PDA

Volledige versie bekijken : Alina



Carpe Momentum
4 april 2008, 14:45
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat :slank/B
Nationaliteit/Taal :Litouwen/Duits
Leeftijd :27
Tatoeages/Piercings : op haar linkerborst en ik dacht net boven haar billen
Service:TZ/PZC/NMC/BEFFEN
Voordelen: met een beetje opwarmen wordt ze zelf ook supergeil en gaat er dan helemaal voor, grote inzet en geniet intens
Nadelen:
Tijdsduur :50 min
Prijs :50 eur.
Extra’s bij het bezoek:

Carpe Momentum
5 april 2008, 16:42
Al de gehele dag had ze in haar eentje gezeten. Heel af en toe met een gast, maar nooit in gesprek gezien met haar collega’s. Alina is niet de mooiste en de strakste. Meer een type dat je dagelijks op straat tegenkomt en waarvoor je je hoofd niet speciaal omdraait. Toch vond ik haar wel wat hebben. Na een tijdje een stukje verderop op de bank te hebben gezeten, vroeg ik haar of ze naast me plaats wilde nemen. We kwamen in gesprek en wisselden onze paspoortgegevens uit. Ze bleek hier pas voor de tweede dag te zijn. Ik was blij dat ik weer een nieuw paspoort aan kon maken en besloot haar daarvoor met een zoen te belonen. Het begon allemaal heel voorzichtig, maar......................

......toen ik haar langzaam ook in haar nek haar oor en even later haar tepels zoende, voelde ik dat er iets met haar gebeurde. Bepaalde zones waren wel heel erg gevoelig. Er vond een omschakeling plaats bij Alina die ik me vooraf niet in had kunnen beelden. Zo onschuldig, zo rustig, zo....... Het werd al snel tijd om een kamer op te zoeken. Boven was bezet, dus naar beneden de trap af naar de kelder. Gelukkig was er één kamer vrij. Alina legde de handdoeken op het bed en we gingen verder met zoenen. Ik maakte gebruik van mijn ervaring die ik even daarvoor had opgedaan in de huiskamer boven en bewerkte haar meest gevoelige zones met heel veel geduld. Ik likte haar echter nog niet. Ze nam het na een tijdje van me over. Langzaam daalde ze af naar beneden en nam Carpito onder handen. Ik was blij dat ie er weer bij was. Ik werd heerlijk zacht en diep door haar gepijpt, ook mijn ballen werden niet vergeten. Onder het pijpen draaide ze haar lichaam en manouevreerde het zo tot we in 69 lagen. Daar merkte ik pas hoe nat ze was geworden. Bloed en bloedgeil ! Het duurde dan ook niet lang tot ze het pijpen niet meer vol kon houden. Terwijl ik haar klitje bewerkte lag ze luid kreunend voorover, af en toe haar mondje nog even over mijn eikel maar dan meteen weer naar adem happend. Ik besloot haar op haar rug te draaien, zodat ik zicht had op haar voorkant. Haar tong maakte bewegingen over haar lippen, af en toe een vinger erbij. Haar ogen gericht op haar poesje en mijn tong. Haar handen gingen over haar borsten en tepels, steeds heftiger. Ook haar onderlichaam begon steeds heftiger te bewegen. Toen plotseling pakte ze met beide handen mijn hoofd vast. Haar rug kromde zich en wat daar op volgde was een intens en langdurig orgasme (met HOOFDLETTERS). Nog minuten later als ik de binnenkant van haar dijbeen (of welk gedeelte van haar onderlichaam dan ook binnen een straal van 30 cm van haar grotje) met mijn lippen of tong beroerde kreeg ze nog naschokken. Na wat uit gerust te hebben, vond ze dat ik aan de beurt was. Ik trouwens ook. Na nog wat pijpwerk werd een condoom omgedaan. Ik besloot haar in cowgirl haar gang te laten gaan. Toen ze echter een tijdje bezig was, hield ik haar billen met 2 handen stevig vast. Ik zorgde ervoor dat de op en neerwaartse beweging veranderde naar een horizontale, met Carpito tot aan zijn ballen in haar en haar klitje schurend over mijn onderbuik. Het gevolg was een tweede ontlading, waarbij ik ook mezelf liet gaan. Haar sap liep langzaam over mijn ballen naar beneden. PFFFFFFFFF. Wat was het plotseling heet op de kamer. Mijn hartslag was net zoals die van en aflopende wekker. Dit was echt heftig. Nog vijf minuten in ademnood naast elkaar gelegen. Waarna ze me vroeg of ze me moest dragen :D. Nog even gelachen. Ik heb de eer maar aan mezelf gehouden en heb achter haar aan lopend de kamer verlaten. Een kwartier later kwam ik onder douche vandaan en was weer het mannetje :lostit:.

