PDA

Volledige versie bekijken : Nicole, ex-GT Natasja

Moeke1
5 april 2008, 08:07
Naam : Nicole
Haarkleur/-lengte : zwart , tot net boven schouders
Lengte dame : 1.70m- 1.72 m
Postuur/Cupmaat : slank / heel kleine A-cup
Nationaliteit/Taal : Duits , ook heel goed Engels
Leeftijd : 19 jaar
Tatoeages/Piercings : tatoeage (bloem) linker onderbuik, 1 piercing in bovenlip (rechts).
Service : Uitstekend, tongzoenen tegen hoog tempo, PZC, beffen, heerlijk neuken
Voordelen: Een echt GFE meisje
Nadelen: GEEN

Er waren vrijdagmiddag amper 10 ijsberen en meer dan 20 meisjes, waaronder enkele nieuwe. Keus genoeg dus. Mijn keuze viel onmiddelijk op Nicole, een zeer mooie meid met een lief gezichtje. Ze zat in de zetel, zeer sexy met zwarte netkousen (stockings) en lange zwarte laarzen. Het bleek haar 1ste keer in YY te zijn (gearriveerd donderdagavond). Voorheen sporadisch in GT gewerkt onder andere naam. Al snel zaten we te kussen in de bar, het begin van een mooie gfe. Op de kamer verder getongd en pzc wat ze ongelooflijk goed doet, haar zeer uitgebreid beginnen beffen terwijl ik lekker diep mocht vingeren in haar steeds natter wordende kutje, en dit tot ze schokkend klaar kwam. Toen volgde een dankbare neukbeurt die mij snel deed komen. Toen we van de kamer kwamen, vroeg ze of ik terug met haar naar de bar ging. Daar hebben we een dik uur gepraat over haar levenservaringen (nog zo jong en al zoveel meegemaakt). Daarna terug naar de kamer gegaan om alles nog eens over te doen. Een topervaring met een lief meisje dat alle respect verdient.