bar dus….. juist ook Simona moest ik nog even proeven. Alle kamers waren bezet; het was dus al behoorlijk druk geworden, dus gebeurde het in een kamertje beneden aan de kino en dat het weer lekker was.
Achteraf de inwendige mens van het nodige voorzien en omstreeks zessen terug richting België vertrokken. Volgende week staat een trip Living Room op het programma, het is sinds juni geleden dat ik daar nog was.
foempje2
19 januari 2008, 13:02
Ik probeer volgende vrijdag 25/1 nog eens naar de YY te trekken om nog eens te gaan genieten aldaar :roll:
pp1961
19 januari 2008, 13:22
Beste ijsbeertjes,
Ik zit met een vraag en misschien kunnen jullie helpen.
Ik heb tot nu toe de super goede ervaring met bernds en een paar keer YinYang.
Ik moet zeggen beide zijn top. Maar toch trekken mij de compleet naakte dames in een club het meeste. Nu zoek ik iets korter in de buurt (Maastricht) een club zoals hierboven genoemd. Bernd ligt 1,5 uur van mij vandaan, en zij gaan pas om 13.00 uur open. Wie kan helpen.
gr.
:luvlove::luvlove:
PP
quitje
19 januari 2008, 15:51
Eindelijk was het zover : mijn doop als ijsbeer, na heel veel gelezen te hebben trok ik met een collega-beer naar de YY. Dankzij dit forum in contact gekomen met een sympathieke geroutineerde beer Zeppos. Reeds om 11u ter plaatse na een laaaaange rit van 265km, maar daarom niet minder gemotiveerd om in Eva's appel te bijten(om in de termen van Zeppos te blijven). In de jacuzi contact gemaakt met Mirjam : ik zag Aphrodite uit het water stappen : beeldschoon jong meisje met het mooiste kutje ooit gezien. Op kamer ontpopte mijn Aphrodite zich tot een sexbom waaaw. Na een uurtje sessie terug en mijn ervaring delen met de collega's en natuurlijk een warme aanbeveling. Gelukkig zag ik de geroutineerde beren zoals Zeppos en Julio na een sessie met Mirjam ook totaal loss terugkomen...:D
Wat op adem komen na zo'n ervaring in de bar en je eigen ogen niet geloven bij het aanschouwen van zoveel schoons...:luvlove:
Hup tweede sessie met Dorothée : ik kwam vlug tot de vaststelling dat het moeilijk zou worden het niveau van Mirjam terug te vinden. Tja, was dit nu een goeie of slechte start...
Derde sessie lekker op dreef met Nadine : zoals te lezen een echt buurmeisje : super gfe, niet de mooiste van de YY.
Afgesproken met medeijsbeer om om 17u huiswaarts onze 2,5u durende trip aan te vatten, doch mijn reisgezel startte nog om 16u30 een sessie van anderhalf uur...:wand:
Ik proefde de verboden vrucht...ving onmiddellijk het ijsberenvirus en zal dit nooit meer kwijt geraken... hoe vlug alles kan gaan.
Bij de terugreis nagedacht omtrent de frequentie van de bezoeken : na 100km kwamen we tot het besluit : 1xdriemaandelijks. Na kilometerstand 200 : maandelijks. Bij aankomst stond het vast : volgend bezoek : 31 januari ek. Tja, als kind bezocht ik graag pretparken... blijkbaar nu nog........
Thanks Zeppos en Julio voor de goeie introductie!:freu:
janjanjan
19 januari 2008, 19:16
Beste ijsbeertjes,
Ik zit met een vraag en misschien kunnen jullie helpen.
Ik heb tot nu toe de super goede ervaring met bernds en een paar keer YinYang.
Ik moet zeggen beide zijn top. Maar toch trekken mij de compleet naakte dames in een club het meeste. Nu zoek ik iets korter in de buurt (Maastricht) een club zoals hierboven genoemd. Bernd ligt 1,5 uur van mij vandaan, en zij gaan pas om 13.00 uur open. Wie kan helpen.
gr.
:luvlove::luvlove:
PP
Bernds op 1,5 uur:eek: Ik mocht willen dat het voor mij 1,5 uur was...
pp1961
19 januari 2008, 22:06
Dat 1,5 uur is geen probleem, ik moet echter weer op tijd thuis zijn.