:wink:

Wagons-Lits
4 juli 2008, 18:40
Kan bovenstaande alleen maar bevestigen. Dit is echt een 'hof-dame'.
(gebaseerd op een steekproef van 2 sessies in de afgelopen weken;
dat zegt genoeg over het beruchte herhalingsgevaar)

W-L

savesexer
13 februari 2009, 09:03
Gisteren nogmaals naar het Hof getogen voor nog wat "carnal desire". :teuflisch

Als laatste voor Alina gekozen en hier helemaal geen spijt van gekregen. Deze Lithouwse die niet bepaald de meest "optik" girl is, heeft me toch een service gegeven die voor herhaling vatbaar is.

Al tijdens de opwarming wist ze mij serieus te beroeren met het gekende resultaat tot gevolg.

Eens op de kamer ging het alleen maar crescendo en kreeg is rechtstaand een pijpconcertje om u tegen te zeggen. Ze doet dit afwisselend zacht en hard maar vooral diep. Toen het ietsje te warm werd maar vlug even de lusttuin gaan opzoeken om haar van hetzelfde laken een broek te geven. Die kleine muschi gaf goedkeuring door al snel haar zoete elixir te laten vloeien. Het kussen werd passioneel bijna dierlijk. Haar revange was heerlijk, ze pijpte me diep terwijl ze me met van die geile sexloeder ogen aankeek.

Jasje aan en zij bovenop. Man, man was dit genieten. Ze maak een speciale beweging met haar heupen die mijn jongeheer zeer kon appreciëren.:roll: Haar wel moeten vragen even wat gas terug te nemen wat ze ook perfect deed en pas terug op het pedaal drukte wanneer ik dat aangaf. Nog een reverse cowgirl, wat een heerlijk zicht en dan jasje eraf en mondje er rond, voor de sprint maar de finish. Een spetterend einde waarbij ze afwisselend pijpte en aftrok en toen ik buiten haar mond klaargekomen was, zette ze dat warme mondje rond mijn eikel en trok rondje met haar tong en ledigde me tot de laatste druppel. :luvlove:

Goedemorgenallemaal
13 februari 2009, 10:38
Ik heb ook eens een sessie met Alina gehad en ik had het idee van de bovenstaande recensies helemaal niet. Toen ik op de kamer langzam naar beneden kusten begon z eme te ontwijken, beffen zat er niet in. Ook leek er geen klik te zijn.

Misschien geen klik, misschien had ze haar dag niet. Maar jullie maken me nieuwsgierig naar een tweede kans. Ik ben al zo lang geweest, ze zal me wel vergeten zijn dus we kunnen met een schone lei beginnen...

Hollandmale
18 juli 2009, 10:34
.....behoort Alina inmiddels tot de betere, zo niet beste dames in Bernds.
Ze werd warm aanbevolen door 'n zeer betrouwbare insider in het Hof.
Helaas op 'n moment dat het kruit en budget al waren verschoten :cool:.

wips7
21 november 2009, 09:43
Eigenlijk is Alina - naast Svenja_ echt wel de topper van de Schiefferhof.
Al weer anderhalve week geleden was ik er op dinsdag. Er was niet veel keus en ik had na Jenny al besloten om weg te gaan toen ik Alina tegenkwam. Toch maar naast haar op de bank gekropen en afgesproken het kalm aan te doen. Wel meteen naar de kamer en Alina haar gang laten gaan , over me heen. met me doen wat lekker voor haar was. Alina gaat dan helemaal uit haar dak en wordt bloedgeil. En ja , gek is dat, het is het lekkerst als de vrouw met wie je vrijt, kletsnat, bezweet en buiten adem raakt. Ze is daarna ook heel erg lief en intiem, met veel humor.
Alina is daarin echt bijzonder.

Sphinx
6 december 2009, 21:15
"Walking back from your house. Walking on the moon. Walking back from your house. Walking on the moon. Feet they hardly touch the ground. Walking on the moon. My feet don't hardly make no sound. Walking on, walking on the moon

Some... may say. I'm wishing my days away... no way. And if it's the price I pay... some say. Tomorrow's another day... you'll stay. I may as well play."

Twee dames trof deze racebeer vrijdag na lange afwezigheid weer terug. Anna en Alina. Het was uitermate lastig kiezen, maar ik koos voor Alina om de dag te beginnen. En ik merkte al vrij snel dat dit geen lange sessie ging worden, op de bank al toen ze me langzaam en diep pijpte had ik de grootste moeite om niet meteen klaar te komen. BONS! Klinkt het ineens op de ruit achter me. “Mara ruft dich.” grijnst Alina. Dus gaan we even gedag zeggen tegen de brave soldaat Schweijk... eh ik bedoel shasar, die na een lange wachtdienst bij de deur Mara inderdaad heeft opgepikt. “Ich werd ihn für dich aufbewahren.” roept Alina vrolijk als we elkaar begroet hebben en trekt me dan een kamer in. Dit intermezzo gaf wat respijt en we lagen een tijdje elkaar te zoenen, maar zodra ze weer met haar bloasmeziek begon gingen de alarmlichten aan. "Red Alert.. Red Alert.. Red Alert. " BOOM!! Joesten we have an engine-blowup :blow2: We spraken af even een pauze te nemen en dan weer gewoon vooraan te beginnen.

