Volledige versie bekijken : Dilara (Turkije) ex-ACA/VV
De Cock
30 juli 2007, 00:00
Naam : Dilara
Haarkleur/-lengte : donkerblond
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal, c-Cup
Nationaliteit/Taal : Turks (duits)
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : ? vergeten ?
Service : PZC, NMC, anaal
Zaterdagavond ben ik met deze dame naar de Kamer gegaan en het had een staartje maar ja :D dat weet alleen Randy :) en zo laten wij het maar.
Dit was mijn 3e ontmoeting met een weer heerlijke meid welke je lekker uitzich zelf gaat verkennen :p.
Eerst lekker BLAZEN, dan weer even wat LECKEN ook de eieren zijn en worden niet vergeten :teuflisch HEERLIJK zij komt er wel :rolleyes: .
Plots draait ze zich om en springt heerlijk op mijn GENOTSSTAAF, ALAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en gaat me lekker rodeoën, hierna heb ik haar nog heerlijk lang op zijn hondjes geneukt.
Het was erg erg warm op de kamer hierdoor we waren beide meer dan bezweet, hierdoor kon ik mijn ejaculatie niet kwijt :o maar het was lekker.
Als ik een volgende keer in PHG beland maak ik af wat ik vergeten ben :D .
Groeten,
De Club Cock.
ozzy1
1 augustus 2007, 22:31
on special request she also gives anal service .......
so try it
Carpe Momentum
6 april 2008, 12:59
Haarkleur/-lengte : Lang zwart stijl haar
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : normaal, stevige kont/ A
Nationaliteit/Taal :Turkse/Duits
Leeftijd : pakweg 24
Tatoeages/Piercings : geloof het niet
Service: redelijke service, TZ, PZC, NMC, BEFFEN
Voordelen:
Nadelen: is wat opdringerig
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 eur.
Heeft een vrij donkere huid en dito ogen.
Carpe Momentum
6 april 2008, 13:02
Uit mijn verslag van 2 april 2008 in PHG:
De tweede werd Dilara, een turkse. Ze hield zo voet bij stuk dat ik uiteindelijk toegaf. Ze is eigenlijk helemaal niet mijn type, maar je hebt van die momenten. Haar service was vrij standaard. Ze zoende goed, het pijpen was zeker niet slecht.....maar het is gewoon mijn type niet. Het eindigde in een keiharde doggy-style, allebei meekijkend in de spiegel op kamer 14. Ik ben normalerwijze voor het wat rustiger werk, maar een keer of twee per jaar zit er zo'n sessie tussen. Halfuurtje ketsen, knallen, betalen en onder de douche. Zo ook nu.
:wink:
seksenfun
28 april 2008, 20:49
Na een tijdje te luieren in de zon kwam Dilara (ik lag op mijn buik) op mij gesprongen, poef, op mijn poepke :smile:. Ze vroeg of ze mij mocht masseren. Ik zei meteen "ja" :rolleyes:. Kan nooit geen kwaad zo lekker bruinend in het lentezonnetje. Het gekke van al was dat ik mee door de zon en omdat zij een spelletje speelde ik haar nog niet eens had kunnen bewonderen. "Laat dat dan maar een surprise voor sebiet zijn", dacht ik gewoon. Ze leunde steeds weg in de andere richting dan dat ik mijn nek draaide :smile:. Ze begon mijn rug dus te masseren. Ze deed dat lekker maar kwam vrij snel op het gedacht om mij eens goed te laten verschieten. In alle vrolijkheid had ze namelijk wat ijsblokjes gepikt uit de champagne-emmer van 'het koppeltje' (zij zaten al heel de middag te zonnen - en meer :luvlove: - en begon daar mijn rug mee te masseren. Dat was inderdaad even schrikken, beetje koud, in het begin. Lui en half slaperig als ik was, daar in de zon, was ik meteen wakker en stond half recht en was blij verrast met de verschijning die ik toen zag. Ze vroeg nog droogweg of ze me niet stoorde :roll3:. Ik draaide me om en al snel begon ze ondeugend met haar handjes onder mijn handdoek te friemelen. Ik was intussen behoorlijk geil. Ik had dan ook van heel de namiddag nog niets gepresteerd op kamer. Het was dus ook niet zo verwonderlijk, met andere woorden. Na de sessie kwam Dupke me vertellen hoe duidelijk het te zien was hoe geil ik was. Dit was meteen ook dé reden waarom ik plots zéker met haar naar de kamer wou. Ik was niet meer te houden, kon mezelf als het ware niet meer onder controle houden.
Dilara tongzoent, vingeren mag, pijpt zonder condoom en laat haar heel gewillig beffen. Toch levert ze niet die topgfe die ik eigenlijk zoek. Maar seksenfun, tegen zijn gewoonten in, was zo geil dat het gfe-gedoe eventjes niet écht hoefde.