En voor 2 uurtjes rij ik niet naar Bernds, dat is veel te kort.
Ik zat ook aan Freudenberg te denken, die gaan al om 10 uur open.
Ik lees echter gemengde berichten. Nou is dit laatste wel normaal op dit forum.
gr.
PP
laurent74
19 januari 2008, 22:16
En 3 onbekende damesnamen:
- 1x Hongaarse dame
- 1x Marie's vriendin
- 1x Rossige dame
De rossige dame is KAMILA, jonge slovaakse meisje.
Zij is de moeite waarde...
oblix
20 januari 2008, 09:34
is soms lastig ;)
Met deze reactie maakt YY wat mij betreft duidelijk de Privacy van hun gasten toch hoog in het vaandel te hebben.
Hiermee is het wat mij betreft weer een goede club waar het goed toeven is.
zeppos58
20 januari 2008, 20:51
Na mijn bezoek van vrijdag wou ik 3 recensies neerpennen. Nu voor Mirjam en Simona was dat geen probleem. Van de Blonde Poolse Stephanie vind ik echter geen draadje. Ofwel zie ik er over, ofwel is er dus echt geen. Wie weet meer, als er nog geen draadje is wil ik gerust eentje posten, maar in het andere geval lijkt met dit nogal dom. :rolleyes:
seksenfun
20 januari 2008, 21:00
Alsof je de dag vandaag nog exact kan vooropstellen hoelaat je ergens aankomt.
Ik vind nog geen lijstje van de aanwezige dames, hoewel er toch beertjes aanwezig waren die veel beter zijn dan ik in het kennen en vóóral onthouden van namen. Ik ga me er dan ook niet aan wagen. Maar de verhouding was tip-top. En dames, meer dan genoeg. Waaronder toch wel weer vele nieuwe jonge mooie gezichtjes en figuurtjes :lostit:. Maar ook de betere vaste waarden zoals: de Mercedes-tweeling, Suzy, Dorothy, nummer uno, Simona....
Vandaag zaterdag dus weer een dagje YY. Het was inmiddels weeral 2 weken geleden dat ik een saunaclubuitstapje maakte :smile:.
Na, zoals steeds, vriendelijke ontvangst en na in een groen vel gekropen te zijn (klaar om te gaan stropen :smile2:) meteen met honger gaan brunchen in het restaurant. Ik kon mijn ogen nauwelijks geloven :eek::eek::eek:. Alle tafeltjes waren bezet. Op ééntje na. Daar kon de Belgische klik dan gaan zitten. Een 15-tal oogverblindene mooie jonge vrouwen, heerlijk aan het genieten van hun maaltijd. Het leek wel een in scène gezet tafereel. Maar nee, ik bevond me temidden de film :freu:.
Omdat de meiden niet té veel eten (hun lijntje :smile:) verdwenen ze korte tijd later, naar beneden, klaar om te werken.
Na de bar bezocht te hebben ging ik op weg naar de douche om nadien de sauna in te kruipen. Alle douches waren echter bezet op het gelijkvloers. Dan maar de kreunende douches in de kelderruimte opgezocht. Die gelukkig maar gewoon water spuitte. Integenstelling tot de film die speelde. Toch maar effe gaan piepen wat dat gekreun allemaal betekende. En voor die éne keer dat er naar mijn bescheiden mening al eens een goed, geil en opwindend stukje film gespeeld werd maar wat blijven liggen in het kinogedeelte. En de sauna even uitgesteld.
Na de eerste saunabeurt een vriendelijke lach kus en babbel gehad met Dorothy, die me een triootje voorstelde. Wat ik eerst afwees.
Enige tijd later stond ze er weer. Met Suzy. Tweede poging voor dat triootje. Ik was niet zwak, maar wist nog wel héél goed hoe zalig ik vorige keer met hun tweetjes genoten had. Ik liet dan maar verstaan dat ik er zin in had.
I've been watching you watching me, what you gonna do
Lets stop playin' these silly games, do what you gonna do
oh, you gotta feel me, heal me, chase me, chase me,
move me, soothe me, tease me,
leave me, trim me, grim me
grill me, feel me, take me, make me,
leave me, leave me
come on make a move on me (oh make a move on me)
come on make a move on me
come on make a move on me now boy
come on make a move on me (oh yeah baby)
come on make a move on me now boy (yeah make a move on me)
com'on make a move
com'on make a move
com'on make a move
com'on make a move
Laat dit een introotje wezen. Meer kan je hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62027&postcount=3) lezen.
