PDA

Volledige versie bekijken : Katja (Nederlandse)



Jorah Mormont
28 maart 2008, 23:52
Naam : Katja

Nationaliteit/taal : Nederlandse / Nederlands

Leeftijd : 19 jaar

Haarkleur/lengte : Blond (geblondeerd) / Lang met extensions

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / mooie C-cup

Tatoeage /Piercing : Tongpiercing, piercing door linker tepel

Service : PMC, NMC, Zoenen

Extra :


Katja, 27 maart 2008, Yin Yang Roermond

Gisteren een leuke spontane Nederlandse dame leren kennen in Yin Yang. Een hele mooie verschijning met een fris jong koppie. Katja heeft daarnaast ook nog eens mooie blauwe ogen.

Ik wilde wel eens een Nederlandse uitproberen in de saunaclub scene en Katja voldeed optisch ruimschoots om haar de sleutel te vragen. Hiervoor had ik al reeds enige tijd met haar gesproken en ze kwam heel sympatiek over.
Toch leuk om met zo'n dame in je native taal te praten, opeens zijn alle cultuurverschillen van de lucht. Echt verfrissend tussen al dat buitenlandse geweld door.

Op de kamer is Katje heel lief. Echt een GFE gevalletje. Katja is zeer benomen met de risico's van het vak en daarom doet zij alleen aan PMC en beffen laat ze ook niet toe. Daarintegen zoent ze wel weer volop.

Opzich vond ik het geen probleem om met condoom gepijpt te worden (overigens geeft ze dit netjes van te voren aan), verder houdt ze van lekker strelen en kroelen. Neuken helemaal top! Ze laat zich in diverse standjes nemen.

Katja, echt een heel mooi Nederlands meisje van net 19 jaar. Gaat zeer goed om met de risico's van het vak maar weet het ondanks deze uitermate veilige sex het een ijsbeer zeer naar zijn zin te maken.

Overigens is haar after sales ook prima voor elkaar. Later op de avond kwam ze geruime tijd belangenloos bij me buurten.

Katja werkt overigens maar enkele dagen per week. Laat ik zeggen, ze doet het erbij naast haar prive bezigheden.

Katja is zeker voor herhaling vatbaar.

Sonny:wink:

gignnl
29 maart 2008, 02:50
had katja zwarte kousen aan gisteren?

Jorah Mormont
29 maart 2008, 09:55
Ja, ze had zwarte strap kousen aan tot net onder haar billen en ze droeg een rood setje.

Sonny:wink:

Moeke1
29 maart 2008, 16:38
Terwijl ik van de kamer kwam, zag ik een nieuw oogverblindend mooi en groot blond meisje binnen komen. Gekleed in zeer sexy rode lingerie, rode pumps en zwarte nylonkousen (stockings). Ik dacht even dat mijn ogen uit mijn kassen floepten. Onwaarschijnlijk mooi dus. Ook collega - ijsbeer Seksenfun had haar nog nooit gezien. Mede door het feit dat alle ijsberen in haar richting keken, dacht ik er geen gras over te laten groeien. Dus ging ik meteen bij haar aan de bar zitten, en tot mijn verbazing is het een Nederlands meisje. We hadden direct een zeer aangenaam gesprek met een wit wijntje erbij. Ze was al enkele malen op een woensdag in YY geweest (ook 1x in VV maar daar vond ze het niet zo goed) , dit was wel haar eerste bezoek op een donderdag. Ik had reeds te kennen gegeven dat ik met haar op kamer wou, en vermits zij ruim de tijd nam om kennis te maken aan de bar, kon ik intussen wat recupereren van de vorige sessie. Ze vertelde me dat ze pas 19 is, dat ze 1m72 meet, waarom ze dit werk 1 dag per week doet, dat ze alles zeer safe wil houden (pmc en niet beffen) en dat ze vooral van lief knuffelen en lekker tongen houd. Ik kreeg een euforisch gevoel over me, net of ik het groot lot had gewonnen. Eindelijk op de kamer. Al tongendraaiend begon ik haar te strippen, de stockings mocht ze aanhouden. Zeker 10 minuten hebben we liggen tongen terwijl ze zacht stijf Moeke1 streelde en ik haar vingerde. Toen geneukt in meerdere standjes terwijl ik haar slanke lichaam en mooie gezichtje bewonderde, een explosie van genot, een gfe van de bovenste plank. Na de sex gewoon verder geknuffeld en getongd, en meteen een afspraak gemaakt voor de volgende keer.
Geen tattoo's, wel navel- , tong-, rechter tepel piercing. Een meisje om van weg te dromen, topklasse.

