PDA

Volledige versie bekijken : Atheneumbuurt, Silvia (Spa)



Ground_Zero
11 januari 2006, 15:40
Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang
Lengte dame : 1.60 m.
Postuur/Cupmaat : Slank / C (echt)
Nationaliteit/Taal : Spaans / Frans
Leeftijd : 40-42
Tatoeages/Piercings :
Service: pzc/nmc/tz
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :40 min.
Prijs :50 euro
Extra’s bij het bezoek:


Silvia is een dame die ik al geruime tijd ken en ze heeft me al dikwijls proberen te verleiden, maar ik had tot nog toe de boot afgehouden.
Vandaag kwam ze me terug vragen en ik had er wel zin in en we zijn samen naar hotel gegaan.
Nu ze heeft me daar een pijpbeurt gegeven,dat mocht er best wezen.. ik denk de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad, lekker lang en zachtjes ze mocht van mij best de hele dag doorgaan ;) daarna missionaris, wat zeker ook goed was en ze werkte echt lekker mee, afgewerkt in doggystyle.
Daarna nog leuke babbel gedaan, kwestie van mijn Frans wat op peil te houden :cool:

Anvers
16 januari 2006, 14:53
Nu ze heeft me daar een pijpbeurt gegeven,dat mocht er best wezen.. ik denk de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad, lekker lang en zachtjes ze mocht van mij best de hele dag doorgaan ;) daarna missionaris, wat zeker ook goed was en ze werkte echt lekker mee, afgewerkt in doggystyle.
Daarna nog leuke babbel gedaan, kwestie van mijn Frans wat op peil te houden :cool:
Ik denk dat Ground_Zero nog niet goed is van deze "pijpbeurt", aangezien wij ondertussen sinds 4 dagen van hem niet meer gehoord hebben op dit forum, daar waar hij anders steeds dagelijks "op antenne" is. :confused: ;)

Of een andere mogelijkheid is dat de pijpbeurt van Silvia hem zo goed bevallen is, dat hij er met haar van onder door is gegaan! :hah: :hah:

Anvers :wink:

Ground_Zero
16 januari 2006, 17:47
Of een andere mogelijkheid is dat de pijpbeurt van Silvia hem zo goed bevallen is, dat hij er met haar van onder door is gegaan! :hah: :hah:

Anvers :wink:


Zou goed kunnen.....:teuflisch

Anvers
16 januari 2006, 19:44
Zou goed kunnen.....:teuflisch
Wat bedoel je daar mee Ground_Zero ?

Ben je met uw "goede pijpster" er van onder getrokken? :hah: :hah:

Anvers :wink:

Ground_Zero
18 januari 2006, 21:04
Wat bedoel je daar mee Ground_Zero ?

Ben je met uw "goede pijpster" er van onder getrokken? :hah: :hah:

Anvers :wink:

Haha Anvers, dat zou goed kunnen..:teuflisch
Nee, niet echt maar ik houd haar wel in het vizier..;)
Heb haar vandaag nog maar eens meegenomen naar hotel en heb voor goede prijs een zalige beurt gehad waar maar geen einde scheen aan te komen.:cool:

Anvers
25 januari 2006, 00:00
Zeg kameraad Ground_Zero,

de "tamtam" van het AB heeft me laten weten dat je ondertussen weeral eens met Silvia "opgetrokken" bent ? :confused:

Klopt dit, of is dit maar een bepaald gerucht? :Grrr:

Ground_Zero
25 januari 2006, 00:41
Zeg kameraad Ground_Zero,

de "tamtam" van het AB heeft me laten weten dat je ondertussen weeral eens met Silvia "opgetrokken" bent ? :confused:

Klopt dit, of is dit maar een bepaald gerucht? :Grrr:

Tja, je kan hier als ABBV ook niets verborgen houden :o en de tamtam werkt hier goed :mad: ik ga dat "lek" toch eens moeten dichten :rolleyes: