PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Roemeense)



Willem2
26 maart 2008, 18:04
Naam : Linda

Nationaliteit /taal : Roemeense / duits

Leeftijd : 28jaar

Haarkleur/lengte : Zeer DonkerBlond

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Normaal / DD-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, massage

Extra :

Silvester
27 maart 2008, 10:50
.......De andere dames ook eens goed bekeken, de conclusie was dat het er allemaal niet verkeerd uit zag.
Toen viel mijn oog op een wat kleinere dame, onopvallend, type buurvrouw, zeker niet de knapste van vandaag, ineen gekrompen op haar bankje.
Op een of andere manier werd Silvester door haar aangetrokken, dus maar eens haar bankje opgezocht.
Deze Moldavische Linda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=68637&postcount=1) had het koud, dus na even wat lastige smalltalk in allerhande talen haar voorgesteld de sauna op te zoeken.
De sauna was helaas afgeslagen, c.q. stond uit, dus na enig friemelwerk aan de knopjes begonnen wat lampjes te knipperen, hij stond dus weer aan :cool:.

Conversatie met Linda bleek heel moeilijk vanwege het ontbreken van bijna geen enkele talenkennis, dus maar voorzichtig met de knopjes van Linda gaan spelen, en dat had hetzelfde effect als bij de saunaknopjes, haar knopjes begonnen ook te werken... ;).
Linda’s knopjes staan overigens op een gigantisch stel borsten.

Het gekuschel beviel haar duidelijk gezien de reacties en het gefriemel en gezoek harerzijds, de chemie was er.

Alras op de kamer beland, en daar heeft zich een wonderbaarlijke sessie van dik 1 ½ uur met deze dame afgespeeld.
Het toeval wilde dat er tijdens onze sessie heerlijke lovemusic gedraaid werd, hetgeen ons beiden alleen maar aanspoorde.

Linda is een mix van russiche Olga uit Freude en de (vroegere) Hongaarse blonde Bettina uit PHG, een mix qua looks, qua lichaam, maar zeker ook wat betreft de capaciteiten en vaardigheden op de kamer.

Details zal ik jullie maar besparen, dat zou wellicht als over the top betiteld kunnen gaan worden...:plapper:
Net als bij Olga en Bettina kwamen we ook nu bezweet van de kamer, het was in 1 woord geweldig.

Linda was dus het 3° kadootje van vandaag :luvlove: .

...... ( hele bericht http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=68712&postcount=114 )

Silvester
16 april 2008, 12:01
Overigens is Linda niet blond, maar donker met kleuraccentjes....dit voor het geval je alleen op haarkleur zoekt....daarentegen zijn haar borsten niet te missen...:luvlove:

En ik ontdekte nog iets: als je de russische taal machtig bent, kun je een hele avond met haar babbelen....:plapper:

:wink:

phoenix
27 april 2008, 13:31
Inderdaad, riesen titten!! :tietjes:
1 wow, ze pijpt heerlijk, en ze heeft een lekker strakke kut. Jongens zulke dames moet je koesteren, liefkozen. Ze is ook een dame die niet jaagt, gewoon als een meisje lonkt en ik ga met haar naar boven een prima pijpbeurt en daarna heb ik mijn eerste kruid gisteravond verschoten, tussen haar borsten is ook een lekkere optie die ik de volgende keer met olie ga uitproberen, ze komt trouwens uit Moldaviė

soarer
30 april 2008, 12:45
Hoe smaken kunnen verschillen :D. Dit is dus een dame die het voor soarer kwa looks h e l e m a a l is. Tietengek? Ben je mal :D

Aan de lofuitingen betreffende haar vriendelijkheid en service heb ik niets toe te voegen. Top!

Vond haar conversatie wel meevallen hoor. Toch bijna een uurtje in mix Du / Engels / gebarentaal genoeglijk gebabbeld op de bank.

dcb
12 maart 2011, 18:26
Super geil wijf !!!!:Xrated::sperm[1]::fuck: