PDA

Volledige versie bekijken : Kalina (Poolse)



Knabbel
6 april 2008, 13:44
Naam : Kalina

Nationaliteit / taal : Poolse / Spreekt goed Engels

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : Kort blond haar

Lengte : 1.65 mtr

Postuur / Cupmaat : Slank / kleine B cup

Tatoeage /Piercing : 2 tatoo's waaronder forse op haar rechterbovenarm

Service : PZC,NMC, zoenen (afhankelijk van klant)

Kenmerk: Draagt opvallende bril met gouden montuur



Deze dame was me de hele dag al opgevallen en uiteindelijk pas laat op de avond mee in gesprek geraakt. Haar slecht benaderbare houding bleek geenszins arrogantie te zijn, maar simpelweg schuwheid. Zeer interessante dame om mee te babbelen waarvoor ze dan ook uitgebreid de tijd nam.

Onder het genot van een cocktail realiseerde ik me dat we al ruim een uur aan het kletsen waren en de tijd om de kamer op te gaan steeds beperkter werd. Ze merkte dat ik stiekum op mijn horloge keek en vroeg of ik weg moest. Integendeel, ik wilde graag bij haar blijven en 10 minuten later vroeg ik haar ons samenzijn op de kamer voort te zetten. Het was bijna of ze hier van schrok, en reageerde bijna ontstemd met de woorden: "not now, i'm not ready!" Ik voelde precies wat ze bedoelde, maar realiseerde me ook dat de tijd steeds krapper werd. Terugkomen was geen optie want de dag erop zou ze vertrekken. Ik had werkelijk de overtuiging een top GFE sessie tegemoet te gaan. Alle ingredienten hiervoor waren aanwezig.

Op de kamer werd het ook op deze wijze voortgezet, echter wel met wat aftasten. We voelden beiden dat we heel graag wilden, maar toch was er een soort blokkade. Uiteindelijk een uur bezig geweest met activiteiten onder de noemer voorspel. Het geheel had een opbouwend karakter alsof we samen ergens naar toe werkten. Ik was dan ook volledig klaar voor een spetterend einde. Dit kwam niet! We hebben uiteindelijk heerlijk liggen knallen maar het was net ze niet toe wilde geven aan het beleven van sex buiten de buiten de de gebruikelijke clubstandaard. Tevens zat de klok onaangenaam in onze nek zat te hijgen, wegens sluitingstijd.

Ik heb een ontzettend leuk gesprek met haar gevoerd, waarbij ze zeer comlimenteus was, en ik heb een heerlijk 1.5 uur op de kamer met haar liggen rommelen, maar er mist iets: De volledige overgave aan passie. Wellicht is haar schuwe karakter de boosdoener. Ik ben ervan overtuigd nog maar een deel van geweldige sex met haar te hebben mogen beleven, alleen de club is hiervoor kennelijk niet de juiste plek. Zodoende met een vreemd gevoel afscheid genomen. Of dat ontbrekende deel ooit komt is de vraag... :wink: