PDA

Volledige versie bekijken : Dealbreakers



Hollandmale
25 maart 2008, 22:27
Heb je dealbreakers waardoor je NIET naar de kamer gaat ?

1) Nee, een mooi snoetje en lekker lijfje is genoeg
2) Ja, geen PZC is mijn grootste dealbreaker
3) Ja, geen TZ is mijn grootste dealbreaker
4) Ja, geen FT is mijn grootste dealbreaker
5) Ja, geen AV is mijn grootste dealbreaker
6) Ja, geen beffen is mijn grootste dealbreaker
7) Ja, geen vingeren is mijn grootste dealbreaker

Attentie, je mag slechts 1 optie kiezen !

Willem2
25 maart 2008, 22:51
Voor iemand die zich Hollandmale noemt zit er wel een stuitend nederlands woord in : dealbreakers :cool:

Ik heb één en ander weer aangepast......

:wink:

Willi69
26 maart 2008, 00:41
Rote Haare oder unrasiert! :eek: :nee:

Rex
26 maart 2008, 00:46
Keer meegemaakt dat een dame ongesteld was en dit niet van te voren had gezegd.................
Afgezien van het feit dat je dit niet van te voren kan inschatten is dit mijn grootste dealbreaker.....................

Ik had overigens mijn sessie meteen beëindigd en geen cent afgerekend!!

rplover
26 maart 2008, 01:03
Zeer interessante enquete, ik ben echt benieuwd naar de resultaten binnen een goede week. Een wilde gok dat optie 2 het gaat halen, met mijlen voorsprong, alhoewel ik stilletjes hoop op optie 3 ;)
Ik zelf heb optie 3 aangevinkt, al is voor mij het allerbelangrijkste dat het klikt, ja, 't is een cliché, kweet het wel :D

:wink:

Ace2
26 maart 2008, 07:30
Keer meegemaakt dat een dame ongesteld was en dit niet van te voren had gezegd.................
Afgezien van het feit dat je dit niet van te voren kan inschatten is dit mijn grootste dealbreaker.....................

Ik had overigens mijn sessie meteen beëindigd en geen cent afgerekend!!

Dit heb ik ook een keer meegemaakt, tot grote schrik van de dame en mijzelf. De dame in kwestie was vrij onrustig en angstig omdat het niet haar periode van maand zou moeten zijn.
We hebben toen een hele tijd gepraat en ik heb haar proberen gerust te stellen. Ik had het idee dat ze ook teveel werkte en dat daar een fysieke reactie op kwam.
Helaas voor haar kon ze niet naar huis (?) en bleef ze een beetje met haar zieltje onder haar armen door de club lopen. Regelmatig kwam ze maar wat uithuilen op mijn schoudertjes, waarbij ik haar weer moet geruststellen.
Dat was de laatste keer dat ik haar in de desbetreffende club heb gezien. Later dook ze weer op in haar voormalige werkomgeving. Wellicht wel zo verstandig.

Oh ja, ik heb haar wel betaald voor ons verblijf op de kamer. Dokter Ace die zijn patienten betaald :hammer:

Er van uitgaande dat plotselinge ongesteldheid (er zijn dames die bewust doorwerken met sponsjes) een uitzondering is en een bedrijfsongeval vind ik de grootste dealbreakers: vrouwen die geen TZ en/of PZC doen.

Randy
26 maart 2008, 09:01
Ik vind TZ erg lekker, en als een dame dit niet wil, zal ik vrijwel nooit met haar op de kamer belanden. De laatste uitzondering op die 'regel' was Sherin in PHG, een bloedmooie dame.

PZC is uiteraard aangenamer dan PMC, maar PMC is voor mij geen dealbreaker, net zo min als geen FT, hoewel een mod mij laatst toeriep: daar heb je de FT koning weer! :confused: Vermoedelijk was hij wat in de war?:teuflisch

NZC is ook een dealbreaker! Mij is het nooit aangeboden, maar als een dame dat zou doen, nee bedankt.

thesickboy
26 maart 2008, 09:19
Geen TZ = dealbreaker (uitzonderingen bevestigen zoals steeds de regel)

dupke
26 maart 2008, 23:15
Voor mij is dat zeer eenvoudig: Ik ben een echte GFE man en moet al bevestiging hebben dat de dame met overgave zoent voordat ik een move maak.

Ze mag zo mooi zijn als ze wil, geen gekus is geen kamerbezoek.

Stiffmaster
27 maart 2008, 12:43
Ik sluit me volledig aan bij mijn maatje Dupke, als een dame niet TZ dan ga ik er echt niet mee naar de kamer, dat GFE gevoel moet ik over het algemeen wel hebben met een dame, hoe moet ik anders die lange sessies volhouden :luvlove:

Maar er zijn enkele uitzonderingen die me geen GFE geven maar wel de meest wilde en ongeremde sex die er volgens mij geboden wordt, maar TZ blijft echt wel van essentieel belang. :teuflisch

Toppie
31 maart 2008, 10:11
Ik vind TZ erg lekker, en als een dame dit niet wil, zal ik vrijwel nooit met haar op de kamer belanden. De laatste uitzondering op die 'regel' was Sherin in PHG, een bloedmooie dame.


euh ik heb met Sherin juist heel goed getongzoend.

Azrael
1 april 2008, 14:41
:rubbel: Voor mij was een mooi snoetje meestal genoeg. Ik kwam er soms later op de kamer pas achter dat bepaalde zaken niet werden gedaan, maar ja, dan was mijn kleine ik al dusdanig opgewonden dat we de sessie toch maar afmaakten. Dus optie 1.... Al was voor mij TZ een van de zaken die een sessie top konden maken.

paul22
1 april 2008, 17:28
Aangezien er maar één dealbreaker aangevinkt kon worden is dat TZ. Dat komt wel eens voor, kan me niet ontzinnen dat een dame (ze doet al TZ! )geen PZC wilde doen (Zelfs in de nederlandse privehuizen) .

Uiteraard zou PZC/vingeren (als ik het vooraf zou weten;)) ook een dealbreaker zijn.

Hollandmale
5 april 2008, 10:02
.....maar toch PZC als dealbreaker aangevinkt en niet TZ.
Voor HM toch het belangrijkst als puntje bij paaltje komt :green_smi.

Vandaag overigens naar LR, had daar nog 'n vrijkaartje van.
En voorlopig geen YY, wat ook nog wel even gaat duren :eek:.

Ascari
6 april 2008, 03:33
Geen TZ en PZC, anders kun je net zo goed niet naar een Duitse saunaclub gaan :D

r0y
6 april 2008, 08:40
Geen TZ en PZC, anders kun je net zo goed niet naar een Duitse saunaclub gaan :D

helemaal mee eens ik vind het ook zo Ascari, alhoewel anderen een andere mening toebedeeld zijn.

Jansen
6 april 2008, 22:56
Indien ik op een dame afstap en een "deal" maak dan ga ik in eerste instantie alleen af op het uiterlijk/uitstraling/de eventuele klik die er dan is.
Ik zal dus niet vragen naar enige sexuele handelingen die deze dame wel of niet zou uitoefenen ( maar dat weet ik meestal wel :rolleyes: ).

:wink:

Voor mij ook ik heb hier niets aan toe tevoegen.:green_smi

seksenfun
7 april 2008, 20:17
Als ik een deal heb gesloten gaat die ook altijd door. Ik heb ondertussen wel al een goede speurneus ontwikkeld en pik er graag mijn gfe-ervarinkjes uit ;). Als je niet na 2 woorden verleid bent om op kamer te gaan voel je dat gewoon aan, of het wat zal worden.

Ik heb al zeer goeie sessies gehad zonder tongzoenen. Dit kwam echter nog maar sporadisch voor omdat het dan wel enorm moeilijk wordt om mij te overtuigen tot een date. Martha (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=69288&postcount=14) heeft dat ondervonden ;).

foots
7 april 2008, 22:25
Heren, beren,

Ik ben misschien een rare beer maar ik vraag daar voortijdig niet naar. Een dealbreker is dat ik de dame moet beffen, echt niet, heren ik respecteer dat jullie dat misschien wel willen, maar ik echt niet. Dan ga ik nog liever volledig opgegeild van de kamer af, maar daar begin ik echt niet aan. Ik betaal voor mijn plezier en niet voor op een duffe mus te sabbelen, ik geloof dat ik grof wordt, laat ik maar stoppen.

P.S. Overigens wel bij mijn vriendin, maar die heb ik zelf ontmaagd. :baby2:

Grootte pluspunten scoort een dame bij mij met TZ, tiet zuigen en goed PZC. FT is fantastisch, maar alleen met Dani uit Amsterdam ooit gedaan en een dame uit Bali en een dame uit Angelwitch Bangkok, voor zover ik me nu zo uit mijn hoofd kan herinneren. :lostit:

Anaal lijkt me voor Gordons, Jolings en Fredtjes, etc. en dat heb ik nooit geprobeerd en die passeer ik met een grote boog. :moon:

Twinangel
8 april 2008, 11:55
Zonder TZ is er geen echte klik.

Befke
8 april 2008, 13:47
Als er een klik is, maar beffen niet op het programma staat, dan gaat wat mij betreft haar feest niet door.

Wat wil je ook, met zo'n naam?
:D

ein-steen
16 april 2008, 13:12
Ik ga voor een GFE en daar hoort TZ bij

facial
6 juni 2008, 15:05
Moet m'n naam eer aan blijven doen dus zonder FT ga ik niet mee naar de kamer

:blow2:

HotHHarry
7 juni 2008, 16:40
Ook ik moet me aansluiten bij tongzoenen, dit is voor mij de dealbreaker.

Pijpen zonder condoom is wel zeer lekker, maar als goed tongzoent, ben ik dat rubbertje allang vergeten :eek: ;)

royke86
20 januari 2009, 23:41
Tongzoenen is een dealbreaker. Een lekkere kus is de basis voor een lekkere vrijpartij!

Poppalarge
27 februari 2009, 03:12
Als er geen PZC plaatsvindt dan houdt het wat mij betreft op.

En ze mag geen sproeten hebben, zeker niet in het gezicht!

bootyfan
6 mei 2009, 22:50
Voor mij zijn TZ, PZC en beffen praktisch onmisbare elementen om mijn sessies te doen slagen.
Een uitzondering gelaten, zijn dit voor mij de dealbreakers...
Bootyfan :cool:

MeesterMixer
7 mei 2009, 11:04
1. TZ
2. PZC
3. FT

Bief2
3 augustus 2009, 21:58
Geen TZ = dealbreaker (uitzonderingen bevestigen zoals steeds de regel)

Voor mij idem dito...

mennen2010
15 maart 2010, 15:17
Zeker weten is geen TZ voor mij not done!

trigootje
15 maart 2010, 17:37
TZ

Jünther
15 maart 2010, 20:29
Pleisters op het lichaam. Major turnoff.
Irriteert mijn zwellichamen mateloos.

Twinangel
22 maart 2010, 22:48
Een lekkere TZ is voor mij echt noodzakelijk.

foots
22 maart 2010, 23:29
Als ze geen eten hebben, dan knap ik er meteen op af.

Foots :wink2:

Jorah Mormont
22 maart 2010, 23:31
De dealbreaker voor mij is niet zo moeilijk....Geen likkie likkie:mad_6:

rplover
22 maart 2010, 23:33
De dealbreaker voor mij is niet zo moeilijk....Geen likkie likkie:mad_6:
Crocodile Dundee :teuflisch:

erpee ;)

Picasso 1
22 maart 2010, 23:52
De dealbreaker voor mij is niet zo moeilijk....Geen likkie likkie:mad_6:

En je voegde ook nog eens de daad bij het woord.........je hebt een sessie met een van de lekkerste dames (één van de toppers van LR) in 10 minuten afgerond omdat ze niet gelikt wenste te worden, terwijl je normaal minimaal een uur wegblijft hahahahaha