Hollandmale
30 maart 2008, 12:27
.....Na de sex gewoon verder geknuffeld en getongd, en meteen een afspraak gemaakt voor de volgende keer...........veel beertjes 'n plezier, door te posten wanneer Katja weer in YY is.
Begrijp uit je posting dat ze er komende woensdag of donderdag weer is ?
Natuurlijk mag Sonny (of iemand anders) het ook posten als-ie het weet :rolleyes:.

seksenfun
31 maart 2008, 21:21
Ik begrijp precies dat als ik in de week naar YY ga dat ik dan mijn dinsdagjes en donderdagjes ga inruilen voor woensdagjes ;).

Moeke1
2 april 2008, 08:05
Ik heb nochtans afgesproken met haar op donderdag. Maar ik weet uit ervaring dat zulke afspraakjes meestal fout lopen.

Moeke1
10 april 2008, 20:00
Katja heeft woord gehouden, ze was vandaag op de afspraak. Super gfe !!

Stiffmaster
11 april 2008, 10:34
Katja heeft woord gehouden, ze was vandaag op de afspraak. Super gfe !!

Zou het dan toch te maken hebben dat ze Nederlandse is, want die houden zich meestal wel aan hun afspraakjes ;);)

seksenfun
11 april 2008, 19:48
Binnekort moeten de Belgen zo ver niet meer rijden om bij Katja te zijn :rofl:.

Moeke1
12 april 2008, 13:32
Sexenfun, ken jij dan een kortere weg ?

seksenfun
14 april 2008, 20:27
Jij ook... binnen afzienbare tijd ;).

erik1965
20 april 2008, 14:55
ik ben benieuwd naar die snellere weg.

Erik

Moeke1
22 april 2008, 17:27
Bedoel je via die nieuwe snelweg (A73) ?
Die is al een maand open.
De roertunnel door en dan de 1ste afslag, op amper 2 km van YY.
Alleen de oprit is nog niet open.

mack969
22 april 2008, 18:34
Wanneer is Katja weer in zwarte stockings

BSesamstraat
6 oktober 2008, 19:54
katja is back ze was er van avond met denise dr vriendin. Het nl gehalte stijgt in YY hier het rijtje: Romy,Daisy,Katja,Denise,Suzan meer die was s,ochtend al naar huis,Daina, en een dame met zwart haar denk in de 30 helaas geen naam. Groetjes uit YY

Jansen
13 oktober 2008, 22:48
Ja Katja ziet er weer super uit het is omdat ik al Met Victoria/Carmen had afgesproken en ook een tussendoortje had met de nieuwe Duitse Shakira
Dus zou ik na Sonny ook met Katja even meegaan.
Maar helaas stond plotseling Michelle voor me met haar borsten tegen me aan en kon ik geen kant meer uit.Dus heerlijk met michelle :fuck: en de volgende keer maar eens voor Katja.

Rob10
20 oktober 2008, 20:18
Samen met Katja naar de kamer geweest, zou een zus kunnen zijn van de Nederlandse Daisy, lieve meid met 1 tepelpiercing. Geen pzc maar verder wel supergoed gevoel met haar;)

zon
29 oktober 2008, 20:11
Maandag 2 keer naar de kamer geweest met Katja, heel knap meisje ,gewoon een aanrader om mee naar de kamer te gaan. Zeker doen dus.
Groetjes uit België.

BSesamstraat
12 december 2008, 00:46
katja was er weer. En hoe.....wat een spetterrrr. Maar helaas niet mee naar de zimmer geweest. Bewaren we voor de volgende keer. Denice zat denk ik niet lekker in dr vel. Jammer als je met dr praat is het wel een leuk meiske maar ze kijk vaak treurig....

Giuseppe
4 januari 2009, 23:52
Mijn eerste keer in de Yinyang, maar tot mijn verbazing zag ik een bekend gezicht... het bleek Katja te zijn, wat een aangename verassing!
Ik bezocht haar een paar jaar geleden regelmatig toen ze nog op het plein in Eindhoven werkte. Geen idee dat ze nu in een club zou werken.
Toen Katja vrij was meteen met haar naar de kamer gegaan. Ze is gelukkig niet erg veranderd :luvlove: behalve d'r haarkleur. Heb me heerlijk laten pijpen door Katja want dat kan ze als de beste. Daarna lekker geneukt vooral doggystyle wauw wat een uitzicht. De sessie duurde maar liefst 2,5 uur. Voor Giuseppe zijn doen erg lang, but time flies when you're having fun!
Zij weet een man wel te verwennen, echt een toppertje.

