Volledige versie bekijken : Gina, hongaars ( voorheen VV)
Mauriceyep
30 maart 2008, 15:13
Naam : Gina (hongaars)
Haarkleur/-lengte : wit-blond / lang, zijdezacht
Lengte dame : 1.65 meter
Postuur/Cupmaat : Slank, A/B-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duitse taal
Leeftijd : 22 jaar?
Tatoeages/Piercings : ?
Service : pzc, nmc
Een bijzonder mooie vrouw. Enige gelijkenis met Angela in GT. Passief op de bank, maar haar "looks" overtuigden mij om het toch maar gewoon te proberen (met wie anders moest ik gaan??). Op de kamer aangekomen begon ze eerst haar menu op te noemen:eek:, waarbij ze me indringend aankeek en aangaf: geen anaal en geen vingeren: de weinige magie die er was, was dan ook meteen weg:o
Vervolgens gingen ze pijpen, hetgeen ze gewoon te kort deed, evenals het zoenen: weinig passie. Vervolgens duurde het een minuut voordat ze een condoom had gevonden:mad:
Conclusie: een heel slechte sessie. Niet direct onwil, eerder onvolwassenheid en gestuntel.
bitchhunter
13 april 2008, 21:33
Ich war am Freitag von 19.00 bis 1.00 Uhr in der Villa.
Viele bekannte Frauen. Ein paar bekannte Eisbären.
Mir hat es sehr gut gefallen. Ich denke mindestens 30 bis 40 Frauen waren da. Es war ruhig und gemütlich. Später am Abend machten ein paar jüngere Eisbären und ein paar Mädels "Disco" im Kino.
Ich war mit einer blonden Ungarin auf Zimmer. Gina nennt sie sich. Blond, schlank, jung und hübsch. Gina sieht super aus und macht einen guten Service.
Sie klärt etwas unbeholfen über ihre Serviceeinschränkungen auf. Wobei "kein fingern" und "kein Anal" keine grosse Einschränkung ist zumal sie auch sehr unerfahren rüberkommt . Und sie bat mich alles langsam zu machen und nicht zu hart...... Aus Erfahrung wissen wir dass so ein Anfang meistens mit einer schlechten Nummer endet. Aber ich blieb trotzdem optimistisch.
Sie küsste gut. Beim Blasen nahm sie sich lange Zeit. Im Spiegel gab es dabei "Popokino" zu bewundern. Sehr geil. Ich merkte dass sie den Schwanz nicht sehr tief nimmt. Die ersten 5 Minuten hat sie geblasen wie eine Jungfrau. Aber später wurde es besser. Als sie es geschafft hatte mich "eisenhart" zu blasen, wurde es gut und hätte sie einfach bis zum Ende durchgeblasen, wäre ich auch glücklich aus dem Zimmer gegangen.
Beim Verkehr diktierte sie erst das Tempo und die Intensität. Alles sehr langsam und zärtlich. Aber gut. Und sie suchte immer wieder Lippen- und Zungenkontakt. Später motivierte sie mich auch dazu etwas doller zu machen ohne dass ich das Gefühl bekam sie wollte nur schnell fertig werden.
Nachdem ich kam hatte sie es auch nicht eilig mich aus ihrer Muschi rauszubugsieren. Die restliche Zeit auf Zimmer blieb sie zärtlich und sexy. Ich dachte erst darüber nach sofort zu verlängern. Aber mein Kumpel hatte mich zwischenzeitlich schon per Handy angefunkt. Ich ließ es bei der halben Stunde.
Guter Service von der Kleinen den ich sofort mit 50 Euro plus Trinkgeld und später mit einer weiteren Buchung belohnte.
By the way: Sie spricht kaum Deutsch und so gut wie kein Englisch.
Summa Summarum hatte ich einen sehr guten Abend in der Villa.
Gruß
bitchhunter
Snoepveter
18 april 2008, 14:16
Moet zeggen, gisteren met deze Hongaarse dame super vermaakt. Wel leuk dat ze, voordat we gaan beginnen, eerst een grote spiegel bij het voeteneinde van het bed posteert en vervolgens kussens bij het hoofdeinde. Daarna nodigt ze je uit op je rug te gaan liggen, begint ze aan een (lekkerrrrr:D) pijpwerk waarbij ze haar lekkere kontje (ECHT super kontje, daar blijf je niet vanaf) goed laat zien in de spiegel. Goh, waar zal ik nu eens naar kijken....;)
Ze is wel wat onhandig inderdaad, maar wel superlief, het is niet gespeeld of zo. Maakt het allemaal wat echter zeg maar. Ze spreekt inderdaad bijna geen duits en geen engels maar haar ogen spreken boekdelen. Hoge aai en knuffel factor. Na afloop is ze ook niet meer van mijn zijde geweken. Ik mocht ook niet meer naar andere vrouwen kijken. Maar dat was ook een grapje (toch? :confused:) Ze heeft een mooi gezicht en mooie tanden (van haarzelf, bij oostblokdames niet altijd het geval...)
Daarna nog maar een keer met haar naar boven gegaan en het ritueel herhaald....De volgende keer dat ik er ben sla ik haar niet over...;):wink:
By the way, ze zegt dat ze 20 is...
Mauriceyep
30 april 2008, 21:53
Van de VV-site
lieget
18 januari 2009, 15:42
Deze dame werkt nu sinds enige tijd in Koln bij Samya.
Ze heeft nu sluik donker haar (staat haar erg goed) en werkt onder de naam Onita.
Kwam haar gisteren tegen en heb me uitstekend met haar vermaakt.
Dus alle fans moeten nu naar Koln.