PDA

Volledige versie bekijken : Tisa (Congolese)

Cupido
6 april 2008, 10:50
Naam : Tisa

Nationaliteit/Taal : Congolees / Spreekt goed Duits

Leeftijd : 22 -25 ?

Haarkleur/-lengte : Zwart / Tot onder de schouders

Lengte dame : ik schat zo 1.65 meter

Postuur/Cupmaat : Mooie afrikaanse vrouw /Cupmaat B

Tatoeages/Piercings : Ja wel enkele, maar je ziet ze haast niet met haar huidskleur.

Service: Van alles, geen anaal

Voordelen: Fantastische GFE en PSE, zeer goede pre- en aftersale, heerlijke lippen en giga tong of niet Jack 42?

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : € 50,=

Extra’s bij het bezoek:
Hete sex en heerlijk klaarkomen (beide), chapeau chapeau

Cupido
6 april 2008, 11:00
10 Minuten later kwam Tisa vervolgens bij ons zitten. Natasa zei meteen tegen mij haar moet je dan nemen. Tisa een dvp uit Congo is een prachtige vrouw, maar ervaring met zulke donkerhuidige dvp had ik tot dan toe nog niet. Maar ja een paar maanden geleden was ik ook nog nooit met een Aziatische vrouw de slaapkamer opgegaan en die ervaring was toch ook goed geweest! Met dank aan Ace2.

Tisa nam ruim de tijd voor mij en langzaam zette ik mijn geile gedachten die ik bij Natasa had van mij af, die vervolgens werden ingenomen door Tisa. Inmiddels was het half twaalf geworden en werd het tijd voor mijn laatste daad die avond. En dus vroeg ik Tisa of we ons toch niet nog even konden terugtrekken op een kamer of zo. Nou dat kon zei zij. Op de kamer liet zij mij het beste wat ze had aan mij zien, horen en voelen en ook ik liet mij helemaal gaan. Tussendoor dacht ik nog, zo ken ik mij helemaal niet, maar het was geweldige sex, de beste van die dag en misschien wel tot nu toe, al ken ik mij nog herrineren dat ik bij GT ook wel enkele zeer zeer goede ervaringen met dvp heb gehad. (ook van Tisa maak ik nog een thread). Pijpen deed ze fenominaal, bij het neuken ging ze me toch te keer en van begin tot het eind constant tongen en zoenen. Uiteindelijk kwamen wij beide heerlijk klaar. Haar liefdessappen bleven komen. Een aparte gewaarwording. Het was net of ik mijn sperma in haar geschoten had en dat er nu weer uit wilde lopen. Daarna zijn we gezamelijk nog onder de douche gegaan, waarbij we opnieuw niet van elkaar af konden blijven. En wat voor een heerlijke borsten ook. 2 dagen later ben ik nog steeds onder de indruk van deze sessie.

Toen we ons weer terug in het gezelschap van de nog overgebleven ijsberen mengde bleef ze moeite houden om van mij af te blijven, had ook geen interesse meer in anderen en bleef me plagen met innige tongzoenen, etc. etc. Dit ging door tot ik uiteindelijk de deur van de uitgang achter mij sloot en mij richting auto begaf. Tussendoor nog even afscheid genomen van eenieder die er nog was.

Willem2
22 juli 2008, 20:56
Deze dame is ook gezien in de PHG. Daar onder de naam Tisha :D ;)

Cupido
27 juli 2008, 22:03
misschien dan toch een keer naar PHG? Is daar ook een tombola? Ga eens even bij PHG kijken!

Gr.
Cupido

Bluefox
11 augustus 2008, 18:05
Na ja, denke mal Tisha kommt nicht aus dem Kongo sondern aus Südamerika, kennt sich da jedenfalls recht gut aus.

Ach so, eigentlich kommt Sie ja aus K, also genaugénommen ganz aus meiner Nachbarschaft. Da ist sie auch zur Schule gegangen etc. Sprachlich kann mann das auch gut hören.

Ist übrigens ne super liebe.

Bluefox

Willem2
10 maart 2009, 19:03
Cupido ze wacht op je in Atrium ;)

Cupido
11 maart 2009, 23:46
Het liefste zou ik er vandaag nog heen rijden, maar ik ga niet graag alleen naar een nieuwe club. Als er meer met me mee willen, ben ik bereid er heen te gaan. Want ik wil die heerlijke tisha wel weer eens op me zien kruipen. Wat een heerlijke verschijning was het. Wat een beest en wat een heerlijke sexervaring!!!

Gr.
Cupido

2bat4you
23 mei 2009, 12:16
ik hoop dat ze er nog ff werkt want dan ga ik graag met je mee.
Je hebt gelijk een nieuwe club is altijd leuker met meer personen.
Zelf ga ik de 5e jun naar LR en zal daarna wel met Elgar mee moeten naar VV met zijn vrijkaart is hij niet meer te houden natuurlijk.
Dus houd me maar op de hoogte wanneer je van plan bent dan kijk ik wel ff in de agenda of ik het in kan plannen, misschien samen met Elgar en Spghetty, die je nog steeds niet gezien hebt
Het liefste zou ik er vandaag nog heen rijden, maar ik ga niet graag alleen naar een nieuwe club. Als er meer met me mee willen, ben ik bereid er heen te gaan. Want ik wil die heerlijke tisha wel weer eens op me zien kruipen. Wat een heerlijke verschijning was het. Wat een beest en wat een heerlijke sexervaring!!!

Gr.
Cupido

2bat4you
23 mei 2009, 12:26
Las nu pas dat het om een donkere vrouw gaat!:hammer:

Mijn ervaringen zijn niet al te best daarmee :mad:( op 1 na Kicha uit GT) de rest was van echt een laag GFE gehalte, maar deze lijkt helemaaal mijn type als ik het zo lees.
Natuurlijk moet er wel een klik wezen maar dart merk je snel genoeg en zou mooi zijn als ik net zo een ervaring met haar kan hebben zoals jij die hebt gehad.

:lostit:Dan heb ik in LR joy en in Atrium Tisa en in GT lopen er diverse rond waarmee ik het leuk heb maar nog niet 1 zoals jij met Tisa heb gehad en ik met Joy.

Dit maakt het al weer spannender om snel te gaan ontdekken

:hah:dan moet Elgar nog maar ff wachtten met zn kaartje

Tisa een dvp uit Congo is een prachtige vrouw, maar ervaring met zulke donkerhuidige dvp had ik tot dan toe nog niet.