Na een verrassend muzikale pauze landde deze racebeer opnieuw naast Anna en Alina op een bank. Nadat ze eindelijk klaar waren met elkaar verbaal uit te dagen trok Anna zich terug en begonnen Alina en ik weer met flikflooien. Dit keer kon ik haar bloasmeziek veel beter hebben en vingerde haar een tijdje om haar wat op te warmen. Op de kamer werden de rollen omgedraaid en befte ik haar geruime tijd. Het resultaat leek veel op wat Wips7 beschreef: ze werd kletsnat, raakte licht buiten adem, was helemaal bezweet en naar eigen zeggen nog niet klaar met me. Na een paar heftige standjes liep ik in missio tegen opnieuw een zwaar motorprobleem op: krkk.. BOOM! De kramp schoot in mijn kuit en ik gaf per ongeluk een trap tegen de muur, aua (shasar en Mara meldden later dat ze het hadden gehoord, twee deuren verder). Terug in de kelderbar bleek er nog steeds gezongen te worden, dus we luisterden even mee voor we afscheid namen. Aan Alina kun je je echt geen buil vallen, zeker niet als je haar ook een beetje laat genieten.

noglangnietuitgewandeld
11 maart 2010, 10:18
Alina werkt tegenwoordig achter de Theke.
:heul: voor ons, :freu: voor haar.

quitje
12 maart 2010, 16:07
Maar of dit blijvend is ? Is toch al een paar keer gebeurd.

liefhebber
12 maart 2010, 23:56
Wat is er aantrekkelijker dan 'een onbereikbare vrouw'..??

Als ik omringt ben door naakte vrouwen en er loopt 1 vrouw die sexy 'aangekleed' is.... waar gaat mijn oog automatisch naartoe??

YEP!
Die ene.... die anders is...

WELLLLLL, Alina is in Bernds een 'onbereikbare vrouw' achter de Theke maar toch.... voor een enkeling....

Het is haar toegestaan om (zelfde deal als Sandra) enkele 'programme' per dag te doen....

Lijkt me heeeeerrrrrlijk om de thekedame te verleiden....
eerst met je ogen uit te kleden....
om vervolgens op de kamer haar langzaam ......
uit haar kleren te pellen.....
of misschien wel.... met de kleren aan!!..... OEIOEIOEI!

Zelden een dame ontmoet die met zoveel plezier, kennis en kunde... een symphonie op mijn fluit kon spelen als Alina!....

Haal haar maar snel uit de oude Doos.... voordat ze het door heeft!

VEEL plezier!

Sphinx
18 augustus 2011, 22:37
Geknipt uit mn bericht

Ik was pas rond vieren aan de beurt bij Sandra, dus besloot ik eens rond te kijken naar een dagopener. Uiteindelijk koos deze racebeer Alina, die tot vieren (wanneer haar theke-shift begint) zich vóór de bar ophield. Lang geleden dat ik haar nog eens mee kon nemen, dus deze racebeer profiteerde er meteen van.

Al gauw lagen we omstrengeld op de bank en vond iemand het nodig Erasure (http://www.youtube.com/watch?v=gynvBs-bvJQ) op te zetten. Dat trompetje in "Sometimes" stak wat mager af tegenover Alina's blaaskunsten, maar op de een of andere manier pastte het wel bij de situatie:

"It's not the way you lead me by the hand into the bedroom.
It's not the way you throw your clothes upon the bathroom floor.
Been thinking about you, I just couldn't wait to see.
Fling my arms around you, as we fall in ecstasy!"

Apart eigenlijk, Alina is na Lana en Yara al de derde thekedame die deze racebeer op de kamer meeneemt. En zoals ik alles eens eerder zei, je kunt je eigenlijk geen buil aan haar vallen. Bloasmeziek is nog steeds van hoog Hofniveau, evenals haar zoencapaciteiten. Aangezien de druk niet zo heel hoog stond hebben we er zowaar wat meer standjes uitgekregen dan normaal in een opener. Een paar doggyvariaties werden me tenslotte teveel, Bamm! :lostit: Mental note: hier zou je zomaar een gewoonte van kunnen maken. Zou collega shasar dan gelijk hebben met zijn opmerking dat ik nogal veel achter 'plussen' aanzit: eerst massage+ en nu thekedame+