Ze begreep al snel als geen ander op welke manier ik een dame graag bef en liet me daar lekker men gangetje in gaan. Hmmm... ik voel weeral iets, bij het neerschrijven hier :rofl:. Het gekreun was echter fake, maar nu ook weer niet al te overdreven.
We beëindigden de sessie terwijl ze me heerlijk bereed en ze deed dat zo goed dat er een spetterend orgasme volgde.
Naknuffelen, tja, niet zo haar ding. Wel herkent ze je nog na de sessie. Da's ook al veel.
seksenfun
27 juni 2008, 23:01
Mijn tweede sessie afgelopen zondag was een stuk minder. Ik miste GFE en van haar zijde 'het opgaan in' ;).
The Saint
28 augustus 2008, 23:12
Voordelen:
Ja, het is deze dame die me gestrikt heeft gisteren :green_smi
The Saint
28 augustus 2008, 23:21
Voordelen:
Uit mijn verslag van 2 april 2008 in PHG:
De tweede werd Dilara, een turkse. Ze hield zo voet bij stuk dat ik uiteindelijk toegaf. Ze is eigenlijk helemaal niet mijn type, maar je hebt van die momenten. Haar service was vrij standaard. Ze zoende goed, het pijpen was zeker niet slecht.....maar het is gewoon mijn type niet. Het eindigde in een keiharde doggy-style, allebei meekijkend in de spiegel op kamer 14. Ik ben normalerwijze voor het wat rustiger werk, maar een keer of twee per jaar zit er zo'n sessie tussen. Halfuurtje ketsen, knallen, betalen en onder de douche. Zo ook nu.
Bij mij is het ook ong zo verlopen maar na de 2de positie (missionaris)
zei ze: heb je je goed geamuseerd :eek: ik was nog bijlange niet klaar(gekomen) gelukkig is doggystyle bij haar wel nog ok te noemen (cowgirl en missionaris gaat echt niet vlot bij haar) en ze genoot zelfs zichtbaar
van het meekijken in de spiegel en zo was het einde nog goed (achteraf gezien had ik beter gestopt na het 2de standje)
Alles komt zo gemaakt over: nu gaan we dit doen ja en nu ga ik dat doen er is als het ware geen gevoel van passie en geen spontane overgang van het ene naar het andere herhalingsgevaar 0%
seksenfun
29 augustus 2008, 00:02
zei ze: heb je je goed geamuseerd :eek: ik was nog bijlange niet klaar(gekomen) gelukkig is doggystyle bij haar wel nog ok te noemen (cowgirl en missionaris gaat echt niet vlot bij haar) en ze genoot zelfs zichtbaar
van het meekijken in de spiegel en zo was het einde nog goed (achteraf gezien had ik beter gestopt na het 2de standje)
Alles komt zo gemaakt over: nu gaan we dit doen ja en nu ga ik dat doen er is als het ware geen gevoel van passie en geen spontane overgang van het ene naar het andere herhalingsgevaar 0%
Cowgirl vlotte bij mij wat te goed... het moet snel gaan bij haar :smile:.
timjava
22 oktober 2008, 23:46
In de bar ging Dilara recht tegen over mij zitten op de bank. En wel op zo'n manier dat ik goed kon liplezen:D. Een contact is dan al snel gemaakt en ze kwam naast mij zitten op de bank. Zij wist mij te vertellen dat ze een Turkse moeder heeft een een Egyptische vader. Omdat ik toch wel weer zin had in een stoeipartij heb ik haar de sleutel laten halen. Op de kamer lekker gezoend en goed geneukt. Ook het pijpen doet ze redelijk. Herhalingsgevaar is mischien. De cup maat is A, meer kan ik er niet van maken. Wellicht kan dat aangepast worden in het bovenste paspoortje?
Willem2
23 oktober 2008, 00:00
De cup maat is A, meer kan ik er niet van maken. Wellicht kan dat aangepast worden in het bovenste paspoortje?
Heb je niet aan handoplegging gedaan zodat ze grotere borsten kreeg ?
Heeft deze Dilara niet tatoeages ?
timjava
23 oktober 2008, 00:03
Heb je niet aan handoplegging gedaan zodat ze grotere borsten kreeg ?
Heeft deze Dilara niet tatoeages ?
Tatoeages zijn mij niet opgevallen.
Ik heb wel aan handoplegging gedaan, alleen haar borsten verdwenen toen helemaal.:D
flens
6 november 2008, 22:45
gestern LR
Willem2
7 november 2008, 00:09
gestern LR
Ik heb haar ook gezien en gesproken ;)
flens
11 november 2008, 19:13
Dilara war letzten Mittwoch den allerersten Tag im Living Room und noch etwas unsicher, was erlaubt ist und was nicht.
Sie erzählte, dass sie den Job unregelmäßig macht und noch einer anderen Beschäftigung nachgeht. Sie will 50 % türkisch und 50 % ägyptisch sein.
