Volledige versie bekijken : Laura ( Roemeense) (Fun Garden)
Willem2
25 maart 2008, 17:57
Naam : Laura
Nationaliteit /taal : Roemeense / duits
Leeftijd : 22jaar
Haarkleur/lengte : Lange zwarte haren
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage/Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra :
Flowerdragon
20 juli 2008, 18:53
Al sinds het begin dat ik in FG kom was er een dame met wie ik graag op kamer wilde. Maar in mijn ogen kwam ze arrogant over. Maar ik heb haar een paar keer geobserveerd en gesproken met wat mensen die met haar op kamer geweest zijn of die haar "kennen" . Volgens zeggen is Laura een verlegen meisje.
Toch heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken en ben ik bij haar gaan zitten. Een erg leuk gesprek gehad... Gellukkig spreek Laura redelijk duits dit in tegenstelling tot een aantal andere Roemeense collega's van haar. En wat blijkt? Laura is helemaal niet arrogant.
Voorgesteld om op de kamer verder te gaan. En daar heb ik zeker geen spijt van! Echt een toppertje die ik zeker nog wel eens zal bezoeken.
Wat een lekker lichaam en heerlijke tietjes... Tijdens het pijpen blijft ze je aankijken... En ik ben helemaal verslaafd aan beffen en daar zat ik dus goed mee... Dus ik heb mijn reputatie bij FG weer waargemaakt. Ik sta bekend als iemand die de meiden door het beffen laat klaarkomen... En ik kan nep van echt onderscheiden en Laura heeft genoten. :freu:
Echt een heerlijk uurtje met deze lieve mooie meid beleefd.
Aan het eind van de avond had ik nog een leuke verassing. Daar ik ook in lingerie doe heb ik haar een mooie paarse babydoll cadeau gegeven.
Toen ik het haar wilde geven vroeg ze wat het kostte, maar toen ik aangaf dat het van mij kreeg straalden haar ogen en bedankte me spontaan met een zoen en omhelzing. Tja, als ik die meid met zoiets blij kan maken, waarom niet?
Bij vertrek nog even lief afscheid genomen van haar! Laura is echt een toppertje!!