In de loop van de dag nog veel plezier gemaakt. Weer flink wat geroddeld over de dames met andere ijsberen en het nodige vocht naar binnen gesluurpd :smile:.
Ook in de loop van de dag nog een tweede saunabeurt genoten. Maar bij de eerste saunabeurt kwam ik binnen en vond ik het opmerkelijk 'frisser' dan anders. Het was er maar 90°. Ik heb dat even gemeld. Er was een klep geblokkeerd. Ze hebben die dan direct gedeblokkeerd en de aangename 102° C kon ik weer waarnemen bij mijn tweede saunabeurt.
En hoewel ik anders vrij weinig tijd doormaak in de kino, toch weer een tweede keer van een heet stukje film genoten vandaag.
Ook over Peggy wil ik nog wat kwijt. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62011&postcount=4)
En omstreeks middernacht nog een meer dan enkel en alleen toffe babbel gehad met Janet (2) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62018&postcount=1) .
En over Christina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62044&postcount=9) vind je ook nog iets opmerkelijks terug.
Net voor middernacht nog van een showtje mogen genieten van een nieuwe dame op de dansvloer, het was een mooie paaldans.
En ook vandaag waren alle kamers continue bezet tot nét voor sluitingstijd.
Voor de fun maakte ik nog even een korte avondwandeling in het natte gedeelte iets voor sluitingsuur. Een raar zicht. Het koudedompelbad leeg, de saunadeur open en half afgekoeld, de HWP's afgedekt....
Tot het laatste moment was het weer een superdag. Even overweegde ik zelfs (héél héél even maar) om misschien bij de buren van YY te overnachten. (zusters van liefde) :smile2::smile2::smile2:
JackD
20 januari 2008, 21:00
Het zou me niets verbazen als ED binnenkort weer voorrijdt ... :DDe "liederen der sirenen" (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sirene_%28halfgodin%29) bleken onweerstaanbaar, zodat we onszelf na zes dagen weer terugvonden in YY. :D
Vrij snel na binnenkomst "kamerden" we weer naar tevredenheid met Aisha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6255) en Gosha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7553). Achteraf bleek dit een hele goede zet, want
's avonds werden ze beiden de hele avond "vrij gehouden" door drie chinese gasten. De "aftersales" leden hier helaas nogal onder.
- Verder geen slechte zaterdag met naar schatting zo rond de 50 meisjes/vrouwen.
- Bekende ijsberen gesproken: Dupke, Flipper, Seksenfun, Scoobert.
- Inmiddels weet ik ook wie Claudia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5724) is. Helaas wist ik dat 's middags toen ze nog geheel "vrij" op een bankje zat nog niet ... :o
- Het gebruikelijke antwoord (Nein, danke) gegeven op de gebruikelijk vraag van Alex (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3150) (Sex?); 0 (nul!) "echte" recencies ??? :confused:
- Kamerbezoek met de hongaarse Cindy werd helaas afgelast wegens gebrek aan een vrije kamer; jammer(?)
Nog een suggestie voor het "management":
Een "extra handje" voor Nienke :luvlove: tijdens de drukste uurtjes lijkt mij geen overbodige luxe; ze werkte zich een slag in de rondte ...
Het zou me verbazen als ED binnenkort weer voorrijdt ...
pp1961
24 januari 2008, 20:23
Is er uberhaupt nog wat te beleven, ik zie al 3 dagen geen recentie's meer
:teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch
thesickboy
24 januari 2008, 20:31
Is er uberhaupt nog wat te beleven, ik zie al 3 dagen geen recentie's meer
:teuflisch:teuflisch:teuflisch:teuflisch
Ik zou zeggen; ga eens kijken en laat ons wat weten...
;):wink:
seksenfun
24 januari 2008, 20:42
Sommige beren brullen niet zo :D. Ik ben er eens twee keer geweest op een week, toen werd er ook niet geschreven, maar het was vollen bak ;).