Tegen de avond liep ik Katja weer het (mooie) lijf. Ik wou nog een sessie met haar, ze stelde me een triootje voor met haar vriendin Denise. Hou niet zo van trioos normaal maar Katja beloofde me dat het heel leuk zou worden. Dus met z'n drieen naar de kamer vertrokken. Katja en Denise begonnen elkaar te strelen en te zoenen man wat een geil gezicht. Eerst heb ik Denise geneukt, wat een lekkertje deze blonde meid. Mooi lichaam en super neuken, ze was enorm geil :fuck:
Daarna was Katja aan de beurt, verschillende standjes geneukt en tot slot lekker in d'r mondje klaargekomen.
Katja heeft woord gehouden want het was inderdaad een heel leuk en geil uurtje met deze toppertjes. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ke_vin
5 januari 2009, 14:26
nou deze combinatie is meer waard dan het winnen van een miljoen....bij wijze van spreken...ik vind ze top of the bill het beste wat me ooit is overkomen en ik heb al heel wat meegemaakt zowel in gewone vaste relatie's als in de Ying Yang. Er is een nadeel, ze zijn zo lief dat het bijna onmogelijk is om niet verliefd te worden....maar ja....beetje fantasie en het is net een sprookje. Ik zelf ben ook erg blij dat alles veilig gebeurt, wil wel gezond weer verder en daarnaast is het wel een grote teleurstelling als ze er niet zijn...pffff...da's voor mij niks, kan niks vergelijkbaars vinden. Heb Denise ook alleen op de kamer gehad, ze is een beetje verlegen maar lief lekker en geil...en save. Tja ...laat me toch maar een miljoen winnen dan huur ik ze alletwee voor de rest van m'n leven in...dus top of the bill K & D lekker met z'n twee, fun voor...uhhh...rijmt niet maar 3.

Hollandmale
5 januari 2009, 18:47
.....en tot slot lekker in d'r mondje klaargekomen......PZC, zelfs FT :eek: ?
Ik zelf ben ook erg blij dat alles veilig gebeurt,.....Of gewoon PMC :confused: ?

GFE-lover
5 januari 2009, 21:35
.....PZC, zelfs FT :eek: ?Of gewoon PMC :confused: ?

Thanx HollandMale, deze vraag gonsde door vele ijsberenhoofdjes.... nu alleen het antwoord nog???

Giuseppe
5 januari 2009, 22:29
Ze heeft me klaargepijpt MET condoom. Katja doet alleen aan veilige seks vertelde ze. Super, ik ook namelijk (bij de dames van plezier ;)).

peterhasselt
6 januari 2009, 12:51
op welke dagen is Katja er gewoonlijk

is de weg momenteel goed bereidbaar

harry
6 januari 2009, 15:13
Ik ben haar op meerdere dagen tegen gekomen :smile2:......ik zou gewoon ff bellen naar YY of ze d'r is, 't zou n.l. zonde zijn om haar niet te kunnen :fuck:.....HAHA !!

GGRREEETTTZZZ HARRY :wink:

harry
6 januari 2009, 15:27
Katja is in ieder geval bereidbaar :cool: en YY bereikbaar.....;)

GGRREEETTZZ HARRY

( Sorry.....beetje melig..:hammer:)

frankkinky
23 juni 2009, 21:36
is Katja nog werkzaam bij YY?

ksie
29 juli 2009, 22:53
Vandaag was Katja weer aanwezig samen met haar vriendin Denise. Het was een leuk trio. Katja heeft nog steeds donker haar en ziet er nog steeds zeer goed uit. Ze heeft ook een leuke lach. Ze doen beide alles veilig met condoom. Terwijl ik lekker aan het tongzoenen was met Katja deed Denise pmc. Na enige tijd lekker gekomen bij deze twee lekkere dames.
Het is jammer dat ze er onregelmatig zijn maar ik zal ze waarschijnlijk nog wel een keer zien. Het herhalingsgevaar is dus zeer groot (als ze er zijn).

rolo
3 september 2009, 07:40
Heb gisteren Katja mogen ontmoeten, inderdaad in frisse verschijning in ijsberenland. Ze doet alles veilig maar met passie en na afloop kijjkt ze met een geile voldane blik in haar ogen. Ze is wel zeer druk bezig en veel ijsberen liggen op de loer, dus als je haar spot meteen erop af!

Giuseppe
9 mei 2010, 15:20
Weet iemand waar Katja momenteel werkt? Ik zie haar niet meer in YY!

BSesamstraat
29 juni 2011, 08:34
Is hier nog wat van bekend? waar ze is en of ze nog werkt?

handymann
7 september 2011, 13:30
katja werkt nu in een club in hechtel (belgie) al anderhalf jaar.

pipette
30 november 2011, 21:28
Ze vertelde me om te werken in een discotheek. En daarna was haar telefoon nog steeds onbereikbaar