Wir mußten eine viertel Stunde auf einen Schlüssel warten und landeten dann im Fernsehzimmer 16. Der Service war in Ordnung, wenngleich Dilara nicht 100 % meinen Rhytmus beim Verkehr traf, und auch das Blasen noch gefühlvoller sein kann. Dafür bot sie gerne ihre leckere Muschi an. Außerdem war sie nett und freundlich. Ich nenn es mal ausbaufähig !!!
Hinterher hatten wir uns oben zur Pizza verabredet, aber wo war nun Dilara ? Ich sah sie danach nicht mehr.......
flens
Willem2
30 november 2008, 17:05
Ze was gisteren weer op het feest in de PHG. Maar of ze daar nu blijft.....:o
The Saint
2 oktober 2009, 12:00
@ Smokingfetishlover:
Voordelen:
Was het deze dilara? Mijn slechtste sessie ooit :mad:
Willi69
2 oktober 2009, 12:05
Dilara sieht jetzt wesentlich besser aus als früher, die Haare sind mittlerweile blond, und am Bauch hat sie ein großes Tattoo.
SFL
5 oktober 2009, 01:04
Haarkleur/-lengte : Lang blond stijl haar met donkere mechen
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal, stevige kont/ B-cup
Nationaliteit/Taal : Egyptische (1 van de ouders was Turks, dat wel)
Leeftijd : ze zegt zelf 22, maar van naderbij schat ik eerder 26 of 27
Voordelen: goed pijpen
Nadelen: is wat opdringerig en blijft na de sessie rond je nek hangen om nog een tweede te kunnen afdwingen.
Vrolijke meid, vriendelijk en vrijdenkend in omgang. Ziet er heel sexy en uitdagend uit. Op eerste zicht zou je zelfs een heftige PSE verwachten. In de kamer is ze iets zakelijker, maar doet wel wat je van haar vraagt. In mijn geval vroeg ik haar te roken tijdens de seks en daar maakte ze helemaal geen probleem van. Toch was het neuken lang niet zo goed als ik verwacht had. Niet de techniek die ik verwachtte van haar! Pijpen kon ze wel als de beste... En hoe ze daar lag te pijpen, leverde dat een geil zicht op, want ze is echt wel een lekkere... maar helaas: pijpen was het enige dat toppie was in de kamer... De rest matig tot ondermaats. Geen herhalingsgevaar!
The Saint
5 oktober 2009, 10:59
Toch was het neuken lang niet zo goed als ik verwacht had. Niet de techniek die ik verwachtte van haar! De rest matig tot ondermaats. Geen herhalingsgevaar!
Dan zullen we met dezelfde Dilara geweest zijn... never again!!
Willi69
16 mei 2010, 15:20
=> PSR ;)
Knabbel
26 juni 2010, 14:38
Nadat ze lange tijd in Acapulco was, met een uitstapje naar PSR, nu werkzaam in Villa Vertigo. What's next...
bad pritt
7 december 2010, 23:13
Nadat ze lange tijd in Acapulco was, met een uitstapje naar PSR, nu werkzaam in Villa Vertigo. What's next...
Ik denk dat ze nu weer in Acapulco werkt...daar zit al een maand of 2, een Dilara, beetje donkere tint, 160-165 cm, lange donkere haaren, turkse afkomst...afkomstig van VV.
Willi69
7 mei 2011, 15:08
=> PHG :wiederda:
Sinaynay
27 augustus 2011, 23:13
Kan het kloppen dat ze, een tattoo heeft van een revolver, op haar rug?
2 jaar geleden, heb ik met haar een goede sessie gehad in aca.
Ze had toen een donkere tint, lang blond haar, 1,65m, kleine tieten, een mooie volle kont.
Weet iemand waar ze nu werkt?
Willi69
28 augustus 2011, 14:28
Kan het kloppen dat ze, een tattoo heeft van een revolver, op haar rug?
Jein, das Tattoo befindet sich am Bauch. :wink:
egon, Dr. Rammler
28 augustus 2011, 16:52
Jein, das Tattoo befindet sich am Bauch. :wink:
vielleicht sagst du ihm und auch mir noch: ist sie denn nun auch noch vor Ort ?
Chris71
28 augustus 2011, 16:54
Sie war die letzten Wochen nicht vor Ort!
Willi69
28 augustus 2011, 16:55
Nee.
egon, Dr. Rammler
29 augustus 2011, 02:48
:gruebel: ja wat soll dat denn die Fragerei :confused: :gruebel:
Sinaynay
29 augustus 2011, 07:09
Werkt ze momenteel in PHG?
Chris71
29 augustus 2011, 09:21
Ich glaube lange Antworten darf man hier nicht geben!
N E I N, sie arbeitet im moment nicht im PHG!!!!
egon, Dr. Rammler
30 augustus 2011, 21:15
Ich glaube lange Antworten darf man hier nicht geben!
N E I N, sie arbeitet im moment nicht im PHG!!!!
klare Sache das, danke.
lg Egon