HotHHarry
24 januari 2008, 21:45
En altijd maar weer hetzelfde schrijven over dezelfde dames schiet ook niet echt op :rolleyes:
Willem2
24 januari 2008, 21:58
En altijd maar weer hetzelfde schrijven over dezelfde dames schiet ook niet echt op :rolleyes:
De heren die altijd met dezelfde gaan ; kijken toch ook wel eens om zich heen :roll:
Daarover kan nog genoeg geschreven worden, voor de soms gedwongen thuisblijvers/lezers ;)
quitje
25 januari 2008, 16:55
w8 tot aanstaande donderdag... dan hoop ik opnieuw van de vruchten te proeven...:lostit:
dupke
27 januari 2008, 09:52
't was weer vollen bak gisteren avond.
Een tellend ijsbeertje kwam na wat rekenwerk tot ongeveer 50 aanwezige dames en een veelvoud aan beren. Wilde ze nu maar even blijven stilstaan, dan was het telwerk wat makkelijker :green_smi
Willem2
27 januari 2008, 10:32
't was weer vollen bak gisteren avond.
Een tellend ijsbeertje kwam na wat rekenwerk tot ongeveer 50 aanwezige dames en een veelvoud aan beren. Wilde ze nu maar even blijven stilstaan, dan was het telwerk wat makkelijker :green_smi
Rustig aan dupke.
Pak de volgende lijst :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=21&daysprune=-1&order=asc&sort=title oftewel de alfabetische lijst en speel die film nog eens af welke dames je allemaal gezien hebt ;). En daarna pas tellen ............
Maar het zijn inderdaad net vlooien :D;)
Hollandmale
27 januari 2008, 21:33
Een aanwezig medebeertje produceerde deze presentielijst* ;) :
- 25x Duits: Jen, Kathy (ex-Kelly-PHG, topless-A, donker), Alifia (D-Por), Nora, Marie (HM's Playboy-model), Mia (ex-Aliya-Bernds), Nadine (blond, buurmeisje-looks), Tina (ex-Lena-PHG), Peggy, Steffi, Nicky, Melissa, Joline (bril), Nancy (ex-Nadine-GT), Sherin, Adrianna (D-Joeg) + vriendin, Sunny (vriendin van Nancy, Noordafrikaans), Joy, Jacqueline + Alya, Ashley (D-Fra), Sonja (D-Rus, brunette),
Sophie (brunette, groter), Cindy (D-Jam)
- 13x Hongaars: Suzy, Janet (ex-GT), Anita, Erika, Kitty (bril, ex-GT/PHG), Christina, Kira, Cindy,
Celina, Alina, Katrina (ex-Jeanet-A'wpn), Tia (terug !), Vivian
- 4x Pools: Magda (ex-Claudia II), Aisha (ex-Isabella-LR), Monika (bril, blond), Veronika (blond)
- 3x NL: Jasmine (negerinnetje) + 2 nieuwe
- 2x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling)
- 2x Lithouws: Emma + Sara
- 2x Lets: Daina (t/m 27-01), Yula
- 2x Braziliaans: Malou + vriendin
- 1x Tjechisch: Jessie
- 1x Italiaans: Myriam
Plus nog enkele onbekende dames, kwa gezicht en/of naam.
*Conclusie: de YY-dames verkassen kennelijk niet naar VV :nee:.
mr rocky
27 januari 2008, 22:17
*Conclusie: de YY-dames verkassen kennelijk niet naar VV
afgelopen zaterdag waren Mickey en Mandy (Beide duits) hun geluk in VV aan het uitproberen.:wink: Joy zou ook nog volgen.
seksenfun
28 januari 2008, 19:00
afgelopen zaterdag waren Mickey en Mandy (Beide duits) hun geluk in VV aan het uitproberen.:wink: Joy zou ook nog volgen.
Joy is gisterenavondlaat vertrokken naar VV :rolleyes:.
dupke
29 januari 2008, 07:35
Joy is gisterenavondlaat vertrokken naar VV :rolleyes:.:
Heb haar toch niet in VV gezien :confused:
Misschien is deze muis in de voormiddag al van gedacht veranderd: het was er nl zeer rustig.
libero
29 januari 2008, 19:57
Hebben jullie een vermoeden hoe het midden volgende week zal zijn (ivm carnaval)?
Ik dacht aan een bezoekje op dinsdag of woensdag. Het weekend sla ik met opzet over vanwege de carnavlsdrukte. Of zal het juist uitgestorven zijn?
seksenfun
29 januari 2008, 20:40
Aangekomen om 13.00 uur, vertrokken om 20.30 uur; de dag is omgevlogen.
Na een verkwikkende douche en de brunch (met een uitgebreide 'talk' met een mede-beer) om 14.30 uur in de bar beland. Toen ik uit de douche kwam aan de kino werd ik overvallen door Sara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62902&postcount=1).
Na een drankje in de bar naar de HWP, die niet hot was, eerder fris. Alles was net gereinigd en het water warmt niet zo snel op. Daarna direct in de sauna gekropen om op te warmen. Net als iedereen dat in de sauna opmerkte, 'te fris'. Wat daar de reden van was?
Na de sauna en het koude dompelbad (dat koud was) terug naar de bar. Daar een tijd aan de praat geraakt met Magda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9310). Een mens moet een keuze maken, en soms de verkeerde, achteraf bekeken, maar niet mee op kamer geweest vandaag.
Later nog een geprek gehad met een Belgische mede-ijsbeer. Hij had net een sessie met een lieve rustige GFE-biedster: Daina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8863) . Ze zat inmiddels al vrolijk te babbelen met een andere ijsbeer. Ik hield haar in het oog, maar het bleek serieus. Toch ging ik wat dichterbij zitten. Maar toen kwam Isabella bij mij zitten, waarmee ik op kamer ging. Daina zag ik pas terug bij het avondeten (vrij!). Maar toen moest ik nadien naar huis en kon ik dus niet aan kameren meer denken (enfin, het zou het me alleen maar moeilijker gemaakt hebben :smile:).
Tijdens het avondeten (om eens niet-chronologisch te vertellen) nog gedag gezegd tegen Suzy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2393) (waarmee ik al één keer een hele geile sessie heb gehad, maar blijkbaar is de recensie erover ontsnapt -allicht een vergetelheidje geweest van me :hammer:). Oh ja, Suzy, daar zeg je wat, klik dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62027&postcount=3) dan ook maar effe aan.
Aan tafel getafeld met hete Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=34681&postcount=37). Lekker gegrapt. Voor het eerst opgemerkt dat zij (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56627&postcount=48) bijna perfect Nederlands verstaat! Ik vertelde haar nog dat ik haar zogezegde zus had gezien in LR.
Ja, ze is weer terug, na een maand vakantie.
Na de sessie met Isabella (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62898&postcount=2) weer de sauna in, na nog even in de bar geweest te zijn. Daar heb ik een leuk gesprek gehad met Myriam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591). Ze komt normaal altijd van donderdag tot en met zondag.
Na het koude dompelbad gewenkt door Stephanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62901&postcount=5) om mee te broebelen :smile:.
Tussen alle 'drukke' bezigheden door nog even verpoosd met Nadia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=62904#post62904) aan de poels. Een plezierig gesprekje mee gehad. Toen ik echter vernam dat ze niet tongzoent heb ik haar verteld dat ik het dan al een heel stuk minder vind. Ze trachtte me nog even te overtuigen dat ook zonder tz de sessie met haar bijzonder zou zijn. Dat kan natuurlijk eventueel altijd wel zo zijn. Maar vandaag wou ik dit niet nagaan :smile:.
Ook Alifia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60315&postcount=6) had ik in de namiddag opgemerkt. Toen ik even bij de lockers kwam, was zij er ook net, om af te rekenen met een ijsbeer. Het bleef vandaag bij een leuk weerzientje en een lekker kusje :smile:.
Als afsluiter vanavond nog een prachtige erotische act mogen beleven door Joy. Ik vind er geen topic van :hammer:. Prachtmeid, ongeveer 23 jaar schat ik ze, lange benen, mooi gevormde C-cup, 1,72 m, blond haar tot op de schouders, slank, mooie bips, strakke buik, altijd glimlachen, vriendelijk, lief...). Tijdens de act forceerde ze wat heerlijke standjes op de podiumvloer. De man moest je er wel bijdenken. Erg gedurfd. Ik wou er wel gaan onderliggen :smile2:. Ook haar bh moest uit hmmm :rolleyes:.
De dag was véél te kort, morgen weer vroeg uit de veren.
quitje
30 januari 2008, 17:31
en morgen leuke YY dag op het programma:fuck: